Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

a masik: B1-be raknek B2 lampat, de nem azonos a csatlakozo. Sajnos depot sikerult szerezni elfogadhato aron. Valakinek a depoval tapasztalata?? Van aki cserelte mar a csatikat?? Meg nem volt alkalmam megviszgalni a dolgokat, mert csatit meg nem szereztem. en ugy tervezem, hogy levagom a regit osszeforrasztom az ujjal, zsugorcso es kesz :)

Szerintem ennél jobb megoldást nemigen találsz. Rendesen forraszd össze, és dupla zsugorcső menjen rá, mert relatíve nagy áramerősséget vesznek fel a tompított és a refletor izzók is.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok. Opel vectra 1.6 1996-os. Nekem 1 olyan problémám lenne hogy se féklámpa se tolató lámpa.a fék kapcsoló jó, biztik jók,kábelek egyben a csomagtérben folyamatosan ég a világitás helyzetjelzök jok.2 hete nyultunk hozzá gyertyacsere volt de gondolom a 2 nek semmi köze nincs egymáshoz.Van valakinek ötlete hogy mi lehet a bibi mit hol nézzünk meg?

Elküldve

Üdv mindenkinek. Vettem a napokban egy B vekit,és a gondom az az,hogy a bal hátsó ajtót nem tudom nyitni.A központi zár működik rendesen,csak a bal hátsó ajtónál szivat.És rajta van a retesz is,mert belűlről sem tudom nyitni.Csukott ajtónál szedett már le valaki kárpitot?? :-)

Ez a probléma nekem is volt sajna.:((Vártam a csodát ami 1x2 meg is volt.Mihejt kinyilik a zár cseréld a motort szerintem.Addig is probáld vd-40 nel fujkálni azt csináltam én is.

Elküldve

Sziasztok. Opel vectra 1.6 1996-os. Nekem 1 olyan problémám lenne hogy se féklámpa se tolató lámpa.a fék kapcsoló jó, biztik jók,kábelek egyben a csomagtérben folyamatosan ég a világitás helyzetjelzök jok.2 hete nyultunk hozzá gyertyacsere volt de gondolom a 2 nek semmi köze nincs egymáshoz.Van valakinek ötlete hogy mi lehet a bibi mit hol nézzünk meg?

.

csomagtér folyamatosan ég? letestelhet a vezetéked.

féklámpa stb. rámérnék egy ampermérövel az akksinál hogy mennyit vesz fel amikor megnyomod a féket v rükibe teszed. sokat elárul. lehet zárlatod van

Elküldve

Csak elektromos módszerrel lehet nyitni. Ha nem megy, az gáz. Esetleg meg kellene nézni, hogy nem-e az ajtó átvezető kábelköteg törött-e meg.

Ha a kárpitot szeded le, akkor sem nagyon tudsz vele mit kezdeni. Belülről is csak azokat a funkciókat éred el, amiket kívülről. Külső, belső ajtónyitó, illetve a pöcök.

Már megoldódott a probléma.Múltkor csináltam egy kárpittisztítást,és kiszedtem az üléseket,persze könnyebb is volt a kárpithoz férni,így le is tudtam szedni,majd az összes dolgot lehúztam a motorról,és láss csodát,sikerült kinyitnom az ajtót.A nagy csatit is leszedtem róla,ki is mértem,és nem ad jelet,szóval tuti hogy nem a zárral van a baj.Valahol meg tört a kábel,most sok időm nincs ezzel foglalkozni,de hamarosan azt is ki fogom mérni

Elküldve

.

csomagtér folyamatosan ég? letestelhet a vezetéked.

féklámpa stb. rámérnék egy ampermérövel az akksinál hogy mennyit vesz fel amikor megnyomod a féket v rükibe teszed. sokat elárul. lehet zárlatod van

3 vezeték burkolat szétvolt repedve a csomagtartó ajtonál:(( Amit nem tudok elképzelni a féklámpa izzo alatt a 2 érintkezöböl csak 1 volt benne,csavarhuzoval nem birtam kiszedni h eshetet az onnan ki.:(( Slusz poén nem volt bent biztositék a helyén kiesve nem találtam.Minden esetre ez meglet oldva viszont most az a bibi h nem megy a km óra igy ég az abs lámpa és néha bevillan a sárga 3 állásu cső.Erre tudtok valamit orvoslásul?

