Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én még nem láttam Vectra B Caravant 1.7 TD-vel és nem hiszem hogy úgy megy mint a 2.0 benzines :excl: de tuti füstöl annyira :(

Nincs is.

Sedanból van a legtöbb, elvétve akad egy-két ötajtós változat.

Nem azért, de én már láttam jobban füstölő X20XEV-t.

Isuzu motor "egyáltalán nem füstöl", ha nincs széthajtva, vagy nem keveredett valami tuning mester keze ügyébe.

Elküldve
Üdv. A közeljövőbe szeretnék venni egy B Vectrát, és lenne 1-2kérdésem ezzel kapcsolatban mégis milyent érdemes venni belőle. Jelenleg X20XEV motoros A vecim van, B Vectra csak 99es évjárattól érdekelne kombiba. Milyen motorosat érdemes venni a dinamikus közlekedéshez? (X20XEV kivételével) De legalább mennyen úgy mint az X20XEV:) Néztem 2.0dti, 2.2dti, és 2.5V6 benzineseket. Ezekről mi a véleményetek?

Ha végül 2.0 DTi-re vagy 2.2 DTi-re esik a választásod, akkor vásárláskor tegyél félre ~200 ezer ft-ot, ha ne adj isten megadná magát az adagolója, ne érjen meglepetés.

A 2,2 DTi egyébként meglehetősen ritka motor, viszont kimondottan dinamikusan mozgatja az autót.

Elküldve
Ha végül 2.0 DTi-re vagy 2.2 DTi-re esik a választásod, akkor vásárláskor tegyél félre ~200 ezer ft-ot, ha ne adj isten megadná magát az adagolója, ne érjen meglepetés.

A 2,2 DTi egyébként meglehetősen ritka motor, viszont kimondottan dinamikusan mozgatja az autót.

Nálunk ritka motor, lévén 2.2-es, és a "régi" rendszerben az ugye egyel nagyobb kategória volt KGFB-ben, mint a 2.0. Most viszont, hogy eljött a "kánaán", a 125 lóerejével ugyanaz a kategória, mint egy x20xev.

Gondolkodom is egy németországi beszerzésről, van belőle egészen sok, és egészen jól felszerelt változatok. Színes, navis kijelző, full bőr, stb. Csak a rohadék regadó ne lenne... :excl:

Elküldve
Nálunk ritka motor, lévén 2.2-es, és a "régi" rendszerben az ugye egyel nagyobb kategória volt KGFB-ben, mint a 2.0. Most viszont, hogy eljött a "kánaán", a 125 lóerejével ugyanaz a kategória, mint egy x20xev.

Gondolkodom is egy németországi beszerzésről, van belőle egészen sok, és egészen jól felszerelt változatok. Színes, navis kijelző, full bőr, stb. Csak a rohadék regadó ne lenne... :(

Opel Vectra B 2.2 16V

Ez a regadós dolog nem egyszerű! :lol: Nem tudom a részleteket,de az EU-nak nem tetszik állítólag hogy ezzel korlátozva van a szabad piaci kereskedés...

Ha eltörölnék,fél Magyarország menne autót venni,a másik fele meg nem tudná negyed áron sem eladni az autóját!Ja és csődbe menne a magyar autóipar nagy része!Gondolom én,de ezek ennél komolyabb dolgok... :lol:

Csak egy "donor" beszerzésén gondolkodtam a felszereltség miatt!Autó is meglenne,csak nincs traileres ismerősöm meg 150.000 Ft-om! :excl:

Elküldve
Opel Vectra B 2.2 16V

Ez a regadós dolog nem egyszerű! :lol: Nem tudom a részleteket,de az EU-nak nem tetszik állítólag hogy ezzel korlátozva van a szabad piaci kereskedés...

Ha eltörölnék,fél Magyarország menne autót venni,a másik fele meg nem tudná negyed áron sem eladni az autóját!Ja és csődbe menne a magyar autóipar nagy része!Gondolom én,de ezek ennél komolyabb dolgok... :(

Csak egy "donor" beszerzésén gondolkodtam a felszereltség miatt!Autó is meglenne,csak nincs traileres ismerősöm meg 150.000 Ft-om! :excl:

A 2.2 benzines tényleg 147 LE, de az nem is egyezik az x20xev 136 LE-s kategóriájával a KGFB számításban. Én a 2.2 DTI-re gondoltam, ami Adam1 írt, az 125 ló.

