Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Hmm... nekem tetszik. A TC-gomb alatt mi van?

Hoppá, igen! Én már tudom mi van ott eredetileg... Egy Tm feliratú TrafficMaster elnevezésű cuccos gombja:

7d86_12.JPG

111f_12.JPG

Néhány hónapja beszéltünk róla mi lehet ott, de senki sem tudta, én meg közben megtaláltam.

A műszerfal mögötti főtésbox, szemből nézve bal oldalán van a szelep amit elvileg működtetne a vákum.

Köszi, majd megnézem, ha jobb idő lesz, mert itt is beütött a "tél".

Link to comment
Megosztás:

Vmi nyomonkövetős téma lenne??Nekem nemilyen gomb van benne.A riasztóval lehet összefüggésbe,mert ha bezárom elkezd világítani a led,utána meg villogni.

Ez a TrafficMaster jóféle cucc, egyfajta forgalomfigyelő szolgáltatás Nagy Britanniában ha jól olvastam, bár nagyon nincs elterjedve. Pedig hasznos lenne, mert egyrészt van dugófigyelő szolgáltatása (bár csak azt mutatja hogy hol lassú a forgalom, alternatív útvonalat nem ajánl), tud flottakövetést és elvileg a lopott autókat is kiszűri ahogy olvastam, viszont mindezért évi 30£-ot kérnek.

info: http://www.trafficmaster.co.uk

@cserbinszky:

Olyan gomb mint ami neked van a műszerfalon, a Meta márkájú riasztókhoz szokott tartozni, ezzel lehet programozni őket.

Link to comment
Megosztás:

Vmi nyomonkövetős téma lenne??Nekem nemilyen gomb van benne.A riasztóval lehet összefüggésbe,mert ha bezárom elkezd világítani a led,utána meg villogni.

A gyári riasztó gombja a hátsó ablak fűtés és a balos ülésfűtés gombja között van, az enyémben legalábbis. Mondjuk azt még mindig nem értem, hogy miért jó, hogy az utastérből tudom nyomkodni.

Link to comment
Megosztás:

A gyári riasztó gombja a hátsó ablak fűtés és a balos ülésfűtés gombja között van, az enyémben legalábbis. Mondjuk azt még mindig nem értem, hogy miért jó, hogy az utastérből tudom nyomkodni.

Most pontosan nem emlékszem melyik az de asszem ha megnyomod akkor 10 másodpercig villog és talán a belső érzékelőket tudod vele kikapcsolni ha esetleg kutyát hagyná az autóban vagy valami ami mozog! De ez nem biztos ki kell próbálni! :rolleyes: Vagy az ütés érzékelőt kapcsolja ki! A kettő közül valamelyik!

Link to comment
Megosztás:

Most pontosan nem emlékszem melyik az de asszem ha megnyomod akkor 10 másodpercig villog és talán a belső érzékelőket tudod vele kikapcsolni ha esetleg kutyát hagyná az autóban vagy valami ami mozog! De ez nem biztos ki kell próbálni! :rolleyes: Vagy az ütés érzékelőt kapcsolja ki! A kettő közül valamelyik!

Kézikönyv szerint a belső ultrahangos érzékelő nélkül tudod bekapcsolni a riasztót ha megnyomod, ahogy az előttem szóló is írta.

Egyébként ütés érzékelőről nem tudok. Van-e és ha igen hol?

Link to comment
Megosztás:

Kézikönyv szerint a belső ultrahangos érzékelő nélkül tudod bekapcsolni a riasztót ha megnyomod, ahogy az előttem szóló is írta.

Egyébként ütés érzékelőről nem tudok. Van-e és ha igen hol?

Hogy hol van azt nem tudom, de biztos van benne legalábbis nekem, mert ha belerúgok a kerékbe vagy megpróbálom kinyitni és visszacsapódik a kilincs akkor csippan egyet.!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Most regisztráltam nemrég és nem igazán tudom errefelé, hogy mennek a dolgok, de segítséget szeretnék kérni.

