Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Érdekes,mert én nem léptem túl az 50-50-et és nekem is másodjára,vagy ha nagyon hideg van,akkor harmadjára kapja el.Addig meg olyan mint egy beteg trabi :) De utána semmi gond.Megy mint a veszedelem ;) Cseréltem benzin szűrőt is tegnap.Kb 2000 km etanolos használat után,nem volt számot vető trutyi benne és átfújni is átlehetett normálisan.De legalább ez is meg van.

Tegnap én is tankoltam 31L löttyöt.Most kicsit vissza kellett benzinesíteni, mert hidegen csak a második önindítózásra volt hajlandó normális alapjáratot produkálni a gép.Menet közben nem volt gond.Szóval addig addig kevertem, míg sok lett az E85.Most picit vissza dúsult a benzin javára. :lol:
Link to comment
Megosztás:

Könyöklő nélküli autóba néha beesek... megszoktam, hogy beülésnél rákönyökölök úgy kényelmes :lol:

nekem ben benne BT headset a kis kerek tartóban a nagyban pedig: energiaital, balaton szelet, győri édes jó reggelt 2x :) Napszemcsi a B2 féle belső lámpánál lévő tárolóban van, mobil meg a zsebemben, ha nem akkor meg a helyén: a tartókaron ;) (nem unverzális tartó... végre ;) )

Link to comment
Megosztás:

Ma beszereztem a könyöklőt. Mivel szimpla könyöklőből csak sérültet találtunk, ezért kompletten a váltóboxal együtt hoztam el, masszívan rá van rögzítve a könyöklő. Cserélem az egészet, így nem kell majd fúrnom-faragnom meg ragasztanom. A váltóboxban benne maradt a pohártartó és a szivargyújtó rész is - a pohártartóm is cserés lesz, mert rugója amúgy is el van törve. Egy pár első spirálrugót is kellett vennem, mert a bal eltörött a télen. Mindenzt 20k jófajta magyar forintért. A rugók darabja 6k volt. Így 8-ba jött ki kompletten a középkonzol, ami elég jó ár, tekintve, hogy újan 15 ért akarnak adni csak könyöklőt.

Link to comment
Megosztás:

Ma beszereztem a könyöklőt. Mivel szimpla könyöklőből csak sérültet találtunk, ezért kompletten a váltóboxal együtt hoztam el, masszívan rá van rögzítve a könyöklő. Cserélem az egészet, így nem kell majd fúrnom-faragnom meg ragasztanom. A váltóboxban benne maradt a pohártartó és a szivargyújtó rész is - a pohártartóm is cserés lesz, mert rugója amúgy is el van törve. Egy pár első spirálrugót is kellett vennem, mert a bal eltörött a télen. Mindenzt 20k jófajta magyar forintért. A rugók darabja 6k volt. Így 8-ba jött ki kompletten a középkonzol, ami elég jó ár, tekintve, hogy újan 15 ért akarnak adni csak könyöklőt.

őő, vaterán gyári tökéletes állapotú könyöklő 5e ft több színben is.

Link to comment
Megosztás:

7700 Ft. Asszem :)

Jobban szeretem a bontót ilyen szempontból, mert ott választhatsz, kipróbálhatod a cuccot, ha nem jó, nem muszáj elhozni, sőt még vissza is cserélik ha jó fejek.

De az igazi zsákbamacska, ha előre utalod a pénzt, és 10 nap múlva megkapod a cuccot.

Link to comment
Megosztás:

Jobban szeretem a bontót ilyen szempontból, mert ott választhatsz, kipróbálhatod a cuccot, ha nem jó, nem muszáj elhozni, sőt még vissza is cserélik ha jó fejek.

De az igazi zsákbamacska, ha előre utalod a pénzt, és 10 nap múlva megkapod a cuccot.

Kockázat nélkül nincs üzlet! :) Amúgy ezt a könyöklőt ebayen nézted?Mert szvsz. ott lehet olcsóbb.De nem biztos persze.

Link to comment
Megosztás:

De az igazi zsákbamacska, ha előre utalod a pénzt, és 10 nap múlva megkapod a cuccot.

Rendeltem már kintről rengeteg dologot (USA, UK, D), de főleg a Veki miatt Angliából és Németből.

Paypallal fizetve 3nap(!!!) múlva a kezemben van a cucc sértetlenül.

A reklamációval kapcsolatban tényleg nehezebb a dolog és sajnos egy PDA akksival kapcsolatban volt is rá példa, de 1 oda postából megúsztam és még így is olsóbb, mint itt lett volna.

Ha csak egy dolgot rendelsz , nem feltétlen olcsóbb, főleg ha azonnal kell a cucc (ez volt most nálam a gyújtástrafónál).

De nagytételben ~100000 helyett 55000-et fizettem amikor a felújításhoz rendeltem a minőségi cuccokat a kocsihoz.

Link to comment
Megosztás:

Rendeltem már kintről rengeteg dologot (USA, UK, D), de főleg a Veki miatt Angliából és Németből.

Paypallal fizetve 3nap(!!!) múlva a kezemben van a cucc sértetlenül.

A reklamációval kapcsolatban tényleg nehezebb a dolog és sajnos egy PDA akksival kapcsolatban volt is rá példa, de 1 oda postából megúsztam és még így is olsóbb, mint itt lett volna.

Ha csak egy dolgot rendelsz , nem feltétlen olcsóbb, főleg ha azonnal kell a cucc (ez volt most nálam a gyújtástrafónál).

De nagytételben ~100000 helyett 55000-et fizettem amikor a felújításhoz rendeltem a minőségi cuccokat a kocsihoz.

Ez a vaterás felhasználó, akiről szó volt, bontott alkatrészeket árul. Ugyanolyan bontott cuccokat, mint bármelyik itthoni bontó.

Ha olcsóbb lenne, mint egy itthoni, akkor azt mondom oké. De jóval drágább is, és a kockázat is nagyobb. Itt nem arról van szó, hogy nem fogja küldeni a cuccot, mert van ~500 pozitív visszajelzése. Hanem arról, ha mégse jó, vagy nem passzol a cucc az autódhoz, akkor szívás van. Küldheted vissza, plusz postaköltség, miegymás.

Például úgy jártam az első ajtóba való kábelköteggel az ősszel, hogy nem passzolt az én autómhioz amit először kaptam, mert 96-ig készültek azzal a típusú kábelköteg csatival, ami nekem van. Először az újabbat kaptam. Egy hét múlva vettem észre, hogy nem passzol. Visszavittem és szó nélkül kicserélték olyanra, amilyen nekem kellett.

Link to comment
Megosztás:

Csináltam pár új képet a vectráról 2010 március-tól kezdődnek az újak :D A parkolóradar dudrai lefestve nem is rontanak sokat az összképen ;)

Aki az új feltöltött képek közül megmondja, hogy mi a jelenlegi műszaki hibája az autónak azt szóbeli dicséretben részesítem ;))

Nos, műszaki hibát én így nem látok, csak azt, hogy az enyém motorteréből mik hiányoznak. Például egy adag műanyag takaróelem, meg ilyenek. :)

Egyébként nagyon szép a verda, grat hozzá. Sok munkád lehet benne.

Link to comment
Megosztás:

Nos, műszaki hibát én így nem látok, csak azt, hogy az enyém motorteréből mik hiányoznak. Például egy adag műanyag takaróelem, meg ilyenek. :)

Pedig a motortérben keresendő a hiba és látszik is elég jól :D

Az a műanyag takaróelem ami a lámpák és hűtőmasz mögött van az nem sok vectrában van benne ;)

Link to comment
Megosztás:

Pedig a motortérben keresendő a hiba és látszik is elég jól :)

Az a műanyag takaróelem ami a lámpák és hűtőmasz mögött van az nem sok vectrában van benne :D

Ahha többek között az hiányzik az enyémből. Meg az a gumi hogyishíjják, ami a pollenszűrő fedelét tartja lent (kéder, géder vagy gléder, már mindenhogy hallottam). Meg motortér tető tartógumik hiányoznak - nekem csak kettő van.

Hibát én itt max azt látom, hogy a már említett burkolatból hiányzik az akksinál egy bolha vagy csavar, valamint a toronymerevítőre fel van szig.szalagozva valami.

Az, hogy a szelepfedélen van valami szmötyi, azt én nem tartanám hibának. Inkább azt, hogy valaki kitalálta, hogy műanyagból gyártsák, de az nem a te hibád. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ahha többek között az hiányzik az enyémből. Meg az a gumi hogyishíjják, ami a pollenszűrő fedelét tartja lent (kéder, géder vagy gléder, már mindenhogy hallottam). Meg motortér tető tartógumik hiányoznak - nekem csak kettő van.

Hibát én itt max azt látom, hogy a már említett burkolatból hiányzik az akksinál egy bolha vagy csavar, valamint a toronymerevítőre fel van szig.szalagozva valami.

Az, hogy a szelepfedélen van valami szmötyi, azt én nem tartanám hibának. Inkább azt, hogy valaki kitalálta, hogy műanyagból gyártsák, de az nem a te hibád. :P

Nagyobb a baj sajnos bár nem végzetes de nem talált :) Este ha senki sem találja meg beírom, vagy ha elfelejtem akkor holnap írom be :D

Szelepfedél műanyagból... hülye ötlet volt a gyártótól.. ott el van repedve és van rajta egy kis ragasztó epoxi... amolyan: szépségfolt ;) Az akkunál a burkolat szintén hülye ötlet... ha a helyére becsavarozom akkor nem fér be az az elem a helyére csak ha úgy simán oda van rakva ;)

Link to comment
Megosztás:

Hinnye Seth! Azt a toronyszilentet sürgősen cseréltesd, mert a mocitetőt is megnyomhatja.

(aki nem vette még mindig észre, akkor nézze meg a kép jobb oldalán a torony látványát)

Bingó! Sajnos csak köv hétre kaptam időpontot... kb 15e... 5e gumibak, 5e csapágy, 5e kb munkadíj... Drága dolog a toronycsapágy csere :)

Link to comment
Megosztás:

Ha tudod, mellőzd a sok km-t. ;) vagy legalább a nagyon ratyi utakat

Most csak nagypapa módban megyek, kátyukat is kerülgetem az összeset... szervíz mód manuálisan vezérelve :) Szerencsére a 35-ösön járok csak az pedig hibátlan ahol én járok :D A prágai macskakő meg lefolyófedelek... na ott ment ki... eddig bírta még. Azért a magyar utak sem gyógyították ;)

Link to comment
Megosztás:

Neked nem rohadnak a hátsó sárvédő íveid?

Korai gyártású a te autód is...

De, a képeken látszik is, nem olyan mértékben mint anno a kadettemen de ezen is jön elő a rozsda sajnos de csak az íveknél és ott is inkább csak a bal oldalán látszik.

+ Kívül-belül sokkal jobb állapotban van mint sok 2000 utáni B2-es és ez még a rozsdára is igaz :) Úgy lehet rozsdát észrevenni rajta ha odahajolok és nézem máshogy még szerencsére nem látszik, majd vagy idén vagy 1 év múlva megcsináltatom :D

Link to comment
Megosztás:

...

Ja ! Készítettem fotókat. és elkezdtem egy leírást, olyan szájbarágósan. Megosztanám itt a fórumon. Kinek küldjem? Hova töltsem fel?

Próbáltam képet beszúrni, de nem ment. Valami URL-t emleget...

...

Esetleg, ha gondoljátok, csinálhatunk ide is egy GyIK-ot. Ahogy az az Astra F-ben is van. Már ha vannak vállalkozó kedvű cartársak, akik elkészítik ezeket a leírásokat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.