A regadó ettől függetlenül gáz, és már a kezdetek óta böki az EU-csőrét, de ahogy te is írtad, eléggé felkavarná az autópiac állott vizét. Annyi kiegészítéssel, hogy a magyar autóipar nem menne bele tönkre, mert az itthoni beszállítók és gyártók forgalmának nagyon kis százalékát teszik ki azok az autók, amiket itthon adnak el.

Elküldve
x20xev vagy x18xev amit ajánlok, nincs azzal semmi baj :excl:

2.5-ös v6-ost drága fenntartani, fogyaszt és szinte minden javítás úgy kezdődik hogy szedd ki a motort...

jó a diesel is, csak jót kell kifogni belőle :( 1.7-es a legjobb

Sokat fogyaszt a v6???Mennyit is eszik a tiéd??Nekem 2000km alatt autópálya /város/ közúton 8.2 az átlag.Akkor miről is beszélünk??Most 205/55/16-os téli gumik vannak rajta..Minden javítás úgy kezdődik,h. vett ki v6-nál a motort??Szerintem sokszor meglehet másképp is oldani dolgokat...Én is megilyedtem tőle először,de azért annyira nemvészes a dolog.

Elküldve

Fater autóján a kipuf teljesen megadta magát, szétvált a hátsó dob és a cső közti illesztés. Holnap amugy is ment volna cserére, de most a gumigyűrűkön himbálózó dobbal vicces lessz elmenni a szerelőhöz >.<

Elküldve
Sokat fogyaszt a v6???Mennyit is eszik a tiéd??Nekem 2000km alatt autópálya /város/ közúton 8.2 az átlag.Akkor miről is beszélünk??Most 205/55/16-os téli gumik vannak rajta..Minden javítás úgy kezdődik,h. vett ki v6-nál a motort??Szerintem sokszor meglehet másképp is oldani dolgokat...Én is megilyedtem tőle először,de azért annyira nemvészes a dolog.

na, le ne kapd már a fejem :excl:

népítélet oldalból szoktam kiindulni, ott senki sem említett még 8.2-őt. pályán nekem is csak 5.2-őt eszik de attól még városban bőven zabálja a benyát. nem hinném, hogy a tied városban ne így tenne. mikor itt van akinek 1.6-os motorral sem sikerül 10 alá vinnie.

Az pedig, hogy x20xev motornál sem lehet leejteni egy tűt sehol, úgy hogy az átessen.. v6-nál még annyi hely sincs ha van benne klíma meg ez az. Azért ez tény, te is tudod. Nem feltétlen kell motort kiemelni, de nagyban nehezíti és drágítja a szerelést, hogy sok mindent bontani kell hogy elérjünk benne ezt azt.

De mindenkinek szíve joga mit vesz, én biztos csak dieselt veszek a jövőben és olyat, amit könnyű szerelni.

Elküldve

Én vennék 2.5-est :excl: a szerelhetősége legyen a szerelőm gondja :( Nem hiszem hogy higgadt vezetésnél sokkal többet enne az enyémnél, viszont ha haladni kell... :lol: Dízel nem kéne, első autónak jó volt, nem haltam meg vele, de az én stílusomhoz nemvaló :lol:

Én is gondolkoztam már egy donor behozatalán Nem tudom, ha bontásra hozom akkor is kell regadót fizetni?

Elküldve

Nem sokkal hangosabb. Én is így mentem vele 300 km-t :excl:

Fater autóján a kipuf teljesen megadta magát, szétvált a hátsó dob és a cső közti illesztés. Holnap amugy is ment volna cserére, de most a gumigyűrűkön himbálózó dobbal vicces lessz elmenni a szerelőhöz >.<
Elküldve
Én vennék 2.5-est :excl: a szerelhetősége legyen a szerelőm gondja :( Nem hiszem hogy higgadt vezetésnél sokkal többet enne az enyémnél, viszont ha haladni kell... :lol: Dízel nem kéne, első autónak jó volt, nem haltam meg vele, de az én stílusomhoz nemvaló :lol:

Én is gondolkoztam már egy donor behozatalán Nem tudom, ha bontásra hozom akkor is kell regadót fizetni?

