Rolka Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Nekem anno az efastrában volt Angel, én szerettem azt ahogyan vetíti és nem szórja szanaszét a fényt. Nekem is az tetszik benne nagyon.B veki xenonja nem tom milyen lehet előzö kocsim egy saab volt abba elég jó volt bár szerintem az sem volt ilyen. Csak azért is csinálok esti képet :rolleyes: Roli Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Nekem anno az efastrában volt Angel, én szerettem azt ahogyan vetíti és nem szórja szanaszét a fényt. Akkor csak nekem nagyon az igényeim. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Akkor csak nekem nagyon az igényeim. <_< Hozzá kell szokni.Semmi több.Utána már zavaró a hagyományos lámpa.Nekem az volt. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Hozzá kell szokni.Semmi több.Utána már zavaró a hagyományos lámpa.Nekem az volt. :rolleyes: Elég sok autóval megyek felváltva. A ccombo halogen lámpája 3x tönkreveri a bora halogen lámpáját, de a b5 passat xenonját megközelíti. Mikor angelem volt halogennel, tényleg nem láttam semmit, xenonnal már jobb volt. Fater meg mellém állt a passattal, és persze lenyomott fényerőben. Mikor bekerült az audi cucc, akkor is jött, hogy mérjük össze, és csúnyán kikapott. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Elég sok autóval megyek felváltva. A ccombo halogen lámpája 3x tönkreveri a bora halogen lámpáját, de a b5 passat xenonját megközelíti. Mikor angelem volt halogennel, tényleg nem láttam semmit, xenonnal már jobb volt. Fater meg mellém állt a passattal, és persze lenyomott fényerőben. Mikor bekerült az audi cucc, akkor is jött, hogy mérjük össze, és csúnyán kikapott. :rolleyes: Nem véletlenül cserélgetik a Calibrások sem a gyári projektort Audiéra. Ha ezekbe a Sonar FK, meg mittomén milyen lámpákba is minőségi projektorokat tennének, valszeg nem 142 euró lenne az áruk párban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Nincs valakinek fölösbe b1-hez hátsó lökhárítóba rendszámtábla világításnak a burája? Mert, sajna az enyém eltört! :rolleyes: Az enyém meg van sárgulva/mattulva. Tervezek venni újat, ami víztiszta: link Csak egyelőre 3100Ft, viszont annyit nem adok ki érte. Ha olcsóbban találok (1000Ft körül), akkor odaadom az én régimet. Bár gondolom ennél neked sürgősebb. Mert nekem egyáltalán nem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 hogy tudom a képem alatt az Újonc feliratot módosítani? Szerk.: Jéé érdeklődő lettem :rolleyes: akkor ezekszerint a hsz-ek számától függ? mert ez volt az 50. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 hogy tudom a képem alatt az Újonc feliratot módosítani? Szerk.: Jéé érdeklődő lettem <_< akkor ezekszerint a hsz-ek számától függ? mert ez volt az 50. így van.Később pedig a vezérlőpult/személyes beállítások vagy ilyesmi alatt tudod módosítani a titulusod. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Egy újabb Vectrás cartárs a klubban!Előtte Astrakocsija volt.Egyhetes Dezső! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Július17, 2010 Megoszt Elküldve Július17, 2010 Levegő, pollen, olaj szűrő beszerezve + 5 lityi Castrol. Első kutyacsont a rosszabik kicserélve. A másikat majd jövő tavasszal, hogy műszakin lássák, hogy javítva lett rajta valami. Gyári Opel gyertya beszerzése folyamatban. Alapjárati motor + AGR kitisztítva. Így apránként beszerzek mindent, mert jövő tavasszal vezérlés csere meg műszaki is, és a kettő lesz vagy 70 ropi sajna. Szerintetek érdemes 6-7000 ft-ért beszerezni egy ultrahangos tisztító gépet? Valakinek van vele tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bufi Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Van egy eladó hibakód olvasóm törlőm eladó szemteleül olcsón, nem akarom most ecsetelni a dolgot mindent olvas töröl 2004-ig, ha érdekel valakit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Ára? Van egy eladó hibakód olvasóm törlőm eladó szemteleül olcsón, nem akarom most ecsetelni a dolgot mindent olvas töröl 2004-ig, ha érdekel valakit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Van egy eladó hibakód olvasóm törlőm eladó szemteleül olcsón, nem akarom most ecsetelni a dolgot mindent olvas töröl 2004-ig, ha érdekel valakit. Mi az a szemtelenül olcsó? Milyen típus? Ecseteld légyszi... Egyébként érdekel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Érdekelne engem is de egy ár nem ártana hozzá :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július20, 2010 Megoszt Elküldve Július20, 2010 Valaki nem tud szerezni olcsón (100-150 ezer Ft) alkatrésznek való donor B Vectrát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Ma kipróbáltam, hogy működnek a hűtő ventilátorok. Járattam a motort, felment a vízhőfok 90 fölé, olyan 92 körül kapcsolt be mindkét venti egyszerre (szerintem a kis fordulaton). Alig 1 percet mentek, a vízhőfok a mérő óra szerint is látványosan visszaesett 90 fok alá, majd a ventik ki is kapcsoltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beratti01 Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Ma kipróbáltam, hogy működnek a hűtő ventilátorok. Járattam a motort, felment a vízhőfok 90 fölé, olyan 92 körül kapcsolt be mindkét venti egyszerre (szerintem a kis fordulaton). Alig 1 percet mentek, a vízhőfok a mérő óra szerint is látványosan visszaesett 90 fok alá, majd a ventik ki is kapcsoltak. Szia. Elvileg a termostátnak kellene 92°C-on nyitni, a ventilátor kapcsolója meg elvileg 100°C-on kell zárjon tehát a ventik akkor indulnak. A vectra b szerelési kézikönyve szerint a hőkapcsoló 100°C-on zár s 95°C-on nyit ekkor áll le a ventilátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Szia. Elvileg a termostátnak kellene 92°C-on nyitni, a ventilátor kapcsolója meg elvileg 100°C-on kell zárjon tehát a ventik akkor indulnak. A vectra b szerelési kézikönyve szerint a hőkapcsoló 100°C-on zár s 95°C-on nyit ekkor áll le a ventilátor. Tévedsz. Az Isuzu diesel ennél alacsonyabb hőfokon dolgozik, 82-nél nyit a termosztát. És mint mondottam 92 fok környékén indulnak a ventilátorok egyes fokozatban, és kicsivel 90 fok alatt kapcsolnak ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beratti01 Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Tévedsz. Az Isuzu diesel ennél alacsonyabb hőfokon dolgozik, 82-nél nyit a termosztát. És mint mondottam 92 fok környékén indulnak a ventilátorok egyes fokozatban, és kicsivel 90 fok alatt kapcsolnak ki. Bocsi nem néztem az aláírásodat. Én mit nem adnék ha legalább 92-95°C-on menne a Vekim, nekem megy 100-ig visszahűl 95-re s ez így megy folyamatosan. A minap meg bekapcsolt klímánál kiakadt a mutató a piros jelzésbe, ami elvileg 130°C-ot jelent, viszont pont rajta volt a laptop op-com interface-el az meg 106°C-ot mutatott, majd visszahült 100 alá de én nem hallottam hogy a ventillátoraim gyorsabban pörögnének mint máskor pedig elvileg több fokozata kell legyen, Csak azt nem értem hogy a második fokozatot mi kapcsolja ha a hőkapcsoló 100-nál zár s 95-nél nyit. Vagy lehet én vagyok félretájékozott ???, semmi infót nem találok pedig napok óta bújom a netet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Július24, 