Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Nekem kell küszöböket cserélni, hátsó íveket, a bal első sárvédőt, javítani kell az ajtókat a díszlécek alatt (ott is rozsdásodik) - tehát az anyagköltség, munkadíj, és az autó körbefestése (az ajtóké is....) minimum 200 ezer Ft-ba jönne ki - számla nélkül....

Link to comment
Megosztás:

Nekem kell küszöböket cserélni, hátsó íveket, a bal első sárvédőt, javítani kell az ajtókat a díszlécek alatt (ott is rozsdásodik) - tehát az anyagköltség, munkadíj, és az autó körbefestése (az ajtóké is....) minimum 200 ezer Ft-ba jönne ki - számla nélkül....

hát annyit szerintem nem ér a kocsi árához vége..

nekem is rozsdásodik a bal hátsó ív, a küszöb is, de az még csak picit. majd lefújom valamivel, nem áll szándékomban vagyonokat költeni ilyen hibára..

tegnap beletöltöttem 30liter e85-öt a kocsiba és semmi változás, talán picit jobban megy. de olyan jól esik 6e-ret fizetni fél tank üzemanyagért..:lol: ha nem nő a fogyasztás fele fele arány esetén akkor felesleges átalakítani e85-re, mert így 270ft-ból kijön az üzemanyag, míg ha a 20%-os fogyasztás növekedéssel számolom az e85 árát akkor "csak" 10-15ft-ot spórolok literenként.

Link to comment
Megosztás:

tegnap beletöltöttem 30liter e85-öt a kocsiba és semmi változás, talán picit jobban megy. de olyan jól esik 6e-ret fizetni fél tank üzemanyagért..:) ha nem nő a fogyasztás fele fele arány esetén akkor felesleges átalakítani e85-re, mert így 270ft-ból kijön az üzemanyag, míg ha a 20%-os fogyasztás növekedéssel számolom az e85 árát akkor "csak" 10-15ft-ot spórolok literenként.

Tegnap én is tankoltam 31L löttyöt.Most kicsit vissza kellett benzinesíteni, mert hidegen csak a második önindítózásra volt hajlandó normális alapjáratot produkálni a gép.Menet közben nem volt gond.Szóval addig addig kevertem, míg sok lett az E85.Most picit vissza dúsult a benzin javára. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én arra gondoltam, hogyha el is adnám a gépet, a gázszettet átszereltetném..... na de egyelőre nem adom el, sőt iveket meg küszöböt akarok cserélni hátul, sajna rohad keményen

Sajnos hivatalosan a gázszettet nem lehet egyik autóból a másikba átszerelni. Maximum a reduktort. Tartálybó tuti hogy mindig csak újat engednek beszerelni és ugye bontott csöveket én se raknék bele az autómba. Ja és egy jótanács: évente egyszer ajánlott a reduktor tisztítása és membráncseréje. Amúgy sok sikert a gázhoz.

Link to comment
Megosztás:

Fiuk, szerelt be már valaki utólag gyári kartámaszt/könyöklőt?

A fejembe vettem, hogy nekem kell egy ilyen :lol:

Hogy kell beszerelni? Nem kell hozzá visszafordíthatatlanul rongálni a középkonzolt? Úgy értem fúrni, faragni, meg ilyenek.

Ha jól látom, akkor hátul a hamutartó helyére csúszik be. Elöl mi fogja?

1d9_3_300.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hogyért adják?Mert nekem volt a gépben, de uninstalálták viszont a nyoma megvan.Aztán jó lenne ha lenne....

Először körülnézek a közelben lévő bontókban, aztán ha nincs, akkor majd lépek tovább :lol:

De 6-7 ezer Ft-nál többet nem akarok rá áldozni.

Link to comment
Megosztás:

Fiuk, szerelt be már valaki utólag gyári kartámaszt/könyöklőt?

A fejembe vettem, hogy nekem kell egy ilyen :lol:

Hogy kell beszerelni? Nem kell hozzá visszafordíthatatlanul rongálni a középkonzolt? Úgy értem fúrni, faragni, meg ilyenek.

Ha jól látom, akkor hátul a hamutartó helyére csúszik be. Elöl mi fogja?

http://n2.vatera.hu/photos/d2/24/1d9_3_300.jpg

vegyél hozzá egy új kardán alagutat is, mert a simába nem megy bele sehogy sem (legalábbis ha nem volt felszereltsége a kocsinak) vehetsz még után gyártott könyöklőt is, könnyű felszerelni és csak 4e ft..

Link to comment
Megosztás:

vegyél hozzá egy új kardán alagutat is, mert a simába nem megy bele sehogy sem (legalábbis ha nem volt felszereltsége a kocsinak) vehetsz még után gyártott könyöklőt is, könnyű felszerelni és csak 4e ft..

Érdekes, én azt hallottam, hogy belemegy :lol:

Miben más a kardánbox? Ránézésre teljesen olyannak tűnik ez a kardánbox, mint ami nekem van...

1d9_4_big.jpg

Link to comment
Megosztás:

Úgy értem felülről, hogy látható legyen a helye a könyöklőnek. :lol:

Innen nézve az enyém is ugyanilyen, pedig nem volt benne gyárilag könyöklő.

Felülről nézve annyi látszik, hogy ahol a hamutartó lenne, na ott kb. nincs semmi.Oda illeszkedik be a könyöklő hátsó része.Az eleje pedig csak úgy támaszkodik a kézifékkar majdnem felett.

Link to comment
Megosztás:

Felülről nézve annyi látszik, hogy ahol a hamutartó lenne, na ott kb. nincs semmi.Oda illeszkedik be a könyöklő hátsó része.Az eleje pedig csak úgy támaszkodik a kézifékkar majdnem felett.

Nekem ott van a hamutartó. De azt egy mozdulattal kihúzom, akkor elvileg az a nyelv, ami a könyöklőn van, az oda belecsúszik.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom tárolónak sem utolsó, mobiltelefon, headset, töltő, meg ilyen apróságok jól elférnek benne.

Azért egy mobilt nem nagyon raknék bele, mert ide oda ütődik benne! De könyöklőnek tuti! :) Nekem a váltózár rúd van benne amikor megyek vele! Meg a forgalmi! ja meg lehet bele százasokat beletenni! Annak van tuti hely! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen ez picit tényleg sok érte.Hiába akármilyen hiper szuper állapotú.De legyen szerencséje.Nekem már nem egyszer volt... :lol:

Nem akarok az eladó részen offolni, így ide írom le, hogy szerintem ez nagyon magas ár ezért az autóért.Nyilván amíg lószar van veréb is lesz, de.....mindenkinek szíve joga annyiért árulni a portékáját amennyiért gondolja.Csak szerintem ez sokért van.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.