Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Na akkor majd lehet megint kuncsorogni a nagyon okos magyar vizsgabiztosoknál,hogy mit kell tenni.Mert ezek olyan okosok hogy hajaj.Nekem meg lakcímet is kéne változtatni a forgalmiban,tehát akkor még +8000ft.Meg ha ugye meghúz valamiért,nincs pótvizsga lehetőség plusz pénz nélkül.Ezt már mondjuk régen sem értettem meg,hogy egy nem katalizátoros autóra miért olcsóbb a zöldkártya,mint egy katalizátorosra.De ez egy nagyon komoly ország,komoly,és okos vezetőkkel!

Én is ebben bízom, hogy még lesz itt változás (jó irányba persze), de majd meglátjuk :)
Link to comment
Megosztás:

Én csak a klímánál levőt akarom leszedni.Az alja ki is pattan,de onnantól kezdve nem jön jobban,pedig feszgetem.

Megfogod az aljánál és lefeszíted, az alatta lévő cuccokat meg kicsavarozod :) Az egyik csavar a hamutartó mellett balra van, kinyitod a hamutartót és azt a kis háromszöget lefeszíted :D
Link to comment
Megosztás:

Én csak a klímánál levőt akarom leszedni.Az alja ki is pattan,de onnantól kezdve nem jön jobban,pedig feszgetem.

Ha az alja kijött akkor kell húzni rajta még egyet magad felé és kipattan a teteje, csak olyan kis pöckök fogják mint a váltó mögötti kis sapkát szóval el sem törik mert fém és hajlik :)

Nekem rossz volt sokáig a fűtés-hűtés rész mert el volt egy lába hajolva a csatlakozójának és soha sem világított és a venti sem ment néha... mióta rájöttem, hogy alig csúszott rá a csatlakozó és rátettem rendesen hibátlanul teszi a dolgát :D Nah és ennek az a lényege, hogy emiatt sokszor szedtem le azt a kis műanyag vackot és már egy kézzel is megy odanézés nélkül reflexből ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor te nagyon ügyes vagy,mert én kipattintottam csavarhúzóval az alját és húztam,meg fent kicsit besegítettem csavarhúzóval,de akkor sem jött le!

Ha az alja kijött akkor kell húzni rajta még egyet magad felé és kipattan a teteje, csak olyan kis pöckök fogják mint a váltó mögötti kis sapkát szóval el sem törik mert fém és hajlik :)

Nekem rossz volt sokáig a fűtés-hűtés rész mert el volt egy lába hajolva a csatlakozójának és soha sem világított és a venti sem ment néha... mióta rájöttem, hogy alig csúszott rá a csatlakozó és rátettem rendesen hibátlanul teszi a dolgát :D Nah és ennek az a lényege, hogy emiatt sokszor szedtem le azt a kis műanyag vackot és már egy kézzel is megy odanézés nélkül reflexből ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor te nagyon ügyes vagy,mert én kipattintottam csavarhúzóval az alját és húztam,meg fent kicsit besegítettem csavarhúzóval,de akkor sem jött le!

Ne viccelj... kadettem volt a vectra előtt és megélt pár dolgot :lol:

Az alap ez volt: '85 Opel Kadett E GLS 1.3S gyári extrákkal mint: elektromos ablak, színezett üveg, plüs kárpit, ködlámpa, rádió :)

És egy kis rövid történet képekben:

Itt még nem volt az enyém de rozsda már volt rajta

Még ezt is a kereskedő csinálta

Ide már én parkoltam le :D

1.3S.... pedig egész pofás motortere volt már, tiszta és minden a helyén ;)

2 év alatt ilyen lett belőle és a látszat nem csal... sokat melóztam rajta én is, kasznis is, szervizes is, villamosságis is ;)

Volt benne minden, sony mp3-as fej, sony-jbl hangszórók, tolatóradar, ledes műszerfal, feketére fújt elemek, műbőr huzat (izzadt de szép volt :P )

És igen... nem csak "wanna be gsi car" volt hanem az is ;) C20NE motor, F16 C394 váltó, 236-os hűtött fék, szervót is kapott, xenon is volt benne az a bosch akku pedig 1 évig még a vectrában szolgált ;)

Ilyen lett amikor elkapta szemből 16 tonna fém... jó a rosszban, hogy a képet én csináltam saját kezűleg

Szerelgetni jó dolog bár néha nagyon idegesítő tud lenni máskor pedig érdemesebb szerelőre bízni bár ha lenne egy csápos emelőm sok mindent én csinálnék meg rajta komolyabb munkákból is, de nincs... még egy aknám sincs :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jééé nekem is ilyen kadettom volt.Még a motorja is.Csak fehér volt és 84-es

Szerelgetni én is szeretek,bár nekem még garázsom sincs.

