warwolf Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 ja igen, és a gyári katalógus szerint a vegyes fogyasztás vmi 12,8 a városi meg 14l. hát igen, régen még felfele kerekítettek, ma már a katalógusban 8-9l-ert írnának..:/ Aztán a kedves ügyfél megveszi a műanyagautót, nyomja neki, aztán szépen rájön, hogy átdobták a palánkon. Közben meg lehet, 1X;2X szét is hullik alatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Aztán a kedves ügyfél megveszi a műanyagautót, nyomja neki, aztán szépen rájön, hogy átdobták a palánkon. Közben meg lehet, 1X;2X szét is hullik alatta. hát hallod, lehet kiszívta az agyamat ma a nap, de én nem értem amit mondtasz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Egyszerűen csak húzd szét a csatiját.Nem lesz semmi baja.Ha szembe állsz a motortérrel, akkor jobb oldalt egy fekete kerek lapos műanyag izé. Az lenne a feladata, hogy plusz levegőt juttasson a kipuffogóba, amíg kapja a hideg motor a túl dús üzemanyagot... Ha nem működik, akkor szét fogja qrni a katalizátort rövid időn belül. Zöldkártyán nem megy át az autó stb, stb :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 hát hallod, lehet kiszívta az agyamat ma a nap, de én nem értem amit mondtasz ;) A lényeg lényege, hogy nem kel mindent elhinni amit a gyáriak, ideális tesztkörülmények között tesztelve, a kapott eredményt leírják. Az lenne a feladata, hogy plusz levegőt juttasson a kipuffogóba, amíg kapja a hideg motor a túl dús üzemanyagot... Ha nem működik, akkor szét fogja qrni a katalizátort rövid időn belül. Zöldkártyán nem megy át az autó stb, stb :rolleyes: Fityfenét fog szétsz@bni, kutya baja nem lesz tőle, lévén az XEV-nél előfűtött a lambda, ergo nem kell bemelegednie semminek.A secunderlevegő kompresszor (mert így hívják) az indítás után max. 1 percig megy.Amúgy nekem is elég gyökér hangja kezd lenni, úgy, hogy én uninstallálni fogom! :D Nem kell az oda. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Nekem csak búg de szép hangon, amint melegedett a motor pedig lekapcsol :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Az enyémnek is furcsa hangja kezdett lenni: én levettem az elejéről a burkolatot meg a porvédőt és adtam neki bőven wd40-et. Azóta is halkan működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Fityfenét fog szétsz@bni, kutya baja nem lesz tőle, lévén az XEV-nél előfűtött a lambda, ergo nem kell bemelegednie semminek.A secunderlevegő kompresszor (mert így hívják) az indítás után max. 1 percig megy.Amúgy nekem is elég gyökér hangja kezd lenni, úgy, hogy én uninstallálni fogom! ;) Nem kell az oda. :D Hát nemtudom.. Szerintem nem poénból szerelték bele. Nem azt mondtam, hogy kiszerelés után egyből beszarik, de hosszú távon nem fog jót tenni neki :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Hát nemtudom.. Szerintem nem poénból szerelték bele. Nem azt mondtam, hogy kiszerelés után egyből beszarik, de hosszú távon nem fog jót tenni neki :rolleyes: Viccen kívül ki lehet szedni.Opel16V cartárs is ezzel kezdte anno.Nem lesz tőle baja az autónak.Mire baja lenne, addigra meg megeszi a rozsda! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 lehet én is kiveszem majd. igazából még egy kocsiban sem láttam ilyet, és bárkinek mondtam, hogy mi ez a szörnyű zaj az indításnál, csak nézett, hogy ilyet még sose látott. ahogy észrevettem amúgy, most a melegben hideg indításkor nem indítja be a ventillátort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Nekem csak búg de szép hangon, amint melegedett a motor pedig lekapcsol :rolleyes: enyémnek is morci hangja van ;) Kár hogy nem ilyen a motorhang alapból. Rámenne mindenem, egész nap csak ezt halgatnám :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Hosszú idő után kapott egy nagytakarítást a kocsi. Hát én tuti veszek sárhányót, egy átok a kátrányt/gumit lemosni a kasztniról.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Na ezért van többek közt az enyémen négy! ;) Hosszú idő után kapott egy nagytakarítást a kocsi. Hát én tuti veszek sárhányót, egy átok a kátrányt/gumit lemosni a kasztniról.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Hosszú idő után kapott egy nagytakarítást a kocsi. Hát én tuti veszek sárhányót, egy átok a kátrányt/gumit lemosni a kasztniról.... :D Sárvádő gumira gondolsz? Ha találsz olcsón akár utángyártottat is, akkor szólj, lécci. A sümegi bontóban érdeklődtem, de sajnos ez volt az első opeles alkatrész, amivel nem tudtak kiszolgálni. A vaterán van egy hirdetve, de angliából, és házhoz szállítva valami 8 ezer Ft körül rémlik. Ennyiért inkább lemosom két-hérom hetente az autót :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Megjött végre a gyári könyöklőm.Délután megyek érte. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Megjött végre a gyári könyöklőm.Délután megyek érte. :D Hasznos cucc, én már beszereltem az enyém ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Hasznos cucc, én már beszereltem az enyém ;) Kb. 20 perce az enyém is a helyén van! ^_^ Végrevégrevégre! :P Jah, ha v.kinek kell ilyen famintázatú középkonzol, vagy csak egyelőre az alsó része amiben a hamutartó+italtartó+ilyesmi van, akkor kérem jelezze.Hajlandó vagyok még a fűtéskonzol körüli részt is elcserélni.Kicsit komor lesz telibe feketébe, de.....legyen egész.A hamutál nem 100as, én mondjuk csavarokat tároltam benne.Kocsiban nincs bagózás! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Feketére fújt toronymerevítő, így még gyáribbnak tűnik a motortér. A fordulatszám pedig amint bemelegedett beáll erre a szintre. AGR-t kitakarítottam most már tényleg mert legutóbb amikor nekiálltam már kitakarítottam az AGR-t...csak az nem az volt hanem előtte valamilyen szelep hasonló feladatkörrel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 A fordulatszám pedig amint bemelegedett beáll erre a szintre. AGR-t kitakarítottam most már tényleg mert legutóbb amikor nekiálltam már kitakarítottam az AGR-t...csak az nem az volt hanem előtte valamilyen szelep hasonló feladatkörrel :D Az a szelep nyitja és zárja a levegő útját a secunderlevegő kompresszor felöl a kipufogótorok irányába.Annyira nem gáz, ha tiszta.Mennyire volt retkes az AGR?Vákumvezérlést lekötötted róla? Csak le kell dugózni a szelepnél is ill. a szívótoroknál is.Azért célszerű ilyenkor, mert így nem tud megragadni semmilyen állásban és nem produkál hibát.Kb. sosem! ^_^ A ford.szám így tökéletes.Pici csalás lehet az órában is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Az a szelep nyitja és zárja a levegő útját a secunderlevegő kompresszor felöl a kipufogótorok irányába.Annyira nem gáz, ha tiszta.Mennyire volt retkes az AGR?Vákumvezérlést lekötötted róla? Csak le kell dugózni a szelepnél is ill. a szívótoroknál is.Azért célszerű ilyenkor, mert így nem tud megragadni semmilyen állásban és nem produkál hibát.Kb. sosem! :P A ford.szám így tökéletes.Pici csalás lehet az órában is. Aham, az is koszos volt kicsit pedig de nem egy bonyolult szerkezet így sokat nem kellett rajta takarítani. Az AGR nem volt vészes egyébként de úgy tudom inkább dízelnél koszolódik pontosabban kormolódik ez csak kicsit olajsáros volt. Vákumot lekötöttem róla majd vissza :D Fordszám magasabb volt mostanában ez így a friss olaj + agr tisztítás + nemrég alapjárati motor és pillangó szelep tisztítás + most hibátlan új kipuff részeknek köszönhető ^_^ Egyébként érezhetően finomabban jár és sokkal halkabb és a motor is érezhetően kiegyensúlyozottabban jár, nem változik az alapjárat fordulatszáma sem le-fel kicsit sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Az AGR nem volt vészes egyébként de úgy tudom inkább dízelnél koszolódik pontosabban kormolódik ez csak kicsit olajsáros volt. Hát én nem tudom.Amikhez nekem volt szerencsém, azok eléggé tele voltak ganyéval! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Hát én nem tudom.Amikhez nekem volt szerencsém, azok eléggé tele voltak ganyéval! ^_^ Lehet ezt már takarította vagy cserélte valaki... GM feliratot nem láttam rajta sem bosch-t szóval lehet cserélt darab és meglepően tiszta volt valamint még egész újszerű darab, a tömítése is és a csati is :D (alapvetően eddig szerencsém volt ezzel az autóval mert lényeges dolgot nem kellett rajta cserélni elég jól karban volt tartva korábbi tulajainál. Erre utalhat a sok irmscher cucc, felszereltség és a csicsás dolgok elhagyása szóval van alatta irmscher futómű kompletten, irmscher kipuff de mégis halk, sötétítés, toronymerevítő de nincs éndzsöl ájsz meg matricák meg tuning lökösök stb :P Szerencsére! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Lehet ezt már takarította vagy cserélte valaki... GM feliratot nem láttam rajta sem bosch-t szóval lehet cserélt darab és meglepően tiszta volt valamint még egész újszerű darab, a tömítése is és a csati is ^_^ Mire kész lett, megunta.Van ez így..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Mire kész lett, megunta.Van ez így..... :D Kb olyan amúgy tényleg ^_^ De az látszik, hogy kímélte eddig az összes tulaja szerencsére és én is próbálok rendbetenni mindig ha van valami baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Mire kész lett, megunta.Van ez így..... :D Vagy a további fejlesztgetésnél talált pár cserést alkatrészt, amitől elment a kedve és inkább ráhagyta a következő tulajra ^_^ :P ;) ;) :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Seth: A motortérről készült képedről jut eszembe a tempomat. Megnéztem a gázbowdenem, de nekem nem hogy kettő lenne ott ahol anno mutattad, még csak nem is ott van hátul, hanem a motor jobb oldalán ^_^ Úgyhogy nekem a tempomat felejtős :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts