Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Kontroll lámpára: villogtasd ki a hibakódot! A váltó és kézifék között burkolatot felemeled és ott lesz a OBD csati, az anyós felőli soron alulról a 3-4 lábat összezárod rövidre és kivillogja a hibakódokat amiket megkeresel a hibakód listában ami valahol be van itt linkelve, na jó küldök hozzá linket üzibe a javítási és szerelési kézi könnyvel ^_^

Z-s motorkódnál emlékeim szerint nem működik.Csak TECH....

Link to comment
Megosztás:

Szép jó reggelt ^_^

Talán mégse kell még temetni a nyarat :D egész jó idő van kint úgyhogy kicsit ma is tudok autózni ;) mennem kell Fehérvárra délelőtt.... :D de legalább tudok menni a vekivel :D jobba szeretem mint a téli autóm :D hiszen az mégiscsak egy Ford :D

Gyönyörü szép a vectrád !!!!!!!!!!!!!!!! Gratula hozzá!

Link to comment
Megosztás:

Srácok, X20XEV szelepfedél tömítést mennyire bonyolult cserélni?

Tavasszal cserélték, meg bekenték valami (most már gagyinak tűnő) kencével, aztán néhány hónapig jó volt, de most megint fossa magából az olajat.

Frankón az EGR felől, és szépen csorog előre a kipuff. csonkra, ahol gyönyörű szépen elég. Csak azt vettem észre, hogy megint büdöset fúj be a klíma, ma meg ráadásul láthatóan füstölt, városban.

Volt ijedelem rendesen, szerencsére éppen megérkeztünk, így asszony, gyerek gyorsan ki, messzire, én meg megrémülve nyitottam a motorházat, de addigra se füst, se para.

Most meg itthon ülök, és fő a fejem, hogy mi a fenét csináljak, mert az nem játszik, hogy égett olajat fújatok be a három hónapos gyerekemnek, a feleségemnek és magamnak.

Bonyolult a tömítéscsere?

Link to comment
Megosztás:

Srácok, X20XEV szelepfedél tömítést mennyire bonyolult cserélni?

Tavasszal cserélték, meg bekenték valami (most már gagyinak tűnő) kencével, aztán néhány hónapig jó volt, de most megint fossa magából az olajat.

Frankón az EGR felől, és szépen csorog előre a kipuff. csonkra, ahol gyönyörű szépen elég. Csak azt vettem észre, hogy megint büdöset fúj be a klíma, ma meg ráadásul láthatóan füstölt, városban.

Volt ijedelem rendesen, szerencsére éppen megérkeztünk, így asszony, gyerek gyorsan ki, messzire, én meg megrémülve nyitottam a motorházat, de addigra se füst, se para.

Most meg itthon ülök, és fő a fejem, hogy mi a fenét csináljak, mert az nem játszik, hogy égett olajat fújatok be a három hónapos gyerekemnek, a feleségemnek és magamnak.

Bonyolult a tömítéscsere?

Loctite 5910-el el tudod állítani ideiglenesen a szivárgást, amíg nem cseréled ki. Csak kenj fel egy keveset a szivárgás helyére. A tömítés cserénél szintén használd ezt a tömítő anyagot a tömítés mellé.

Link to comment
Megosztás:

Loctite 5910-el el tudod állítani ideiglenesen a szivárgást, amíg nem cseréled ki. Csak kenj fel egy keveset a szivárgás helyére. A tömítés cserénél szintén használd ezt a tömítő anyagot a tömítés mellé.

Hú, köszi. Hétfőn (vagy holnap?) be is szerzem. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Tisztítógéppel az ülések, szőnyegek, ajtók, kárpitok, csomagtartó kárpit kitisztítva, kb. két napja lett nagyon alaposan kiporszívózva és még így is barna-fekete lé jött ki mindenből... sokkal szebb most mint volt a nagy takarítás előtt és főleg puhább, élénkebb lett <_<

Link to comment
Megosztás:

Tisztítógéppel az ülések, szőnyegek, ajtók, kárpitok, csomagtartó kárpit kitisztítva, kb. két napja lett nagyon alaposan kiporszívózva és még így is barna-fekete lé jött ki mindenből... sokkal szebb most mint volt a nagy takarítás előtt és főleg puhább, élénkebb lett :wacko:

Én legutóbb tavasszal kárpittisztítóztam, tényleg elég sok dzsuvát ki tud szedni amit a porszívó nem. De hiszen arra való <_< Azóta kb minden harmadik porszívózásnál veszek egy ilyen prevent kárpittisztítót: link Az a baj, hogy egy ilyen flakon ha alapos vagyok, akkor egy alkalommal ki is ürül. Igaz akkor átnyalok vele mindent én is, amiket írtál. Bár nem is igazán, mert a csomagtérkárpitokra már nem szokott maradni...

Tényleg, csomagtérkárpitról jut eszembe. Milyen felszereltségű vekikben van csomagtérajtó-kárpit? (sedanra gondolok) Az enyémben nincs, eddig egyben sem láttam, de találtam neten egy képet, amelyikben van.

