Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Egy kis jeladós segítséget szeretnék kérni (1.6 b1 vectra, x16xel), a kérdés pedig az, melyik micsoda?

1. http://kepfeltoltes.hu/view/130521/2013-05-20_20.08.05_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130521/2013-05-20_20.08.05_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez itt a motor hőmérséklet jeladó?

2 http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.08.23_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.09.33_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a motor jobb felső részén 2 szürke csatlakozó, hátul pedig egy kék, ezek mik?

3. http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.09.58_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez a vezérműtengely jeladó?

4. http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.11.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

az olajszűrő mellett (gondolom) ez az olaj hőmérséklet jeladó?

előre is köszi a válaszokat

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Egy kis jeladós segítséget szeretnék kérni (1.6 b1 vectra, x16xel), a kérdés pedig az, melyik micsoda?

1. http://kepfeltoltes.hu/view/130521/2013-05-20_20.08.05_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130521/2013-05-20_20.08.05_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez itt a motor hőmérséklet jeladó?

2 http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.08.23_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.09.33_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a motor jobb felső részén 2 szürke csatlakozó, hátul pedig egy kék, ezek mik?

3. http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.09.58_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez a vezérműtengely jeladó?

4. http://kepfeltoltes.hu/130521/2013-05-20_20.11.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

az olajszűrő mellett (gondolom) ez az olaj hőmérséklet jeladó?

előre is köszi a válaszokat

Na az a lambda szonda. :D

Elküldve

1-es kép tankszellőztető szelep. 2-es kép felülről nyíl passz, jobbról felső nyíl talán testelés a barna vezetékből ítélve, jobb alsó nyíl pedig talán EGR szelep. 3-as kép vízgomba, 4-es meg mint előttem írták lambda szonda.

Elküldve

1-es kép tankszellőztető szelep. 2-es kép felülről nyíl passz, jobbról felső nyíl talán testelés a barna vezetékből ítélve, jobb alsó nyíl pedig talán EGR szelep. 3-as kép vízgomba, 4-es meg mint előttem írták lambda szonda.

köszi a választ. akkor még az lenne a kérdésem, hogy ez hol található:

http://osz-car.hu/template/nagykep.php?fn=BOSCH_HOERZEKELO__0280130107-BOS--30--F0280130107.jpg

elvileg ez a motor hőmérséklet jeladó. a motor topikban már volt róla szó, "ez egy két vezetékes "kék stekker"-es az egr felett a blokk jobb oldalán" írták, esetleg a feltöltött képeken nem tudod (tudja valaki), látszik valamerre?

Elküldve

Írtam, hogy 3-as kép a hőgomba. Ott van a vezérműtengely felőli oldalon a termosztátháznál.

igen, írtad, csak nem tudtam, hogy a kettő ugyanaz :D

nade hátazért van itt az ember,hogy tanuljon, szóval mégegyszer köszi szépen a segítséget :icon1:

Elküldve

Csütörtökön végre volt időm és a kocsi is itthon volt, ezért megcsináltam az ABS-t. Szokásos időnként világító lámpa, hibakód pedig szeleprelé áramkör szakadás vagy hasonló. A vezérlőt 4 csavar fogta, kicsavartam, éppen le tudtam húzni az egyik fékcsőtől, fűrésszel körbevágtam finoman az illesztésnél ahol tudtam, utána pedig szétfeszegettem. Egy hibásnak tűnő forrasztást találtam, de átforrasztottam minden nagyáramú csatlakozó lábait, és a rendszercsatlakozó lábait is. Műgyantával összeragasztottam, kívülről még FBS-el körbekentem és ment vissza a helyére. utána egyből el is aludt a lámpa és azóta sem jött elő újra a hiba. Ki is próbáltam, teszi a dolgát a rendszer. Szétszedés, javítás kb egy fél óra, ragasztó száradás, stb még egy pár óra, utána 20 perc alatt össze is lehet rakni, tehát nem vészes. Nehezebbre számítottam. Pár kép:

https://picasaweb.google.com/106384049018926805339/ABSVezerloJavitas

Köszi hogy megosztottad velünk másfél év után végre nekem is jó lett az abs-em :) és tényleg nem nagy munka

Elküldve

Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az hogy a motor indításakor (főleg a napi első indításkor), 2-3 forog az önindító, mire beindul a kocsi. Gondoltam benzincsőre (korábban volt ilyen és rángatott is), azt kicseréltem, de nem lett jó. Utána gyertyákat és kábelgarnitúrát is cseréltem, az a minimális dadogás ami néha volt megszűnt, de az indítási nehézség most is meg van. Hibakód nincs, ereje szuper, megy a kocsi án, csak az indítás huncutkodik...

Esetleg valakinek ötlet, hogy mit nézzek még meg?

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az hogy a motor indításakor (főleg a napi első indításkor), 2-3 forog az önindító, mire beindul a kocsi. Gondoltam benzincsőre (korábban volt ilyen és rángatott is), azt kicseréltem, de nem lett jó. Utána gyertyákat és kábelgarnitúrát is cseréltem, az a minimális dadogás ami néha volt megszűnt, de az indítási nehézség most is meg van. Hibakód nincs, ereje szuper, megy a kocsi ######án, csak az indítás huncutkodik...

Esetleg valakinek ötlet, hogy mit nézzek még meg?

Köszi!

2-3 fordulatot tesz meg a főtengely, vagy 2-3-szor kell nekiugrani az indításhoz, mire elindul? Előbbi szerintem normális.

Hány alkalommal, és összesen hány mp-ig kell indítózni, hogy elinduljon?

Elküldve

Szaisztok,

A légzsák hibakódot milyen eszközzel lehet törölni?

Nekem egy ELM 327-es van, de azzal sehogy sem tudtam kiolvasni a hibakódokat.

OP-COM vagy esetleg valami más?

Autó: 1.7TD isuzu, tehát motorvezérlő nincs, olyan hibakódot dob ki, hogy vezérlőegység nem található, már több software-vel is próbáltam, de semmi. Az akkufeszt jeleníti meg egyedül.

Köszi.

Elküldve

ELM interfész szerintem azért nem hozza, mert ő csak azt az érintkezőt nézi, amibe a motorvezérlő van kötve. Az egyes rendszerek más érintkezőt használnak és ezt lehet nem nézi az. Meg kellene nézni, hogy melyik érintkezőn van a légzsák és úgy bekötni az ELM-et, hogy arról vegye a jelet.

Elvileg a 12-es érintkezőn van a légzsák, a nem létező motorvezérlő s így az ELM interfész pedig a 7-es lábon keresné.

Elküldve

ELM interfész szerintem azért nem hozza, mert ő csak azt az érintkezőt nézi, amibe a motorvezérlő van kötve. Az egyes rendszerek más érintkezőt használnak és ezt lehet nem nézi az. Meg kellene nézni, hogy melyik érintkezőn van a légzsák és úgy bekötni az ELM-et, hogy arról vegye a jelet.

Elvileg a 12-es érintkezőn van a légzsák, a nem létező motorvezérlő s így az ELM interfész pedig a 7-es lábon keresné.

Köszi az infókat. Hogyan tudom bekötni akkor az érintkezőt? Mókolni kell hozzá?

Másik interfész esetleg, ami tutira mükszik, mert akkor szereznék egy olyat?

Elküldve

Ha már ez megvan, akkor csak ezért ne vegyél másikat. Ha az interfész csatijában benne van minden tüske, akkor egyszerű a dolog. Szét kell szedni a cuccot és a 7-es lábnál meg kell szakítani a kapcsolatot, majd ami oda ment eredetileg, azt át kell kötni a 12-es lábra.

Elküldve

Szaisztok,

A légzsák hibakódot milyen eszközzel lehet törölni?

Nekem egy ELM 327-es van, de azzal sehogy sem tudtam kiolvasni a hibakódokat.

OP-COM vagy esetleg valami más?

Autó: 1.7TD isuzu, tehát motorvezérlő nincs, olyan hibakódot dob ki, hogy vezérlőegység nem található, már több software-vel is próbáltam, de semmi. Az akkufeszt jeleníti meg egyedül.

Köszi.

OP COM-mal lehet törölni a hibát.

Elküldve

Ha már ez megvan, akkor csak ezért ne vegyél másikat. Ha az interfész csatijában benne van minden tüske, akkor egyszerű a dolog. Szét kell szedni a cuccot és a 7-es lábnál meg kell szakítani a kapcsolatot, majd ami oda ment eredetileg, azt át kell kötni a 12-es lábra.

Rendben, hétvégén akkor kezelésbe veszem az interface-t és meglátjuk, remélem siker lesz.

És milyen progit érdemes használni az airbag error code kiütéshez?

Vagy ha átkötöm és lesz kontakt akkor kommunikáció is rendben lesz a pc-autó között?

Köszi az infót.

Elküldve

2-3 fordulatot tesz meg a főtengely, vagy 2-3-szor kell nekiugrani az indításhoz, mire elindul? Előbbi szerintem normális.

Hány alkalommal, és összesen hány mp-ig kell indítózni, hogy elinduljon?

Szép napot!

3-4 fordulatot tesz meg a főtengely, elsőre beindul mindig! 3-4 másodpercig indítózok, mire beindul. Mindig csak a napi első indításnál csinálja. Eddig pöcc-röff indult, azért gondoltam, hogy valami nem oké. Arra gondolnék még, hogy a zene lehúzza az aksit és indításnál nagyon megszívja az aksit. Bár nagy indítóáramú aksit vettem bele tavaly decemberben. A töltésem egyébként 13,5-13,7 volt, ezért gondolnék még erre.

Elküldve

Szép napot!

3-4 fordulatot tesz meg a főtengely, elsőre beindul mindig! 3-4 másodpercig indítózok, mire beindul. Mindig csak a napi első indításnál csinálja. Eddig pöcc-röff indult, azért gondoltam, hogy valami nem oké. Arra gondolnék még, hogy a zene lehúzza az aksit és indításnál nagyon megszívja az aksit. Bár nagy indítóáramú aksit vettem bele tavaly decemberben. A töltésem egyébként 13,5-13,7 volt, ezért gondolnék még erre.

Szerintem nincs annak az autónak semmi baja.

  • Like 1
Elküldve

Szerintem nincs annak az autónak semmi baja.

Tudtam, hogy ezt írod :) Eddig nem így indult, szóval valami változott. Köszönöm azért! :) Keresgélek tovább, ha van valami akkor megosztom!

Elküldve

Igen, ez a tempomat bowden!

És hova kel beakasztani vissza tenni mert nem találom a helyét Ha esetleg ez a kialakitásu tempomatja van valakinek rakjon már fel egy képet hova van beszerelve a bowden vége

Köszönöm

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.