Sunny1.4 8V Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Akkor találjuk ki hogy hogyan lehet nálam is kikapcsolhatóvá tenni a técét. Először is kell egy gomb. :D A többit rátok bízom :lol: Legalább a helye meg van? Lehet hogy meg van a gombot és vakdugó van a helyén? Nézted már? Sose lehet tudni! :lol:
Phoenyxxx Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Csak egy szabad hely van ha nem tévedek. Amúgy azt se tudom hol szokott ez a TC gomb lenni. Lehet hogy amiatt nincs mert a fölső sorban már nincs neki hely csak a rádió mellett?
_Seth_ Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 A jobboldali ülésfűtés gomb alatt lenne a helye :lol:
Phoenyxxx Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Akkor mi a teendőm? :lol: (Most beszólok magamnak: TANULJ MÁÁ A NYELVVIZSGÁRA!!!)
spzoli Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Akkor mi a teendőm? :lol: (Most beszólok magamnak: TANULJ MÁÁ A NYELVVIZSGÁRA!!!) nem én mondtam :lol: :D
_Seth_ Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Ismerve pl a tempomat utólagos beszerelésének menetét veszel egy TC gombot, beteszed a helyére és vagy megy vagy nem mindenesetre gomb mindenképpen kell. + Egyáltalán B2 vectrákban volt még neki kilapcsoló gomb? Nem lehet, hogy direkt nincs egyikben sem? Csak kérdezem, nem tudom a választ :lol:
kelly Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Na most már kíváncsivá tettetek!Vajon 1.8-as vekiben is csak gomb híja lehet?Meg kéne nézni,hogy egyáltalán be van e kötve a kapcsoló helyén! Én se tudom! VALAKI? :lol:
Stefan Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Na most már kíváncsivá tettetek!Vajon 1.8-as vekiben is csak gomb híja lehet?Meg kéne nézni,hogy egyáltalán be van e kötve a kapcsoló helyén! A kábelköteg simán benne lehet a gomb mögött a csatinál. A cumó már nem biztos.
_Seth_ Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 A rádió körüli összes gomb be van kábelezve a kérdés csak az, hogy a kábel vége csatlakozik-e valahova. Nekem pl a kesztyűtartó mögött is van kb 2-3 sok vezetékes csatlakozó ami nem megy sehova sem...
kelly Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Akkor gomb nélkül ki sem lehet deríteni sehogy hogy működne-e? A rádió körüli összes gomb be van kábelezve a kérdés csak az, hogy a kábel vége csatlakozik-e valahova. Nekem pl a kesztyűtartó mögött is van kb 2-3 sok vezetékes csatlakozó ami nem megy sehova sem...
Sunny1.4 8V Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Csak egy szabad hely van ha nem tévedek. Amúgy azt se tudom hol szokott ez a TC gomb lenni. Lehet hogy amiatt nincs mert a fölső sorban már nincs neki hely csak a rádió mellett? Jobb oldali ülésfűtés kapcsoló alatt! Szedd ki a vak dugót, menj el egy bontóba, kérj egy kapcsolót(vagy egy ismerőshöz akinek van benne), indítsd be a motort és nyomd meg a gombot! Ha a kilóméteróra alatt elkezd folyamatosan világítani a TC akkor ki lehet kapcsolni, ergo be van rendesen kábelezve! Csak vigyázz nehogy a bontós azt higgye, hogy nem akarsz fizetni a kapcsolóért amikor beindítod a motort! :lol: Érdekesség: Gyorsan végignéztem a B/2 -es vectrákat a használtautón felszeretségtől függetlenül és a képek alapján mindegyikben csak vak dugó van! Amit én nem értek miért. Valaki magyarázza el, hogy miért nem engedik ezeket kikapcsolni! :D
Phoenyxxx Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Szerintem vmi EU cumó lehet a nem kikapcsolhatóság. :lol: Na most megkörnyékezem az öszes Vekis ismerősömet :D
Phoenyxxx Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Hülye kérdés: nem lehet egy másik gombbal helyettesíteni? Mondjuk kiszedni pl. a belsőlevegő-keringetős gombot és azzal nyomkodni?
kelly Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Szerintem nem.Bár ha ugyanolyan a lábkiosztása akkor meg lehet próbálni.Mondjuk gondolom ha a gomb csak arra jó,hogy kikapcsoljam akkor mennie kéne egyfolytában.Így mivel az enyém elkapar,ezért felesleges kísérletezni vele mivel valószinű nincs benne.Amúgy szerintem nem mindegyik B2-es ben van.Szerintem a gyengébbik motorokkal szereltekben nincs. Hülye kérdés: nem lehet egy másik gombbal helyettesíteni? Mondjuk kiszedni pl. a belsőlevegő-keringetős gombot és azzal nyomkodni?
Sunny1.4 8V Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Hülye kérdés: nem lehet egy másik gombbal helyettesíteni? Mondjuk kiszedni pl. a belsőlevegő-keringetős gombot és azzal nyomkodni? Szerintem nem, mert más a láb kiosztása!
tgabika76 Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Öö... most a B Vectrában mindben van TC, csak nem mindben kikapcsolható? Vagy amelyikben nincs kapcsoló, abban nincs kipörgésgátló sem? Mert az első esetben elvileg megoldható sztem a TC kikapcsoló utólagos beszerelése, bár azért picit bonyolultabb annál mint hogy magát a kapcsolót betoljuk a helyére... Ugyan a B Vecit nem ismerem, de a lentebbi linken ott van hogy G Astrában hogyan kell ezt megoldani, talán ad valami támpontot a Vectrához is: Itt a link, az "Astra Mk4 Technical Guides"-nél válasszátok ki a "How to fit a Traction Control switch (Mk4)" opciót. http://www.astraownersclub.com/technical_guides.php
kocka Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Szerintem kapcsolási rajz alapján meg kell nézni, hogy melyik két érintkezőt zárja rövidre a kapcsoló és egy vezetékdarabbal ki lehet próbálni, hogy működik-e. Igaz az enyém B1 de megnézem, hogy a kapcsoló mit zár és nyit, aztán majd leírom. Úgy tudom gombcsere nem megy mert más funkciójú gombnak más az alján a műanyag pöcke és nem megy bele - én az ülésfűtést próbáltam helyettesíteni másik gombbal, mert feszkó van a vakdugó helyén, de nem megy bele semelyik más gomb sem a pöcök miatt.
Sunny1.4 8V Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Öö... most a B Vectrában mindben van TC, csak nem mindben kikapcsolható? Vagy amelyikben nincs kapcsoló, abban nincs kipörgésgátló sem? Megnéztem a kezelési utasításban! Nem minden Vectrába szereltek kipörgésgátlót! Ha meg akarja tudni valaki akinek nincs benne kapcsoló, hogy van-e benne kipörgésgátló, akkor csak annyi a teendője, hogy egyesben megforgatja a kereket nem kell padlógázzal, mert az árt a motornak! :lol: De a könyv szerint, idézem " A TC beavatkozást a TC jelzőlámpa villogása jelzi. Ilyenkor a motor teljesítményét csökkenti a berendezés ( ez hallható a motor hang változásán). A gyújtás bekapcsolásakor a TC-ellenőrző lámpa kigyullad néhány másodperc múlva kialszik ekkor működésre kész! " Vagyis lehet nem is kell megpörgetni a kereket elég ha gyújtást adsz és máris megtudod, hogy van-e benne vagy nincs!
Phoenyxxx Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Nekem van benne azért akarom kikapcsolni :lol: Gyorsulásnál nem jó a TC mert a fentebb leírtaknak megfelelően eléggé visszafogja a motort akkor meg már fújhatom a rajtot... De azért én megnézem a gombokat, ki tudja, hátha valamelyik passzol, van egy csomó :D
kelly Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Akkor nekem nem segít a gomb mert bő gáznál kapar vagy 30métert :D :lol: Tehát nincs benne! Na csak vicc volt.Nem szoktam kapartatni. Megnéztem a kezelési utasításban! Nem minden Vectrába szereltek kipörgésgátlót! Ha meg akarja tudni valaki akinek nincs benne kapcsoló, hogy van-e benne kipörgésgátló, akkor csak annyi a teendője, hogy egyesben megforgatja a kereket nem kell padlógázzal, mert az árt a motornak! :lol: De a könyv szerint, idézem " A TC beavatkozást a TC jelzőlámpa villogása jelzi. Ilyenkor a motor teljesítményét csökkenti a berendezés ( ez hallható a motor hang változásán). A gyújtás bekapcsolásakor a TC-ellenőrző lámpa kigyullad néhány másodperc múlva kialszik ekkor működésre kész! " Vagyis lehet nem is kell megpörgetni a kereket elég ha gyújtást adsz és máris megtudod, hogy van-e benne vagy nincs!
kelly Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Ejjj te nő létedre versenyezgetsz!Ne nyúzd már szegény vekit nem arra való :lol: Nekem van benne azért akarom kikapcsolni :lol: Gyorsulásnál nem jó a TC mert a fentebb leírtaknak megfelelően eléggé visszafogja a motort akkor meg már fújhatom a rajtot... De azért én megnézem a gombokat, ki tudja, hátha valamelyik passzol, van egy csomó :D
Crime78 Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Nekem van benne azért akarom kikapcsolni :lol: Gyorsulásnál nem jó a TC mert a fentebb leírtaknak megfelelően eléggé visszafogja a motort akkor meg már fújhatom a rajtot... De azért én megnézem a gombokat, ki tudja, hátha valamelyik passzol, van egy csomó :D A kapcsolók hátulján a réz sarutalpakon kívül van egy műanyag "pöcs" is, ami a kapcsoló funkciója szerint más keresztmetszetű, és állású. Ennek pont az a funkciója, hogy ne lehessen más helyre berakni őket. Ellenben az a vicc, hogy az én Vectrámban a kapcsoló aljzatok ezen kritikus részénél nem a megfelelő nyílás van kiképezve, hanem egy fix keresztmetszetű lyuk (az omimban tényleg "L" "X" "+" profilú lyukak is voltak). Tehát elvileg a kapcsoló átrakható (nálam), de a saruk sem biztos, hogy ott vannak, ahol kellene lenniük, és a kapcsolás módja is különbözhet. Vannak kétállású kapcsolók, és szimpla nyomógombok. Egyébként meg szerintem tök vagány, ha egy lány versenyezget, és a gyorsulgatás, ha ésszel csinálja se neki, se másnak, se a kocsinak nem árt...
Recommended Posts