Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

X20XEV+ótómata ez ennyi.Omegában is.

Sőt! Enyém is X20XEV, manuális váltóval és egy hétig használtam tényleg nagyon rövid távon munkába járni, és kíváncsiságból nulláztam rajta a fogyi mérőt. Nos, 13,8 volt a legjobb, amit ki tudtam belőle hozni. Azóta inkább busszal járok, ha tehetem, és inkább csak városon kívül, hosszabb távokra használom. Eredendően pályázásra vettem, ott teljesen rendben is van a fogyi, 7,2 és 8 között, vérmérséklettől függően.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kb 3hónapja vettem egy B Vectrát- és az utóbbi hetekben nekiált üzemi hőfokon dadogni a motor ha hirtelen gázt adok.

Lenne valakinek tippje?, hogy mégis mi lehet a jelenség oka?

Benzines, Diesel? Mikor elkapja a fordulatot, akkor megszűnik a "dadogás"?

Link to comment
Megosztás:

Én most néztem a fogyasztásom egy tele tankkal.

Nekem 780km jött ki durván olyan fele város fele kinti használattal,max kint olyan 120-as tempóval.Párszor már kibeszéltük itt a fogyasztást,de nekem akkor is az a véleményem,hogy egy 1.8-2.0 literes benzines autó soha nem fog 6 lityit enni normális használat között.Ha még ehhez hozzátesszük hogy a Vectra is tizen akárhány éves fejlesztés......De az újak sem.Aki 6 litert akar,az vegyen ezres Suzukit,amihez 600kilo önsúly társul,és egy aknatető is eldob az útról nyolcvannál.

Link to comment
Megosztás:

Én most néztem a fogyasztásom egy tele tankkal.

Nekem 780km jött ki durván olyan fele város fele kinti használattal,max kint olyan 120-as tempóval.Párszor már kibeszéltük itt a fogyasztást,de nekem akkor is az a véleményem,hogy egy 1.8-2.0 literes benzines autó soha nem fog 6 lityit enni normális használat között.Ha még ehhez hozzátesszük hogy a Vectra is tizen akárhány éves fejlesztés......De az újak sem.Aki 6 litert akar,az vegyen ezres Suzukit,amihez 600kilo önsúly társul,és egy aknatető is eldob az útról nyolcvannál.

nekem volt 1 hónapig 1.0-l-es suzuki splash-em, az 9-et evett:D vagy 1nap alatt éred el a forgalmi sebességet, vagy adsz neki gázt így már csak fél nap és 9l.. ja, és nem csak városban, autóúton különösen szenved hogy tartsa a 90-es tempót.

szóval nem volt jó az ajánlásod, egy szívó dieselt kell venni, az se megy, de nem is eszik semmit:)

amúgy nem 6l-ert akartam elérni mikor kérdeztem, van-e bármi módszer, hanem 1-2l-rel is kevesebb is nagy boldogság, mondjuk egy 10l-es városi:)

Kedves Gyozo20 kollégának pedig üzenem, hogy miért ide írja ezen kérdését? Láttam, hogy a helyes topicba is írt, de akkor miért írja le mindenhol?

Link to comment
Megosztás:

Én most néztem a fogyasztásom egy tele tankkal.

Nekem 780km jött ki durván olyan fele város fele kinti használattal,max kint olyan 120-as tempóval.Párszor már kibeszéltük itt a fogyasztást,de nekem akkor is az a véleményem,hogy egy 1.8-2.0 literes benzines autó soha nem fog 6 lityit enni normális használat között.Ha még ehhez hozzátesszük hogy a Vectra is tizen akárhány éves fejlesztés......De az újak sem.Aki 6 litert akar,az vegyen ezres Suzukit,amihez 600kilo önsúly társul,és egy aknatető is eldob az útról nyolcvannál.

Kérdés, hogy a tele tank mit jelent nálad :rolleyes: Gondolom nem 60 litert, mert akkor úgy kellett betolnod az autót a benzinkúthoz :blink:

Nekem 50 liter szokott belemenni, de olyankor már folyamatosan világít a tank jelző lámpa, és jó ideje pirosban van a mutató, azt az érzetet kelti bennem, hogy mindjárt kifogy. :lol: Eddig 960 km volt a legtöbb amit mertem menni egy tankkal, akkor kevés híjján 50 liter ment bele. (x17dt)

A 2000 körüli 1.3-as suzukik állítólag megállnak 6-6,5 literből, már csak ezért sem érdemes venni 1.0-t. És kifejezetten jól mennek a pici kasztni, és a hozzá képest erős motor (80 LE körül) miatt.

Link to comment
Megosztás:

Kérdés, hogy a tele tank mit jelent nálad :rolleyes: Gondolom nem 60 litert, mert akkor úgy kellett betolnod az autót a benzinkúthoz :blink:

Nekem 50 liter szokott belemenni, de olyankor már folyamatosan világít a tank jelző lámpa, és jó ideje pirosban van a mutató, azt az érzetet kelti bennem, hogy mindjárt kifogy. :lol: Eddig 960 km volt a legtöbb amit mertem menni egy tankkal, akkor kevés híjján 50 liter ment bele. (x17dt)

A 2000 körüli 1.3-as suzukik állítólag megállnak 6-6,5 literből, már csak ezért sem érdemes venni 1.0-t. És kifejezetten jól mennek a pici kasztni, és a hozzá képest erős motor (80 LE körül) miatt.

nálam is 50l körül van egy tank, idegesítő hogy már pislákol és kiakad a mutató de van még benne 8l benzin:/

utolsó tankolás óta eddig mentem 210km-t és már a felénél van a tank :/ úgy érzem meg lesz a 14,5l-es fogyasztás

amúgy neten x17dt motort nem nagyon találni, csak 2.0l-es dízelek vannak főleg

Link to comment
Megosztás:

Nem Splash-re gondoltam!Hanem egy Swiftre.Dolgoztam Suzukiban úgyhogy tudom mit beszélek. :rolleyes:

nekem volt 1 hónapig 1.0-l-es suzuki splash-em, az 9-et evett:D vagy 1nap alatt éred el a forgalmi sebességet, vagy adsz neki gázt így már csak fél nap és 9l.. ja, és nem csak városban, autóúton különösen szenved hogy tartsa a 90-es tempót.

szóval nem volt jó az ajánlásod, egy szívó dieselt kell venni, az se megy, de nem is eszik semmit:)

amúgy nem 6l-ert akartam elérni mikor kérdeztem, van-e bármi módszer, hanem 1-2l-rel is kevesebb is nagy boldogság, mondjuk egy 10l-es városi:)

Kedves Gyozo20 kollégának pedig üzenem, hogy miért ide írja ezen kérdését? Láttam, hogy a helyes topicba is írt, de akkor miért írja le mindenhol?

Link to comment
Megosztás:

Igazad van,nem 60 litert,csak 53-at tankoltam bele.De mikor most rátankoltam,akkor kevesebb ment bele!De hálistennek hogy az Opel ilyen és ha világít akkor még van benne "bőven"!És az ezres Suzik is megállnak 6-6,5 ből és azok is aránylag jól mennek.De az ujabbak már esznek rendesen!

Kérdés, hogy a tele tank mit jelent nálad :rolleyes: Gondolom nem 60 litert, mert akkor úgy kellett betolnod az autót a benzinkúthoz :blink:

Nekem 50 liter szokott belemenni, de olyankor már folyamatosan világít a tank jelző lámpa, és jó ideje pirosban van a mutató, azt az érzetet kelti bennem, hogy mindjárt kifogy. :lol: Eddig 960 km volt a legtöbb amit mertem menni egy tankkal, akkor kevés híjján 50 liter ment bele. (x17dt)

A 2000 körüli 1.3-as suzukik állítólag megállnak 6-6,5 literből, már csak ezért sem érdemes venni 1.0-t. És kifejezetten jól mennek a pici kasztni, és a hozzá képest erős motor (80 LE körül) miatt.

Link to comment
Megosztás:

Nem Slash-re gondoltam!Hanem egy Swiftre.Dolgoztam Suzukiban úgyhogy tudom mit beszélek. :rolleyes:

Jéé, én is dolgoztam a Suzukiban, Egomban. A céges flottás 1.5-ös stiftek egészen jól mentek, a dízeleket nem szerettem.

Egyébként az oldschool 1.0 sfiftek is tudnak ám - relatíve - sokat enni. A jelenlegi munkahelyemen van három is belőle, munkás autókként szerepelnek. Városban simán eszik a 10 lityót, bár tény, hogy 3 létra a tetején, plusz négy melós bent, szóval nincsenek kímélve. Egész szépen tűrik.

Ja, és hogy ne legyek off, nekem sikerült már BC szerint 5,9-es átlagot futnom. Vonyarcvashegyen nulláztam és Győrig kis utakon mentünk, virtuális tojással a pedál alatt, max. 90. Mondjuk ehhez az is hozzájárult, hogy gyakorlatilag slick guk voltak rajta, releváns gördülési ellenállás nélkül. Azóta is bánom, hogy közlekedtem ilyen gumikkal, de nem volt jobb lehetőségem, se pénzem még akkor.

