Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

A kapcsolók hátulján a réz sarutalpakon kívül van egy műanyag "pöcs" is, ami a kapcsoló funkciója szerint más keresztmetszetű...

Na itt a kép az aljzatról:100_2779-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amit nyilakkal jelöltem azt kell rövidre zárni a kapcsoló helyett, de csak impulzust kell adni nem folyamatosan, mert az eredeti kapcsoló is így tesz.

A középső érintkező mellett ott a "pöcs" amiről szó volt.

Ha egy pillanatra rövidre zárod ki kell gyulladni a műszerfalon a "TC" lámpának, jelezve, hogy ki van kapcsolva a kipörgésgátló.

Újabb rövidzár és el kell aludni a lámpának

Link to comment
Megosztás:

Nekem van benne azért akarom kikapcsolni :lol: Gyorsulásnál nem jó a TC mert a fentebb leírtaknak megfelelően eléggé visszafogja a motort akkor meg már fújhatom a rajtot... De azért én megnézem a gombokat, ki tudja, hátha valamelyik passzol, van egy csomó :D

azt mondjuk nagyon nem értem, hogy lehet, hogy van benne TC, de nem kapcsolható ki. Még a kezelési útmutatóban is benne van emlékeim szerint, hogy bizonyos esetekben - pl. mély hó - kifejezetten javasolják a kikapcsolását. De ha nincs kapcsoló, akkor hogy?

Mekkora motor van a tiedben? Váltó?

Link to comment
Megosztás:

Na itt a kép az aljzatról:

Amit nyilakkal jelöltem azt kell rövidre zárni a kapcsoló helyett, de csak impulzust kell adni nem folyamatosan, mert az eredeti kapcsoló is így tesz.

A középső érintkező mellett ott a "pöcs" amiről szó volt.

Ha egy pillanatra rövidre zárod ki kell gyulladni a műszerfalon a "TC" lámpának, jelezve, hogy ki van kapcsolva a kipörgésgátló.

Újabb rövidzár és el kell aludni a lámpának

Látom nálad a TC alatti hely is be van kábelezve... Az mi? Ott minek kellene lenni?

Másik: az enyém GL Plus felszereltségű, ami kimerül az első elektromos ablakokban, és a tekergetős napfénytetőben (ezt már upgradeltem villanyosra). De szerencsémre a műszerfali kábelkötegem, az valami jóval erősebb felszereltségűé lehet. A fejegység körüli gombok közül csak 2 nincs bekábelezve (az egyik a kérdésben szereplő, de az ülésfűtés, a riasztó és a TC például be van), a kormányburkolat alatt is ott van a BC-s ablaktörlőkapcsoló kiscsatija, az ülés alatt az oldallégzsák csatija...

Tudom, hogy tulajdonképpen értelmetlen, de elvileg életre lehet kelteni a TC-t kis motornál is? Pár napja feltettem a kérdést, csak senki sem reagált (azóta már próbáltam megtalálni is, tudom, hogy gyárilag csak 1.8-tól felfelé volt), de érdekel, hogy működhet-e a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Ejjj te nő létedre versenyezgetsz!Ne nyúzd már szegény vekit nem arra való :D

Szeretném kipróbálni magunkat Tökölön idén, hogy majd legyen összehasonlítási alapom később ha a terveim megvalósultak :lol: (ne gagyi tuningra gondoljatok, egyelőre sajnos csak terv, még sokat kell rá spórolnom)

Link to comment
Megosztás:

azt mondjuk nagyon nem értem, hogy lehet, hogy van benne TC, de nem kapcsolható ki. Még a kezelési útmutatóban is benne van emlékeim szerint, hogy bizonyos esetekben - pl. mély hó - kifejezetten javasolják a kikapcsolását. De ha nincs kapcsoló, akkor hogy?

Mekkora motor van a tiedben? Váltó?

mondom, szerintem vmi EU szabvány lehet hogy a sok idióta aki nem tud vezetni ne tudja kikapcsolni. de amúgy passz.

Az én Vekim Z22SE (2,2 16v) F23 váltóval.

Link to comment
Megosztás:

mondom, szerintem vmi EU szabvány lehet hogy a sok idióta aki nem tud vezetni ne tudja kikapcsolni. de amúgy passz.

Az én Vekim Z22SE (2,2 16v) F23 váltóval.

Hmm... a 2.2 vajh mennyivel lehet érezhetően ütősebb a 2.0-nál? Van valakinek ezzel tapasztalata?

Idiótabiztos kikapcsolhatatlannak az ESP-t szokták belőni, a kipörgésgátló azért attól még messze van. Minden esetre fura. Nekem simán ki lehet kapcsolni.