Link to comment
Megosztás:

Én legutóbb tavasszal kárpittisztítóztam, tényleg elég sok dzsuvát ki tud szedni amit a porszívó nem. De hiszen arra való <_< Azóta kb minden harmadik porszívózásnál veszek egy ilyen prevent kárpittisztítót: link Az a baj, hogy egy ilyen flakon ha alapos vagyok, akkor egy alkalommal ki is ürül. Igaz akkor átnyalok vele mindent én is, amiket írtál. Bár nem is igazán, mert a csomagtérkárpitokra már nem szokott maradni...

Tényleg, csomagtérkárpitról jut eszembe. Milyen felszereltségű vekikben van csomagtérajtó-kárpit? (sedanra gondolok) Az enyémben nincs, eddig egyben sem láttam, de találtam neten egy képet, amelyikben van.

Nekem kárpitos a csomagtér ajtó és CD.

Link to comment
Megosztás:

Milyen lehúzófül?<_< Nem találtam olyat. Kárpit az van (Elegance)

A takarításról pedig, én most vettem a kocsit, és nem igazán volt kipucolva szóval elment egy üveg prevent (én olyan keféset szoktam venni)

Csomagtér aljáról viszont festékfoltokat nem szedi ki azzal majd kell vmit kezdenem ^^

Link to comment
Megosztás:

Na rávettetek h lemenjek a kocsihoz és csakazért sincs lehúzó rajta :DD A kárpit is sértetlennek tünik és a helyét se látom ahol lennie kéne. (B2-es elegance) Na mindegy ^^

Az Elegance-t biztos úgy gondolták anno, hogy majd a sofőr csukja a csomagtartót, annak meg minek lehúzó. <_<

Holnap lefényképezem neked, ha gondolod. Hasznos dolog.

Link to comment
Megosztás:

Loctite 5910-el el tudod állítani ideiglenesen a szivárgást, amíg nem cseréled ki. Csak kenj fel egy keveset a szivárgás helyére. A tömítés cserénél szintén használd ezt a tömítő anyagot a tömítés mellé.

Nos, 5920-at sikerült kapni, de szerintem ez csak abban különbözik, hogy faja réz színű --> virít, hogy hol kentem be. Sajnos hatása nem sok, úgyhogy a frissen vett tömítést a héten berakom.

Mennyire bonyolult dolog kicserélni? Mert így látszólag nem az. Van valami trükk, vagy csak kis fekete fedél le, gyertyakábelek ki, 10 csavar ki, és már lent is van? Ja, meg van 3 csőcsatlakozás is rá.

Link to comment
Megosztás:

Nos, 5920-at sikerült kapni, de szerintem ez csak abban különbözik, hogy faja réz színű --> virít, hogy hol kentem be. Sajnos hatása nem sok, úgyhogy a frissen vett tömítést a héten berakom.

Mennyire bonyolult dolog kicserélni? Mert így látszólag nem az. Van valami trükk, vagy csak kis fekete fedél le, gyertyakábelek ki, 10 csavar ki, és már lent is van? Ja, meg van 3 csőcsatlakozás is rá.

Igaz,hogy még vectrán nem cseréltem,de az Astrán ahogy te is írtad,fedél,kábelek,csatlakozók,csövek(hűtővíz nem az arcba) majd csavarok le,aztán alapos tisztítás!A könyvében le van írva hogy melyik csavart mennyire kell meghúzni nyomaték kulccsal,gondolom ennél is!

Link to comment
Megosztás:

Nos, 5920-at sikerült kapni, de szerintem ez csak abban különbözik, hogy faja réz színű --> virít, hogy hol kentem be. Sajnos hatása nem sok, úgyhogy a frissen vett tömítést a héten berakom.

Mennyire bonyolult dolog kicserélni? Mert így látszólag nem az. Van valami trükk, vagy csak kis fekete fedél le, gyertyakábelek ki, 10 csavar ki, és már lent is van? Ja, meg van 3 csőcsatlakozás is rá.

Én Isuzu motoron cseréltem tömítést még a télen. Azon 10 csavar tartja a szelepfedelet. Alapból szivárgott egy picit hátul amikor megvettem az autót, de nem volt vészes eljártam így 4-5 hónapig, majd januárban szántam rá megam a cserére. Új tömítést, és közönséges építőipari pasztát használta (nem röhög) mondván, jó lesz ez is <_< Mondanom sem kell, még rosszabb lett, nemcsak hátul, hanem elöl a kipuffogó felől is szivárgott, és frankón égett rá az olaj. Letisztítottam, 5910-el frankón bekentem a hengerfej és a szelepfedél találkozásánál, a folyás helyén. Nagyon frankón elállította a szivárgást. Később, mikor kicsit jobb idő lett, újra levettem a szelepfedelet, majd tömítés+loctite 5910 és azóta egy szemernyi szivárgás sincs.

Sokszor az történik, hogy vetemedik a fedél, úgyhogy tömítőpaszta nélkül teljesen esélytelen.

Link to comment
Megosztás:

Te milyet vettél?Vagy már parafát nem is kapni? <_<

Találtam egy finom hozzászólást:"Az ABS nem arra való, hogy hamarabb megállítson. Hanem arra, hogy satuféknél is irányítható maradjon az autó.Leggyorsabban megállni blokkoló kerekekkel lehet, mivel a súrlódás lassít a legjobban." :wacko: Hozzátenném,főleg télen...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.