Egyébként nekem a tankolós lámpa cirka 50 hátralévő km környékén szokott bekapcsolni, olyankor a mutató már régen fekszik a pirosban.

Link to comment
Megosztás:

Hogy én is off legyek kicsit, nekem is volt 1 évig 1.0-ás Swiftem, és bizony imádtam.Nagyon jól el tudtam vele mókázni itt a városban, hála a rövid váltónak.Amúgy pedig 6L felett akkor evett, mikor alatta voltak a 15'!-ös kerekek.A 13'-mal még az 5.6L/100km is soknak számított.Amúgy annak a 3 hengeres motornak annyi volt a lényege, hogy normális olajat kellett bele tenni, és nyugodtan lehetett pörgetni.Akkor ment is.Mindenzt 15 éves korában....

Ezzel szemben a vektakocsi nem jó összehasonlítási alap, hiszen az előbb említett verda közel 20 éves konstrukció, és ez igaz a motorjára is.Tartósabb..... :rolleyes:

Mint tudjuk, a mi verdáink új korukban nem 1.8Mért mentek, hanem 5.8M körül, nem 770kg-ok voltak hanem 1300kg, és még sorolhatnám.Szóval a vekitől senki ne várjon fogyasztási csúcsokat, főleg a Z-s időszak előttiektől.

A dieselek nyilván tudják az alacsony fogyasztást, de mindegyiknek megvan a maga rákfenéje, amiért ilyen idős korukra már csak szerelemből szabad megvenni őket ill. akkor, ha van a polcon egy zsír jó hengerfej, adagoló, AGR, és még sorolhatnám.Az 1.7TD is jó......egy Astra F-ben vagy Corsa B-ben.Ill. olyannak aki már kinőtte a száguldozós időszakát.

Aki viszont haladni akar, dinamikusan, az 1.8 és feletti kategóriát válassza de legyen tisztában azzal, hogy ezek a motorok bizony kajálnak.Olykor jó étvággyal.

Ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor csak nem mondtam hülyeséget! :blink:

"Amúgy pedig 6L felett akkor evett, mikor alatta voltak a 15'!-ös kerekek.A 13'-mal még az 5.6L/100km is soknak számított"

Hogy én is off legyek kicsit, nekem is volt 1 évig 1.0-ás Swiftem, és bizony imádtam.Nagyon jól el tudtam vele mókázni itt a városban, hála a rövid váltónak.Amúgy pedig 6L felett akkor evett, mikor alatta voltak a 15'!-ös kerekek.A 13'-mal még az 5.6L/100km is soknak számított.Amúgy annak a 3 hengeres motornak annyi volt a lényege, hogy normális olajat kellett bele tenni, és nyugodtan lehetett pörgetni.Akkor ment is.Mindenzt 15 éves korában....

Ezzel szemben a vektakocsi nem jó összehasonlítási alap, hiszen az előbb említett verda közel 20 éves konstrukció, és ez igaz a motorjára is.Tartósabb..... :rolleyes:

Mint tudjuk, a mi verdáink új korukban nem 1.8Mért mentek, hanem 5.8M körül, nem 770kg-ok voltak hanem 1300kg, és még sorolhatnám.Szóval a vekitől senki ne várjon fogyasztási csúcsokat, főleg a Z-s időszak előttiektől.

A dieselek nyilván tudják az alacsony fogyasztást, de mindegyiknek megvan a maga rákfenéje, amiért ilyen idős korukra már csak szerelemből szabad megvenni őket ill. akkor, ha van a polcon egy zsír jó hengerfej, adagoló, AGR, és még sorolhatnám.Az 1.7TD is jó......egy Astra F-ben vagy Corsa B-ben.Ill. olyannak aki már kinőtte a száguldozós időszakát.

Aki viszont haladni akar, dinamikusan, az 1.8 és feletti kategóriát válassza de legyen tisztában azzal, hogy ezek a motorok bizony kajálnak.Olykor jó étvággyal.

Ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Na, most mértem egy fogyasztást, 14,5L-re jött ki. nem kevés:/ igaz, hogy benne van a tegnapi napi hatalmas hóban 40km-nyi kocsikázás, és többször rövid távra elosztva, szóval ez biztos jól felhúzta ezt a mutatót. A tegnapi nélkül olyan 14L-re saccolom a téli fogyasztás. Rettentő adat:S

Link to comment
Megosztás:

Na, most mértem egy fogyasztást, 14,5L-re jött ki. nem kevés:/ igaz, hogy benne van a tegnapi napi hatalmas hóban 40km-nyi kocsikázás, és többször rövid távra elosztva, szóval ez biztos jól felhúzta ezt a mutatót. A tegnapi nélkül olyan 14L-re saccolom a téli fogyasztás. Rettentő adat:S

Kicsit nem sok az??Szerintem vlmi baj lehet vmivel.Én a helyedbe elvinném 1 komolyabb műhelybe.Nekem nemeszik ennyit a v6.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit nem sok az??Szerintem vlmi baj lehet vmivel.Én a helyedbe elvinném 1 komolyabb műhelybe.Nekem nemeszik ennyit a v6.

nyáron városban mint írtam régebben 11-12l körül evett, autópályán 7-8körül. gondolom a hideg miatt nem boldog, ilyen -11fokban meg hatalmas hóban pedig végképp nem az

de milyen gond lehetne ami ezt okozza?

Link to comment
Megosztás:

nyáron városban mint írtam régebben 11-12l körül evett, autópályán 7-8körül. gondolom a hideg miatt nem boldog, ilyen -11fokban meg hatalmas hóban pedig végképp nem az

de milyen gond lehetne ami ezt okozza?

Nem akarok találgatni a semmibe.Sokminden miatt lehet.Ezért kéne elvinni 1 komolyabb helyre,ahol megvan a megfelelő műszerezetség.Pár ezrest szerintem megér a tisztánlátás érdekében.Érden van 1 jó hely ahol az opel 16v kolléga is volt a kütyűje miatt partnert keresni beszerelés ügyében.Ha jól tudom a honlapjuk:www.injektor.hu

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok találgatni a semmibe.Sokminden miatt lehet.Ezért kéne elvinni 1 komolyabb helyre,ahol megvan a megfelelő műszerezetség.Pár ezrest szerintem megér a tisztánlátás érdekében.Érden van 1 jó hely ahol az opel 16v kolléga is volt a kütyűje miatt partnert keresni beszerelés ügyében.Ha jól tudom a honlapjuk:www.injektor.hu

Én karácsony előtt voltam műhelyben, és szomorúan láttam eredményét, miszerint a lambda szonda halódik, elég durván határérték feletti feszültségeket küld az ECU-ba, folyamatosan változva. Ennek következtében ugyanilyen ritmusban váltakozik a dús/szegény keverék, melegen se áll be rendesen. A szaki szerint ez akár egy liter fogyasztásnövekedés is lehet 100km-en, de hideg motornál ez többet is jelenthet. Én ennek tudom be a 14 liter környéki hidegjárati fogyasztást.

Link to comment
Megosztás:

Na, a mostani nem havas fogyasztás "már csak" 12,8L ami egy picivel jobban hangzik, de még sok..:/ főleg az idei hatalmas benzinárakat nézve :rolleyes:

Bár most voltam egy X5-össel Münchenben és autópályán is nyugodtan megette a 12l-t a nagy dög :S

Link to comment
Megosztás:

erről van bárkinek tapasztalata? Tényleg működne, vagy tényleg ennyi műsort sikerült lefizetniük?

ha 40e ft a cucc és mondjuk 10%-ot már segített, akkor jelenlegi benzinárakon 100l után megtérül az ára, ami nálam kb 800km utat se jelent.

Az árából kijön egy Futó Gabi féle E85 cucc.......sztem az hasznosabb.Ha tökéletesre kiforrja magát (tesztelések folynak több cartárs verdájában) akkor én olyanba fogok benevezni.

Az ilyen dolgok nálam varázslás kategóriák.Nem próbáltam, de szkeptikus vagyok velük.

Link to comment
Megosztás:

Az árából kijön egy Futó Gabi féle E85 cucc.......sztem az hasznosabb.Ha tökéletesre kiforrja magát (tesztelések folynak több cartárs verdájában) akkor én olyanba fogok benevezni.

Az ilyen dolgok nálam varázslás kategóriák.Nem próbáltam, de szkeptikus vagyok velük.

Mi is pontosan ez a Futó Gabi féle fejlesztés? E85 ugye olcsóbb csak többet eszik belőle a kocsi, nem?

Én se bízok az ilyenekben, csak egy csomó autós tv-s magazinban tesztelték a dolgot és mindannyian kb 15% csökkenést mértek. én pedig boldog lennék ekkora csökkenésnek:D

mindenesetre írtam egy e-mailt a hivatalos forgalmazónak, hogy ha papíron garantálja nekem a fogyasztáscsökkenést és garanciába visszaveszi ha semmi se történne, akkor veszek 1-et:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.