Adam1 Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Hali! Az lenne a kérdésem, hogy 2.0 DTI-hez van külön javítási kézikönyv, mert az enyémben csak 1,7 dísel van csak meg az összes benzines! Vagy ugyanazok az alkatrészek kellenek bele mint az 1,7-be? Az 1.7 japán motor (Isuzu), a 2.0dti meg Ecotec. Teljesen más a kettő, szerintem egy darab alkatrészük nincs, ami azonos lenne :lol: Szerintem érdemes lenne szerezned G Astra kézi/szervizkönyvet, abban lehet, hogy benne lesz. Nézd meg itt: http://ingyenprogramok.irisdesign.hu/download.php?view.455 Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember15, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2009 Hamarosan lejár a műszaki az autómon és a kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet intézni + 1 hónap műszakit? Időm nem lesz rá csak később, hogy elvigyem vizsgázni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Szeptember15, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2009 Hamarosan lejár a műszaki az autómon és a kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet intézni + 1 hónap műszakit? Időm nem lesz rá csak később, hogy elvigyem vizsgázni... Helló!!Én annó 2 éve intézetem az astrámra a KPM-be.Bemész és megmondod,h.szeretnél kérni még 1 hónapot.Adnak róla 1 papírt.Arra nem emlékszem,h.fizetni is kellett.De mostanába úgy hallottam,h.már nincs ilyen opció.Merre lax??Amúgy rendbe van minden vele?Tudok segíteni műszakiztatásba ha kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Ha nem gyorsulgatni használod az autót, akkor az 1.4 16 szelep Ecotec is megfelel. H astrában, aminek önsúlya a Vectrához közelít, országúton 6 alá vihető a fogyasztás. A biztosítás, meg a teljesítményadó pedig jóval olcsóbb, mint egy 2.0 136 LE. Persze nem akarom leszólni, a 2.0-t, mert egy kiváló motor. 1.8as C Vectrával mentem már többször, azt az élményt messze nem tudja biztosítani az én 82 LE autóm. :rolleyes: El tudom képzelni, ehhez képest mit tud a 2.0. <_< Csak azt akarom bizonyítani, hogy azért ennek ára is van :D Hát nem tudom.2 közvetlen ismerősnek (Tomi023 ill. Morgó) is 2.0TD volt, 101LE-vel.Nyilván a jelölésben nem vagyok toppon dieselileg.De átlagos használat mellett nem tudtak 7-8L-nél kevesebbet kihozni a gépükből városban.Nyilván hosszútávon igen.A két hajtóanyag ára között nincs már akkora különbség, hogy annyira megérje a Diesel. Aki spórolni akar (látszólag) a költségeken, az vesz botor módon 1.4 16V-t.De utána majd rákölti a fogyasztára. Gepárd 1.4-e (Astra F Sedan X14XE) városban megeszi télen a 10L-t.Én anno az 1.6 16V-vel akkor is eljártam 8L-rel.Nyáron pedig a 7.2L-el, pedig intenzíven használtam.Hozzátenném, nyáron az övé sem evett többet.A kötelezőben meg volt 200ft difi. Amúgy meg véleményem szerint nem mind1, hogy egy adott utazósebességet mikor érsz el egy 1.4-el ami majd 1200-1300kg, vagy ugyanezen súlyhoz társul Astra H esetében egy 140LE-s benzines motor, amivel már azért lehet dinamikus haladásról beszélni.Vagy legyen csak egy elmért előzés, egy kereszteződésből kiugrás. Sajnos nekem a gyorsulásról más fogalmam van ez után a kis szörny után.Klafa a kisblokk, de jobb a nagy.S, ha már választani lehet, inkább benzines felé tendálok, mert éves szinten max. 12-15e.km-t megyek. A másik dolog pedig az alkatrészárak.Pl. benzinesben nincs elektromos adagoló, ami a tiéteknek típushibája, és ha van bontva, akkor alsó hangon is 150e.ft, a legutóbbi infóim szerint......vagy egy hengerfej/turbófelújítás/kuplung......tehát amit megspóroltál a fogyin, már locsolod is bele az alkatrészbe. Benzinesnél, esetemben a legdrágább dolog a 4 vezetékes lambda, amit csak gyáriban érdemes megvenni ha meghal, 40e.ft-ért.A többi cucc, MAP ill. alapjárati léptető és tsai már lehet bontott is. Nyilván 1X majd én is megnézem, mit megy végre a gép, de a 137LE arra kell, hogy érezzem a sejhajom alatt, hogy ha menni kell akkor ezzel lehet is. De Vectrakocsi leginkább családi autóként funkcionál.Megvan hozzá a kellő aktív és passzív biztonsága, menetkomfortja és stabilitása, otthon is szerelhető és biztonságban van benne a 2 gyerkőcöm.1 év kényszerSwiftezés után ez számomra megfizethetetlen dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Ez egy nemsikerült hozzászólás! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 2.0 16V Nálam kerek 220-at megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 2.0 16V Nálam kerek 220-at megy. Majd 1X én is kipróbálom, ha rendben lesz a futóművem.De még csak most kezdtem a renoválást! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Seth, óra szerint vagy GPS-szel mérve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Seth, óra szerint vagy GPS-szel mérve? Utóbbival mérte Krisssz, és neki 215-öt ment végre.A veki órák nem annyira csalósak mint Astra F-s társaik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Az a vicces, hogy az óra és a gps ugyanazt mutatta :rolleyes: óra szerint és gps szerint is megvolt akkor már csak helyes az eredmény <_< Egyébként is egészen pontos mindig, nem kell ráhagyni, hogy nah 50-et mutat megyek 60-nal mert az lesz az 50-es tempó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Nekem is megy óra szerint 220-at az 1.8-as,bár csal vagy 5-6 km-t,igaz most 195/60 R15-ös gumi van rajta,és szerintem azért,de ez nagyon jól jön városban mikor trafiznak,mert 50-60 közt szoktam menni és így nem gáz. :D Bár szerintem a trafit sem 50-re állítják. Az a vicces, hogy az óra és a gps ugyanazt mutatta :rolleyes: óra szerint és gps szerint is megvolt akkor már csak helyes az eredmény <_< Egyébként is egészen pontos mindig, nem kell ráhagyni, hogy nah 50-et mutat megyek 60-nal mert az lesz az 50-es tempó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Hát mostmár muszáj lesz letesztelnem a technikát..... Kíváncsivá tettetek. Lehet hogy nem hiába van 260ig órázva a gép <_< -_- Na jó, az azért túlzás lenne, de ha az X20XEV 215-öt megy, csak megy egy kicsit többet az enyém... :rolleyes: Gyári adat szerint asszem az XEV 215, a Z22SE meg 218, de mostmár érdekel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Hát mostmár muszáj lesz letesztelnem a technikát..... Kíváncsivá tettetek. Lehet hogy nem hiába van 260ig órázva a gép <_< -_- Na jó, az azért túlzás lenne, de ha az X20XEV 215-öt megy, csak megy egy kicsit többet az enyém... :rolleyes: Gyári adat szerint asszem az XEV 215, a Z22SE meg 218, de mostmár érdekel. :D Ha rövid váltó van alatta akkor meg fogsz lepődni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Gyárilag elvileg F23... :rolleyes: Az nem kimondottan rövid <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Gyárilag elvileg F23... :rolleyes: Az nem kimondottan rövid <_< F23SR van a tiéden, pont mint Cserbinszkynek, és hát hosszúnak se mondanám, max a 3-at. Az olyan 170 180 a vége, de i500-ba. Mit megy a tied 3-ba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Gyárilag elvileg F23... :rolleyes: Az nem kimondottan rövid <_< Látod a jelölést is rajta?W v. C? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Opel-Infos.de szerint a Z22SE B Vectrán a rövidebbik F23 van gyárilag (amit itt nem CR-rel, hanem SR-rel jelölnek), 3.95-ös végáttétellel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 F23SR van a tiéden, pont mint Cserbinszkynek, és hát hosszúnak se mondanám, max a 3-at. Az olyan 170 180 a vége, de i500-ba. Mit megy a tied 3-ba? 145... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Opel-Infos.de szerint a Z22SE B Vectrán a rövidebbik F23 van gyárilag (amit itt nem CR-rel, hanem SR-rel jelölnek), 3.95-ös végáttétellel. Az már baráti.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Szeptember23, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2009 megerősíthetem az enyém is megy óra szerint 220-at, gps-t elfelejtettem nézni de nemsokára remélhetőleg mehetek megitn páylára és akkor kiderül... 205/55/16 amugy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember24, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2009 Mennyibe kerül egy egyszerű vonóhorog az autóra? Feltétel: nekem mind1, hogy egy mozdulattal vagy 10 csavarral de le lehessen szedni a horgot a végéről, nem akarom ott nézni mindig az autó fenekén. Műszaki úgyis következik így le lenne tudva egyben. + Milyen kábelköteg kell hozzá? + Azt adnak a horoggal vagy külön kell venni? Ha be van kötve és csatolva is van egy futó utána égni fog a műszerfalon a visszajelző is? Van egy kis sárga rajta fekete horoggal csak ugye nem aktív :rolleyes:. + Hogyan teszik fel a vonóhorgot? Hegesztenek? Csavaroznak? Van valamilyen káros hatása az autóra? Nem napi szinten akarom használni csak nagyon ritkán jó lenne ha lenne... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember24, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2009 Nem napi szinten akarom használni csak nagyon ritkán jó lenne ha lenne... :rolleyes: 30-50e.ft.Kb.Attól függ, hogy fix v. levehető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember24, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2009 Olyan 30 körül már kapsz pl Bosalt is szerintem,meg ha nincs benne dugalj azt külön kell venni,olyan 1500ft.Nem hegesztik,hanem csavarozzák általában 4 csavarral.Villanyász munkadíja olyan 5 e ft.Semmilyen káros hatása nincs,sőt jól is jön ha hátulról beléd mennek :D Most néztem hogy unixnál van Bosal 28620-kedvezmény (ha van neked) kábel hozzá 1600ft Mennyibe kerül egy egyszerű vonóhorog az autóra? Feltétel: nekem mind1, hogy egy mozdulattal vagy 10 csavarral de le lehessen szedni a horgot a végéről, nem akarom ott nézni mindig az autó fenekén. Műszaki úgyis következik így le lenne tudva egyben. + Milyen kábelköteg kell hozzá? + Azt adnak a horoggal vagy külön kell venni? Ha be van kötve és csatolva is van egy futó utána égni fog a műszerfalon a visszajelző is? Van egy kis sárga rajta fekete horoggal csak ugye nem aktív :rolleyes:. + Hogyan teszik fel a vonóhorgot? Hegesztenek? Csavaroznak? Van valamilyen káros hatása az autóra? Nem napi szinten akarom használni csak nagyon ritkán jó lenne ha lenne... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember24, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2009 Kedvezményem még van :rolleyes: 20% ha jól emlékszem. Csavar: az jó, nem szeretném széthegesztetni az alját <_< Az a 28e forintos nem levehetőként van hirdetve de a horog 2 nagy csavarral rögzül, akkor azt mégis le lehet szedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember24, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2009 Kedvezményem még van :rolleyes: 20% ha jól emlékszem. Csavar: az jó, nem szeretném széthegesztetni az alját <_< Az a 28e forintos nem levehetőként van hirdetve de a horog 2 nagy csavarral rögzül, akkor azt mégis le lehet szedni? Elsősorban bontottban gondolkodj. Teljesen jó az is. Én lebeszélnélek a levehetőről :D Ha jól tudom, azt le is kell venni, hogyha nem használod. A Fix viszont védelmet az az autónak. Parkolásnál, ha kicsit beléd tolatnak hátulról, vagy ha te nézed el kicsit a tolatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts