Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

jogos, amugy a vectra 14 hónapot volt nálam úgy adtam el hogy az ABS nem ment és a kipuff el volt halva 2 helyen, 1M-ért számoltuk be...

S, mennyi lett a QP uccsó' ára?Mert gondolom hitel kellett hozzá.Csak így kaphattál jóárat a Vekiért.Gondolom én.

Amúgy szép az Astra G QP, Speed párszor vitt az övével, de én v.hogy hiányoltam benne mindig is a Calibra egyediségét.Mert ugye elvileg a Cali utódjának szánták anno.Ezen a Calisok fel is háborodtak nemkicsit! :lol:

De ÉN hamarabb utána fordulok egy szép gyári Calinak, mint egy G QPnak.Utóbbiban mindig is egy G Astrát látok.

Ettől persze egyedi, leld benne örömöd, és sok baleset és meghibásodás mentes kilométert kívánok hozzá. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

részben osztom a dolgot de kis igazítással gyönyörű lesz :devlish:

Hitel nincs! De pénzem sem most :lol:

1.68 volt a coupe.

S, mennyi lett a QP uccsó' ára?Mert gondolom hitel kellett hozzá.Csak így kaphattál jóárat a Vekiért.Gondolom én.

Amúgy szép az Astra G QP, Speed párszor vitt az övével, de én v.hogy hiányoltam benne mindig is a Calibra egyediségét.Mert ugye elvileg a Cali utódjának szánták anno.Ezen a Calisok fel is háborodtak nemkicsit! :lol:

De ÉN hamarabb utána fordulok egy szép gyári Calinak, mint egy G QPnak.Utóbbiban mindig is egy G Astrát látok.

Ettől persze egyedi, leld benne örömöd, és sok baleset és meghibásodás mentes kilométert kívánok hozzá. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vektrakocsi is átállt tiszta szeszüzemre.Egyik barátomnál volt egy bontatlan Hunflex de Luxe, aztán az lett bele aplikálva.

Még Tech2-vel be lesz lőve minden paraméter rajta, aztán annyi.Jah, és a MOL k@pja be a 340ft-os benyaárával együtt.

Nem eszik így több olajat a kocsi? Csak mert gondolom E85-ben nincs annyi kenőanyag mint a standard üzemanyagokban.

Link to comment
Megosztás:

Ha lenne felénk is E85 kút én is gondolkoznék rajta de nincs sajnos :lol:

Na... most látom, hogy már debrecenben is van egy agip kút ahol pl 244 az E85 jelenleg :devlish:

Tapasztalatokat várnék a 100% e85 használó(k)tól :lol: Fogyasztás, erő, kopás, zaj stb, minden érdekel :lol:

Ja és, hogy mennyire elégedett a a beépített e85 elektronikával valamint, hogy mit is kell a tech2-vel programozni rajta.

+ ez is olyan mint a gáz-benzin, hogy megnyomok egy gombot és utána az elektronika benzinre áll át utána ismét e85? Vagy ha berakom az elektronikát utána már benzint ne nagyon tankoljak bele?

Link to comment
Megosztás:

Ha lenne felénk is E85 kút én is gondolkoznék rajta de nincs sajnos :lol:

Na... most látom, hogy már debrecenben is van egy agip kút ahol pl 244 az E85 jelenleg :lol:

Tapasztalatokat várnék a 100% e85 használó(k)tól :lol: Fogyasztás, erő, kopás, zaj stb, minden érdekel :lol:

Ja és, hogy mennyire elégedett a a beépített e85 elektronikával valamint, hogy mit is kell a tech2-vel programozni rajta.

+ ez is olyan mint a gáz-benzin, hogy megnyomok egy gombot és utána az elektronika benzinre áll át utána ismét e85? Vagy ha berakom az elektronikát utána már benzint ne nagyon tankoljak bele?

Olyanokat olvastam hogy kicsit elvileg erősebb lesz tőle a motor, hátránynak szinte csak a hidegindítást említik. Mármint a téli mínuszokban való indulást, mert jóval kisebb (vagy nagyobb, attól függ honnan nézzük ;) ) az E85 fagyáspontja, de elvileg ezt már több átalakítónál megoldották. :devlish:

Valamint még annyi hogy elvileg nem kell kapcsolni semmit, és simán lehet utána vegyesen is tankolni. Illetve vagy csak benzint vagy csak E85-öt is.

A többire engem is érdekelne a válasz ;)

Link to comment
Megosztás:

Tapasztalatokat várnék a 100% e85 használó(k)tól :devlish: Fogyasztás, erő, kopás, zaj stb, minden érdekel :lol:

Ja és, hogy mennyire elégedett a a beépített e85 elektronikával valamint, hogy mit is kell a tech2-vel programozni rajta.

+ ez is olyan mint a gáz-benzin, hogy megnyomok egy gombot és utána az elektronika benzinre áll át utána ismét e85? Vagy ha berakom az elektronikát utána már benzint ne nagyon tankoljak bele?

Mikor megjelent ez a fajta alternatív üzemanyag, én már akkor beépítettem egy FlexTek nevű etanol átalakítót az akkori Vectrámba.Ezen kapcsolható volt, hogy éppen benyával vagy E85-tel szándékozom menni.

Utána ezt az átalakítót az autó eladása után beraktam a soron következő Astrámba ami szintén X20XEV volt.Tehát mind2 autó tiszta E85-tel üzemelt.Gond nélkül.

Ma már több féle lehetőség van átalakítóból.Hunflex, FlexTek, E85 Power, és még sorolhatnám.

Igazi hátránya nincsenek az üza.fajtának.tehát nem eszi meg a motort, nem oldja fel a gumitömítéseket, nem lukad ki az üza.tank.

Mivel az új fejlesztések már több paramétert figyelnek (lambda jele, motorhőfok, stb.) , a hidegindítási szakasz is lényegesen barátságosabb, tehát nem kell krasnyogtatni.

Egyébként meg kicsivel jobban megy tőle az autó, alul hamarabb éled a nyomaték, magasabb fordulaton is élénkebb.A 20% többletfogyasztás belefér.Cserébe olcsóbban tankolsz, és véded a környezeted.

Itt a kméti csapatban én álltam át utoljára tiszta E85-re, a többiek verdája már régen ezzel műxik.(Gepárd, Udi, Johnny, Tomi023, Joee, Kacsero, Füri)

Mármint a téli mínuszokban való indulást, mert jóval kisebb (vagy nagyobb, attól függ honnan nézzük :lol: ) az E85 fagyáspontja

Az E85 gyakorlatilag kukorica lepárlásából kapott alkohol.S, az alkohol mint tudjuk nem egy megfagyós fajta! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor miért írták valahol, hogy télen nehezebben indul a kocsi E85-tel?

Mert a kezdeti átalakítók nem rendelkeztek megfelelő hidegindítási programmal, egy állandó értéket tudtak produkálni ami nem nézte sehogyan, hogy a motor éppen hidegindítási fázisban van, vagy üzemmeleg állapotban.Innen a téli nehezebb indulás.

Az enyém már motorhőfokot is néz.A komolyabbak már lambdajelet is.A még újabbak pedig motorvezérlő elektronika kiegészítőként is funkcionálnak tehát átveszik a gyári ECU szerepét.

Link to comment
Megosztás:

Mert a kezdeti átalakítók nem rendelkeztek megfelelő hidegindítási programmal, egy állandó értéket tudtak produkálni ami nem nézte sehogyan, hogy a motor éppen hidegindítási fázisban van, vagy üzemmeleg állapotban.Innen a téli nehezebb indulás.

Az enyém már motorhőfokot is néz.A komolyabbak már lambdajelet is.A még újabbak pedig motorvezérlő elektronika kiegészítőként is funkcionálnak tehát átveszik a gyári ECU szerepét.

hmm, így már érthető. Köszi a választ :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Magas hangszóró takarója alatt 1 csavar, az elektromos ablakemelő gombja alatt egy csavar, a könyöklő műanyag részének az alján egy csavar szintén. Az burkolat és ezzel ajtó alján 2 csavar, utána lepattintani magad felé húzva majd felemelve, hogy az ajtózáró pöcökről le tudd húzni. Ha esetleg van lámpa az ajtóban akkor vagy leteszed úgy, hogy ne szakadjon el a kábel vagy kiszeded a lámpát és kihúzod a csatiját.

Link to comment
Megosztás:

Alul a zsebnél fogja 2, az ajtó fogantjúnál 2. Az ablakletekerő fogja még, de azt is leszedtem. Csak fent nem tudtam rájönni mi a titka a leszerelésének.

ha a csipogó alatti csavar is megvan, akkor ablak leteker, és alulról felfelé 2 oldalt van 1 pár patent ezeket valami hosszú csavarhúzóval óvatosan kipattintani, és az alját eltartva felfelé húzni a kárpitot

Link to comment
Megosztás:

Mennyit szórakoztok egy kárpittal :lol: Pedig már leírtam az összes csavart meg, hogy hogyan jön le:

"Magas hangszóró takarója alatt 1 csavar, az elektromos ablakemelő gombja alatt egy csavar, a könyöklő műanyag részének az alján egy csavar szintén. Az burkolat és ezzel ajtó alján 2 csavar, utána lepattintani magad felé húzva majd felemelve, hogy az ajtózáró pöcökről le tudd húzni. Ha esetleg van lámpa az ajtóban akkor vagy leteszed úgy, hogy ne szakadjon el a kábel vagy kiszeded a lámpát és kihúzod a csatiját."

Egy valami maradt csak ki: ablak tekerő leszedése :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.