warwolf Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Tehát, aki az egynyolc+ra szavaz benzinesben: -zaza73 -Kelly -warwolf - - :rolleyes: ;) Egyébként az a legszebb, hogy beszélgetek olykor véhatos kolégákkal, és v.mi hiheteteln még számomra is, de alig eszik többet a kettőöt mint az én 2 literesem.Egyedül ami szívás lehet, ha hozzá kell nyúlni a motorhoz.Bár érdekes módon a b vekikben nem szívnak vele annyit, mint a B omikban, tehát stabilabb technika. Ma kicsit molyotam a gépet.A múlt 7re volt betervezve egy első lengéscsillapító csere, de hawerek elhavazva, nekem meg az éjszakás műszak miatt borult minden.Meg nagyon kedvem sem volt szétesetten szerelni. Ma végre elszántam magam, elkértem egyik barétomtól a rugóösszehúzóját, aztán szépen kicseréltem mind2 oldalt+a stabpálcákat is ha már szét volt szedve.Utóbbiakkal szépet szíívtam, mert halál volt megindítani az alsó részen lévő befelé néző önzáró+ráhervadt anyákat. A jobb oldala pikk-pakk szétjött, mert ugye az volt már bontva a rugótörés miatt.Na de a bal oldal......na az benyelt vagy 2 órát mire minden a helyére került. Kb. 2 fokkal jobb lett az eleje, de addig nem nyugszom míg mind2 oldali talpasgömbfej+lengőkarszilentek ki nem lesznek cserélve.Remélhetőleg a kormányösszekötő nem lóg, mert azoknak a cseréjénél már szereztem pár rossz emléket.....(űberbrutálmegaszívás ha össze van gyógyulva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Ja és 5 csavaros a B2 felnije. Enyém is 5 csavaros, az a motortól függ milyen kerekeket tettek alá. Egyébként én 2.0ra szavazok. Az 1.8 csak ha mindig higgadt vezető vagy :rolleyes: 1.6 meg szerintem kicsi a kasznihoz. A v6 sokba kerül ha baja van, de ha a pénz nemszámít... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsiz88 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 van olyan b veki amiben van fordulatszám mérő? vagy csak b2? az tuti h nekem nincs benne :D jah, és az 1.6 tényleg kicsi (bár azért így is el lehet rohangálni vele) Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 van olyan b veki amiben van fordulatszám mérő? vagy csak b2? az tuti h nekem nincs benne :rolleyes: jah, és az 1.6 tényleg kicsi (bár azért így is el lehet rohangálni vele) Nekem van ford.sz.mérőm Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Kár, hogy nem adtak ki belőle 1.4 16V-t.Biztos nagy sikere lett volna.. :rolleyes: ;) :D (lásd Octavia) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Még annyit tennék hozzá, hogy B2-ben a műszeregységben máshol van a napi és össz. km számláló kijelzője. Konkrétan feljebb. Ja, meg volt egy rakat tipikus ráncfelvarrós dolog, pl. más üléshuzatok, és egyéb sallang. Az, hogy a gyári alufelni 16-os, azt cáfolnám, mert az én B2-esemen gyári van, mégis 15-ös. Mindezektől függetlenül nagyon jól írták a többiek, hogy gyakorlatilag lényegtelen különbségek vannak köztük, állapotra figyelj. Azt persze felejtsd el, hogy valós 120 000km-el léteznek még ilyen autók. Vagy ha tényleg, akkor az csoda. Hirtelen a lényegesebbeket összeszedtem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Én kérek elnézést, de B1-ben is van digit klíma. Pl az enyémben is. :P :rolleyes: :D Ja és 5 csavaros a B2 felnije. Mondjuk én 1.6 benzint hanyagolnám. 1.8 vagy 2.0. Na meg a belső kilincsek is krómosak B2 -ben :D B1 felnim is 5 csavaros ;) Klímát sejtettem, hogy talán b1-ben is van írtam is de az nem is volt tuti :D Kórm kilincs B1-ben is van :D Az enyémben :D Na jó azokat már én raktam bele. Egyébként a lényegi változás a kettő között ami hasznos is: -oldallégzsák -első lámpa: még a nem xenonossal is jobban látni mint az üvegbúrás b1-essel Az összes többi egyénfüggő, kinek mi tetszik :D Én pl jó állapotút kerestem és találtam is egy b1-et ennyi hibával: repedt indexbúra, hibás bal hátsó kpzár. Ha mindnek csak ennyi baja lenne... :D Ja és azóta sem kellett ilyen hibákra vagyont költeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Enyém is 5 csavaros, az a motortól függ milyen kerekeket tettek alá. Egyébként én 2.0ra szavazok. Az 1.8 csak ha mindig higgadt vezető vagy :rolleyes: 1.6 meg szerintem kicsi a kasznihoz. A v6 sokba kerül ha baja van, de ha a pénz nemszámít... ;) 2.0-ra szintén :D Vagy akkor már 2.2! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 B2nél nincs minden színre fújva mindegyik autón, valamint az összes b2 5csavaros már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 van olyan b veki amiben van fordulatszám mérő? vagy csak b2? az tuti h nekem nincs benne :rolleyes: jah, és az 1.6 tényleg kicsi (bár azért így is el lehet rohangálni vele) Nekem is X16XEL van B Veki, és van benne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Nekem is X16XEL van B Veki, és van benne :rolleyes: X16XEL és detto van benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsiz88 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Nekem van ford.sz.mérőm kár hogy ebből kihagyták :D balról vízhőfok, jobbról benga Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Nem lehet, hogy az X16SZ-ben nem volt csak? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Hova tűnt a szép színes világítás??? Vagy ez nem a Tiéd műszerfala? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Bocsi, de vmiért elsőre fekete-fehérben hozta a képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Hova tűnt a szép színes világítás??? Vagy ez nem a Tiéd műszerfala? ;) Bocsi, de vmiért elsőre fekete-fehérben hozta a képet. Először egy régebbi képet linkeltem (látod kb 7000 mérföld különbség van), aztán cseréltem... :S Bocsi! Ja a képet vedd ki az idézetből, mert szólni fog a moderátorunk! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pherry Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Ok, köszi az infókat. Eddig is a 2.0 benzines felé hajlottam, az lesz a tuti... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Ok, köszi az infókat. Eddig is a 2.0 benzines felé hajlottam, az lesz a tuti... Szakértsétek meg alaposan, nehogy belenyúlj v.mi lehajtott fosba! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 A jobb oldala pikk-pakk szétjött, mert ugye az volt már bontva a rugótörés miatt. Rugót azt párban illik cserélni, nem? :rolleyes: Nekem is ki kellene cserélnem, mert letörött egy darab a bal oldalinak a végéből. A rugóösszehúzót már megcsináltattam hozzá, a rugókat is már megvettem, le is vannak festve, már csak neki kellene állni kicserélni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 X16XEL és detto van benne Mennyi és milyen ledet raktál be a műszerfalba? Piros, vagy fehér leddel próbálta már valaki megvilágítani a km-számlálót? Hogy nézne ki úgy? (eddig csak kéket láttam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Nekem full piros az egész műszerfal, multikormány, lámpakapcsoló, digit klíma, gombok. Szerintem jobb mint a kék. A mutatók meg fehérek. Klímánál a mínuszos gomb kéken világít úgy, mint a vízhőfoknál a kék skála. Plusz ledes az összes belső világítás, ajtók. Na meg van elöl is meg hátul is lábvilágítás. Mint a luxus autókban :rolleyes: Mennyi és milyen ledet raktál be a műszerfalba? Piros, vagy fehér leddel próbálta már valaki megvilágítani a km-számlálót? Hogy nézne ki úgy? (eddig csak kéket láttam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Mennyi és milyen ledet raktál be a műszerfalba? Piros, vagy fehér leddel próbálta már valaki megvilágítani a km-számlálót? Hogy nézne ki úgy? (eddig csak kéket láttam) Itt vannak fényképek az elkészítés menetéről, látszik hány darab LED volt (kb 40-50 szerintem, de nem számoltam), és azt is látni fogod milyen LEDek voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Rugót azt párban illik cserélni, nem? ;) Sajnos akkor eléggé bevarrt zseb szindróma volt, nem tudtam máshogy megoldani. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Itt vannak fényképek az elkészítés menetéről, látszik hány darab LED volt (kb 40-50 szerintem, de nem számoltam), és azt is látni fogod milyen LEDek voltak. Köszi szépen! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Nekem full piros az egész műszerfal, multikormány, lámpakapcsoló, digit klíma, gombok. Szerintem jobb mint a kék. A mutatók meg fehérek. Klímánál a mínuszos gomb kéken világít úgy, mint a vízhőfoknál a kék skála. Plusz ledes az összes belső világítás, ajtók. Na meg van elöl is meg hátul is lábvilágítás. Mint a luxus autókban :rolleyes: a lábtérvilágításhoz honnan lehet rácsatlakozni az energiához? Fut esetleg a lábtérnél valami kábel ami csak nyitott ajtónál kap energiát? Nekem alapból nincs benne, de jó lenne.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts