Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

1.8asat vegyél minimum, az egy nagyon jó kompromisszumos megoldás ehhez az autóhoz.

95 októbertől 99 decemberig X18XE 115 LE-vel

2000-től 2002ig Z18XE 125 LE-vel. Ez már elég tisztességesen mozgatja az autót.

2.0 motorból tudtommal nem volt elektromos gázpedálos (z-vel kezdődő motorkód), egyben 99.12 hó utáni sem.

Köszi a tippet, utánanézek az 1.8-asnak...

Link to comment
Megosztás:

Az Opel 16V-i ami X-es motorkódúak, kivétel nélkül ECOTEC-ek.Amúgy amit kinéztél, X16XEL.1994' óta szolgál az Astra F ill. Vectra B-ben, ill. 98'-tól az Astra G-ben is, 96'-tól a Zafirákban......

Zafira 1999-től létezik, mint a G-Astra egyterű verziója..., tehát 96-ban még csak a rajzasztalon létezhetett.

Szerintem véletlenül elbillentyűzted az évszámot Cimbi...

Link to comment
Megosztás:

Ha 1.8-ra vadászol, akkor olyant keressél, amelyikben X18XE1 v. Z18XE van. Ezek már Fam1-es " rövid" konstrukciók, hasonló teljesítménnyel, mint a Fam2-es X18XE, de kedvezőbb üzemanyag fogyasztással!

Akkor 99 utáni 1.8asat keressen, attól fogva volt X18XE1. Addig X18XE.

Link to comment
Megosztás:

2.0 motorból tudtommal nem volt elektromos gázpedálos (z-vel kezdődő motorkód), egyben 99.12 hó utáni sem.

Ó dehogynem.

Csak azokra akasztottak egy turbót is és Z20LEH, Z20LEL, Z20LER... stb néven árulták őket. :lol:

Volt Astrában is meg Zafirában is, ilyen kis OPC logó van a kasztnin, onnan lehet megismerni őket. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tigrát akartam írni......cimbi.. :lol:

Semmi gond, Cimbora!

Viszont X16XEL motort meg SOHA nem raktak Tigrába, abba X16XE ( 106LE ) volt rendszeresítve... :lol: :P

( más vezérműtengelyek, nagyobb szívó keresztmetszet a hengerfejen, ehhez való alsó - felső szívócsonkokkal )

Link to comment
Megosztás:

Semmi gond, Cimbora!

Viszont X16XEL motort meg SOHA nem raktak Tigrába, abba X16XE ( 106LE ) volt rendszeresítve... :lol: :lol:

( más vezérműtengelyek, nagyobb szívó keresztmetszet a hengerfejen, ehhez való alsó - felső szívócsonkokkal )

Tudom.De C16XE is volt bennük.Kb az egyetlen motor amivel érdemes is megvenni, mert van benne fantázia(by Demó)

Az XEL-t alig egy évig gyártották.

Link to comment
Megosztás:

Semmi gond, Cimbora!

Viszont X16XEL motort meg SOHA nem raktak Tigrába, abba X16XE ( 106LE ) volt rendszeresítve... :lol: :lol:

( más vezérműtengelyek, nagyobb szívó keresztmetszet a hengerfejen, ehhez való alsó - felső szívócsonkokkal )

Na ne mond...komolyan? :lol:

Cimbi... :lol:

Van libapásztor papírod? :P

Link to comment
Megosztás:

Ez kifejtenéd egy kicsit bővebben? Az X16XEL-re mondtad vagy pont erre az autóra?

Nem veszünk ekkora autót kis motorral!PONT!

A veki bodéja ok,de a futóműve sajna nem ezekre az utakra van kitalálva és nem olcsóság rendberakni.Bár kinek mi az olcsó...

Link to comment
Megosztás:

Hát sajnos azt nem tudom. Ha motorcserés lett volna annak lenne papíron nyoma? Amúgy nyáron vettem egy angolból behozott 98-as autóból ugyanilyen mocit és az is X18XE1-es motorszámú.

Opeléknél azzal rakták össze az autókat ami éppen polcon volt.Hiába TIS meg EPC, szétszedve mutatja meg magát a cucc.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.