kelly Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Ha a motor nincs bent a lámpába,és a vezeték rajta van akkor működik? a fényszóró magasság állító motorra továbbra sincs senkinek ötlete? :) továbbra se megy, pedig biztos jók a motorok, a lámpa is most lett véve, és mikor bedugtam először még mozgolódott is kicsit a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Ha a motor nincs bent a lámpába,és a vezeték rajta van akkor működik? úgy emlékszem, hogy nem. de majd megnézem holnap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Tudna nekem valaki küldeni egy szerelési útmutatót X16XEL Sedan B Vectrához elektronikus formában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Ha a motor nincs bent a lámpába,és a vezeték rajta van akkor működik? nem, nem megy kivéve. mikor ráadom a tompítottat zümmög kicsit, állítgat magán, de belülről állításkor semmi se történik. Hol lehet a gond? Esetleg a belső állítónál? Mert azt ledeztem régebben. El lehetett ott rontani valamit? A tekerő görgő biztos hogy jól lett visszatéve, azt megnéztem. amúgy most néztem a fényszórót, és lötyögött a belseje, mert a magasság állító motor nem fogta. kiszedtem a fényszórót és sehogy se sikerült a valeo típusú fényszóróba a valeo magasság állítót belerakni, mert túl kicsi volt a gömbje és mindig kiugrik belőle. Elővettem a carellot, ennek a gömbje már illene bele, de nem lehetett belerakni. Kicsit forrasztottam, bütyköltem és nagy nehezen bekattant. Hitetlen milyen minőséget képviselnek ezek az után gyártott xarok..:/ Még jó hogy magasság állító motor hegyek vannak itthon:) Ha valakinek kell amúgy okosban megbeszélhetjük..:) Bocsek, innen letöltheted, feltettem néked :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Miért nem teszel a csatlakozóra egy multimétert,és nézed meg,hogy ha tekergeted,akkor kap áramot.Mert ugye annak a gömbnek előre hátra kéne mennie ha tekergeted.Ha nem megy,és van ott áram,akkor kuka az állítód.Belső állítót már én is szedtem szét.Ott nem hiszem hogy valamit elcseszhetsz. nem, nem megy kivéve. mikor ráadom a tompítottat zümmög kicsit, állítgat magán, de belülről állításkor semmi se történik. Hol lehet a gond? Esetleg a belső állítónál? Mert azt ledeztem régebben. El lehetett ott rontani valamit? A tekerő görgő biztos hogy jól lett visszatéve, azt megnéztem. amúgy most néztem a fényszórót, és lötyögött a belseje, mert a magasság állító motor nem fogta. kiszedtem a fényszórót és sehogy se sikerült a valeo típusú fényszóróba a valeo magasság állítót belerakni, mert túl kicsi volt a gömbje és mindig kiugrik belőle. Elővettem a carellot, ennek a gömbje már illene bele, de nem lehetett belerakni. Kicsit forrasztottam, bütyköltem és nagy nehezen bekattant. Hitetlen milyen minőséget képviselnek ezek az után gyártott xarok..:/ Még jó hogy magasság állító motor hegyek vannak itthon:) Ha valakinek kell amúgy okosban megbeszélhetjük..:) Bocsek, innen letöltheted, feltettem néked :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Miért nem teszel a csatlakozóra egy multimétert,és nézed meg,hogy ha tekergeted,akkor kap áramot.Mert ugye annak a gömbnek előre hátra kéne mennie ha tekergeted.Ha nem megy,és van ott áram,akkor kuka az állítód.Belső állítót már én is szedtem szét.Ott nem hiszem hogy valamit elcseszhetsz. hát nézd, van itthon 6db állító motor, olyan is ami olyan tiszta hogy még szerintem használva se volt. Ha egyik se megy, akkor szerintem nem abban van a bibi.. sajna multiméterem nincsen. áramot biztos kap, mert mint mondtam, bekapcsoláskor állítgat rajta, csak a belső tekerőre nem reagál:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Akkor nem tudom.Szedd szét a belső kapcsolót,és nézd meg hogy az jól lett összerakva. hát nézd, van itthon 6db állító motor, olyan is ami olyan tiszta hogy még szerintem használva se volt. Ha egyik se megy, akkor szerintem nem abban van a bibi.. sajna multiméterem nincsen. áramot biztos kap, mert mint mondtam, bekapcsoláskor állítgat rajta, csak a belső tekerőre nem reagál:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Akkor nem tudom.Szedd szét a belső kapcsolót,és nézd meg hogy az jól lett összerakva. azt már régen megnéztem, jól lett, tehát ott se lehet a hiba. elég érdekes :/ egyik ismerősnek is van vectrája, majd ha találkozom vele átdobom az ő lámpa kapcsoló dobozát, megnézem azzal megy-e. hátha Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Mióta jó a termosztátom, egy érdekes dologra lettem figyelmes.Tesztmelegítés közben, mikor is arra várok, hogy induljon a venti, szóval számomra érdekes módon nem a belső venti indul el, hanem a klíma ventije, kívül.Lehet fordítva raktam vissza a csatikat a hőgombákra mikor a hűtővel buszakodtam? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Ilyen termosztát kell x18xe-hez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Sziasztok! B Vektrán lehet hibakódot villogtatni? Vagy műszer kell hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Lehet igen! OBD csatin kell ami a váltó és a kézifékkar közötti műanyag alatt van két lábat összezárni, talán a motoros topikban van link is mindenhez :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
újraVectra Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Sziasztok! B Vektrán lehet hibakódot villogtatni? Vagy műszer kell hozzá? Az 5-ös 6-os lábat kell rövidre zárni (azért nézz utánna pontosan melyik ez a két láb a csatlakozón). Jöhet a gyujtás, és már villog is. Ha jól emléxem álló motornál 10-3-4-10-et villog kis szünetekkel, majd ismétli 3-szor, ami 0340-es kódnak felel meg, ez pedig aszem a vezérműtengely forgásérzékelő hibakódja (ami álló motornál jogos). Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Ilyen termosztát kell x18xe-hez? Kinézetre ilyen az enyém.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Kinézetre ilyen az enyém.... :) X20XEV-ben is ilyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Igen ilyen kell.Már ki is cseréltem! Kinézetre ilyen az enyém.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 ma este felpattant egy kavics... na mondom faja az alsó sarokban van egy pici pötty... megfúratom majd hamarosan, mire hazaértem elindult szépen 20cm felfele persze a szélvédő közepe fele :) :D holnap valahol meg kell fúrassam de cserélnem is kell majd amint tudom :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 28 cm a repedés (most még) első körben 27.000 Ft (ebben minden benne van, felső kéder csere is) a csere, utángyártott szélvédővel. hétfőn felhívom azért a Csergőt hogy mennyi ott az üveg... :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 28 cm a repedés (most még) első körben 27.000 Ft (ebben minden benne van, felső kéder csere is) a csere, utángyártott szélvédővel. hétfőn felhívom azért a Csergőt hogy mennyi ott az üveg... :) :) Bontott szélvédővel nem lenne érdemesebb próbálkozni? Egy sérülésmentes bontott ugyanolyan jó, mint az új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Kövi 7végére megjön a gyári bontott lámpám+könyöklőm Olaszországból.20e.ft-ba fog kerülni tokkal/vonóval.Sztem baráti.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 állítólag sérülésmentes bontottat találni szinte lehetetlen... nem látszanak a kiszedésükkor keletkezett hajszál repedések. de tudja fene mi az igazság, nem tudom egy utángy. vagy gyári mibe kerül a csergőben pl. de a bontottról sincs tippem .. hétfőm ezzel fog telni... :) Bontott szélvédővel nem lenne érdemesebb próbálkozni? Egy sérülésmentes bontott ugyanolyan jó, mint az új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 + Az üveg öregszik és még a fényt is máképpen töri meg egy öreg üveg mint egy új, nem érdemes használttal próbálkozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 nem érdemes használttal próbálkozni. Én is ezen a véleményen volnék..... Alaposan szét kell nézni.Elég szórtak szoktak lenni az árak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Én anno a 120L-ben cseréltem első szélvédőt, és akkor bontottat vettem. 2000 Ft volt. Plusz egy fél nap, mire beszenvedtem :) Ez volt másfél éve. Egy évet jártamm vele utánna még, azóta csak második autó, de nincs vele gond. Nem repedt el sehol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Nem arról van szó, hogy tutira el fog repedni de sérülhet ki-be szerelés közben és minél öregebb az üveg annál sérülékenyebb. És este a fényszórók, lámpák fénye kevésbé rontja a látást új üvegnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts