Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Tehát, aki az egynyolc+ra szavaz benzinesben:

-zaza73

-Kelly

-warwolf

-

-

:rolleyes: ;)

Egyébként az a legszebb, hogy beszélgetek olykor véhatos kolégákkal, és v.mi hiheteteln még számomra is, de alig eszik többet a kettőöt mint az én 2 literesem.Egyedül ami szívás lehet, ha hozzá kell nyúlni a motorhoz.Bár érdekes módon a b vekikben nem szívnak vele annyit, mint a B omikban, tehát stabilabb technika.

Ma kicsit molyotam a gépet.A múlt 7re volt betervezve egy első lengéscsillapító csere, de hawerek elhavazva, nekem meg az éjszakás műszak miatt borult minden.Meg nagyon kedvem sem volt szétesetten szerelni.

Ma végre elszántam magam, elkértem egyik barétomtól a rugóösszehúzóját, aztán szépen kicseréltem mind2 oldalt+a stabpálcákat is ha már szét volt szedve.Utóbbiakkal szépet szíívtam, mert halál volt megindítani az alsó részen lévő befelé néző önzáró+ráhervadt anyákat.

A jobb oldala pikk-pakk szétjött, mert ugye az volt már bontva a rugótörés miatt.Na de a bal oldal......na az benyelt vagy 2 órát mire minden a helyére került.

Kb. 2 fokkal jobb lett az eleje, de addig nem nyugszom míg mind2 oldali talpasgömbfej+lengőkarszilentek ki nem lesznek cserélve.Remélhetőleg a kormányösszekötő nem lóg, mert azoknak a cseréjénél már szereztem pár rossz emléket.....(űberbrutálmegaszívás ha össze van gyógyulva)

Link to comment
Megosztás:

Ja és 5 csavaros a B2 felnije.

Enyém is 5 csavaros, az a motortól függ milyen kerekeket tettek alá.

Egyébként én 2.0ra szavazok. Az 1.8 csak ha mindig higgadt vezető vagy :rolleyes: 1.6 meg szerintem kicsi a kasznihoz. A v6 sokba kerül ha baja van, de ha a pénz nemszámít... ;)

Link to comment
Megosztás:

Még annyit tennék hozzá, hogy B2-ben a műszeregységben máshol van a napi és össz. km számláló kijelzője. Konkrétan feljebb.

Ja, meg volt egy rakat tipikus ráncfelvarrós dolog, pl. más üléshuzatok, és egyéb sallang.

Az, hogy a gyári alufelni 16-os, azt cáfolnám, mert az én B2-esemen gyári van, mégis 15-ös.

Mindezektől függetlenül nagyon jól írták a többiek, hogy gyakorlatilag lényegtelen különbségek vannak köztük, állapotra figyelj. Azt persze felejtsd el, hogy valós 120 000km-el léteznek még ilyen autók. Vagy ha tényleg, akkor az csoda.

Hirtelen a lényegesebbeket összeszedtem :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én kérek elnézést, de B1-ben is van digit klíma. Pl az enyémben is. :P :rolleyes: :D Ja és 5 csavaros a B2 felnije. Mondjuk én 1.6 benzint hanyagolnám. 1.8 vagy 2.0. Na meg a belső kilincsek is krómosak B2 -ben :D

B1 felnim is 5 csavaros ;) Klímát sejtettem, hogy talán b1-ben is van írtam is de az nem is volt tuti :D

Kórm kilincs B1-ben is van :D Az enyémben :D Na jó azokat már én raktam bele.

Egyébként a lényegi változás a kettő között ami hasznos is:

-oldallégzsák

-első lámpa: még a nem xenonossal is jobban látni mint az üvegbúrás b1-essel

Az összes többi egyénfüggő, kinek mi tetszik :D

Én pl jó állapotút kerestem és találtam is egy b1-et ennyi hibával: repedt indexbúra, hibás bal hátsó kpzár. Ha mindnek csak ennyi baja lenne... :D

Ja és azóta sem kellett ilyen hibákra vagyont költeni.

Link to comment
Megosztás:

Enyém is 5 csavaros, az a motortól függ milyen kerekeket tettek alá.

Egyébként én 2.0ra szavazok. Az 1.8 csak ha mindig higgadt vezető vagy :rolleyes: 1.6 meg szerintem kicsi a kasznihoz. A v6 sokba kerül ha baja van, de ha a pénz nemszámít... ;)

2.0-ra szintén :D Vagy akkor már 2.2! :D

Link to comment
Megosztás:

Hova tűnt a szép színes világítás??? Vagy ez nem a Tiéd műszerfala? ;)

Bocsi, de vmiért elsőre fekete-fehérben hozta a képet.

Először egy régebbi képet linkeltem (látod kb 7000 mérföld különbség van), aztán cseréltem... :S Bocsi! Ja a képet vedd ki az idézetből, mert szólni fog a moderátorunk! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A jobb oldala pikk-pakk szétjött, mert ugye az volt már bontva a rugótörés miatt.

Rugót azt párban illik cserélni, nem? :rolleyes:

Nekem is ki kellene cserélnem, mert letörött egy darab a bal oldalinak a végéből. A rugóösszehúzót már megcsináltattam hozzá, a rugókat is már megvettem, le is vannak festve, már csak neki kellene állni kicserélni ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem full piros az egész műszerfal, multikormány, lámpakapcsoló, digit klíma, gombok. Szerintem jobb mint a kék. A mutatók meg fehérek. Klímánál a mínuszos gomb kéken világít úgy, mint a vízhőfoknál a kék skála. Plusz ledes az összes belső világítás, ajtók. Na meg van elöl is meg hátul is lábvilágítás. Mint a luxus autókban :rolleyes:

Mennyi és milyen ledet raktál be a műszerfalba?

Piros, vagy fehér leddel próbálta már valaki megvilágítani a km-számlálót? Hogy nézne ki úgy? (eddig csak kéket láttam)

Link to comment
Megosztás:

Mennyi és milyen ledet raktál be a műszerfalba?

Piros, vagy fehér leddel próbálta már valaki megvilágítani a km-számlálót? Hogy nézne ki úgy? (eddig csak kéket láttam)

Itt vannak fényképek az elkészítés menetéről, látszik hány darab LED volt (kb 40-50 szerintem, de nem számoltam), és azt is látni fogod milyen LEDek voltak.

Link to comment
Megosztás:

Nekem full piros az egész műszerfal, multikormány, lámpakapcsoló, digit klíma, gombok. Szerintem jobb mint a kék. A mutatók meg fehérek. Klímánál a mínuszos gomb kéken világít úgy, mint a vízhőfoknál a kék skála. Plusz ledes az összes belső világítás, ajtók. Na meg van elöl is meg hátul is lábvilágítás. Mint a luxus autókban :rolleyes:

a lábtérvilágításhoz honnan lehet rácsatlakozni az energiához? Fut esetleg a lábtérnél valami kábel ami csak nyitott ajtónál kap energiát?

Nekem alapból nincs benne, de jó lenne..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.