istván Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 A szerelő nem fog garanciát vállalni a cuccra. Ha nála szerezted be, akkor azt cseréli ugyan garban, de a motorfelújítás a te sarad lesz. Ezért nem árt minőségi cuccokat belerakni a motorvezérlésbe... és vízpumpát is cserélni ilyen alkalommal... :unsure: Egyetértek, persze, hogy a legjobbat kell venni... és ha cserélek, akkor mindent fogok cserélni....csak tünődök. És mi van, ha elmegyek egy szervizbe és ők szerzik be az anyagot? Ilyen esetben motorkárosodáskor behajthatom rajtuk a javítás összegét? Hiszen ő adta az anyagot, ő szerelt stb.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 ha elmegyek egy szervizbe és ők szerzik be az anyagot? Ilyen esetben motorkárosodáskor behajthatom rajtuk a javítás összegét? Hiszen ő adta az anyagot, ő szerelt stb.? rövid a válaszom: próbálkozhatsz, de nem fogják, max méltányossági alapon (jogilag nem kötelességük) :unsure: nekik csak a beszerelt anyagra és a munkájukra kell garanciát vállalniuk. tehát ha egy beszorult görgő miatt szakad a vezérműszíj, akkor cserélik ingyen a görgőt és a szíjat. jogilag ennyi a kötelességük sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 Valaki tudja hogyan lehet beütni a kódot a VDO Car 500-ba. Levettema sarut, és azóta nincs zeném! Kérlek segítsetek! adj egy e-mail cimet és elküldöm a használati utasítást.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 gyanítom, hogy a BC átlagfogyasztás körüli értékei nem fedik teljességgel a valóságot.... A jelek szerint magára talált a gyöngyöm, mert most már reális fogyiadatokat mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 de ez utángyári cucc? én olyat nem nagyon vennék a vezérlésbe... szíjból pl csakis gates, más nem ajánlott. Ebben lehet valami. Maci, te milyennel szívtad meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus22, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2007 contitech szerelőm azóta csak gates szíjakat használ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus23, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2007 Leadtam a kecskét vez.cserére, meg ha már így nekiláttak, még egy gyári termosztátot is kértem cserére.Ami benne van jelenleg, nem áll a hivatása magaslatán.Mivel elég sok embert ismerek, így egész jó kis árajánlatot kaptam.Max. 50e.-ből minden cserés lesz, ami fontos.Sztem nemsok...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus24, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2007 Leadtam a kecskét vez.cserére, meg ha már így nekiláttak, még egy gyári termosztátot is kértem cserére.Ami benne van jelenleg, nem áll a hivatása magaslatán.Mivel elég sok embert ismerek, így egész jó kis árajánlatot kaptam.Max. 50e.-ből minden cserés lesz, ami fontos.Sztem nemsok...... 56530ft pontosan.A kövi 7n még lesz egy kis cserebere, és műszakilag teljesen patent lesz a gép.A vezérlés teljesen új lett, nagyon korektül megcsinálta a szerelő, gyári fagyállóval lett feltöltve, amit vittem.Kis barátom Böhöm kivalatta Tech2vel, nincs gond a géppel.Mivel az átvizsgálás a gumikat is érintette, így még a délután folyamán kapott 2 újszerű Bridgestonet előre.Most csöndes a futómű, a motor szépen dolgozik magasabb fordulaton is, mert el mertem pörgetni odáig. Ha számításaim nem csalnak, akkor olyan 1.1M-ben fog megállni a dolog, és akkor a Veki tipp-topp lesz.Már amennyire egy 10 éves verda ilyen lehet.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus26, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2007 Lüke kérdés: Ugye nincs fűtéskapcsoló a gépben. :wacko: Marad a "klíma nyáron hűt, télen pedig fűt" dolog?? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus26, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2007 ótómata klíma? akkor klíma mindig megy, csak a csappantyúkkal állítja a levegő hőmérsékletét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus26, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2007 ótómata klíma? akkor klíma mindig megy, csak a csappantyúkkal állítja a levegő hőmérsékletét. Thx.Akkor csak fel kell töltetnem! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Sajnos a gyári BC fogyasztásmérése tényleg nem a legpontosabb! 