Jól lerendezték szegényt.Nekem sikerült legalább eladnom :D

Ne viccelj... kadettem volt a vectra előtt és megélt pár dolgot :lol:

Az alap ez volt: '85 Opel Kadett E GLS 1.3S gyári extrákkal mint: elektromos ablak, színezett üveg, plüs kárpit, ködlámpa, rádió :)

És egy kis rövid történet képekben:

Itt még nem volt az enyém de rozsda már volt rajta

Még ezt is a kereskedő csinálta

Ide már én parkoltam le :D

1.3S.... pedig egész pofás motortere volt már, tiszta és minden a helyén ;)

2 év alatt ilyen lett belőle és a látszat nem csal... sokat melóztam rajta én is, kasznis is, szervizes is, villamosságis is ;)

Volt benne minden, sony mp3-as fej, sony-jbl hangszórók, tolatóradar, ledes műszerfal, feketére fújt elemek, műbőr huzat (izzadt de szép volt :P )

És igen... nem csak "wanna be gsi car" volt hanem az is ;) C20NE motor, F16 C394 váltó, 236-os hűtött fék, szervót is kapott, xenon is volt benne az a bosch akku pedig 1 évig még a vectrában szolgált ;)

Ilyen lett amikor elkapta szemből 16 tonna fém... jó a rosszban, hogy a képet én csináltam saját kezűleg

Szerelgetni jó dolog bár néha nagyon idegesítő tud lenni máskor pedig érdemesebb szerelőre bízni bár ha lenne egy csápos emelőm sok mindent én csinálnék meg rajta komolyabb munkákból is, de nincs... még egy aknám sincs :lol:

Link to comment
Megosztás:

Uhhh bakker... Részvétem...

Én felvágnám az ereim, ha ilyesmi történne valamelyik verdával. Nem az autóról van szó, ahnem a beleölt idő és a szeret.

De azt hiszem ilyen helyzetben annak kell örülni, hogy épségben megúsztad!!!

Már túl vagyok rajta... anyagilag csőd de most mit lehet tenni... semmit :) Nem én hibáztam de én szívtam nagyot ennyi... a mostaniban is van már annyi pénz beleölve, hogy hasonló esetben a negyedét sem kapnám a biztosítótól... de hát ez van... ez ilyen.

A biztosító egyet néz: évjárat, típus... se extra sem más nem érdekli vagyis igen, ha mázlid van és full extra akkor olyan 10%+-t kaphatsz de ilyen 85-ös autónál nem sokat ér....

Link to comment
Megosztás:

Hasonló a helyzetem.Tegnap ledesítettem a kapcsolókat bordóra.Tudod hányszor mentem fel a negyedikre gyalog mert ez vagy az nem volt a kocsiba vagy nem sikerült valami? :D ;) ;)

Én bérházban lakok... itt sincs sok lehetőség szerelni de legalább mamámnál be tudok állni a kertbe ott lehet egy kicsit szerelgetni :)

Jó kis kocsi volt bár még megvan de már nem használom :P

Link to comment
Megosztás:

Ne viccelj... kadettem volt a vectra előtt és megélt pár dolgot ;)

Az alap ez volt: '85 Opel Kadett E GLS 1.3S gyári extrákkal mint: elektromos ablak, színezett üveg, plüs kárpit, ködlámpa, rádió :)

Ilyen lett amikor elkapta szemből 16 tonna fém... jó a rosszban, hogy a képet én csináltam saját kezűleg

Szerelgetni jó dolog bár néha nagyon idegesítő tud lenni máskor pedig érdemesebb szerelőre bízni bár ha lenne egy csápos emelőm sok mindent én csinálnék meg rajta komolyabb munkákból is, de nincs... még egy aknám sincs :D

Uh, és az a 16 tonna vas az mi volt? Teherautó? Azért grat, hogy épen sikerült megúszni. :P

Jah, és persze nekem is Kadettom volt, '91-es, Turbo-s. ;)

Link to comment
Megosztás:

Kpm-nél meg kéne kérdezni,mert az enyém is 97-es.De ha forgalmit is kell cserélni,akkor az +6000 ha jól emlékszem.

Így van!