A lényeg hogy ki legyen vonatva a forgalomból!Se rendszám,se semmi és mehet fel a trailerre,úgy behozhatod!Ha van rajta "rendszám"és bontásra hozod,akkor már bonyolultabb,de van elég sok oldal a neten ahol ezzel foglalkoznak és pontosabb infókkal tudnak szolgálni!

Nem árt ha előtte utána olvasol,nehogy többe kerüljön a büntetés mint a "donor"!

Én is nagyon szeretnék egy 2.5 V6-ot!Biztos megvan a maga élménye,de nem tudnám fenntartani sajnos!

Gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá mert erősebb a futómű,fékek stb!2000-es felett szerintem csak dízelem lesz!

Megnézegettem a 2.2 16V Sport változatú Vectrákat!Gyönyörűek vannak az e-bayen!

Elküldve
Csak egy "donor" beszerzésén gondolkodtam a felszereltség miatt!Autó is meglenne,csak nincs traileres ismerősöm meg 150.000 Ft-om! :excl:

Ha csak ennyibe kerülne, már rég ott állna az udvaromban egy. De sajnos, ami eddig a "kezem ügyébe akadt", az mind 300.000 Ft környékén volt. Ennyit meg nem lehet belőle kiárulni.

Elküldve
Én is gondolkoztam már egy donor behozatalán Nem tudom, ha bontásra hozom akkor is kell regadót fizetni?

Csak papírok nélkül szabad megvenni. Forgalomból végleg ki legyen vonva, mert különben megütheted vele a bokád. :excl:

Elküldve
Én is nagyon szeretnék egy 2.5 V6-ot!Biztos megvan a maga élménye,de nem tudnám fenntartani sajnos!

Gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá mert erősebb a futómű,fékek stb!2000-es felett szerintem csak dízelem lesz!

Megnézegettem a 2.2 16V Sport változatú Vectrákat!Gyönyörűek vannak az e-bayen!

Szerintem az Isuzu után bőven elég lenne neked egy X20XEV is :excl:

Elküldve
Ha végül 2.0 DTi-re vagy 2.2 DTi-re esik a választásod, akkor vásárláskor tegyél félre ~200 ezer ft-ot, ha ne adj isten megadná magát az adagolója, ne érjen meglepetés.

A 2,2 DTi egyébként meglehetősen ritka motor, viszont kimondottan dinamikusan mozgatja az autót.

Csakhogy tényekkel is alátámasszam :excl:

Ha szerencséd van, akkor még marad is 30 ezer Ft-od a félretett 200-ból :(

Elküldve
Szerintem az Isuzu után bőven elég lenne neked egy X20XEV is :lol:

Ha már lúd,legyen kövér.... :lol:

Nincs semmi bajom ezzel a motorral,kimondottan szeretem!Annyi talán hogy lehetne kicsit erősebb!

Azért egy 2000-es motornál van ami jobban meglep! :excl:

Öcsém BMW-je (520i 24V)papíron erősebb és hátsó kerekes,még sincs semmi bajom vele!(majd ha leesik a hó) :(

A meglepődést az okozta hogy 2 évig motoroztam és alig vezettem közben autót!

Előzéseknél volt érdekes a dolog,mert azt hittem az autó is úgy gyorsul,aztán hamar kiderült hogy nem :lol:

Elküldve
Ha csak ennyibe kerülne, már rég ott állna az udvaromban egy. De sajnos, ami eddig a "kezem ügyébe akadt", az mind 300.000 Ft környékén volt. Ennyit meg nem lehet belőle kiárulni.

Ne a magyarországi autókat nézd!Vagy ezek szerint rossz helyen kerested eddig :excl:

Elküldve
Ha már lúd,legyen kövér.... :lol:

Nincs semmi bajom ezzel a motorral,kimondottan szeretem!Annyi talán hogy lehetne kicsit erősebb!

Azért egy 2000-es motornál van ami jobban meglep! :excl:

Öcsém BMW-je (520i 24V)papíron erősebb és hátsó kerekes,még sincs semmi bajom vele!(majd ha leesik a hó) :(

A meglepődést az okozta hogy 2 évig motoroztam és alig vezettem közben autót!

Előzéseknél volt érdekes a dolog,mert azt hittem az autó is úgy gyorsul,aztán hamar kiderült hogy nem :lol:

Én egy keleti blokkból származó tragacs után ültem át a Vekibe, szóval nekem csendes, biztonságos, nagy, keveset fogyaszt és kifejezetten jól megy :lol:

Elküldve
Én egy keleti blokkból származó tragacs után ültem át a Vekibe, szóval nekem csendes, biztonságos, nagy, keveset fogyaszt és kifejezetten jól megy :excl:

Egyet értek veled :(

Elküldve

Helló!!

Na végre működik a tempomatom.A hülye féklámpakapcsoló megszívatott.Hiába 4 vezeték ment rá,a kapcsoló csak 2 érintkezős volt.Amikor lehúztam a csatit akkor jöttem rá,de akkor már feltettem 1 másik tempomat modult.:)Eddig arra gyanakodtam ,h.a vezérlő nem jó...Tanúság:mindent lekell alaposan ellenőrizni.A 4 érintkezős kapcsoló 5300 pénz volt a bárdiba.

Elküldve
Helló!!

Na végre működik a tempomatom.A hülye féklámpakapcsoló megszívatott.Hiába 4 vezeték ment rá,a kapcsoló csak 2 érintkezős volt.Amikor lehúztam a csatit akkor jöttem rá,de akkor már feltettem 1 másik tempomat modult.:)Eddig arra gyanakodtam ,h.a vezérlő nem jó...Tanúság:mindent lekell alaposan ellenőrizni.A 4 érintkezős kapcsoló 5300 pénz volt a bárdiba.

Nem árt először az olcsóbb dolgokat ellenőrizni, és cserélni :excl:

Elküldve

Segítségeteket szeretném kérni: Januárban autóvásárlás lesz. Két változat fut, mely szerint asszony kap egy 5 ajtós F Astrát és enyém lesz dolgozós autónak a meglévő F TD kombi, vagy ezt kapja meg anya én meg veszek egy B Vectrát diesel, kombiban. Utóbbihoz lenne kérdésem: A DI jelzésű motorokkal olcsóbbak, gyengébbek mint a DTI.

Nekem mondjuk nem versenyezni kell és mint az 5. éve meglévő F kombi mutatja, nem vagyok kihegyezve a dinamikus menetteljesítményre.

Szóval az lenne a kérdésem, hogy mi a két Vectra motor között a különbség? Megbízhatóságban, fogyasztásban, fenntarthatóságban mennyiben térnek el? (Ha van konkrét Vectra ajánlat, akkor azt a mail@dovi.hu-ra várom.)

Elküldve
Segítségeteket szeretném kérni: Januárban autóvásárlás lesz. Két változat fut, mely szerint asszony kap egy 5 ajtós F Astrát és enyém lesz dolgozós autónak a meglévő F TD kombi, vagy ezt kapja meg anya én meg veszek egy B Vectrát diesel, kombiban. Utóbbihoz lenne kérdésem: A DI jelzésű motorokkal olcsóbbak, gyengébbek mint a DTI.

Nekem mondjuk nem versenyezni kell és mint az 5. éve meglévő F kombi mutatja, nem vagyok kihegyezve a dinamikus menetteljesítményre.

Szóval az lenne a kérdésem, hogy mi a két Vectra motor között a különbség? Megbízhatóságban, fogyasztásban, fenntarthatóságban mennyiben térnek el? (Ha van konkrét Vectra ajánlat, akkor azt a mail@dovi.hu-ra várom.)

A két motor néhány apróságot leszámítva teljesen egyforma.

A DTi-n nagyobb turbo van, illetve van rajta intercooler is. A DI-n nincs.

Nagy gond nincs velük az adagoló hibát leszámítva, ez utóbbi ~200 ezer Ft-os beruházás szokott lenni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.