Az viszont engem is érdekelne, hogy a TC-gomb alatti vakdugó milyen gombot kéne takarjon.

Link to comment
Megosztás:

Látom nálad a TC alatti hely is be van kábelezve... Az mi? Ott minek kellene lenni?...

Lehet, hogy nem látszik a képen, de az alsó csati nincs bekábelezve, nekem is csak egy vakdugó van benne. Nem láttam még olyan Vekit amiben lenne ott valami.

Link to comment
Megosztás:

Ha már utólagos extrák: nehéz megcsinálni az első ülések fűtését utólag?

Én az Omimban csináltam... Egy másik omega ülésből bontottam ki a "fűtőpárnákat", és raktam át az enyémbe. Nem vagyok egy mechanikai analfabéta, de azért kellett egy délután/egy ülés (ebben kábelezés is volt A oszloptól ülésig, mert onnantól elspórolták a kábelköteget)! Szépen le kell fejteni a huzatot az ülésről, ami első ránézésre nem tűnik nehéznek, bár visszafele jobban szenvedtem - de ha kárpitos vagy, lehet neked nem lesz gond! :lol: Sehol nem volt fixen rögzítve a huzat az üléshez (csak kis gyűrűkkel)...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem kis motornál nem tudod életre kelteni,legalábbis nem egy kapcsolóval.Az enyémben 1.8-as van de abba sincs pedig jól felszerelt.Az Opel már nagyon rég csinálja(nekem a 1985-ös csepp kadettben is így volt)hogy olyan kábel köteg van benne ami nem csak az alap felszereltségű autókba való.Lehet nem a fulos modell kötege van minden modellbe,de én még olyan Opelt nem láttam,amiben nincs valami szabad csatlakozóház.Mondom az enyém majdnem ful felszereltség,de vagy 10-15 szabad csatlakozó van benne.Ja és annó a Kadettnál csináltam is valami "extrát" gyári szabad csatlakozón keresztül csak már nem tudom mit.Rég volt-sajnos.

Más:Tud valaki valami jó bőrözőst aki foglalkozik kormány és váltószoknya bőrözéssel,és hajlandó visszaválaszolni az e-mail-ra?

Látom nálad a TC alatti hely is be van kábelezve... Az mi? Ott minek kellene lenni?

Másik: az enyém GL Plus felszereltségű, ami kimerül az első elektromos ablakokban, és a tekergetős napfénytetőben (ezt már upgradeltem villanyosra). De szerencsémre a műszerfali kábelkötegem, az valami jóval erősebb felszereltségűé lehet. A fejegység körüli gombok közül csak 2 nincs bekábelezve (az egyik a kérdésben szereplő, de az ülésfűtés, a riasztó és a TC például be van), a kormányburkolat alatt is ott van a BC-s ablaktörlőkapcsoló kiscsatija, az ülés alatt az oldallégzsák csatija...

Tudom, hogy tulajdonképpen értelmetlen, de elvileg életre lehet kelteni a TC-t kis motornál is? Pár napja feltettem a kérdést, csak senki sem reagált (azóta már próbáltam megtalálni is, tudom, hogy gyárilag csak 1.8-tól felfelé volt), de érdekel, hogy működhet-e a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Én az Omimban csináltam... Egy másik omega ülésből bontottam ki a "fűtőpárnákat", és raktam át az enyémbe. Nem vagyok egy mechanikai analfabéta, de azért kellett egy délután/egy ülés (ebben kábelezés is volt A oszloptól ülésig, mert onnantól elspórolták a kábelköteget)! Szépen le kell fejteni a huzatot az ülésről, ami első ránézésre nem tűnik nehéznek, bár visszafele jobban szenvedtem - de ha kárpitos vagy, lehet neked nem lesz gond! :lol: Sehol nem volt fixen rögzítve a huzat az üléshez (csak kis gyűrűkkel)...

Egyszer majd ezt megcsinálom akkor már majdnem fullos lesz :D

Link to comment
Megosztás:

http://www.autokarpitozas.com/

Tatán van Ő.

De Nyíregyházán is van egy jó, relativ olcsó. Azt sajna nem tudom fejből...

Szerintem kis motornál nem tudod életre kelteni,legalábbis nem egy kapcsolóval.Az enyémben 1.8-as van de abba sincs pedig jól felszerelt.Az Opel már nagyon rég csinálja(nekem a 1985-ös csepp kadettben is így volt)hogy olyan kábel köteg van benne ami nem csak az alap felszereltségű autókba való.Lehet nem a fulos modell kötege van minden modellbe,de én még olyan Opelt nem láttam,amiben nincs valami szabad csatlakozóház.Mondom az enyém majdnem ful felszereltség,de vagy 10-15 szabad csatlakozó van benne.Ja és annó a Kadettnál csináltam is valami "extrát" gyári szabad csatlakozón keresztül csak már nem tudom mit.Rég volt-sajnos.