2010 Megoszt Elküldve Július24, 2010 Tévedsz. Az Isuzu diesel ennél alacsonyabb hőfokon dolgozik, 82-nél nyit a termosztát. És mint mondottam 92 fok környékén indulnak a ventilátorok egyes fokozatban, és kicsivel 90 fok alatt kapcsolnak ki. Ezért is van gondolom állandóan 82-85 fok között,mert elég neki ha nem nyomod a menetszél hűtése! Neked hány ventillátor van benne?Vagy dupla ventis a hűtőd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ezért is van gondolom állandóan 82-85 fok között,mert elég neki ha nem nyomod a menetszél hűtése! Neked hány ventillátor van benne?Vagy dupla ventis a hűtőd? Dupla ventis. Jobb oldalt elöl, és bal oldalt hátul vannak. A klíma topicban fel is raktam róla az elrendezést, kíváncsi vagyok a tiéd is így néz ki? 92 foknál kapcsolt mindkettő, szerintem csak kis fordulaton, bár ezt elég nehéz megítélni. Viszont alig 1 perc alatt vissza is hűlt a víz. Az is igaz, hogy ez nem szimulál egy 40 fokos kinti hőmérséklet melletti araszolást, dugót, mert árnyékban voltam, alapjáraton járattam a motort, felnyitott motorháztető mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Dupla ventis. Jobb oldalt elöl, és bal oldalt hátul vannak. A klíma topicban fel is raktam róla az elrendezést, kíváncsi vagyok a tiéd is így néz ki? 92 foknál kapcsolt mindkettő, szerintem csak kis fordulaton, bár ezt elég nehéz megítélni. Viszont alig 1 perc alatt vissza is hűlt a víz. Az is igaz, hogy ez nem szimulál egy 40 fokos kinti hőmérséklet melletti araszolást, dugót, mert árnyékban voltam, alapjáraton járattam a motort, felnyitott motorháztető mellett. Tegnap értem haza horvátból. Egy héttel ezelőtt kb. 38 fokban araszoltunk, és 2 órán keresztül 20-30-cal mentünk az autópályán. Amikor felment 90 fok fölé a hőmérsékletem, és épp állt az autó, akkor kinyomott kuplungnál 3-4-szer felbőgettem a motort (néztek is a körülöttem állók-araszolók), és egyből visszahűlt 87-88 fokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Mi a véleményetek az üvegek fóliáztatásról? Most épp ezen gondolkodom, mert kibírhatatlan meleg van a kocsiban, főleg klíma nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Mi a véleményetek az üvegek fóliáztatásról? Most épp ezen gondolkodom, mert kibírhatatlan meleg van a kocsiban, főleg klíma nélkül. Nekem van klíma, de én is erősen gondolkozom rajta. Elvileg így a klíma hatásfokát is javítaná. Elöl-hátul valami hővédős áttetsző, első ajtókon kicsit sötétebb, hátsó ajtókra pedig mehetne még egy kicsit sötétebb változat. Max 30-ból meglehetne körbe. Bár ezen a nyáron már talán nem lesz nagy kánikula, max jövő tavasszal megcsináltatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Költözködünk.Elég sok kacat van amit át kell vinni az új helyre.családi egyterű van a családban, botrányos mennyiségű kacat bele fér.De most az nincs, mert kiránduláson van.A baráti körben van kisteher, de nap közben dolgozik. Doboz, zsáknyi ruha, apró csacskaságok, lapra szerelt három ajtós szekrény ami csak kínok árán fért be az autóba, lehajtott hátsó ülések mellett..... Szóval ez a Sedan karosszéria forma attól függetlenül, hogy nagyon szép, ilyen szempontból haszontalan.Egy Caravannak, vagy 5 ajtós verziónak ami jobban bővíthető, sokkal több használati értéke van ilyen szempontból. Nyilván egy teljesen szubjektív vélemény, és a jelenlegi helyzethez igazodik. Egy családi kirándulásnál, ahol az ember nem szekrényt hanem csomagokat visz, az 500L-es csomagtartó tökéletesen kihasználható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts