warwolf Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 Mi a véleményetek, megérné a Vectrába LPG-t szereltetni? A pótkerék helyére teném a tartályt..... A kérdés, hogy mikorra térül meg a beépítés költsége.Olyan 100e.km-t emlegettek nem is olyan régen.Amúgy itthon olyan 240e.ft környéke, vizsgával együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 A kérdés, hogy mikorra térül meg a beépítés költsége.Olyan 100e.km-t emlegettek nem is olyan régen.Amúgy itthon olyan 240e.ft környéke, vizsgával együtt. Egyszóval nem érdemes utólag beépíteni. Ha autót veszel, akkor megéri gázasat venni, mert annak a többletköltsége minimális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 Én személy szerint kiállnék a Jurid mellett.Nekem mióta meg van az autó,az van benne.Semmi baja.Nem nyikorog fékez normálisan.Teszi a dolgát........ Olyan 10 körül van. lassan fékbetétet kell cserélnem, viszont eddig mindig a szerelő cserélte. mivel nem nagy meló most kicserélem én, viszont nem tudom milyen fékbetétet érdemes venni. Ajánlatokat várok :lol: árban is Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 Egyszóval nem érdemes utólag beépíteni. Ha autót veszel, akkor megéri gázasat venni, mert annak a többletköltsége minimális. Pontosan. Ezért én pl. maradok továbbra is az E85 szakaszon.Elérhetőbb ár, hamarabbi megtérülés. (kb. 6-7e.km) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 egy hónap múlva az enyém is eladó lesz. vectra b2 1.8 16V 99' dec. ezüst, 16-os stilauto görgők, full bőr, digitklíma... stb. addig a klubosoké az elsőbbség. :D Miért adod el? :D Egy kis érdekesség..... A videó végén szereplő Base Jump-os arcoktól elhatárolódom.Azok ugyanis totál agyhalottak. Valamint megjegyezném, hogy a szabadeséses részeknél látható dolgok baromi sok gyakorlás árán tanulhatóak meg.A siklóernyősök ugrása innen-onnan pedig most kezd divatba jönni, D-Bag a művelet neve. :lol: :lol: :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Mi a véleményetek, megérné a Vectrába LPG-t szereltetni? A pótkerék helyére teném a tartályt..... Én úgy vettem, hogy már benne volt. Berakatni viszonylag drága, számolgatni kell, hogy megéri-e? Én havonta kb. 3000Km-t megyek és már beleraktam 130000-t gázzal. Benzinfogyasztás kb. 8 liter, gázból kb. 9 liter/100Km. Benzin 308, gáz 172Ft/ liter. Lehet kalkulálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Végre tartósabban volt ma jóidő, így lemosattam a vektrakocsit.Tökszéplett! :lol: Utoljára asszem még a fagyok előtt, talán novemberben volt lemosatva, azóta pedig minden hóletakarításnál tiszta lett.Úgy nagyjából...... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Majd lemossa hétvégén az eső még egyszer :lol: Végre tartósabban volt ma jóidő, így lemosattam a vektrakocsit.Tökszéplett! :lol: Utoljára asszem még a fagyok előtt, talán novemberben volt lemosatva, azóta pedig minden hóletakarításnál tiszta lett.Úgy nagyjából...... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Majd lemossa hétvégén az eső még egyszer :lol: Tudom.Csak már időszerű volt lemosatni róla a sós turhát ami idáig rárakódott.Ilyen TOP WAX mosást kapott, szóval van rajta minden ami kell meg ebben elég konkrét kerékjárati és alvázmosás volt.Utóbbik miatt neveztem be inkább kicsit drágább programba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Nekem is tervbe van egy jó kis alvázmosás az általad említett dolgok végett.Én télen is ki szoktam mosni a kerékjárati íveket meg az alját havonta egyszer.(Csak a kéziféket nem lehet utána behúzni).Megtanultam már a rohadó F Astránál,hogy nem árt!Azt is mostam havonta télen alulról,és nem is rohadt az enyém! De szivem szerint már políroznám! :lol: Tudom.Csak már időszerű volt lemosatni róla a sós turhát ami idáig rárakódott.Ilyen TOP WAX mosást kapott, szóval van rajta minden ami kell meg ebben elég konkrét kerékjárati és alvázmosás volt.Utóbbik miatt neveztem be inkább kicsit drágább programba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 De szivem szerint már políroznám! :lol: Amíg ilyen remekbeszabott idő van, sztem kár lenne.Majd kicsit később. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Én utoljára jó három hete mosattam, és szerencsém is volt, mert utánna jó másfél hétog folyamatosan fagy volt, úgyhogy nem koszolódott össze. Az lenne a jó, hogyha egy kiadós eső lemosná ezt a sós szart az utakról, akkor kap majd újra egy kiadós mosást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Én utoljára jó három hete mosattam, és szerencsém is volt, mert utánna jó másfél hétog folyamatosan fagy volt, úgyhogy nem koszolódott össze. Az lenne a jó, hogyha egy kiadós eső lemosná ezt a sós szart az utakról, akkor kap majd újra egy kiadós mosást. A 7végén a Dunától keletre állítólag lesz nagy eső meg minden...... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Tényleg. Ti hogy álltok az alvázvédőzéssel?Mármint hogy alváz védőzitek a 10-12 éves autókat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Ti hogy álltok az alvázvédőzéssel?Mármint hogy alváz védőzitek a 10-12 éves autókat? Én nemrég csináltam meg az enyémen (májusban vettem). Igaz segítségül volt cimborám (lakatos), mert kölcsönadta műhelyét Csömörön és megcsinálta a lakatolást (hátsó taposók végei), kerékjáratban volt még egy két rohadás. Ezután kicsit leszedtem a port és a sarat a régi alvázvédőről (drótkorong+drótkefe), ezután zsírtalanítás hígítóval, majd száradás után jött a kompresszoros fújás. Ha jól emlékszem összesen 7kg ment rá Body950 típusból (megnézem otthon a feljegyzéseket és javítom ha rosszul írtam). Röviden így :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Tényleg. Ti hogy álltok az alvázvédőzéssel?Mármint hogy alváz védőzitek a 10-12 éves autókat? Idén tervezem.Még nem kell semmit heftelni rajta, de így elkerülhető lesz, hogy jó darabig ne is kelljen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Járgány ma egy erőteljesebb kanyar után kiírta, hogy OELMANGEL.Mondom no problém vezérem, majd ha haza értem az úticélomtól, öntök beléd.Anyuméktól haza elindulva meg kiírta, hogy Motoroil stand.Nah, mondom akkor ez igazán remek, jöhet a szint ellenőrzés.Nagy megrökönyödésemre szembesültem a ténnyel, miszerint rövid a nívópálcám, mert nem ér bele az olajba. :lol: Így kénytelen voltam az utca végén lévő benyakútnál venni 1L Castrol Magnatec 10W-40-et, és bele önteni.Így már eléri a nívópálca is az olajat! :( Mondjuk kb. most kellene olajat cserélnem...... Az elfogyás meg a gyakori hidegindítások, ill. zömében városi használat és a kitudjamennyitfutott motor együttes eredménye.Amíg nem drasztikus a dolog és a fogyasztásom sem szökik az egekbe, nem is érdekel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi82 Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Járgány ma egy erőteljesebb kanyar után kiírta, hogy OELMANGEL.Mondom no problém vezérem, majd ha haza értem az úticélomtól, öntök beléd.Anyuméktól haza elindulva meg kiírta, hogy Motoroil stand.Nah, mondom akkor ez igazán remek, jöhet a szint ellenőrzés.Nagy megrökönyödésemre szembesültem a ténnyel, miszerint rövid a nívópálcám, mert nem ér bele az olajba. :lol: Így kénytelen voltam az utca végén lévő benyakútnál venni 1L Castrol Magnatec 10W-40-et, és bele önteni.