5.5 jött ki fogyasztásnak szerinte, tankoláskor pedig 30 %-al több :unsure: . Vajon miért van ez? Ha az injektorok nyitási idejét méri akkor hogyan hibázhat, főleg ekkorát? Lehet ezt valahogy kalibrálni? Érdekes módon, mikor a hátralevő üzemanyagmennyiséget mérte nem hibázott... ha hibázott volna akkor száraz tankal utszélén maradok, mert a mutató már rég kifeküdt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Sajnos a gyári BC fogyasztásmérése tényleg nem a legpontosabb! 5.5 jött ki fogyasztásnak szerinte, tankoláskor pedig 30 %-al több :unsure: . Vajon miért van ez? Ha az injektorok nyitási idejét méri akkor hogyan hibázhat, főleg ekkorát? Lehet ezt valahogy kalibrálni? Érdekes módon, mikor a hátralevő üzemanyagmennyiséget mérte nem hibázott... ha hibázott volna akkor száraz tankal utszélén maradok, mert a mutató már rég kifeküdt.... Én is éppen most akarom kdieríteni, hogy mennyi is az annyi, mert amit a BC mutat, az kb. az 1.6 16V szintje, fogyiilag. Most megvárom, míg világítani kezd az üza.szintre figyelmeztető lámpa, aztán meglátjuk, hogy mennyi is az annyi....... Kisit hackeltem ma, ugyanis a tolóventi mikor beindult, írtóra kerregett, szal v.mibe bele ért.Most már azt is tudom, hogy a szervóolaj hűtő elötti fémcsövébe.Szépen kisit igazgattam rajta, aztán vissza pattintottam a helyére, és láss csodát.....meggyógyult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus28, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2007 A hátsó főtengely szimering kicserézve, a kuplung pedig szinte új.Ami jó! :unsure: Ma jön a hátsó szakasz, aztán sztem holnap el is hozhatom.Ha minden jól megy.Az átírás pedig csütörtökre lesz kész.Vagyis holnap estére, de éppen délutános vagyok, így marad a csütörtök.Alapvetően örülök, de kivi leszek erre az uccsó cehre...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus28, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2007 árban elárulnád, ez a csere mennyi volt neked? Mert ugye én is ilyenre készülök. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus28, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2007 árban elárulnád, ez a csere mennyi volt neked? Mert ugye én is ilyenre készülök. :unsure: Vezérlés végül 56e. pééz volt.A többire elvileg holnap megkapom, hogy hogyért csinálták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus29, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2007 Szóval Veszelszkinél lett rugó.Ugyanolyan gépből, mint az enyém.nem adta éppen olcsóért, de elnézem neki, lévén ez az egy Caravan volt az egész telepen. Szerencsére "csak" ebben különböznek egymástól a 4-5 ajtós, ill. a caravan modellek, de rugó+gátló combóból éppen 4 félét csináltak...... Tehát a felső "kalap" legalább 1forma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 Nah, megnyugodtam.Nem kell annyira kapkodnom a klíma feltöltésével.Amúgy is műxik a fűtésem! :unsure: Gyakorlatilag sztem az új termosztátnak köszönhetően 3-4km alatt meleg van bent az utastérben.Elöl legalább is biztosan! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 Én azért feltöltetném. :unsure: Párátlanításra nagyon jó, valamint a rendszernek sem árt, ha havi 1x be van kapcsolva egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 Én azért feltöltetném. :lol: Párátlanításra nagyon jó, valamint a rendszernek sem árt, ha havi 1x be van kapcsolva egy kicsit. Kövi 7n fizu, aztán megkeresünk egy klímást. :lol: :unsure: Addig meg csak fűtünk! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 jah... otthon is lehet be kell kapcsolni a kazánt... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 klímázni tényleg nem kell, de a levegőszárító-páramentesítő funkciója nagyon jó. Nekem reggel indult a kályhám :unsure: csöppet hideg volt a fenyőerdőben :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember5, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2007 Létezik v.mi leírás v.hol, hogy amit a BC kiír, szóval hogy mi, mit jelent?Mert van amit értek, de van, amit nem........ :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember6, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2007 Lenne még1 kérdésem.A BC mindig kiírja, hogy Bremsbelage.A betétek jók, viszont a bal első keréknél az érzékelő nemes egyszerűséggel el van vágva.Ha jól láttam, 2 vezeték lóg.......csak úgy....... Szóval hová, ill. hogyan kössem össze, hogy eltűnjön a hibaüzi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember6, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2007 ha 2 szál drót van benne, akkor csak kösd össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts