sgery Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 pontosan melyik lemezt kéne kivágni? És honnan kell majd hozzáférnem a becsavaráshoz? Amúgy ha már itt tartunk, hétvégén elm. az első lököst is cserélni fogom, azt hol tartják csavarok? Thx a segítségekért :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Melyik lemez: passz... majd megpróbálod betenni és egy útban lesz :) Nekem egy részeg levitte az elejét majd egy katona az oldalát és ezután a kombó után lett B2 kinézetű :D Lökös csavarok: 3 csavar a hűtőrácsnak, alatta 2 lesz ami a fényszórókba megy majd kerékjáratonként lesz 1-1 torx csavar belül ami tartja a lököst majd esetleg még lehet egészen alul a koptató mögött kis gumi bolha " ha van ködlámpa akkor még annak a kábele vagy még lehet kábele a fényszórómosónak ha van de más már nem hiszem, hogy lenne ;) Jah meg a kerékjárati műanyag betét is oda van csavarozva a koptatók végeinél és a kerékjáratban is a lökös felső pontjánál ;) Esetleg ki kell szedni a műanyag betéteket a kerékjáratból azt pedig bolhák fogják és 10-es műanyag csavarokból 3. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Motortér rendbe hozva teljesen: Kép 1 Kép 2 Kép 3 Riasztó hangszóróját kiszedtem, tartóján az anyát meghúztam így már megáll magától is majd visszatettem :P Kapott egy dugót az akku előtti műanyag elem is ;) + egy kis tisztogatás, (+ wd40, féktisztító, nagy teljesítményű kenőanyag) és még a matricákat is visszaragasztottam mert a sarkokon elkezdtek leválni, szerintem szép ;) Jah: ki vannak cserélve a xenonok is és ez az új sokkal jobb mint az eddigiek és sikerült minden trafót jól elhelyezni :lol: + A múltkori "apró" probléma is javítva: toronycsapágyak már ismét rendben vannak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Nekem a biztitábla felöli műa. takaróelem hiányzik csak a boldogságomhoz.Ahogy nézem, neked meg van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Akkor neked is egész sok minden megvan :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Melyik lemez: passz... majd megpróbálod betenni és egy útban lesz :) Nekem egy részeg levitte az elejét majd egy katona az oldalát és ezután a kombó után lett B2 kinézetű :D Lökös csavarok: 3 csavar a hűtőrácsnak, alatta 2 lesz ami a fényszórókba megy majd kerékjáratonként lesz 1-1 torx csavar belül ami tartja a lököst majd esetleg még lehet egészen alul a koptató mögött kis gumi bolha " ha van ködlámpa akkor még annak a kábele vagy még lehet kábele a fényszórómosónak ha van de más már nem hiszem, hogy lenne ;) Jah meg a kerékjárati műanyag betét is oda van csavarozva a koptatók végeinél és a kerékjáratban is a lökös felső pontjánál ;) Esetleg ki kell szedni a műanyag betéteket a kerékjáratból azt pedig bolhák fogják és 10-es műanyag csavarokból 3. köszi az infót. akkor gondolom majd alulról kell a csavarhoz hozzáférnem, mert más irányt nem látok elérhetőnek:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nekem is ilyen tiszta most a motorterem,és nekem is megvannak a műanyag elemek a zárhídnál :lol: Melyik lemez: passz... majd megpróbálod betenni és egy útban lesz :) Nekem egy részeg levitte az elejét majd egy katona az oldalát és ezután a kombó után lett B2 kinézetű :D --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Motortér rendbe hozva teljesen: Riasztó hangszóróját kiszedtem, tartóján az anyát meghúztam így már megáll magától is majd visszatettem ;) Kapott egy dugót az akku előtti műanyag elem is ;) + egy kis tisztogatás, (+ wd40, féktisztító, nagy teljesítményű kenőanyag) és még a matricákat is visszaragasztottam mert a sarkokon elkezdtek leválni, szerintem szép :P Jah: ki vannak cserélve a xenonok is és ez az új