"Mit tehet a tulajdonos, ha a forgalmiban 2-es besorolás szerepel, de a kocsi '96 utáni vagy Euro2-es? A műszaki vizsgán jelzi az igényét, mire kiállítanak neki egy 4. környezetvédelmi osztályba tartozásról szóló műszaki adatlapot. Ezután az NKH által erre kijelölt vizsgálóállomáson kér egy műszaki szemlét, amely során a hatóság megállapítja a valós besorolást, és kiállítanak még egy műszaki adatlapot. A szemle díja 1770Ft. Ezzel az adatlappal az ügyfél elfárad az okmányirodába, ahol bejegyzik az adatmódosulást, ami a forgalmi engedély cseréjét is jelenti egyben. Ez további 6000Ft."

Link to comment
Megosztás:

Csak úgy finoman mondva a jó édes anyjukat! :)

Így van!

"Mit tehet a tulajdonos, ha a forgalmiban 2-es besorolás szerepel, de a kocsi '96 utáni vagy Euro2-es? A műszaki vizsgán jelzi az igényét, mire kiállítanak neki egy 4. környezetvédelmi osztályba tartozásról szóló műszaki adatlapot. Ezután az NKH által erre kijelölt vizsgálóállomáson kér egy műszaki szemlét, amely során a hatóság megállapítja a valós besorolást, és kiállítanak még egy műszaki adatlapot. A szemle díja 1770Ft. Ezzel az adatlappal az ügyfél elfárad az okmányirodába, ahol bejegyzik az adatmódosulást, ami a forgalmi engedély cseréjét is jelenti egyben. Ez további 6000Ft."

Link to comment
Megosztás:

Hasonló a helyzetem.Tegnap ledesítettem a kapcsolókat bordóra.Tudod hányszor mentem fel a negyedikre gyalog mert ez vagy az nem volt a kocsiba vagy nem sikerült valami? :) :D ;)

Nekem van minden benne ;) Legutóbb amikor mentem a villamosságishoz előtte én is alkottam már benne de nem sikerült megoldani és csak nézett, hogy ón, szigszalag, forrasztópisztoly, csavarhúzó, fogó na meg komplett szerszámosládák... csak áramot hozott az autó fenekéhez be sem állt vele a garázsba ott meg is csinálta hozott szerszámmal... :P

Link to comment
Megosztás:

Hát nem a busz húzta a rövidebbet sajna.Jobb 1-be ült valaki?Mert ha nem akkor szerencse volt.Az már nem biztos hogy könnyen megúszta volna.

A szerszámokról meg annyit,hogy múltkor megkérdezte egy srác,hogy mi vagyok én vízvezeték szerelő,mert annyi szerszám volt a kocsiban. :)

Jobb: csuklós busz :D
Link to comment
Megosztás:

Itt is megkérdem hátha kapok valami választ.

Szóval B1-es a vekim ugye és vettem bele b2-es lámpát aminek más a csatija. Hogy tudom ezen gondot áthidalni? Bontóban sehol nem találtam más csatlakozót.. simán forrasszam át és kész? Csak akkor meg nem lehet levenni egykönnyen..

a felszerelése amúgy ugyan úgy megy mint a sima lápáknál? Vagy mire kell figyelnem?

Link to comment
Megosztás:

Itt is megkérdem hátha kapok valami választ.

Szóval B1-es a vekim ugye és vettem bele b2-es lámpát aminek más a csatija. Hogy tudom ezen gondot áthidalni? Bontóban sehol nem találtam más csatlakozót.. simán forrasszam át és kész? Csak akkor meg nem lehet levenni egykönnyen..

a felszerelése amúgy ugyan úgy megy mint a sima lápáknál? Vagy mire kell figyelnem?

Én vmi olyanra emlékszem, hogy van ott valami kasztni lemez, amit ki kell majd vagdosni. Ez az egybe index/külön index tényező miatt van.

Link to comment
Megosztás:

Na leszedtem a "fabetétet"

Azért nem jött le olyan könnyen.Igen vannak azok a fém peckek fent 4db.De a klíma körül van 8db olyan hely,ahova a klíma pattan be.Na ez nem engedte szerintem.Mondjuk egy le is tört,kettő meg megrepedt,de javítható.

Ha az alja kijött akkor kell húzni rajta még egyet magad felé és kipattan a teteje, csak olyan kis pöckök fogják mint a váltó mögötti kis sapkát szóval el sem törik mert fém és hajlik :)

Nekem rossz volt sokáig a fűtés-hűtés rész mert el volt egy lába hajolva a csatlakozójának és soha sem világított és a venti sem ment néha... mióta rájöttem, hogy alig csúszott rá a csatlakozó és rátettem rendesen hibátlanul teszi a dolgát :D Nah és ennek az a lényege, hogy emiatt sokszor szedtem le azt a kis műanyag vackot és már egy kézzel is megy odanézés nélkül reflexből ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.