Opel VECTRA B Club 1.6 16v: egy ilyen autó vásárlása előtt állok, de egy két problémám felmerűlt annak a motorjával amit kinéztem.

( A vásárlás jövő héten lenne, így kicsit sürgős a dolog. )

Örülnék, ha lenne valaki aki vágja azt a témát, hogy melyikben milyen motor van/lehet és akadna egy kis ideje válaszolni.

További részleteket e-mail, msn, telefon, bármi.... :rolleyes:

Előre is köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Most regisztráltam nemrég és nem igazán tudom errefelé, hogy mennek a dolgok, de segítséget szeretnék kérni.

Opel VECTRA B Club 1.6 16v: egy ilyen autó vásárlása előtt állok, de egy két problémám felmerűlt annak a motorjával amit kinéztem.

( A vásárlás jövő héten lenne, így kicsit sürgős a dolog. )

Örülnék, ha lenne valaki aki vágja azt a témát, hogy melyikben milyen motor van/lehet és akadna egy kis ideje válaszolni.

További részleteket e-mail, msn, telefon, bármi.... :rolleyes:

Előre is köszönöm a segítséget.

Keresőt használd egy kicsit, már elég sokszor leírták mire kell figyelni, továbbá hogy 1.6-os motoros nem biztos hogy elég erőt fog biztosítani a nagy dög kocsihoz.

És ne siettesd a dolgot, mert akkor csak rosszul jöhetsz ki belőle, én is így jártam még az enyémmel, pár napom volt keresni kocsit és ez lett végül, pedig más kellett volna:(

Link to comment
Megosztás:

Keresőt használd egy kicsit, már elég sokszor leírták mire kell figyelni, továbbá hogy 1.6-os motoros nem biztos hogy elég erőt fog biztosítani a nagy dög kocsihoz.

És ne siettesd a dolgot, mert akkor csak rosszul jöhetsz ki belőle, én is így jártam még az enyémmel, pár napom volt keresni kocsit és ez lett végül, pedig más kellett volna:(

Keresgéltem már össze-vissza, de nem igazán találtam választ a kérdésemre...

Azt a bizonyos autót kipróbáltam megnéztem és nagyon tetszett.

Viszonyítási alapként egy Passátot (céges autó amivel járok) vettem ami hasonló paraméterekkel

van ellátva és úgy éreztem ahoz képest jobban ment.

A problémám nagyjából annyi, hogy nem találtam neten még egy olyan autót ami az előző hozzászólásomban

írt paramétereket nyújtaná egy olyan motorral mint ami az adott kocsiban van. És emiatt kezdtem gyanakodni,

valami nem stimmelhet. Ezért próbáltam itt segítséget kérni, hátha valahol megtudnám ezt valakivel beszélni.

Link to comment
Megosztás:

Ezért próbáltam itt segítséget kérni, hátha valahol megtudnám ezt valakivel beszélni.

Ha X16XEL, akkor Astra motor, 101LE, ehhez párosul 1280kg.Hosszabb távon tűrhetően eszik, városban zabál.Olajat eszi, normál esetben 1L/10000km, gyenge pontja lehet a Lambda szonda, gyújtó trafó, AGR szelep.A többi már olyan Vectrás sajátosság.Egynek jó.Kb. ennyi.

A Z16XE-ben nem vagyok otthon, 2000 évj.tól szerelték vele a B Vectrát, E gázos (elektromos gázpedál).X16SZR pedig 8 szelepes konstrukció, 75LE, ez végképp kevés ehhez a min. 1280Kg-os bódéhoz.

Mivel nem írtál évjáratot, így egyhat téren ezek jutottak eszembe.Amúgy az X16XEL-ről néhány oldallal korábban volt szó, mivel más cartárs is vagy ilyet keresett, vagy ilyennel szívott, már nem tudom.

Az biztos, hogy én jobban jártam a 2.0-al, mert kb. annyit eszik mint az 1.6-os, de legalább megy is ha szükséges.Általában nem szükséges, de az előzéseket szeretem időben befejezni.Rövid ideig eltoltam már 180ig is.Érdekes volt, de jobb a békesség.Normál vezetés mellett beéri az enyém is hosszú távon 6L-rel, városban pedig 7.8L-rel.

Link to comment
Megosztás:

Mivel nem írtál évjáratot, így egyhat téren ezek jutottak eszembe.Amúgy az X16XEL-ről néhány oldallal korábban volt szó, mivel más cartárs is vagy ilyet keresett, vagy ilyennel szívott, már nem tudom.

Az biztos, hogy én jobban jártam a 2.0-al, mert kb. annyit eszik mint az 1.6-os, de legalább megy is ha szükséges.Általában nem szükséges, de az előzéseket szeretem időben befejezni.Rövid ideig eltoltam már 180ig is.Érdekes volt, de jobb a békesség.Normál vezetés mellett beéri az enyém is hosszú távon 6L-rel, városban pedig 7.8L-rel.

Köszönöm a választ, ez adott némi támpontot a típusokhoz.

A kocsi Opel Vectra B Club 1.6-16v, 1997/10-es, 1598 cm3, 74 kW, 101 LE és az önsúly 1198 kg.

A motor pontos típusát nem tudom, emiatt lehet elég amatőr dolog volt a kinézete és a paraméterei

alapján keresni hasonló autót. Viszont még mindig nem taáltam olyat, ami nem ecotec névvel és

a rá jellemző kinézettel lett volna ellátva.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ, ez adott némi támpontot a típusokhoz.

A kocsi Opel Vectra B Club 1.6-16v, 1997/10-es, 1598 cm3, 74 kW, 101 LE és az önsúly 1198 kg.

A motor pontos típusát nem tudom, emiatt lehet elég amatőr dolog volt a kinézete és a paraméterei

alapján keresni hasonló autót. Viszont még mindig nem taáltam olyat, ami nem ecotec névvel és

a rá jellemző kinézettel lett volna ellátva.

Az Opel 16V-i ami X-es motorkódúak, kivétel nélkül ECOTEC-ek.Amúgy amit kinéztél, X16XEL.1994' óta szolgál az Astra F ill. Vectra B-ben, ill. 98'-tól az Astra G-ben is, 96'-tól a Zafirákban......

Link to comment
Megosztás:

Az Opel 16V-i ami X-es motorkódúak, kivétel nélkül ECOTEC-ek.Amúgy amit kinéztél, X16XEL.1994' óta szolgál az Astra F ill. Vectra B-ben, ill. 98'-tól az Astra G-ben is, 96'-tól a Zafirákban......

Köszönöm, azt hiszem megkaptam a kérdésemre a megfelelő választ.

Van olyan ECOTEC motor amin nincs feltüntetve ez a név?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, azt hiszem megkaptam a kérdésemre a megfelelő választ.

Van olyan ECOTEC motor amin nincs feltüntetve ez a név?

Nincs.Ez amolyan GM-es sajátosság.

Maga az X16XEL stabil konstrukció, tehát nem hullik minden sarkon szét, de nem szabad elfeledni, hogy igen régenóta benne van az általad kiválasztott autóban, így előfordulhatnak hibák.Erre azért egy ilyen korú technikánál számítani kell.A javítása nem drága, tehát olcsók hozzá az alkatrészek.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, azt hiszem megkaptam a kérdésemre a megfelelő választ.

Van olyan ECOTEC motor amin nincs feltüntetve ez a név?

1.8asat vegyél minimum, az egy nagyon jó kompromisszumos megoldás ehhez az autóhoz.

95 októbertől 99 decemberig X18XE 115 LE-vel

2000-től 2002ig Z18XE 125 LE-vel. Ez már elég tisztességesen mozgatja az autót.

2.0 motorból tudtommal nem volt elektromos gázpedálos (z-vel kezdődő motorkód), egyben 99.12 hó utáni sem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.