sokkal jobb mint az eddigiek és sikerült minden trafót jól elhelyezni ;) + A múltkori "apró" probléma is javítva: toronycsapágyak már ismét rendben vannak ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Azt a két torx csavart jó rossz kiszedni.Legalábbis nekem jó rozsdás volt. köszi az infót. akkor gondolom majd alulról kell a csavarhoz hozzáférnem, mert más irányt nem látok elérhetőnek:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nah, ma megvolt az időszakos karbantartás a gépnél.Olaj+összes szűrő (üza. is) ill. termosztát csere volt.Nem házastól vettem, hanem csak a belsejét.Ami benne volt, az nyitott állapotban volt, erre vezethető vissza a téli nagyon nehezen megjövő üzemiszerű hőmérséklet ill. az utóbbi időben a melegedősdi. Most egy darabig nem akarok hozzá nyúlni, pedig a két első lengéscsillapító olyan kuka mint semmi más.Szal......aztán ott van a szivárgó féltengely szimering, egyúttal a váltó olajat is cserélnem kellene, meg a fékolaj lesz még esedékes.......aztán sztem a klímát tölteni kell.... :) Amúgy ELF 10W-40-et tettem bele.Ez áll legközelebb a korábban használt Metabond Speed 10W-40-hez.Nem volt drágaságos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Még egy apróság eszembe jutott.A kicserélt üza.szűrőt szétvágtam.Érdekes volt a belseje, majd tolok róla képet bár csak telóval készült. Az előd pedig szétb.szta a gyári felfogató bilincset, és egy darab kötegelővel oldotta meg a rögzítést.Én megtripláztam.Biztos ami biztos! :) Aminek viszont nagyon örültem, hogy a szűrőn lévő bajonettzáras dolog működőképes maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Mennyiért vetted?Hol?Milyet? Nah, ma megvolt az időszakos karbantartás a gépnél.Olaj+összes szűrő (üza. is) ill. termosztát csere volt.Nem házastól vettem, hanem csak a belsejét.Ami benne volt, az nyitott állapotban volt, erre vezethető vissza a téli nagyon nehezen megjövő üzemiszerű hőmérséklet ill. az utóbbi időben a melegedősdi. Most egy darabig nem akarok hozzá nyúlni, pedig a két első lengéscsillapító olyan kuka mint semmi más.Szal......aztán ott van a szivárgó féltengely szimering, egyúttal a váltó olajat is cserélnem kellene, meg a fékolaj lesz még esedékes.......aztán sztem a klímát tölteni kell.... :) Amúgy ELF 10W-40-et tettem bele.Ez áll legközelebb a korábban használt Metabond Speed 10W-40-hez.Nem volt drágaságos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nekem semmi baja nem volt a szűrőnek. Még egy apróság eszembe jutott.A kicserélt üza.szűrőt szétvágtam.Érdekes volt a belseje, majd tolok róla képet bár csak telóval készült. Az előd pedig szétb.szta a gyári felfogató bilincset, és egy darab kötegelővel oldotta meg a rögzítést.Én megtripláztam.Biztos ami biztos! :) Aminek viszont nagyon örültem, hogy a szűrőn lévő bajonettzáras dolog működőképes maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Mennyiért vetted?Hol?Milyet? Nos, HQ termo volt, asszem 2000ft-ért.Amúgy az összes szűrőért+6L olajért ill. a termosztátért 15120ft-ot fizettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Nos, HQ termo volt, asszem 2000ft-ért.Amúgy az összes szűrőért+6L olajért ill. a termosztátért 15120ft-ot fizettem. Hol vetted a termosztátot..... nagyon ritkán lehet találni külön.... tudtommal Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Hol vetted a termosztátot..... nagyon ritkán lehet találni külön.... tudtommal bárdinál lehet venni külön. A magasság állító motornak van biztosítéka? Vagy mitől nem mehet? Ki lehet cserélve mindkettő, mindkét oldalon valeo van új fényszóróban, mikor bedugtam zümmögött és állított rajta, de ha bent forgatom az állítót akkor nem mozognak. fura:/ amúgy ezek az utángyártott fényszórók irtó gagyik szerintem, a magasságállító motor bütykét ami becsatlakozik, az egyik oldalon egy erősebb lökéssel ki is lehet szedni. kíváncsi leszek huppanókban vajon kiesik-e. meg a fényszóró izzó tartó keret simán letört mikor állítgattam. valahogy sikerült visszaoperálnom, de nem egy tartós cucc ez.. meg ami fura, hogy a tompított és a távolsági is h7-es izzós. amúgy 6óra volt a lökös és a fényszóró csere. nem kis meló:/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Éppen azon agyalok, hogy a váltó rudazat zörgését hogy lehetne megszüntetni. Már több mindent kipróbáltam, de azon kívül, hogy picit mérséklődött, meg nem oldódott. Először a váltókat csuklót szorítottam meg azzal, hogy a gumigyűrű alá raktam szigetelőszalagot. Aztán a váltóba menő csukló csapszegét cseréltem ki, mert ki volt kopva. A probléma szerintem az, hogy a rudazat ahol kilép a motorotérbe, ott van kikopva az ágyazása. Nade azt elég esélytelen kicserélni, annyira hozzáférhetetlen helyen van. Van valakinek ötlete, hogy lehetne megszüntetni a zörgést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Éppen azon agyalok, hogy a váltó rudazat zörgését hogy lehetne megszüntetni. Már több mindent kipróbáltam, de azon kívül, hogy picit mérséklődött, meg nem oldódott. Először a váltókat csuklót szorítottam meg azzal, hogy a gumigyűrű alá raktam szigetelőszalagot. Aztán a váltóba menő csukló csapszegét cseréltem ki, mert ki volt kopva. A probléma szerintem az, hogy a rudazat ahol kilép a motorotérbe, ott van kikopva az ágyazása. Nade azt elég esélytelen kicserélni, annyira hozzáférhetetlen helyen van. Van valakinek ötlete, hogy lehetne megszüntetni a zörgést? Honnan tudod, hogy a váltó rudazat zörög? Mert mostanában rossz uton valami zörgést hallok én is a motortér felöl, olyan mintha egy müanyag dobozban egypár kaviccsal oltfelejtettem volna a motortérbe..... ez lenne az oka? Én kormánykazettára gondoltam... ez jutoot eszembe, hogy esetleg produkálhat hasonló zajt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Honnan tudod, hogy a váltó rudazat zörög? Mert mostanában rossz uton valami zörgést hallok én is a motortér felöl, olyan mintha egy müanyag dobozban egypár kaviccsal oltfelejtettem volna a motortérbe..... ez lenne az oka? Én kormánykazettára gondoltam... ez jutoot eszembe, hogy esetleg produkálhat hasonló zajt.... Leszedtem a váltóboxot, és a rudazatot középtájon oldalról megtámasztottam egy T alakú idommal, amit lefogattam két csavarral a padlóhoz. És a zörgés megszűnt. Csak annyi volt a bibi, hogy a rudazat nem teljesen egyenes vascső, hanem picit görbe. Úgyhogy amikor oldalra mozgatod a váltókat, egy kör alakú pályán mozog. Nagyon nehéz volt beraknom 5 be. Ha másik oldalról támasztottam meg, akkor meg hátramenetbe nem lehetett berakni normálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 ... Nem tudom mennyiben különbözik az A és B Veki, de alulról nem próbáltad még? Én valami szivaccsal fogok próbálkozni, mert Asszonyé is zizeg bizonyos frekvencián. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 ne mán a coupe astrák árai már annyira a tó fenekén vannak hogy szinte bűn ennyiért megvenni őket. A vectrára meg persze semmi jelentkező, legalább alkudoznának ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 ne mán a coupe astrák árai már annyira a tó fenekén vannak hogy szinte bűn ennyiért megvenni őket. A vectrára meg persze semmi jelentkező, legalább alkudoznának ... :) Ha leviszed az árat, lesz jelentkező is.Csak annyira, hogy 1M alatt legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 A probléma szerintem az, hogy a rudazat ahol kilép a motorotérbe, ott van kikopva az ágyazása. Nade azt elég esélytelen kicserélni, annyira hozzáférhetetlen helyen van. Van valakinek ötlete, hogy lehetne megszüntetni a zörgést? Hogy érted a zörgést? Menet közben zörög vagy váltásnál? Nekem olyan bajom volt, hogy váltásnál iszonyatosan nyikorgott a rudazat, a megoldás a problémára nekem az volt, hogy ahol kilép a rudazat a motortérbe, ott van egy harmónika szerű gumi. Az a gumi ki van szakadva és ki volt száradva a rudazat. Ahogy a fém összeért a fémmel olyan hangja volt mint állat! Benyúltam a lukon bezsíroztam a rudazatot és a hiba megszünt! Lehet nálad is megoldást jelenthet ez! Nézd meg hátha az a ludas! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Nem tudom mennyiben különbözik az A és B Veki, de alulról nem próbáltad még? Én valami szivaccsal fogok próbálkozni, mert Asszonyé is zizeg bizonyos frekvencián. Alulról nem lehet hozzáférni, már néztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Hogy érted a zörgést? Menet közben zörög vagy váltásnál? Nekem olyan bajom volt, hogy váltásnál iszonyatosan nyikorgott a rudazat, a megoldás a problémára nekem az volt, hogy ahol kilép a rudazat a motortérbe, ott van egy harmónika szerű gumi. Az a gumi ki van szakadva és ki volt száradva a rudazat. Ahogy a fém összeért a fémmel olyan hangja volt mint állat! Benyúltam a lukon bezsíroztam a rudazatot és a hiba megszünt! Lehet nálad is megoldást jelenthet ez! Nézd meg hátha az a ludas! ;) Nálam olyan gond van, hogy olyan 1000 és 1500 közt ha elkezdek gyorsítani (nem kell padló) iszonyatos hangon elkezd zörögni :) Jobb szót nem tudok rá mondani. Ha fogom a váltókart, és picit húzom valamerre (ez teljesen mindegy, jobbra, balra, előre vagy hátra) akkor megszűnik. Amint átlépi a fordulatszám az 1500-at, szintén megszűnik a zörej. Tegnap kiszedtem a középkonzolt, így a váltórúd szabaddá vált. Azt megmozgattam kézzel, és hasonló hangot adott, mint menet közben az előbb említett zörej. És arra gondoltam, hogy ha a rudat valahogy meg tudnám feszíteni akkor nem tudna zörögni. Vasból csináltam egy ilyen, T alakú alkatrészt, mint amit a képen látsz. A jeölt helyeken pedig kifúrtam, lóversenypálya alakú furattal. Lefogattam, a két 8as csavarral. Éppen ott a rúd alatt van a középkonzol lefogatva a padlóhoz két 8as csavarral. A piros kör jelöli a váltó rudat keresztmetszetben. felszereléskor ilyen pozíciót mutatnak. A fém és a váltúrúd közé egy műanyag elemet raktam, majd az egészet nekiszorítottam a váltórudazatnak. Kicsit megzsíroztam, hogy a rúd könynen el tudjon mozdulni, forogni. Így a T-elem enyhén feszítve tartja a rudazatot, és nem tud zörögni. Igenám, de a rúd az picit görbe, ezért mikor a váltókart balra húztam, akkor eltávolodott az idomtól, amikor meg jobbra húztam a kart (5-be) akkor meg még közelebb akart volna hozzá kerülni, és iszonyatosan feszült. Ekkor kivettem a műanyag elemet, ezért a rúd és a T idom szára között lett kb 5 mm hely. Fogtam és egy kábelkötegelővel nekihúztam a rudat a T idom szárának. Majd bezsíroztam a rúd ús a kábelkötegelő érintkezését, hogy kötegelőn el tudjon csúszni, forogni. Most nem zörög. Lehet hogy kicsit fura és érthetetlen, amit írok, de így tölrtént :D Majd hétvégén csinálok képeket, amikor szét lesz szedve megint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 a fényszóró magasság állító motorra továbbra sincs senkinek ötlete? :) továbbra se megy, pedig biztos jók a motorok, a lámpa is most lett véve, és mikor bedugtam először még mozgolódott is kicsit a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Van itt valaki aki debrecen környéki és kölcsön tudna adni nekem egy polírozógépet? Kifényesíteném az autót :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts