warwolf Elküldve Február3, 2008 Elküldve Február3, 2008 köv héten megyek én is, hozzak neked :) Egyelőre tele van lőrével a tank.Majd ha ürül, megkongatom a vészharangot! :)
warwolf Elküldve Február4, 2008 Elküldve Február4, 2008 Majd cipőm orrára! :) Majd keresünk vkit oda! :) Cézársali Rlz! :D Amúgy ma ELSŐRE indult a Veki! :)
Udi Elküldve Február4, 2008 Elküldve Február4, 2008 Mióta Pesten tankolok E85-öt, azóta jobban megy a verda és könnyebben indul...kíváncsi lennék a kecskeméti üzemanyagot honnan hozzák. :)
warwolf Elküldve Február4, 2008 Elküldve Február4, 2008 Mióta Pesten tankolok E85-öt, azóta jobban megy a verda és könnyebben indul...kíváncsi lennék a kecskeméti üzemanyagot honnan hozzák. :) Vagy hol keverik.......mit kevernek bele....meg mijé' drágább mint Pöstön.... :)
opel16v Elküldve Február4, 2008 Elküldve Február4, 2008 Majd cipőm orrára! :) "Majd azt mondjuk, leszarta egy madár" :) :) :D
sityu77 Elküldve Február6, 2008 Elküldve Február6, 2008 helo all a héten csináltattam meg a gépem,,, egy rohadt vashiányos nyest megrágta a gyujtás kábelem ,, na rakattam bele kisállat risztót , szerintetek ér valamit?
opel16v Elküldve Február6, 2008 Elküldve Február6, 2008 a héten csináltattam meg a gépem,,, egy rohadt vashiányos nyest megrágta a gyujtás kábelem ,, na rakattam bele kisállat risztót , szerintetek ér valamit? Valami pitbullt kéne telepíteni az autó mellé :)
tomi023 Elküldve Február6, 2008 Elküldve Február6, 2008 nekem két kutya vigyázz a Vectrat meg az Astrát. Eddig 4 macskát hantoltam el, és egy hűtődíszrácsot kellett cserélni az Astrán, mert a kutya leszedte :)
warwolf Elküldve Február6, 2008 Elküldve Február6, 2008 Én is molyotam ma kisit.Mint tudott, Berlina Zoli megpróbálta az UH-s tisztítófolyadékos varásdobozával megmenteni a még gyári, de már haldokló alapjárati léptetőmocimat.Szóval nem sikerült a dolog, mert ki van kopva az a tengely, ami benne mocorog.Az alapjárati ingadozást lambdacsere után is csinálta, ezért úgy dönöttem, gyári uninstall, és bele tettem a UGY.-t.Menet közben visszatettem egy vákumcsövet, ami a folytószelepház aljára csatlakozik be.Valszeg egyik korábbi manőveremnél húzhatam szét.Aztán kicseréltem a benyaszűrőt is.Szép, sötétbarna volt a belseje.Kimondottan koszosnak nem mondtam volna, de E85 használtakor kb. a 2. tankolás után/környékén célszerű kicserélni. Aztán jött az indítás, és láss csodát.......leállt.Nna, mondom ez faxa lesz.Újraindítok és.........leállt.Mondom biztos levegős még a rendszer, úgyhogy elmentem kicsit magasabb fordulaton megjáratni.A műtét sikerült.Nem áll le, és az alapjárat sem ingadozik.Szépen visszaengedi, és beáll 850-900 környékére. Közben rám is sötétedet...... :) Aztán hívtak ma az AAAautótól is, hogy fel kellene vinni hozzájuk a gépet, hogy megszakértsék.Az ügyintéző hölgyet finoman elküldtem a pics.ba.Ecseteltem, hogy túl sok jót nem hallottam még róluk, és azért nem fogok felmenni, hogy raboljuk egymás idejét, majd előálljanak egy nevetséges összeggel.Aztán elköszöntem, és leraktam.
mélykék76 Elküldve Február6, 2008 Elküldve Február6, 2008 ....Ezt meséld el a feleségemnek, meg a nagyobbik lányomnak is.Nekem tecc, de az ellentábor erősebb.... De érdekes. Pont ezen méretű autót tartanám ideális családinak.
warwolf Elküldve Február6, 2008 Elküldve Február6, 2008 De érdekes. Pont ezen méretű autót tartanám ideális családinak. Én is! :)
Lacooo Elküldve Február9, 2008 Elküldve Február9, 2008 Sziasztok! Üdvözlök minden fórumozót! 2 hete vettem egy mélykék Vectra B-t (2.0 DI 82 LE ; ) Autó előélete nem ismert, Németo.-ból hozták be 2004-ben, itthon is több tulajodonosa volt . Első 1500 km megtétele pozitiv benyomásokat hagyott bennem ( kellemesen vezethő, 5.1 l-es fogyasztás, kényelmes, nagy autó ), remélem ilyen is marad:) Voltam hibakódot kiolvasni, szerencsére nagy baj nem mutatkozik. Végigolvastam már több fórumot is, az alábbakra lennék kiváncsi : --> Tech 2-vel kiolvasott légzsákkal kapcsolatos hibakód : vezetőoldali légzsák nagy ellenállása magas. Ez forumok alapján csati kontakthibájára utal. Ismertek szerelőt Miskolc környékén vagy akár Debrecenben aki et orvosolni tudja ? ( vagy az összeforrasztásokról való leirás alapján rábizhatom standard szerelőmre is ?:) ) --> Tech 2 másik hibakód : 400-as azaz P0400 Exhaust Gas Recirculation Plow Malfunction Kipufogórendszer szabályozási része. Itt azt javasolták, hogy a szivótorkot tisztittassam ki ? Szintén, kihez forduljak ? (( pest környékén elég sok szakiról lehet olvasni, de itt keleten nem akadtam egyre sem )) --> Vezérlést érdemes cseréltetni, ha nem tudom pontosan mikor volt? Görgöket, vizpumpát, szijat érdemes levetetni, ugye ? --> Olajcseréhez már beszereztem 6l , Valvoline 10W40 Durabend Diesel-t. Gázolajszűrő, levegőszűrő..: van valami preferált márka? ---> Autóhoz csak egy kulcsot kaptam :) Fórumban olvasta, hogy egyik srác kért Németországból, forgalmi fénymásolatával S jóval olcsóbb Erről tudtok bővebbet ? --> Szintén forumon olvastam, hogy valaki megtalálta a német rendszámot. Hogyan sikerült neki ? Ha erről is tudtok bővebbet, megköszönném nektek. --> autó mo.-on lett foliázva, de nincsen hozzá műanyag kártya. Emiatt műszakin lehet gond ? köszönöm a segitséget ! látjátok, érdekel a téma :)
mackosajt Elküldve Február9, 2008 Elküldve Február9, 2008 Miskolc környékén nem ismerek szerelőt, csak Debrecenben. Hibakódot tud olvasni-törölni. Mert ha csak a csati, és azt megcsinálják, akkor is ki kell törölni a hibát, mert mindig ott fog maradni. egr: hát lehet csere lesz belőle, de lehet egy pucolás segít még rajta. Vezérlés szíjas ezen? nem láncos? Olajból többnyire metabondot ajánlunk vagy mobil1 10w40esből. szűrőkből a gyári sem horror. Olajos olyan 800 Ft kb. Immos kulcsot már sok helyen tudnak másolni. Igaz, nem gyári, de működik. Rendelni nem tudom mennyibe kerül, bár a másolást sem tudom. Német rendszámot asszem én találtam meg epc-ben az enyémnek, és egy g astrás srácnak. Sokat nem számít, pláne, hogy pár éve már hazánk esetleg trehány fiai kezelték a kocsit. Én spec kifogtam egy ilyen példányt. Műbizonylat miatt a vizsgán esetleg lehet probléma, ha nem tudsz felmutatni mondjuk max. 5-ös papírt, mögötte 3 db nullával. Többet szerintem pofátlan dolog elkérniük. :)
Lacooo Elküldve Február9, 2008 Elküldve Február9, 2008 Köszi szépen. Meg tudod adni a debreceni szerelő számát ? Ha a csatit be tudja forrasztani , EGR-t kipucolja az már ok nekem és kiüti a hibakódot, meg a vezérlést is megnézetem rajta Miskolc környékén nem ismerek szerelőt, csak Debrecenben. Hibakódot tud olvasni-törölni. Mert ha csak a csati, és azt megcsinálják, akkor is ki kell törölni a hibát, mert mindig ott fog maradni. egr: hát lehet csere lesz belőle, de lehet egy pucolás segít még rajta. Vezérlés szíjas ezen? nem láncos? Olajból többnyire metabondot ajánlunk vagy mobil1 10w40esből. szűrőkből a gyári sem horror. Olajos olyan 800 Ft kb. Immos kulcsot már sok helyen tudnak másolni. Igaz, nem gyári, de működik. Rendelni nem tudom mennyibe kerül, bár a másolást sem tudom. Német rendszámot asszem én találtam meg epc-ben az enyémnek, és egy g astrás srácnak. Sokat nem számít, pláne, hogy pár éve már hazánk esetleg trehány fiai kezelték a kocsit. Én spec kifogtam egy ilyen példányt. Műbizonylat miatt a vizsgán esetleg lehet probléma, ha nem tudsz felmutatni mondjuk max. 5-ös papírt, mögötte 3 db nullával. Többet szerintem pofátlan dolog elkérniük. :)
mackosajt Elküldve Február9, 2008 Elküldve Február9, 2008 holnap elküldöm PÜ-ben. (nehogy felvegyél címlistára, mert bug miatt akkor nem tudok neked PÜ-t küldeni.)
Lacooo Elküldve Február9, 2008 Elküldve Február9, 2008 Maci, Azlrt én nagyon kiváncsi vagyok a német rendszámomra. hogyan kereshetem meg ?
mackosajt Elküldve Február10, 2008 Elküldve Február10, 2008 Maci, Azlrt én nagyon kiváncsi vagyok a német rendszámomra. hogyan kereshetem meg ? http://epc3.homeip.net/ ha mázlid van, és műkszik ez neked is, akkor a VIN dekódolása és szűrése(szűrők menü) opcióban be kell ütni az alvázszámot, meg mocikód+szám, és lehet benne van. :) IE7-el próbáld ki a progit. Ez gm alkatrész katalógus. A képmodult meg próbáld meg telepíteni, ha nem megy, akkor valahonnan be kell szerezni.
tomi023 Elküldve Február10, 2008 Elküldve Február10, 2008 A képmodult meg próbáld meg telepíteni, ha nem megy, akkor valahonnan be kell szerezni. na ezzel van a baj. valami javara hivatkozva nem megy amúgy IE-ben magyar, Firefoxban angolul jelenik meg :)
tomi023 Elküldve Február10, 2008 Elküldve Február10, 2008 A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
mackosajt Elküldve Február10, 2008 Elküldve Február10, 2008 akkor kell hozzá a cd-ről a képmodul fájl, mert úgy tűnik, akkor megy. Na majd kitalálok valamit.
istván Elküldve Február10, 2008 Elküldve Február10, 2008 Sziasztok! --> Tech 2-vel kiolvasott légzsákkal kapcsolatos hibakód : vezetőoldali légzsák nagy ellenállása magas. Ez forumok alapján csati kontakthibájára utal. Tudtommal a csati hibája vezetőoldali övfeszítő ellenállás magas-t ir ki. És ekkor kell átforrasztani az ülés alatt levő csatikat. Hogy a légzsák esetében is igy lenne.... hát nem tudon... én még erröl nem hallottam... nehogy az átvezetőnél legyen megszakadva, vagy esetleg hiányozna... na de reméljük a legjobbakat... és hátha csak rosszul emlékeztél és tényleg övfeszítő...
warwolf Elküldve Február11, 2008 Elküldve Február11, 2008 Kicsit dúsítottam az E85-n, mert reggel baróó nehezen indult.Rátankoltam 2L benyát.Aztán kivi leszek a holnap reggeli indításra.Mindenesetre érdekes, hogy kb. 5 fokig nincs vele gond, alatta viszont jön ez a nehezen indulásos dolog....
Recommended Posts