Így már eléri a nívópálca is az olajat! :( Mondjuk kb. most kellene olajat cserélnem...... Az elfogyás meg a gyakori hidegindítások, ill. zömében városi használat és a kitudjamennyitfutott motor együttes eredménye.Amíg nem drasztikus a dolog és a fogyasztásom sem szökik az egekbe, nem is érdekel. :lol: Na igen! Az enyém is csipegeti az oilt, ezért szoktam ellenőrizni néha, hogy mi a szitu. 1-2 hete cseréltem le és jóval kevesebb folyt le, mint amennyit beleöntöttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nekem 1 liter elég után tölteni két olajcsere közt.Akkor az gondolom elég baráti olajfogyi.Mondjuk kicsit könnyezik az olaj a főtengely szimmeringnél,azt cserélni kéne.De nekem régebben még ennyi olajfogyi sem volt jellemző.Nívóban maradt két olajcsere közt. Na igen! Az enyém is csipegeti az oilt, ezért szoktam ellenőrizni néha, hogy mi a szitu. 1-2 hete cseréltem le és jóval kevesebb folyt le, mint amennyit beleöntöttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem régen össze akadtam egy Focus C Max-szal.V.mi TDCi volt.Eltologatta a srác, és élvezte, hogy tud kilőni lámpánál a géppel.Értelme nem volt, mert a kövi lámpánál pirosat kapott, szal fékezhetett szépet.Egy ideig érdekes volt, majd az uccsó lámpánál kénytelen voltam megmutatni, hogy nem is megy olyan jól az a C Max! :lol: :lol: Hiába nyútonméter meg a LE meg a dízelpower, ha nehéz a gép mint a dög. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem régen össze akadtam egy Focus C Max-szal.V.mi TDCi volt.Eltologatta a srác, és élvezte, hogy tud kilőni lámpánál a géppel.Értelme nem volt, mert a kövi lámpánál pirosat kapott, szal fékezhetett szépet.Egy ideig érdekes volt, majd az uccsó lámpánál kénytelen voltam megmutatni, hogy nem is megy olyan jól az a C Max! :lol: :( Hiába nyútonméter meg a LE meg a dízelpower, ha nehéz a gép mint a dög. :D A corsás vér visszaüt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Nem régen össze akadtam egy Focus C Max-szal.V.mi TDCi volt.Eltologatta a srác, és élvezte, hogy tud kilőni lámpánál a géppel.Értelme nem volt, mert a kövi lámpánál pirosat kapott, szal fékezhetett szépet.Egy ideig érdekes volt, majd az uccsó lámpánál kénytelen voltam megmutatni, hogy nem is megy olyan jól az a C Max! :lol: :lol: Hiába nyútonméter meg a LE meg a dízelpower, ha nehéz a gép mint a dög. :( Énis szoktam büntetni a hülyegyerekeket a csodaautóikkal.:)Mondjuk az egyémmel nem nehéz.1es 60 2be 120 3ba 180 4.be meg 220ig m1 el.Jó mi?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Énis szoktam büntetni a hülyegyerekeket a csodaautóikkal.:)Mondjuk az egyémmel nem nehéz.1es 60 2be 120 3ba 180 4.be meg 220ig m1 el.Jó mi?? És ilyenkor hova szökik a fogyasztás? A hülye gyerekeket meg büntetni kell! Jól csináljátok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Énis szoktam büntetni a hülyegyerekeket a csodaautóikkal.:)Mondjuk az egyémmel nem nehéz.1es 60 2be 120 3ba 180 4.be meg 220ig m1 el.Jó mi?? Szép hosszú váltó van benne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Az enyém 3000 1/min fordulatszám felett már nagyon nem érzi jól magát :lol: De cserébe 5,5-öt eszik vegyesben (vidéki város+orszűgút) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts