tomi023 Elküldve Április2, 2006 Megoszt Elküldve Április2, 2006 Teljesen igazad van, vannak sajnos olyan alkatrészek amik marha drágának tűnnek, de ha van egy kis ismerettség akkor mindjárt a felébe :blink: Nekem a helyi Bárdí autónál van egy cimbi ő biztos segít ha tudjuk pontosan mi kell. Nem mindegy az alkatrész beszállítója sem, QH vagy valami nevesebb B) én a fékkel variáltam sokat, 35-lett volna LUCASvsQH -e helyett másik cimbi Brembo vs Textar 36ehuf. csöppet jobb igaz eredeti ára 50körül lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április2, 2006 Megoszt Elküldve Április2, 2006 Teljesen igazad van, vannak sajnos olyan alkatrészek amik marha drágának tűnnek, de ha van egy kis ismerettség akkor mindjárt a felébe :blink: Nekem a helyi Bárdí autónál van egy cimbi ő biztos segít ha tudjuk pontosan mi kell. Nem mindegy az alkatrész beszállítója sem, QH vagy valami nevesebb B) én a fékkel variáltam sokat, 35-lett volna LUCASvsQH -e helyett másik cimbi Brembo vs Textar 36ehuf. csöppet jobb igaz eredeti ára 50körül lett volna. Ha megkérdeznéd alkalom adtán, nagyon megköszönném.W0L0JBF35111....., Y20DTH, 2002.07. havi a kocsi/B Vectra Caravan:-)/. Ami kéne: kuplung tárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy/teljes szett/, esetleg jobb oldali motortartó bak/a hátsó cseréje mint már említettem sajnos nem oldotta meg a motorfékkel együtt keletkező rezonanciát, búgást/ ez a bak már hidraulikus, ha jól látom. Az is olcsó lehet.... Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április2, 2006 Megoszt Elküldve Április2, 2006 A jobb oldali bak ami a légszőrő mögött van: 21e.- nekem kedvezménnyel 15eHUF GM 90497253 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április3, 2006 Megoszt Elküldve Április3, 2006 azért azt ne felejtsük el, hogy kuplung és kuplung között azért nemkevés különbség van... pl: minőség. a DBS2002 kft nél lehet olcsón venni kuplungot, de én nagyon megszivtam velük, mert az ottvásárolt kuplung szett 8 azaz 8.000 km-t birt ki, és vehettem le ujra a váltót. ha viszon te is igy jársz, akkor már sokkal, de sokkal drágábban jössz ki, mintha egy jó, gyári kuplungot tettél volna bele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április3, 2006 Megoszt Elküldve Április3, 2006 azért azt ne felejtsük el, hogy kuplung és kuplung között azért nemkevés különbség van... pl: minőség. Ez teljesen igaz. De a Sachs csak felér egy gyárival minőség terén, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április5, 2006 Megoszt Elküldve Április5, 2006 Ez teljesen igaz. De a Sachs csak felér egy gyárival minőség terén, nem? Egy gyári van bontottan/tárcsa+szerk./, amiről azt mondják ~15-20e km körül futhatott. Bizonytalan, de a gyári számok még látszanak a felületen. Ez nem tom mit jelent km-ben, de 20.000 Ft-ért kínálják. Elég csábító a 60.000-es új gyárihoz, de még a 42 ezres Sachs-hoz képest is. Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április5, 2006 Megoszt Elküldve Április5, 2006 Elég csábító a 60.000-es új gyárihoz, de még a 42 ezres Sachs-hoz képest is. Vélemény? Én ha magamnak csináltatnám, és hosszabb távra, akkor bizony kapásból a SACHS mellett döntenék.Mégis csak új, és mégis csak minőség.Szerintem. Meg az autó sem egy 3K-s kategória, hogy ezen spóroljak.Szerintem.Mert ebből már mejöttem. :blink: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április6, 2006 Megoszt Elküldve Április6, 2006 Ma cserélik a jobb oldali motortatró bakot, remélem megszűnik az az idegesítő búgás motorfékkel... Végül 16500 ért vettem egy gyárit egy régi ismerősön keresztül akinek volt egy kis kedvezménye a Meteornál. Köszi a GM cikkszámot! Majd referálok, hogy jó lett-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április6, 2006 Megoszt Elküldve Április6, 2006 Bejött a bakcsere! Elhallgatott a búgás, nem is rezonál :blink: Már csak a légtömegmérő csere jön, ha igaz, mert elég lomha a gép és néha 2500 környékén feltámad benne az erő, mint a régi VTEC hondámban, amikor megjött az olajnyomás a vtec szelep nyitásához.../de addig legalább nem fogyaszt sokat B) / Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Ma cserélik a jobb oldali motortatró bakot, remélem megszűnik az az idegesítő búgás motorfékkel... Végül 16500 ért vettem egy gyárit egy régi ismerősön keresztül akinek volt egy kis kedvezménye a Meteornál. Köszi a GM cikkszámot! Majd referálok, hogy jó lett-e. Örülök hogy segíthettem! Én csütörtökön szívósort pucoltam, résolajcső csre ha már ott vagyok és turbó visszafolyó olajzócsövet cseréltem (hála az előző szerelőnek aki bele nyúlt) :blink: és egy bal első stabilizátor csere. A szívósort érdemes megnézni mert ezek a motorok is szeretik betaknyolni. Nekem már a kb 20mm átmérőjű szívócsövek amiből hengerenként 2db van kb 15mm átmérőn engedték a levegőt....hát -15LE Most csöppet jobb de még kap egy diesel rendszer tisztítást a TÁLTOS B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Örülök hogy segíthettem! Én csütörtökön szívósort pucoltam, résolajcső csre ha már ott vagyok és turbó visszafolyó olajzócsövet cseréltem (hála az előző szerelőnek aki bele nyúlt) :blink: és egy bal első stabilizátor csere. A szívósort érdemes megnézni mert ezek a motorok is szeretik betaknyolni. Nekem már a kb 20mm átmérőjű szívócsövek amiből hengerenként 2db van kb 15mm átmérőn engedték a levegőt....hát -15LE Most csöppet jobb de még kap egy diesel rendszer tisztítást a TÁLTOS B) Alkalomadtán megnézetem, de mostmár nem igazán szeretnék költeni egy darabig a vasra, mert a tegnapi Bosch légtömegmérő 25e. Ft-os ára szíven ütött, de azért kicseréltettem, és láss csodát felért egy chiptuninggal/nem viccelek/. Azt mondja a szerelő, hogy igen olcsón vettem, mert Ő valami orosz utángyártottat tudott volna 23-ért. Az addel.hu-n tegnap este/miután kicserélték/ találtam 19-ért is. Azt érdemes megnézni annak akinek "álmos" a gép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Örülök hogy segíthettem! Én csütörtökön szívósort pucoltam, résolajcső csre ha már ott vagyok és turbó visszafolyó olajzócsövet cseréltem (hála az előző szerelőnek aki bele nyúlt) :blink: és egy bal első stabilizátor csere. A szívósort érdemes megnézni mert ezek a motorok is szeretik betaknyolni. Nekem már a kb 20mm átmérőjű szívócsövek amiből hengerenként 2db van kb 15mm átmérőn engedték a levegőt....hát -15LE Most csöppet jobb de még kap egy diesel rendszer tisztítást a TÁLTOS B) Sziasztok! Van nekem is 1 ugyanilyen VECTRÁM mint tomi023-nak érdeklődnék mert sokat fogyaszt városban Kb. 8-10 között, mi lehet az oka? Azt mondták, hogy ezek az autók ennyit fogyasztanak igaz ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Sziasztok! Van nekem is 1 ugyanilyen VECTRÁM mint tomi023-nak érdeklődnék mert sokat fogyaszt városban Kb. 8-10 között, mi lehet az oka? Azt mondták, hogy ezek az autók ennyit fogyasztanak igaz ez? Emlékeim szerint mint ha Tomi023 is ilyesmi lett volna a városi fogyija.Tehát 8L körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Emlékeim szerint mint ha Tomi023 is ilyesmi lett volna a városi fogyija.Tehát 8L körül. Köszi az infót nem lettem boldogabb! Azt hittem, hogy kevesebbet fogyasztanak mint a régi opelok Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 (edited) Köszi az infót nem lettem boldogabb! Azt hittem, hogy kevesebbet fogyasztanak mint a régi opelok Az enyém hasonló, nem x20dth hanem y20dth, de eddig a legtöbb mért fogyasztásom 7,2 volt a tél végén. Az átlag 6,2-6,5 körül alakul. Szerintem a 8-10 liter elég sok /benzinesnek se kevés/, úgyhogy megnézetném, az biztos. Teljesítményre nincs panasz? Lészűrő? Szívócsövek állapota? ... Módosítva Április8, 2006 : jim76 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Az enyém hasonló, nem x20dth hanem y20dth, de eddig a legtöbb mért fogyastásom 7,2 volt a tél végén. Az átlag 6,2-6,5 körül alakul. Szerintem a 8-10 liter elég sok /benzinesnek se kevés/, úgyhogy megnézetném, az biztos. Teljesítményre nincs panasz? Lészűrő? Szívócsövek állapota? ... Bocs akkor nagyon elnéztem mert az enyém is x20dth! Tudomásom szerint elég jól megy igaz nincs viszonyítási alapom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 (edited) Bocs akkor nagyon elnéztem mert az enyém is x20dth! Tudomásom szerint elég jól megy igaz nincs viszonyítási alapom. Az X20DTH fogyasztása sose volt 8l fölött, vagy nagyon állat módjára kell tólni neki. De ha kitapossa valaki a lelkét akkor nem a fogyasztás lesz a legfőbb baja. Nekem nem ment 7L fölé még a fogyim olyan 6,5 max :blink: Pedig azért meg-meg lövöm neki B) És elég jól megy :D Módosítva Április8, 2006 : tomi023 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Az X20DTH fogyasztása sose volt 8l fölött, vagy nagyon állat módjára kell tólni neki. De ha kitapossa valaki a lelkét akkor nem a fogyasztás lesz a legfőbb baja. Nekem nem ment 7L fölé még a fogyim olyan 6,5 max :blink: Pedig azért meg-meg lövöm neki B) És elég jól megy :D Akkor nem tom, hogy mi lehet a baj, ha valakinek van kedve itt Pesten megnézheti, kipróbálhatja hogy-hogy megy viszonyítás miatt! Szívesn várok tanácsokat, hogy mi lehet a baj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április9, 2006 Megoszt Elküldve Április9, 2006 A Nem megy sok mindentől függhet és ezt nem oldja meg egy "kiégetés" mint a 2Tnél :blink: Mint korábban írtam a szívósor kitakarítása sokat jelenthet, nem is kerül sokba, két új tömítés ami kb 1500/db és kb 3óra munka. Ha már ott van az ember az adagolóból is érdemes hibakódot olvasni no ehhez nem jó a Tech2 hanem egy spec adagolós műszer kell. A szívósorban van 8db kb 20mm átmérőjű szívócső ami a korom miatt nekem csak 14mm lehetett. Ez jelentősen csökkenti a beáramló levegő mennyiséget. A következő mint Kolléga Úr (Jim76) is mesélte a légmennyiség mérő. Na ezt már megmondja a Tech2. Aztán lehet még kipufogó ha nem megfelelő a folytás vagy koszos már nagyon (katalizátor). A kosz itt első sorban a korom! Hírtelen ennyi sok mindent meg tudsz nézni otthan is. Aztán lehet adogatni mindenféle dieseltisztító, cetánszámjavító, kormoláscsökkentő adalékokat de amit én a szívósorban láttam azt nem szedi ki adalék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április9, 2006 Megoszt Elküldve Április9, 2006 Köszönöm a segíttséget akkor van mit átnézni, a légmennyiség mérő az jó be lett vizsgálva! Viszont lenne 1 kérdésem hiányzik a csomagtér rolónál a két kupak /fekete/ha valakinek van elfekvőben, azt megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 A Nem megy sok mindentől függhet és ezt nem oldja meg egy "kiégetés" mint a 2Tnél :blink: Mint korábban írtam a szívósor kitakarítása sokat jelenthet, nem is kerül sokba, két új tömítés ami kb 1500/db és kb 3óra munka. Ha már ott van az ember az adagolóból is érdemes hibakódot olvasni no ehhez nem jó a Tech2 hanem egy spec adagolós műszer kell. A szívósorban van 8db kb 20mm átmérőjű szívócső ami a korom miatt nekem csak 14mm lehetett. Ez jelentősen csökkenti a beáramló levegő mennyiséget. A következő mint Kolléga Úr (Jim76) is mesélte a légmennyiség mérő. Na ezt már megmondja a Tech2. Aztán lehet még kipufogó ha nem megfelelő a folytás vagy koszos már nagyon (katalizátor). A kosz itt első sorban a korom! Hírtelen ennyi sok mindent meg tudsz nézni otthan is. Aztán lehet adogatni mindenféle dieseltisztító, cetánszámjavító, kormoláscsökkentő adalékokat de amit én a szívósorban láttam azt nem szedi ki adalék. Sziasztok! Sikerült a pillangó szelepszívó sort /remélem jól írtam le/ kitakarítani ne tudjátok meg, hogy mi volt alatta! Észrevehetően jobban megy az autó, úgy hogy köszönöm a segítséget még egyszer és lenne még 1 kérdésem, milyen dieseltisztítót és cetámszám javítót vegyek ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április12, 2006 Megoszt Elküldve Április12, 2006 Sziasztok! Sikerült a pillangó szelepszívó sort /remélem jól írtam le/ kitakarítani ne tudjátok meg, hogy mi volt alatta! Észrevehetően jobban megy az autó, úgy hogy köszönöm a segítséget még egyszer és lenne még 1 kérdésem, milyen dieseltisztítót és cetámszám javítót vegyek ? Nekem valami gépi tisztítő ezköz lesz rákötve de még én sem láttam. A multikban vagy autósboltban van cetánszámfokozó pl STP Johnny is ezt használja az 17DR-be. Én nem tettem még bele csak dermedésgátlót mikor sielni voltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Április12, 2006 Megoszt Elküldve Április12, 2006 Nekem valami gépi tisztítő ezköz lesz rákötve de még én sem láttam. A multikban vagy autósboltban van cetánszámfokozó pl STP Johnny is ezt használja az 17DR-be. Én nem tettem még bele csak dermedésgátlót mikor sielni voltam. Köszi, ha sikerül ez a tisztító eszköz akkor szólj légyszi, hogy milyen lett, most hétvégén megyek Kb. 500km-t kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a fogyim a tisztítás után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április13, 2006 Megoszt Elküldve Április13, 2006 Tudja valaki, hogy mi az igazi különbség az X20DTH és az Y20DTH motorok közt? Nagyon érdekelne, hogy egy csomó dolog miért kerül 2x annyiba hozzá mint az X-eshez :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jim76 Elküldve Április15, 2006 Megoszt Elküldve Április15, 2006 Ez igen! Olyan nehéz kérdést tettem fel, hogy az egész Vectra B forum befagyott... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts