Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mi a véleményetek, megérné a Vectrába LPG-t szereltetni? A pótkerék helyére teném a tartályt.....

A kérdés, hogy mikorra térül meg a beépítés költsége.Olyan 100e.km-t emlegettek nem is olyan régen.Amúgy itthon olyan 240e.ft környéke, vizsgával együtt.

Elküldve
A kérdés, hogy mikorra térül meg a beépítés költsége.Olyan 100e.km-t emlegettek nem is olyan régen.Amúgy itthon olyan 240e.ft környéke, vizsgával együtt.

Egyszóval nem érdemes utólag beépíteni.

Ha autót veszel, akkor megéri gázasat venni, mert annak a többletköltsége minimális.

Elküldve

Én személy szerint kiállnék a Jurid mellett.Nekem mióta meg van az autó,az van benne.Semmi baja.Nem nyikorog fékez normálisan.Teszi a dolgát........

Olyan 10 körül van.

lassan fékbetétet kell cserélnem, viszont eddig mindig a szerelő cserélte. mivel nem nagy meló most kicserélem én, viszont nem tudom milyen fékbetétet érdemes venni. Ajánlatokat várok :lol: árban is
Elküldve
Egyszóval nem érdemes utólag beépíteni.

Ha autót veszel, akkor megéri gázasat venni, mert annak a többletköltsége minimális.

Pontosan.

Ezért én pl. maradok továbbra is az E85 szakaszon.Elérhetőbb ár, hamarabbi megtérülés. (kb. 6-7e.km)

Elküldve
egy hónap múlva az enyém is eladó lesz.

vectra b2 1.8 16V 99' dec. ezüst, 16-os stilauto görgők, full bőr, digitklíma... stb.

addig a klubosoké az elsőbbség. :D

Miért adod el? :D

Egy kis érdekesség.....

A videó végén szereplő Base Jump-os arcoktól elhatárolódom.Azok ugyanis totál agyhalottak.

Valamint megjegyezném, hogy a szabadeséses részeknél látható dolgok baromi sok gyakorlás árán tanulhatóak meg.A siklóernyősök ugrása innen-onnan pedig most kezd divatba jönni, D-Bag a művelet neve. :lol: :lol: :( :D

Elküldve
Mi a véleményetek, megérné a Vectrába LPG-t szereltetni? A pótkerék helyére teném a tartályt.....

Én úgy vettem, hogy már benne volt. Berakatni viszonylag drága, számolgatni kell, hogy megéri-e? Én havonta kb. 3000Km-t megyek és már beleraktam 130000-t gázzal. Benzinfogyasztás kb. 8 liter, gázból kb. 9 liter/100Km. Benzin 308, gáz 172Ft/ liter. Lehet kalkulálni.

Elküldve

Végre tartósabban volt ma jóidő, így lemosattam a vektrakocsit.Tökszéplett! :lol:

Utoljára asszem még a fagyok előtt, talán novemberben volt lemosatva, azóta pedig minden hóletakarításnál tiszta lett.Úgy nagyjából...... :lol:

Elküldve

Majd lemossa hétvégén az eső még egyszer :lol:

Végre tartósabban volt ma jóidő, így lemosattam a vektrakocsit.Tökszéplett! :lol:

Utoljára asszem még a fagyok előtt, talán novemberben volt lemosatva, azóta pedig minden hóletakarításnál tiszta lett.Úgy nagyjából...... :(

Elküldve
Majd lemossa hétvégén az eső még egyszer :lol:

Tudom.Csak már időszerű volt lemosatni róla a sós turhát ami idáig rárakódott.Ilyen TOP WAX mosást kapott, szóval van rajta minden ami kell meg ebben elég konkrét kerékjárati és alvázmosás volt.Utóbbik miatt neveztem be inkább kicsit drágább programba.

Elküldve

Nekem is tervbe van egy jó kis alvázmosás az általad említett dolgok végett.Én télen is ki szoktam mosni a kerékjárati íveket meg az alját havonta egyszer.(Csak a kéziféket nem lehet utána behúzni).Megtanultam már a rohadó F Astránál,hogy nem árt!Azt is mostam havonta télen alulról,és nem is rohadt az enyém!