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok.

Szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy az A vectra generátorja jó-e a B vectrába. Isuzu dízel mind kettő. Az A vectra 93-as, a B vectra 96 11havi. Mind kettő olajszívattyús? Ha valaki tudja, legyen szíves ossza meg velem. Köszönöm.

Elküldve

Sziasztok.

Szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy az A vectra generátorja jó-e a B vectrába. Isuzu dízel mind kettő. Az A vectra 93-as, a B vectra 96 11havi. Mind kettő olajszívattyús? Ha valaki tudja, legyen szíves ossza meg velem. Köszönöm.

Az biztos, hogy mindkettő vákuumszivattyús. Viszont a teljesítményben, és / vagy a fordulatszám jeladó csatlakozójában lehet különbség.

Elküldve

Sziasztok!

CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát?

Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja.

Elem már olt cserélve a távirányítóban.

Előre is köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát?

Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja.

Elem már olt cserélve a távirányítóban.

Előre is köszönöm.

Új elem általában megoldás lehet akármilyen távirányító hatósugarára!

Spec más ötletem nincs :(

Elküldve

Sziasztok!

CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát?

Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja.

Elem már olt cserélve a távirányítóban.

Előre is köszönöm.

Üdv!

Nekem is CDX-es B vekim van. Tetettem bele egy riasztót. Azzal működik a központi zár is. Az 5.-en lakom, s a ház előtt parkolva simán tudom az ablakból nyitni-zárni az ajtókat. Más kérdés, hogy nekem pár hete megbolondult a központi záram, s momentán még a kulcsra sem működik. Szép estét!

Elküldve

Sziasztok!

CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát?

Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja.

Elem már olt cserélve a távirányítóban.

Előre is köszönöm.

Sehogy. Ez ilyen.

Amit "tipikus" topiktárs írt, az már utólagos megoldás, annak minden előnyével, és hátrányával.

Elküldve

Sehogy. Ez ilyen.

Így van.

A gyár anno azzal magyarázta hogy így nehezebb ellopni az ugrókódos riasztó jelét harmadik (illetéktelen) személynek. Emiatt gyárilag kb. 3m a távirányító hatósugara. Amúgy ha túl sokszor működtetik hatókörön kívülről, akkor "elfelejti" a párosítást és újra hozzá kell tanítani az autóhoz különben már 3m-en belülről sem fogja nyitni...

Elküldve

Így van.

A gyár anno azzal magyarázta hogy így nehezebb ellopni az ugrókódos riasztó jelét harmadik (illetéktelen) személynek. Emiatt gyárilag kb. 3m a távirányító hatósugara. Amúgy ha túl sokszor működtetik hatókörön kívülről, akkor "elfelejti" a párosítást és újra hozzá kell tanítani az autóhoz különben már 3m-en belülről sem fogja nyitni...

Gyárilag egyébként ugrókódos?

Amúgy ez nem arra való, hogy parkoló másik feléből nyissuk zárjuk, nekem kb 5 méterről nyitja zárva, bőven elég.

Elküldve

Gyárilag egyébként ugrókódos?

Amúgy ez nem arra való, hogy parkoló másik feléből nyissuk zárjuk, nekem kb 5 méterről nyitja zárva, bőven elég.

Nekem sajnos csak tényleg közvetlen közelről kb 2m.

Elküldve

Üdv mindenkinek.

Új vagyok itt épp ma regisztráltam. Remélem tud valaki valami ötlettel megoldással szolgálni.

fél éve vettem egy B Vectrát 2.0I X20XEV

A lényeg hogy a centrálzár távirányítójával van a problémám elején nemműködött. Vettembele ellemet de semmi érintkezési gond az ellem tartólemezét visszakellett forrasztanom aztán párositottam jólis működött pár hónapig.

Na aztán elkezdte a hűlyeségét hogy egyszerűen elfelejti. Azóta párositanisem igen tudom néha sokadszorra összejön. A zár gombot ha nyomom van hogy csak vibrál. nemtudom milehet a gond már kerestem ojan szerelőket akik foglalkoznak ijennel de gyárival senkisem akar:S a gyári uj távirányítómeg az Opel Gááltól 20.000ft:S

Ha esetleg valakinek van ötlete tanácsa örömmel fogadom!

Üdv: Szabolcs

Elküldve

Üdv mindenkinek.

Új vagyok itt épp ma regisztráltam. Remélem tud valaki valami ötlettel megoldással szolgálni.

fél éve vettem egy B Vectrát 2.0I X20XEV

A lényeg hogy a centrálzár távirányítójával van a problémám elején nemműködött. Vettembele ellemet de semmi érintkezési gond az ellem tartólemezét visszakellett forrasztanom aztán párositottam jólis működött pár hónapig.

Na aztán elkezdte a hűlyeségét hogy egyszerűen elfelejti. Azóta párositanisem igen tudom néha sokadszorra összejön. A zár gombot ha nyomom van hogy csak vibrál. nemtudom milehet a gond már kerestem ojan szerelőket akik foglalkoznak ijennel de gyárival senkisem akar:S a gyári uj távirányítómeg az Opel Gááltól 20.000ft:S

Ha esetleg valakinek van ötlete tanácsa örömmel fogadom!

Üdv: Szabolcs

Elhasználódott. Ennyit bírt. Nem írtad, hogy a régi fajta van, vagy az új. Ha a régi, akkor vaterán van 7.000-ért. Szállítva nálad van 9.000 Ft-ból.

Elküldve

Halli. köszi a válaszod. Egyébként a régi fajta van a különálló! Egyébként észrevettem ma hogy a bezárás gombnál a gombnak az 5 dik lába nemvolt leforrasztva ma leforrasztottam már a gomb lenyomásával vibrálást nem tapasztalni! Lehet hogy összekéne programozni a párositáson kivül vagy ténleg cseréljem? Bár ha veszek másikat aztis hozzákell programoztatni! Akkormegmár ottvagyok ha az Opelnél veszek ujjat! :S http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/op_com_opcom_opel_diagnosztika_v1.44_magyar Vagy veszek egy ijen OP-COM os diagnosztikai cuccot és megpróbálom összeprogramozni a meglévőt. ha nemjo még mindíg vehetek használt távirányítót és közbe lesszmég ijen kütyümis a kocsimhoz!

Bár biztos értetlenkedve tünik amiket leirtam de szeretem végig nézni a lehetőségeket!

Elhasználódott. Ennyit bírt. Nem írtad, hogy a régi fajta van, vagy az új. Ha a régi, akkor vaterán van 7.000-ért. Szállítva nálad van 9.000 Ft-ból.

Elküldve

Üdv,az alábbi hibakódot kapom a diagnosztikától:

A hibakódok száma: 1

P0703 - Féklámpa kapcsoló áramkör helytelen jel

(0B) - Jelen van

A fékpedált valóban figyeli e az ecu,vagy esetleg elhaló félben van,vagy csak a kapcsoló halt meg,mert ha rálépek a fékre pár másodperc alatt elalszik a motorkontroll lámpa...

tempomat nincs benne.

Elküldve

Halli. köszi a válaszod. Egyébként a régi fajta van a különálló! Egyébként észrevettem ma hogy a bezárás gombnál a gombnak az 5 dik lába nemvolt leforrasztva ma leforrasztottam már a gomb lenyomásával vibrálást nem tapasztalni! Lehet hogy összekéne programozni a párositáson kivül vagy ténleg cseréljem? Bár ha veszek másikat aztis hozzákell programoztatni! Akkormegmár ottvagyok ha az Opelnél veszek ujjat! :S http://racing-bazar....ka_v1.44_magyar Vagy veszek egy ijen OP-COM os diagnosztikai cuccot és megpróbálom összeprogramozni a meglévőt. ha nemjo még mindíg vehetek használt távirányítót és közbe lesszmég ijen kütyümis a kocsimhoz!

Bár biztos értetlenkedve tünik amiket leirtam de szeretem végig nézni a lehetőségeket!

Ha nyitja-zárja az autót akkor nincs mit programozni. Csak tanítani kell, ha elemcsere vagy érintkezési hiba miatt elveszti a dolgokat.

Tanítani az újat, vagy a másik használtat kell. A kütyü viszont praktikus a kocsihoz. Nem kell hibakód olvasáshoz, törléshez egyből szervizbe menned.

Elküldve

Üdv,az alábbi hibakódot kapom a diagnosztikától:

A hibakódok száma: 1

P0703 - Féklámpa kapcsoló áramkör helytelen jel

(0B) - Jelen van

A fékpedált valóban figyeli e az ecu,vagy esetleg elhaló félben van,vagy csak a kapcsoló halt meg,mert ha rálépek a fékre pár másodperc alatt elalszik a motorkontroll lámpa...

tempomat nincs benne.

Első körben próbáld meg törölni, hátha nem jön vissza a hibakód.

Ha visszajön, akkor meg meg kéne nézni a féklámpa kapcsolót, és az innen az ECU-hoz menő szálat. Kétféle féklámpa kapcsolóval szerelték a Vectrákat, egyik 2 vezetékes, másik 4.

Elküldve

Ha nyitja-zárja az autót akkor nincs mit programozni. Csak tanítani kell, ha elemcsere vagy érintkezési hiba miatt elveszti a dolgokat.

Tanítani az újat, vagy a másik használtat kell. A kütyü viszont praktikus a kocsihoz. Nem kell hibakód olvasáshoz, törléshez egyből szervizbe menned.

Az a baj hogy semmitsem tudokvele csinálni:S leforrasztottam amitmég észrevettem de akkorsincs semmi pedig működött...lehet ténleg meghalt a távirányító:S kinéztem egy másikat a Vaterán illetve mondták itt a tippet az 5000ft külsőre ugyanojan mint amim van de a belseje a panel másabb de ugyanugy Vectráé meg jo a kiirás szerint Saabhozis.. De az nagybritanniában van irtam kérdést demég nemválaszolt az illető a kérdésem de gondolom hogy azis jó az enyémhez max programoztatnikell... annak a postájameg egy 1000 ami egyben 6000 ami nemsok... főleg ha utánna jólenne!! :D

Elküldve

Szerintem vigyázni kell, mert több féle gyártmányú központi vezérlővel szerelték a kocsikat és egymással nem kompatibilis. Nemrégen volt szó erről itt. Talán 3 féle vezérlő is volt benne, 3 féle távirányítóval. A távban a panelon rajta van a gyártmány, ugyanolyat kell nézni, az biztos jó lesz.

Elküldve

Az a baj hogy semmitsem tudokvele csinálni:S leforrasztottam amitmég észrevettem de akkorsincs semmi pedig működött...lehet ténleg meghalt a távirányító:S kinéztem egy másikat a Vaterán illetve mondták itt a tippet az 5000ft külsőre ugyanojan mint amim van de a belseje a panel másabb de ugyanugy Vectráé meg jo a kiirás szerint Saabhozis.. De az nagybritanniában van irtam kérdést demég nemválaszolt az illető a kérdésem de gondolom hogy azis jó az enyémhez max programoztatnikell... annak a postájameg egy 1000 ami egyben 6000 ami nemsok... főleg ha utánna jólenne!! :D

Lehet, hogy butaságot írok, de nézd meg a LED-et, hogy nyomásnál villog-e, nekem sem mindig nyitotta, nálam a nyomógombok adták meg magukat, beszerezni ugyan olyant nem egyszerű én egy hasonló méretűvel oldottam meg, azóta jó.

Az eredetire legjobban hasonlító egy APEM PHAP3365R tipus.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.