Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

bowdenes gázhoz kell egy plusz vezérlő is, meg esetleg féklámpa kapcsoló(bár asszem gyári bc-shez nem kell, mert az jó), meg kuplung kapcsoló, meg indexkar, meg egy ügyes tech2-es.

Elküldve
bowdenes gázhoz kell egy plusz vezérlő is, meg esetleg féklámpa kapcsoló(bár asszem gyári bc-shez nem kell, mert az jó), meg kuplung kapcsoló, meg indexkar, meg egy ügyes tech2-es.

Beszerváljuk, nem téma! :unsure:

Elküldve

Keres olyan pesti B Vectras kollégat aki eljönne velme csüt este megnézni egy Vectrat! Fontos lenne kicsit sérült a hátulja de szép állapotban van a képek szerinte! egy ismerősőm szeretné megvenni! de több szem többet lát! Ha jol tudom valahol kispest tályékán van az autó!

Elküldve
Csak nem a fafaragó cimborád, Johnny épp ott lesz én meg pénteken.

Nem a fafarago cimborám :unsure: Johnny ott lezs az tök jo fel is hivom hátha tud időt szakitani :wacko:

Elküldve

Sziasztok! Tudna vki segíteni? A járgány B Vectra. Nem akart indulni, dugulásra gyanakodtam. Elöl-hátul lekötöttem az üzemanyagcsöveket és kifujattam levegővel, mindenhol ahol csak tudtam. A blokkon a visszamenő fémcső csatlakozásnál mintha kirepült volna valami. Azóta az auto indul de de a tankban az AC hangosan bugyborékolva megy. Szerintem nem csinál nyomást. Mi lehet a baj?

Elküldve

Szia! Mai napig ment rendesen, de ma kétszer is alig akart elindulni, utána pedig nem akart felpörögni. Az a nyomásszabályzó szelep ami a benzinhíd visszavezető felén van és egy csővel össze van kötve a szívótorokkal?

Elküldve

Kisit viccolódik a szekér, mert ma reggel mindig kiírta, hogy kiégett a tolatólámpám, meg a féklámpám.Szerencsére minden okés, de nyilván a tegnapi mosás kisit megártott neki! :unsure: Pedig csak kívülről mostam a gépet.......

Elküldve
...

Apropó, nem tudjátok, mi lett ezzel a fórummal, mert egy pár hete nem találom?

él, csak a szolgáltatójuk átköltöztette őket másik tárhelyre, és az átirányítást és egyáltalán az értesítést elfelejtették...

Elküldve
Egészségesebb lenne szerintem,egy "gyári" C20XE-t csinázni belőle.

mitől egészségesebb?

tyúkbelek terén lesz mókásabb a dolog szerintem C20XE esetén, ráadásul ugye bukta a rendes vizsga, mivel C-s moci nem mehet X-es helyett, ha esetleg át is akaródzna iratódni.

dbilas oldalán 355 euró, vagyis 9x ezer egy chip, ami elvileg 10 pacit ad az X20XEV-nek.

C-síteni sem ócsó.

Elküldve
mitől egészségesebb?

tyúkbelek terén lesz mókásabb a dolog szerintem C20XE esetén, ráadásul ugye bukta a rendes vizsga, mivel C-s moci nem mehet X-es helyett, ha esetleg át is akaródzna iratódni.

dbilas oldalán 355 euró, vagyis 9x ezer egy chip, ami elvileg 10 pacit ad az X20XEV-nek.

C-síteni sem ócsó.

Hát kb.

Nem beszélve arról, hogy mivel motorszám marad, így nincs szívózás........

Akkor már csipsz meg nem fog kelleni bele, max. vez.tengelyekkel együtt.Akkor van értelme.Külön nincs..........

Elküldve
él, csak a szolgáltatójuk átköltöztette őket másik tárhelyre, és az átirányítást és egyáltalán az értesítést elfelejtették...

S akkor melyik a helyes cim?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.