Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hűha...Majd mutasd meg feltétlen, ha kész lett :wub:

Jelentem a tegnapi nap folyamán elkészült! :P

Szabotnak örök hálám miatta! Ő csinált róla képet és vidijót is. Majd remélem megosztja velünk. :P

Elküldve
Nálad miujs az adagolóval? :wub: Sikerült valamit intézni?

Igen készen van. Az adagoló elektronikája ment tönkre, kapott 1 újat 227. 040 Ft-ért de most se a klíma sem a fűtőventillátorom nem megy valamiért, mindent szépen kijelez de, meg se mukkan, viszont ha ki van kapcsolva, leállítom a motort akkor a klíma kijelző, felvillan 5 másodpercre és két vízszintes vonal, jelenik meg!

Elküldve
A nagy érdeklődésre való tekintettel, különösen ajánlva Rickynek és Futó Mesternek, íme a futófény! :P

Remélem látszik a lényeg a vidijón... B)

KÖszönet érte Szabot-nak. :lol:

Devon Májsz is megirigyelné! :wub: Faca lett Májkül!Ez az pajti! :P

Elküldve
THX! Remélem sikerül épségben megőríznem az elektronyikát, és akkor éjőben is meg jehet majd nyényi. :wub:

Csak szólj, mielőtt megint le akarod szigetelni... :P

  • 2 weeks later...
Elküldve

Kicseréltük a külső féltengelycsuklót Tominál.Egész gyorsan ment! :lol: Aztán mentek Morgóhoz vákumcsövezni, mert a Vekije 3500rpm felett elfelejt menni! :lol:

Elküldve
Kicseréltük a külső féltengelycsuklót Tominál.Egész gyorsan ment! :lol: Aztán mentek Morgóhoz vákumcsövezni, mert a Vekije 3500rpm felett elfelejt menni! :D

A hiba megvan,a turbóhoz menő cső egy centi hosszan ki volt dörzsölve!

Tormásinál nem volt ilyen vákumcső raktáron( :lol: ),szal egyenlőre toldva lesz!

Valszeg ezért volt lusta,mert a turbó nem volt vezérelve és szinte szívóként ment!

Elküldve
A hiba megvan,a turbóhoz menő cső egy centi hosszan ki volt dörzsölve!

Tormásinál nem volt ilyen vákumcső raktáron( :lol: ),szal egyenlőre toldva lesz!

Valszeg ezért volt lusta,mert a turbó nem volt vezérelve és szinte szívóként ment!

Ha a toldást meg tudtátok oldani szaxerűen, akkor talán még tartós is lesz.Szerintem.

Elküldve
Ha a toldást meg tudtátok oldani szaxerűen, akkor talán még tartós is lesz.Szerintem.

Nemrég hívott Csabi,hogy nagyon ok lett a gép!

5.-ben 3500rpm-nél ment 170-et! :lol:

Mennyit jelent egy vákumcső! :lol:

Elküldve

Csabi engem is hívott vagyon örül, már majdnem úgy megy az autója mint az enyém :lol:

ugyanis nekem új féltengelycsuklóm van :lol:

Losi Köszönöm szépen a szakszervízt!

Majd veszek gumiápolót és lefújom a gumiharangokat a jobb oldalon is.

Elküldve

Kicsit meglepődtem ma...

A múltkor már néztem, hogy a toronyszilentem mintha lassan csereéretté válna.

Aztán láttam C corsát, és abban is hasonló megoldás van (vagyis ugyanez).

Aztán kikerestem EPC-ben... és megnéztem... totál ugyanaz... még a Csergőnél is egy cikkszámon futnak.

C corsa- G astra - B vectra.... nos ez érdekes, mert utóbbi a legnehezebb, így ebben valszeg hamarabb is megy tönkre. Szerintetek ez miért van?

Ja és találtam csergőnél 12-ért, meg 4-ért is... érdekes....

mondjuk ezek alapján lehet valami extracuccost kéne inkább beszereznem. Azé mégis 1,5 tonna az ótó, a corsa meg csak 1.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.