Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Sziasztok valaki megmondaná nekem hogy a gyári kábel elvezetés hol fut hátra azt autoban , mondjuk a hátsó lámpáké , ott szeretném elvinni a fejegységtöl a jelet az erősítőnek hátra de nagysegitség lenne ha tudnám pontosan hol keressem és hogy tudom a leg humásusabban megbontani :) elöre is köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok valaki megmondaná nekem hogy a gyári kábel elvezetés hol fut hátra azt autoban , mondjuk a hátsó lámpáké , ott szeretném elvinni a fejegységtöl a jelet az erősítőnek hátra de nagysegitség lenne ha tudnám pontosan hol keressem és hogy tudom a leg humásusabban megbontani :) elöre is köszi :)

A küszöb burkolat alatt el tudod vezetni a kábeleket hátra. Szerintem a jobb oldalon vezesd el, mert ott emlékeim szerint kevesebb kábel megy.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Itt egy kapcsolás, én ezt építettem be az enéymbe

...

bekötni a központizár vezérlőbe kell, a rajz szerint egy nagy és egy kicsi csatlakozó megfelelő pontjaira kell rákötni.

Működés: távirányító első nyomásra - ajtók lezárnak, ablakkal nem történik semmi, második nyomásra (10 másodpercen belül) riasztó élesedik, ajtók bereteszelődnek, és felhúzza az ablakokat - nálam mind a négy villanyos, tehát mind felmegy.

A vezérlő az anyósülés előtt van a lábtérnél.

Van többfajta kapcsolás, ez nyugalmi áram nélküli tehát nem fogyaszt csak ha működik, a lényegük, hogy az ablakfelhúzás idejére plusz 1-2 másodperc negatívot kapcsoljon a vezérlőszálra, amit kulcsos felhúzásnál is használ.

Szia tudnál segíteni, hogy melyek azok a csatik és hol talalhatoak. Ill. Ha tudnál képet küldeni az jo lenne.

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

2001-es y20Dth Vekinél, nem világít az izzítás visszajelző lámpa. Ha esetleg kiégett, az befolyásolja az izzítást? Mert szerintem nem izzít.

Reggel az első indítás előtt bedugtam a szivargyújtóba egy voltmérőt. 12.7-et mutatott, és amikor ráadtam a gyújtást, ugyanennyi maradt. Ebből gondolom, hogy nem izzít. De ettől még könnyen indul, 2-3 mp tekerés kell csak neki. Igaz most nincs hideg. A visszajelző egyáltalán nem világít.

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Milyen izzó kell az izzítás visszajelzőbe? Csak ugy akarom szétszedni, ha már a kezemben van az uj.

2001-es y20dth

Köszi.

Hát, a B1-es km órában ilyen kis műanyag foglalatos rizsszem izzók vannak. Hogy őszinte legyek, nemigen láttam ilyen boltokban. Nekem még szerencsére nem égett ki egy sem.

Link to comment
Megosztás:

Hát, a B1-es km órában ilyen kis műanyag foglalatos rizsszem izzók vannak. Hogy őszinte legyek, nemigen láttam ilyen boltokban. Nekem még szerencsére nem égett ki egy sem.

Itt az egyik boltban van olyan. Csak többféle is van. Méretben, az érintkezők helyében, Vatt számban van eltérés.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

2001-es y20Dth Vekinél, nem világít az izzítás visszajelző lámpa. Ha esetleg kiégett, az befolyásolja az izzítást? Mert szerintem nem izzít.

Reggel az első indítás előtt bedugtam a szivargyújtóba egy voltmérőt. 12.7-et mutatott, és amikor ráadtam a gyújtást, ugyanennyi maradt. Ebből gondolom, hogy nem izzít. De ettől még könnyen indul, 2-3 mp tekerés kell csak neki. Igaz most nincs hideg. A visszajelző egyáltalán nem világít.

Köszi.

Szia!

Ilyenkor nem is szokott izzítani, csak 5 fok alatt. Tavasztól őszig nem igazán lehet látni hogy ég a visszajelződ.

Gyuri

Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor nem kell neki világítani. De ha a hőfok mérőt a testre rakod, mint ha hideg lenne akkor izzítania kellene. Igaz abból is van kettő ha jól emlékszem...

Köszönöm.

Akkor minden rendben. Az autó eddig nagyon tetszik. Egy opeljeles hűtőrács, és a jobb lámpa állítómotorja kell még. Bár,szemezek a Vauxhallos ráccsal. :) És a gyújtáskapcsoló átlamellázása.

Kicseréltem a gyári rádiót. Melyik szálat kell elvágni, hogy a kijelző mutassa a dátumot?

Úgy vettem észre, hogy nem szabványosan vannak bekötve a hangszórók. Ha jobb-bal oldalt állítom, az első-hátsó változik, és fordítva. Ezzel még foglalkoznom kell.

De nagyon jól szól a gyári rendszer.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Nem is működött vele egyáltalán, mióta nálad van az autó?

A centrálzárvezérlő a jobb oldali "A" oszlop tövében van a műanyag burkolat alatt.

Először is ki kéne deríteni, hogy a távkapcsoló rossz, vagy a vezérlő. Én előbbire tippelek.

Link to comment
Megosztás:

Nem is működött vele egyáltalán, mióta nálad van az autó?

A centrálzárvezérlő a jobb oldali "A" oszlop tövében van a műanyag burkolat alatt.

Először is ki kéne deríteni, hogy a távkapcsoló rossz, vagy a vezérlő. Én előbbire tippelek.

Egyáltalán nem működött. Ezért cseréltem elemet. Esetleg bontóból másik távkapcsoló hozzátanítható?

Link to comment
Megosztás:

Egyáltalán nem működött. Ezért cseréltem elemet. Esetleg bontóból másik távkapcsoló hozzátanítható?

Először hozzá kell programozni OP COM-mal. Utánna tanítani. De azért van arra is esély, hogy a vezérlő rossz.

Menj oda egy botóba ahol van elérhető távkapcsoló. Vigyél laptopot is OP COM-mal együtt. Ott helyben próbáld meg ráprogramozni a távkapcsolót a centrálzár vezérlőre. Ha sikerült, akkor hurrá. Ha nem, akkor nem dobtál ki nemtudom hány ezer Ft-ot egy távvezérlőre.

Link to comment
Megosztás:

Elég gyenge a rádió vétele az autóban (gyári). Összhasonlításképp ugyanaz az adó, ami a pirosban Bp-től kb. 100km-re is használható volt az most 30-40km-re már szakadozik. De közelebb is van, hogy elgyengül a jel, ha valami picit jobban árnyékol.

Ez B Vectra jellegzetesség vagy nálam lehet valahol a gond? Ha előbbi, akkor az antennában vagy a rádióban keresendő inkább a "hiba"?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.