Más:Tud valaki valami jó bőrözőst aki foglalkozik kormány és váltószoknya bőrözéssel,és hajlandó visszaválaszolni az e-mail-ra?

Link to comment
Megosztás:

Más:Tud valaki valami jó bőrözőst aki foglalkozik kormány és váltószoknya bőrözéssel,és hajlandó visszaválaszolni az e-mail-ra?

http://www.vatera.hu/kormanyborozes_148095760.html

Én kérdeztem tőle azt mondta 10.000+posta! Sajna nekem messze van de lehet elküldöm neki a kormányt valamikor!

Csak le kéne szedni!

Nekem a bal oldali ülésfűtésem nem megy nem tudja valaki mi lehet a baj? hol van annak a csatlakozója?

Link to comment
Megosztás:

Nekem a bal oldali ülésfűtésem nem megy nem tudja valaki mi lehet a baj? hol van annak a csatlakozója?

A csati az ülés aljára van felrögzítve, de inkább szálszakadás lesz a fűtőpárnában, vagy termosztáthiba az üléslapban... Mindkettőt csak az ülés bontása után tudod javítani, de először mérj az ülésfűtés csatiján egy ellenállást, olyan 4 ohm körül kellene lennie, ha minden stimmel. Ezesetben viszont másfele kell keresni a hibát. Viszont ha már ott vagy, és az előző stimmel, akkor a csati másik felén ellenőrizd a tápfeszt...

Link to comment
Megosztás:

A csati az ülés aljára van felrögzítve, de inkább szálszakadás lesz a fűtőpárnában, vagy termosztáthiba az üléslapban... Mindkettőt csak az ülés bontása után tudod javítani, de először mérj az ülésfűtés csatiján egy ellenállást, olyan 4 ohm körül kellene lennie, ha minden stimmel. Ezesetben viszont másfele kell keresni a hibát. Viszont ha már ott vagy, és az előző stimmel, akkor a csati másik felén ellenőrizd a tápfeszt...

remélem, hogy csak ennyi hibája van, mert nem szívesen bontom meg az ülést! Megnézem köszi

Link to comment
Megosztás:

Az ablak fóliázásról mi a véleményetek? Mert nekem azt mondták, hogy az elsőket nem lehet csak 70%-ra max!

Az majdnem olyan mint a gyári színezés! De elég rosszul nézne ki ha hátul le van sötétítve elől meg nem! Hátra szeretnék legalább 40%-osat, előre meg jó lenne egy 50-60%-os! Valakinek le van sötétítve az ablak? Ha igen akkor mennyire? A rendőrök mennyire kötekszenek az ilyenért?

Képet tudtok feltenni hogy mégis, hogy néz ki?

Link to comment
Megosztás:

Az ablak fóliázásról mi a véleményetek? Mert nekem azt mondták, hogy az elsőket nem lehet csak 70%-ra max!

Az majdnem olyan mint a gyári színezés! De elég rosszul nézne ki ha hátul le van sötétítve elől meg nem! Hátra szeretnék legalább 40%-osat, előre meg jó lenne egy 50-60%-os! Valakinek le van sötétítve az ablak? Ha igen akkor mennyire? A rendőrök mennyire kötekszenek az ilyenért?

Képet tudtok feltenni hogy mégis, hogy néz ki?

Meglehet, hogy az elsők már most 70 %-osak. Keress az üvegen transparent 70 % feliratot.

Link to comment
Megosztás:

Ezaz! Az enyhén elüt ha csak a hátsókat fóliázom le! :lol:

Csak a Rendőr bácsik mit szólnak az egészhez! Az jó kérdés! Majd ha igazoltatnak akkor gyorsan lehúzom az ablakot! :D

Első szélvédő 75%, első oldalablak 70% legyen. A többivel azt csinálsz amit akarsz gyakorlatilag.

Link to comment
Megosztás:

Az ablak fóliázásról mi a véleményetek? Mert nekem azt mondták, hogy az elsőket nem lehet csak 70%-ra max!

Az majdnem olyan mint a gyári színezés! De elég rosszul nézne ki ha hátul le van sötétítve elől meg nem! Hátra szeretnék legalább 40%-osat, előre meg jó lenne egy 50-60%-os! Valakinek le van sötétítve az ablak? Ha igen akkor mennyire? A rendőrök mennyire kötekszenek az ilyenért?

Képet tudtok feltenni hogy mégis, hogy néz ki?

Én már fóliázva vettem. Eddig egyszer büntettek meg miatta 3e forintra. Képek a szokásos CS oldalamon :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.