warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 A 2.0 DTL meg az Isuzu ilyen tempónál 4,5 körül eszik. Rendes autókról van szó, amik benzinnel mennek!Nem traktorról! :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Rendes autókról van szó, amik benzinnel mennek!Nem traktorról! :rolleyes: <_< 90-100as tempónál gyakorlatilag nem érzel különbséget a diesel, meg a benzines között. A diesel annyiban más, hogy 2500 as fordulat környékén (itt max a nyomaték) erőlködés nélkül tartja ezt a tempót hegyen-völgyön. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 90-100as tempónál gyakorlatilag nem érzel különbséget a diesel, meg a benzines között. A diesel annyiban más, hogy 2500 as fordulat környékén (itt max a nyomaték) erőlködés nélkül tartja ezt a tempót hegyen-völgyön. :rolleyes: Jó-jó, de 190-nél mennyit esznek a dízelesek? <_< No nem mintha tudnám, hogy az X20XEV mennyit eszik ennyinél, de tudom, hogy különösebb gond nélkül képes rá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 90-100as tempónál gyakorlatilag nem érzel különbséget a diesel, meg a benzines között. A diesel annyiban más, hogy 2500 as fordulat környékén (itt max a nyomaték) erőlködés nélkül tartja ezt a tempót hegyen-völgyön. :D Látom nem érted a viccet. :rolleyes: A 2.0 DTL is beveri a 7-8L-t városban, jelentős különbség innentől kezdve nem sok van a benyás vs. Diesel között, mert pl. én az XEV-vel elkarcolok 8.5-9L-rel.Hosszútávon pedig hála a tempomatnak és ha a forgalom is engedi, megvan a 6L. A gyorsuljunk hülyegyerek módjára időszakomból már kinőttem, arra használom az autót, amire való.Eljutni A-ból B-be, kényelmesen. Ha fölényeskedni akarnék, akkor alapból 2.5, neadj'Isten i30 lett volna.Utóbbi itthon ismeretlen. A nagyblokkos benyás is szépen leadja a nyomatékot, de 3200-tól viszont megindul mint akit seggbe rúgtak.Ezt hívják ECOTEC feelingnek.Gyakorlatilag az 16V jellemzője.Viszont az 1998ccm-ek köszönhetően nem kell alul sem pörgetni, mert elgurul nyomatékból is.Ellenben a kisebb ccm-es verziókkal. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 ... Ha fölényeskedni akarnék, akkor alapból 2.5, neadj'Isten i30 lett volna.Utóbbi itthon ismeretlen. ... Mibe, hogy nem erre gondoltál! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Mibe, hogy nem erre gondoltál! :D :rolleyes: De hogy ne legyek OFF, ez aztán fogyaszthat ám..! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 :rolleyes: De hogy ne legyek OFF, ez aztán fogyaszthat ám..! <_< Nekem nemkell bemutatni a feelinget....:)Az egyém csak i500 nem i30...De ezis nagyot m1.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Látom nem érted a viccet. :rolleyes: A 2.0 DTL is beveri a 7-8L-t városban, jelentős különbség innentől kezdve nem sok van a benyás vs. Diesel között, mert pl. én az XEV-vel elkarcolok 8.5-9L-rel.Hosszútávon pedig hála a tempomatnak és ha a forgalom is engedi, megvan a 6L. A gyorsuljunk hülyegyerek módjára időszakomból már kinőttem, arra használom az autót, amire való.Eljutni A-ból B-be, kényelmesen. Ha fölényeskedni akarnék, akkor alapból 2.5, neadj'Isten i30 lett volna.Utóbbi itthon ismeretlen. A nagyblokkos benyás is szépen leadja a nyomatékot, de 3200-tól viszont megindul mint akit seggbe rúgtak.Ezt hívják ECOTEC feelingnek.Gyakorlatilag az 16V jellemzője.Viszont az 1998ccm-ek köszönhetően nem kell alul sem pörgetni, mert elgurul nyomatékból is.Ellenben a kisebb ccm-es verziókkal. <_< Nem értek egyet veled :D Nem eszik meg annyit a diesel, amennyit gondolsz. Az én Isuzum legalábbis nem. Átlagban 5,5 literből járkálok, kb fele-fele város és országút. Full város olyan 6-6,5 körül alakul. Igazából városban alapjárathoz közeli fordulatszámon haladhatsz a diesellel végig. 50-nél már lehet kapcsolni az 5öt. Országúton 90-100-as tempóval bőven 5 alá szorítható a fogyasztás. Ez akárhogy is nézzük, olyan 25-30 % megtakarítás a 2.0 benzineshez képest, ami nem kevés. Szerintem nagyon nem mindegy -_- Ha nem gyorsulgatni használod az autót, akkor az 1.4 16 szelep Ecotec is megfelel. H astrában, aminek önsúlya a Vectrához közelít, országúton 6 alá vihető a fogyasztás. 4000 felett elkezd menni (persze csodát nem kell várni, 90 LE), de ott már fogyaszt is. Ha nem gyorsulgatni kell, akkor kiváló. A biztosítás, meg a teljesítményadó pedig jóval olcsóbb, mint egy 2.0 136 LE. Persze nem akarom leszólni, a 2.0-t, mert egy kiváló motor. 1.8as C Vectrával mentem már többször, azt az élményt messze nem tudja biztosítani az én 82 LE autóm. B) El tudom képzelni, ehhez képest mit tud a 2.0. :D Csak azt akarom bizonyítani, hogy azért ennek ára is van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Jó-jó, de 190-nél mennyit esznek a dízelesek? <_< No nem mintha tudnám, hogy az X20XEV mennyit eszik ennyinél, de tudom, hogy különösebb gond nélkül képes rá. :D Nem mennek el annyit természetesen :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Az utóbbi 3300 kilométerre 7,1 L az átlag fogyasztás, 2.0 16V, klíma, hifi, hegy, autópálya, főút, pesti reggeli dugó, város... Szerintem ez nem vészes és autópályán sem a külsőben araszoltam persze ha direkt úgy akarnám nem lenne nagy meló akár 10 literes átlagot sem kihozni de az a hülyegyerek üzemmód és így sem poroszkálok ellenben ahol lehet megy a tempomat és a lehető legmagasabb fokozat, kerekek felfújva, tetőcsomagtartó és más cuccok nincsenek csak ültetés (újságban volt mi mennyi liter, tetőn bringák pl rendesen megdobják a fogyit, klíma pl + 4%......) ugyanakkor ennél kevesebből is ki lehetne jönni vele ha jobban figyelnék vagy pl beállnék fix 90-100ra az autópályán, stb... (beletankolt benzinmennyiség - megtett út is hozza a kiírt fogyasztást) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Ide válaszoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Még ilyet, ennyit rágódni a fogyasztáson... Amióta volt Calibrám, azóta azt tartom hogy addig semmi baj nincs amíg egy autó 10 liter alatt tud maradni fogyasztásban. :rolleyes: Ilyenformán az aláírásomból látszik hogy tulajdonképpen elégedett vagyok az autóimmal, még az sem foglalkoztat hogy egy 1.2-esnek talán nem kéne 9 litert fogyasztania mert nem érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Na igen, tgabika, szerintem is ez a lényeg, hogy egy határt húzzon meg mindenki, ami fölött azt mondja hogy az már sok. Nekem már a 9 is sok, de szerencsére a Vectra legnagyobb átlaga 7,5 liter. Igaz, eddig nem kellett rendszeresen a dugóban vesztegelnem és a klímát is csak akkor kapcsolom ha tűz a nap és tartósan 25 fok fölött van a külső hőmérséklet. Azt imádom amikor betalálnak hogy fúúú de milyen jól megy nekem hogy vettem egy ekkora autót, csak győzzem tankolni, és elmondanám, hogy az 1,4 B Corsám ugyanígy beverte a 7,5-8 litert, a paraszt BC-vel számolva (megtett km/fogyasztott benzin). Klíma nélkül, télen-nyáron. Egyedül akkor lehetett vele spórolni amikor 90-100 között gurultam az országúton, akkor megvolt a kerek 5 liter 100-on. Amúgy hogy kicsit off legyek, múltkor kedves barátnőmmel fuvaroztunk lovacskákat hegyen-völgyön a kétezres benzines Suzuki Grand Vitarájával, és megyünk emelkedőnek felfele, mögöttünk 2 ló, és nézem a pillanatnyi fogyasztást, és azt látom: 1,3-2,0-t ír ki. Hű mondom ez aztán a gazdaságos autó, amikor gurulunk üresben, meg kiír 30,0-at... Rákérdeztem. Ezek a japánok tök hülyék. Azt írja ki az autó, hogy 1 liter benzinnel hány km-t tudsz megtenni - ez náluk a pillanatnyi fogyasztás. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Na igen, tgabika, szerintem is ez a lényeg, hogy egy határt húzzon meg mindenki, ami fölött azt mondja hogy az már sok. Nekem már a 9 is sok, de szerencsére a Vectra legnagyobb átlaga 7,5 liter. Igaz, eddig nem kellett rendszeresen a dugóban vesztegelnem és a klímát is csak akkor kapcsolom ha tűz a nap és tartósan 25 fok fölött van a külső hőmérséklet. Azt imádom amikor betalálnak hogy fúúú de milyen jól megy nekem hogy vettem egy ekkora autót, csak győzzem tankolni, és elmondanám, hogy az 1,4 B Corsám ugyanígy beverte a 7,5-8 litert, a paraszt BC-vel számolva (megtett km/fogyasztott benzin). Klíma nélkül, télen-nyáron. Egyedül akkor lehetett vele spórolni amikor 90-100 között gurultam az országúton, akkor megvolt a kerek 5 liter 100-on. Amúgy hogy kicsit off legyek, múltkor kedves barátnőmmel fuvaroztunk lovacskákat hegyen-völgyön a kétezres benzines Suzuki Grand Vitarájával, és megyünk emelkedőnek felfele, mögöttünk 2 ló, és nézem a pillanatnyi fogyasztást, és azt látom: 1,3-2,0-t ír ki. Hű mondom ez aztán a gazdaságos autó, amikor gurulunk üresben, meg kiír 30,0-at... Rákérdeztem. Ezek a japánok tök hülyék. Azt írja ki az autó, hogy 1 liter benzinnel hány km-t tudsz megtenni - ez náluk a pillanatnyi fogyasztás. <_< A Japók tényleg hülyék, de nem lehet, hogy a barátosnéd Vitarája amcsi piacos? Volt szerencsém egy évet lehúzni Egomban a gyár alkalmazásában, és számos céges autóban a fedcomp miles/gallon-ban mért, balkormányos kivitelként. Először néztem én is nagy szemekkel... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember22, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2009 Nem-nem, km/l :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember25, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2009 Ide válaszoltam. Nincs teljesen igazad :rolleyes: A H-s astrákban, és G-s astrák egy részében már twinport motorok vannak, amelyek valóban keveset fogyasztanak normális használat mellett. Vissza van vezetve a kipufogógáz kis fordulatszámnál, ezáltal visszanyerik az el nem égett üzemanyagmaradványok energiáját. Ezzel javult a fogyasztás. Mikor nyomod neki, akkor átvált egy pillangószelep a szívócsonkban, ekkor megindul a jószág, de fogyaszt is. A-ból B-be való eljutáshoz elég gazdaságosak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember25, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2009 Nincs teljesen igazad :rolleyes: A H-s astrákban, és G-s astrák egy részében már twinport motorok vannak, amelyek valóban keveset fogyasztanak normális használat mellett. Vissza van vezetve a kipufogógáz kis fordulatszámnál, ezáltal visszanyerik az el nem égett üzemanyagmaradványok energiáját. Ezzel javult a fogyasztás. Mikor nyomod neki, akkor átvált egy pillangószelep a szívócsonkban, ekkor megindul a jószág, de fogyaszt is. A-ból B-be való eljutáshoz elég gazdaságosak. A twinport szelepnek egészen más szerepe van.Akár csak az AGR-nek.Előbbi azért jó, mert ha behal, csak szívócsonkkal együtt lehet cserélni, fillérekért.Állítólag 15% fogyasztáscsökentést is tud produkálni.A beszívott levegőt tekeri meg kicsit. A másikat pedig már korábban is alkalmazták, az ECOTEC egyik szűkkeresztmetszete az a szelep.22e.ft-tól 50e.ft-ig lehet megvásárolni.Behalás esetén vadul elkezd ingadozni az alapjáratod, majd nemes egyszerűséggel leáll alattad az autó, ill. gázadásnál befullad. Kitakarítani is egy élmény, általában csak elódázza a cserét pár1000km-rel.A fogyasztáscsökkentő szerepét nem firtatnám, mert olyan neki nincs.Az Euro3 besorolás volt a cél vele, csak nem jött össze.Amúgy meg részterhelésnél alacsony fordulaton is nyit, na olyankor lomhul be az ECOTEC.Ezért szokták a hozzáértők nemes egyszerűsséggel lezárni egy fémlemezzel.A gond azoknál a motorvezérlőknél van, ahol az indításnál ellenőrzi az AGR-t.Mert olyankor már repül is a sárga lámpa.De ez is kiküszöbölhető egy egyszerű 4-es fúróval, így v.mennyi átáramlást enged, és nincs hibajel. Amúgy nem a szívócsonkban van ezeknél a konstrukcióknál, hanem a folytószelepház oldalán. A régieknél, mint pl. X14XE, X16XE-ill. L, v. akár az X20XEV-nél is, ez a genyó szelep kiiktatható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolka Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Mért fogyasztás amit megnéztem gázból és futóval négy emberrel futó totál rakva 10,5 liter 120 as tempóval. 2 ember kis motyó gázosan 8,2 benzin 7-7,5 liter.Mind autópályán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 1.8-as benzinesnél is kényelmesen kapcsolom 50-nél az ötödiket,és annál is szinte alapjárat körül mész,bár tény hogy nem annyit fogyaszt mint egy diesel..... "Igazából városban alapjárathoz közeli fordulatszámon haladhatsz a diesellel végig. 50-nél már lehet kapcsolni az 5öt. " Link to comment Megosztás: More sharing options...
Phoenyxxx Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Mért fogyasztás amit megnéztem gázból és futóval négy emberrel futó totál rakva 10,5 liter 120 as tempóval. Huligán! Utánfutóval max 80-nal közlekedhetnél! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 hétvégén voltam pestről bécsben / bontókat kutattunk/ onnan haza, másnap meg pestről debrecenbe majd szintán haza. ~ 1000 Km 7.3 volt a fogyi átlagban. volt dugó is bécsben sok meg pályán egyszer kétszer gyorsan menés... a tempomat jól jött volna nagyon de sajnos még mindig csak a kar van meghozzá nincs beállítva ha egyáltalán lehet majd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Az utóbbi 3300 kilométerre 7,1 L az átlag fogyasztás, 2.0 16V, klíma, hifi, hegy, autópálya, főút, pesti reggeli dugó, város... Szerintem ez nem vészes és autópályán sem a külsőben araszoltam persze ha direkt úgy akarnám nem lenne nagy meló akár 10 literes átlagot sem kihozni de az a hülyegyerek üzemmód és így sem poroszkálok ellenben ahol lehet megy a tempomat és a lehető legmagasabb fokozat, kerekek felfújva, tetőcsomagtartó és más cuccok nincsenek csak ültetés (újságban volt mi mennyi liter, tetőn bringák pl rendesen megdobják a fogyit, klíma pl + 4%......) ugyanakkor ennél kevesebből is ki lehetne jönni vele ha jobban figyelnék vagy pl beállnék fix 90-100ra az autópályán, stb... (beletankolt benzinmennyiség - megtett út is hozza a kiírt fogyasztást) Utóbbi 6300 kilométerre 7,4 L az átlag... ebben benne a korábban írtak + cseh, szlovák autópálya, prágai "dugó", hegynek fel hegynek le, szlovák főút, magyar főút egernél szintén le-fel... autópálya... volt itt minden :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Saggi Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Mi kenyszerusegbol at kellett szeljuk europat iden nyaron. Ki-ki dontse el, elhiszi-e vagy sem, de IRL-HU viszonylatban 5.9-6L-re jott ki az atlag. Felbuzdulva ezen, visszauton mar mindenutt a megengedett max sebesseggel haladva -ami a nagy atlagban 120-nak felel meg- is csak 5.6L-es atlag jott ki. Ebben persze volt London kornyeki docoges a csucsban es nemetorszagi 160-180 ahol lehetett. Az egeszhez hozzatartozik, hogy a kocsi megpakolva, 4 szemelyt szallitva produkalta ezt. Nem tudom mennyire ternek el a gepek, de nekunk Vauxhall Vectra B-nk van, X18XE motorral. Amugy a nem ilyen hosszutavu utakon egyebkent a 10L koruli az atlagom. (Nejem allandoan emlegeti is:"nem fogok megegyszer beszallni, ha igy vezetsz") Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Mióta nem akarok senkit legyorsulni és nem akarok részidőket javítani, 6.8-7L körüli átlagokat fogyaszt a gép.Zömében 60-40% város/kívül ahol lehet tempomatot használva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Nekem az a több éves tapasztalatom,hogy full város télen olyan 10 lityi,nyáron 9.Kint tempomat 130-140 7 liter.Múltkor mentem este olyan 170km-t 90-es tempóval tempomattal,és szerintem ahogy számolgattam,olyan 6 litert evett.Én nem hajtom,nem nyúzom,forgatom,városban 2000 fölé ritkán megy a fordulatszámmérő,de szerintem aki azt mondja,hogy városban elmegy 7 literrel,az hazudik.(nem írta itt senki csak én mondom)Egy 1350 kilos autótól nem várható el,hogy városban is 7 litert egyen.Ezzel mindenkinek tisztában kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts