Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A szerelő nem fog garanciát vállalni a cuccra.

Ha nála szerezted be, akkor azt cseréli ugyan garban, de a motorfelújítás a te sarad lesz.

Ezért nem árt minőségi cuccokat belerakni a motorvezérlésbe... és vízpumpát is cserélni ilyen alkalommal... :unsure:

Egyetértek, persze, hogy a legjobbat kell venni... és ha cserélek, akkor mindent fogok cserélni....csak tünődök. És mi van, ha elmegyek egy szervizbe és ők szerzik be az anyagot? Ilyen esetben motorkárosodáskor behajthatom rajtuk a javítás összegét? Hiszen ő adta az anyagot, ő szerelt stb.?

Elküldve
ha elmegyek egy szervizbe és ők szerzik be az anyagot? Ilyen esetben motorkárosodáskor behajthatom rajtuk a javítás összegét? Hiszen ő adta az anyagot, ő szerelt stb.?

rövid a válaszom: próbálkozhatsz, de nem fogják, max méltányossági alapon (jogilag nem kötelességük) :unsure:

nekik csak a beszerelt anyagra és a munkájukra kell garanciát vállalniuk. tehát ha egy beszorult görgő miatt

szakad a vezérműszíj, akkor cserélik ingyen a görgőt és a szíjat. jogilag ennyi a kötelességük sajnos.

Elküldve
Valaki tudja hogyan lehet beütni a kódot a VDO Car 500-ba. Levettema sarut, és azóta nincs zeném! Kérlek segítsetek!

adj egy e-mail cimet és elküldöm a használati utasítást....

Elküldve
gyanítom, hogy a BC átlagfogyasztás körüli értékei nem fedik teljességgel a valóságot....

A jelek szerint magára talált a gyöngyöm, mert most már reális fogyiadatokat mutat.

Elküldve

Leadtam a kecskét vez.cserére, meg ha már így nekiláttak, még egy gyári termosztátot is kértem cserére.Ami benne van jelenleg, nem áll a hivatása magaslatán.Mivel elég sok embert ismerek, így egész jó kis árajánlatot kaptam.Max. 50e.-ből minden cserés lesz, ami fontos.Sztem nemsok......

Elküldve
Leadtam a kecskét vez.cserére, meg ha már így nekiláttak, még egy gyári termosztátot is kértem cserére.Ami benne van jelenleg, nem áll a hivatása magaslatán.Mivel elég sok embert ismerek, így egész jó kis árajánlatot kaptam.Max. 50e.-ből minden cserés lesz, ami fontos.Sztem nemsok......

56530ft pontosan.A kövi 7n még lesz egy kis cserebere, és műszakilag teljesen patent lesz a gép.A vezérlés teljesen új lett, nagyon korektül megcsinálta a szerelő, gyári fagyállóval lett feltöltve, amit vittem.Kis barátom Böhöm kivalatta Tech2vel, nincs gond a géppel.Mivel az átvizsgálás a gumikat is érintette, így még a délután folyamán kapott 2 újszerű Bridgestonet előre.Most csöndes a futómű, a motor szépen dolgozik magasabb fordulaton is, mert el mertem pörgetni odáig.

Ha számításaim nem csalnak, akkor olyan 1.1M-ben fog megállni a dolog, és akkor a Veki tipp-topp lesz.Már amennyire egy 10 éves verda ilyen lehet..

Elküldve

Sajnos a gyári BC fogyasztásmérése tényleg nem a legpontosabb! 5.5 jött ki fogyasztásnak szerinte, tankoláskor pedig 30 %-al több :unsure: . Vajon miért van ez? Ha az injektorok nyitási idejét méri akkor hogyan hibázhat, főleg ekkorát? Lehet ezt valahogy kalibrálni? Érdekes módon, mikor a hátralevő üzemanyagmennyiséget mérte nem hibázott... ha hibázott volna akkor száraz tankal utszélén maradok, mert a mutató már rég kifeküdt....

Elküldve
Sajnos a gyári BC fogyasztásmérése tényleg nem a legpontosabb! 5.5 jött ki fogyasztásnak szerinte, tankoláskor pedig 30 %-al több :unsure: . Vajon miért van ez? Ha az injektorok nyitási idejét méri akkor hogyan hibázhat, főleg ekkorát? Lehet ezt valahogy kalibrálni? Érdekes módon, mikor a hátralevő üzemanyagmennyiséget mérte nem hibázott... ha hibázott volna akkor száraz tankal utszélén maradok, mert a mutató már rég kifeküdt....

Én is éppen most akarom kdieríteni, hogy mennyi is az annyi, mert amit a BC mutat, az kb. az 1.6 16V szintje, fogyiilag.

Most megvárom, míg világítani kezd az üza.szintre figyelmeztető lámpa, aztán meglátjuk, hogy mennyi is az annyi.......

Kisit hackeltem ma, ugyanis a tolóventi mikor beindult, írtóra kerregett, szal v.mibe bele ért.Most már azt is tudom, hogy a szervóolaj hűtő elötti fémcsövébe.Szépen kisit igazgattam rajta, aztán vissza pattintottam a helyére, és láss csodát.....meggyógyult.

Elküldve

A hátsó főtengely szimering kicserézve, a kuplung pedig szinte új.Ami jó! :unsure: Ma jön a hátsó szakasz, aztán sztem holnap el is hozhatom.Ha minden jól megy.Az átírás pedig csütörtökre lesz kész.Vagyis holnap estére, de éppen délutános vagyok, így marad a csütörtök.Alapvetően örülök, de kivi leszek erre az uccsó cehre......

Elküldve
árban elárulnád, ez a csere mennyi volt neked?

Mert ugye én is ilyenre készülök. :unsure:

Vezérlés végül 56e. pééz volt.A többire elvileg holnap megkapom, hogy hogyért csinálták.

Elküldve

Szóval Veszelszkinél lett rugó.Ugyanolyan gépből, mint az enyém.nem adta éppen olcsóért, de elnézem neki, lévén ez az egy Caravan volt az egész telepen.

Szerencsére "csak" ebben különböznek egymástól a 4-5 ajtós, ill. a caravan modellek, de rugó+gátló combóból éppen 4 félét csináltak......

Tehát a felső "kalap" legalább 1forma.

Elküldve

Nah, megnyugodtam.Nem kell annyira kapkodnom a klíma feltöltésével.Amúgy is műxik a fűtésem! :unsure: Gyakorlatilag sztem az új termosztátnak köszönhetően 3-4km alatt meleg van bent az utastérben.Elöl legalább is biztosan! :wacko:

Elküldve
Én azért feltöltetném. :lol:

Párátlanításra nagyon jó, valamint a rendszernek sem árt, ha havi 1x be van kapcsolva egy kicsit.

Kövi 7n fizu, aztán megkeresünk egy klímást. :lol: :unsure: Addig meg csak fűtünk! :wacko:

Elküldve

klímázni tényleg nem kell, de a levegőszárító-páramentesítő funkciója nagyon jó.

Nekem reggel indult a kályhám :unsure: csöppet hideg volt a fenyőerdőben :wacko:

Elküldve

Lenne még1 kérdésem.A BC mindig kiírja, hogy Bremsbelage.A betétek jók, viszont a bal első keréknél az érzékelő nemes egyszerűséggel el van vágva.Ha jól láttam, 2 vezeték lóg.......csak úgy.......

Szóval hová, ill. hogyan kössem össze, hogy eltűnjön a hibaüzi?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.