De szivem szerint már políroznám! :lol:

Tudom.Csak már időszerű volt lemosatni róla a sós turhát ami idáig rárakódott.Ilyen TOP WAX mosást kapott, szóval van rajta minden ami kell meg ebben elég konkrét kerékjárati és alvázmosás volt.Utóbbik miatt neveztem be inkább kicsit drágább programba.
Elküldve

Én utoljára jó három hete mosattam, és szerencsém is volt, mert utánna jó másfél hétog folyamatosan fagy volt, úgyhogy nem koszolódott össze.

Az lenne a jó, hogyha egy kiadós eső lemosná ezt a sós szart az utakról, akkor kap majd újra egy kiadós mosást.

Elküldve
Én utoljára jó három hete mosattam, és szerencsém is volt, mert utánna jó másfél hétog folyamatosan fagy volt, úgyhogy nem koszolódott össze.

Az lenne a jó, hogyha egy kiadós eső lemosná ezt a sós szart az utakról, akkor kap majd újra egy kiadós mosást.

A 7végén a Dunától keletre állítólag lesz nagy eső meg minden...... :lol:

Elküldve
Ti hogy álltok az alvázvédőzéssel?Mármint hogy alváz védőzitek a 10-12 éves autókat?

Én nemrég csináltam meg az enyémen (májusban vettem).

Igaz segítségül volt cimborám (lakatos), mert kölcsönadta műhelyét Csömörön és megcsinálta a lakatolást (hátsó taposók végei), kerékjáratban volt még egy két rohadás.

Ezután kicsit leszedtem a port és a sarat a régi alvázvédőről (drótkorong+drótkefe), ezután zsírtalanítás hígítóval, majd száradás után jött a kompresszoros fújás. Ha jól emlékszem összesen 7kg ment rá Body950 típusból (megnézem otthon a feljegyzéseket és javítom ha rosszul írtam).

Röviden így :lol:

Elküldve
Tényleg.

Ti hogy álltok az alvázvédőzéssel?Mármint hogy alváz védőzitek a 10-12 éves autókat?

Idén tervezem.Még nem kell semmit heftelni rajta, de így elkerülhető lesz, hogy jó darabig ne is kelljen. :lol:

Elküldve

Járgány ma egy erőteljesebb kanyar után kiírta, hogy OELMANGEL.Mondom no problém vezérem, majd ha haza értem az úticélomtól, öntök beléd.Anyuméktól haza elindulva meg kiírta, hogy Motoroil stand.Nah, mondom akkor ez igazán remek, jöhet a szint ellenőrzés.Nagy megrökönyödésemre szembesültem a ténnyel, miszerint rövid a nívópálcám, mert nem ér bele az olajba. :lol: Így kénytelen voltam az utca végén lévő benyakútnál venni 1L Castrol Magnatec 10W-40-et, és bele önteni.Így már eléri a nívópálca is az olajat! :( Mondjuk kb. most kellene olajat cserélnem......

Az elfogyás meg a gyakori hidegindítások, ill. zömében városi használat és a kitudjamennyitfutott motor együttes eredménye.Amíg nem drasztikus a dolog és a fogyasztásom sem szökik az egekbe, nem is érdekel. :lol:

Elküldve
Járgány ma egy erőteljesebb kanyar után kiírta, hogy OELMANGEL.Mondom no problém vezérem, majd ha haza értem az úticélomtól, öntök beléd.Anyuméktól haza elindulva meg kiírta, hogy Motoroil stand.Nah, mondom akkor ez igazán remek, jöhet a szint ellenőrzés.Nagy megrökönyödésemre szembesültem a ténnyel, miszerint rövid a nívópálcám, mert nem ér bele az olajba. :lol: Így kénytelen voltam az utca végén lévő benyakútnál venni 1L Castrol Magnatec 10W-40-et, és bele önteni.Így már eléri a nívópálca is az olajat! :( Mondjuk kb. most kellene olajat cserélnem......

Az elfogyás meg a gyakori hidegindítások, ill. zömében városi használat és a kitudjamennyitfutott motor együttes eredménye.Amíg nem drasztikus a dolog és a fogyasztásom sem szökik az egekbe, nem is érdekel. :lol:

Na igen! Az enyém is csipegeti az oilt, ezért szoktam ellenőrizni néha, hogy mi a szitu. 1-2 hete cseréltem le és jóval kevesebb folyt le, mint amennyit beleöntöttem.

Elküldve

Nekem 1 liter elég után tölteni két olajcsere közt.Akkor az gondolom elég baráti olajfogyi.Mondjuk kicsit könnyezik az olaj a főtengely szimmeringnél,azt cserélni kéne.De nekem régebben még ennyi olajfogyi sem volt jellemző.Nívóban maradt két olajcsere közt.

Na igen! Az enyém is csipegeti az oilt, ezért szoktam ellenőrizni néha, hogy mi a szitu. 1-2 hete cseréltem le és jóval kevesebb folyt le, mint amennyit beleöntöttem.
Elküldve

Nem régen össze akadtam egy Focus C Max-szal.V.mi TDCi volt.Eltologatta a srác, és élvezte, hogy tud kilőni lámpánál a géppel.Értelme nem volt, mert a kövi lámpánál pirosat kapott, szal fékezhetett szépet.Egy ideig érdekes volt, majd az uccsó lámpánál kénytelen voltam megmutatni, hogy nem is megy olyan jól az a C Max! :lol: :lol:

Hiába nyútonméter meg a LE meg a dízelpower, ha nehéz a gép mint a dög. :(

Elküldve
Nem régen össze akadtam egy Focus C Max-szal.V.mi TDCi volt.Eltologatta a srác, és élvezte, hogy tud kilőni lámpánál a géppel.Értelme nem volt, mert a kövi lámpánál pirosat kapott, szal fékezhetett szépet.Egy ideig érdekes volt, majd az uccsó lámpánál kénytelen voltam megmutatni, hogy nem is megy olyan jól az a C Max! :lol: :(

Hiába nyútonméter meg a LE meg a dízelpower, ha nehéz a gép mint a dög. :D

A corsás vér visszaüt! :lol:

Elküldve
Nem régen össze akadtam egy Focus C Max-szal.V.mi TDCi volt.Eltologatta a srác, és élvezte, hogy tud kilőni lámpánál a géppel.Értelme nem volt, mert a kövi lámpánál pirosat kapott, szal fékezhetett szépet.Egy ideig érdekes volt, majd az uccsó lámpánál kénytelen voltam megmutatni, hogy nem is megy olyan jól az a C Max! :lol: :lol:

Hiába nyútonméter meg a LE meg a dízelpower, ha nehéz a gép mint a dög. :(

Énis szoktam büntetni a hülyegyerekeket a csodaautóikkal.:)Mondjuk az egyémmel nem nehéz.1es 60 2be 120 3ba 180 4.be meg 220ig m1 el.Jó mi??

Elküldve
Énis szoktam büntetni a hülyegyerekeket a csodaautóikkal.:)Mondjuk az egyémmel nem nehéz.1es 60 2be 120 3ba 180 4.be meg 220ig m1 el.Jó mi??

És ilyenkor hova szökik a fogyasztás?

A hülye gyerekeket meg büntetni kell! Jól csináljátok! :lol:

Elküldve
Énis szoktam büntetni a hülyegyerekeket a csodaautóikkal.:)Mondjuk az egyémmel nem nehéz.1es 60 2be 120 3ba 180 4.be meg 220ig m1 el.Jó mi??

Szép hosszú váltó van benne. :lol:

Elküldve

Az enyém 3000 1/min fordulatszám felett már nagyon nem érzi jól magát :lol:

De cserébe 5,5-öt eszik vegyesben (vidéki város+orszűgút) :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.