Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 06. 08. at 17:52, Cefi írta:
Érdekelne hogy mire jutottál mert Én is sajna hasonlóban szenvedek..

Üzemanyag szivattyú a rossz. Hétvégén cserés :((

Elküldve

Hello! Nem rég írtam mi volt a problémám és a főtengely jeladó ki lett cserélve, mostmár jó az alapjárat és a fordulatszámmérő is dolgozik de néha még mindig kivallan a motor jel és olyankor nem akar menni az autó. mi állhat még a háttérben ?

Elküldve
  On 2012. 06. 13. at 21:16, ripcsy írta:

Hello! Nem rég írtam mi volt a problémám és a főtengely jeladó ki lett cserélve, mostmár jó az alapjárat és a fordulatszámmérő is dolgozik de néha még mindig kivallan a motor jel és olyankor nem akar menni az autó. mi állhat még a háttérben ?

Motorvezérlő/kábelezés/amit a hibakód ír.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hali!

1.7 td isuzu, de ez lehet nem annyira fontos.

Jelenség: gyújtás van, de indítási állapotba forgatva a kulcsot nem csinál semmit, nem teker az önindító, motortérbe kattannak relék meg valami fura hang. Az egyik relére rámértem egy 70A sárga lila vastag vezeték megy belőle, szerintem ez megy az indítóra egy pillanatra jelenik meg azon áram, ha gyújtás ráadva, az úgy normális? Nagy ritkán viszont elindul. B vekibe van esetleg immo? Vagy a gyújtáskapcsolóval lesz gond?

Elküldve

sziasztok! Eppen most vettem egy b veckit 1.7 td-t es a kovetkezo problema adodik inditaskor. Raadom a gyujtast, hallom hogy a relek behuznak, de nem indul az auto ha tovabbforditom a kulcsot. Eloszor amikor elhoztuk meg miden masodik probalkozasra indult. Atneztuk a releket az egyik kisse egett volt (sarga 70A). Csak nem tudtam meg kicserelni. Aztan szetboritottam a gyujtaskapcsolo fedelet ott megmozgattam a kabeleket utana egyszer indult. Kerdes , hogy ez csak a veletlen muve volt e. Meg az immobilizerre gyanakodtunk, kerdes az be van e kotve, netan ki lett e iktatva, mert gyujtas kapcsolot mar csereltek korabban. Ha esetleg valaki tud segiteni szivesen varom valaszat es koszonom elore is.

Elküldve

Szerintem gyújtáskapcsoló vacakolhat. Az szokott álátalában beégni és emiatt nem indul. Vagy esetleg a zárbetét kikopik és nem tudja mindig elfordítani a kapcsolót addig, hogy kapcsolja az indítómotort.

Elküldve
  On 2012. 07. 06. at 5:56, kadett17dforever írta:

sziasztok! Eppen most vettem egy b veckit 1.7 td-t es a kovetkezo problema adodik inditaskor. Raadom a gyujtast, hallom hogy a relek behuznak, de nem indul az auto ha tovabbforditom a kulcsot. Eloszor amikor elhoztuk meg miden masodik probalkozasra indult. Atneztuk a releket az egyik kisse egett volt (sarga 70A). Csak nem tudtam meg kicserelni. Aztan szetboritottam a gyujtaskapcsolo fedelet ott megmozgattam a kabeleket utana egyszer indult. Kerdes , hogy ez csak a veletlen muve volt e. Meg az immobilizerre gyanakodtunk, kerdes az be van e kotve, netan ki lett e iktatva, mert gyujtas kapcsolot mar csereltek korabban. Ha esetleg valaki tud segiteni szivesen varom valaszat es koszonom elore is.

Kérdés, hogy ugyanazt a témájú hozzászólást miért kell két különböző nickel is elküldeni...

A hibára visszatérve, az immobiliser biztosan nem okozza ezt. Az csak az adagolón lévő mágnes szelepet blokkolja. Tőle még simán teker az önindító, sőt egy pillanatra el is indul a motor, csak rögtön leáll.

Érintkezési hoba bárhol lehet a gyújtáskapcsolótól az önindítóig. Mindent át kell nézni.

Elküldve
  On 2012. 07. 06. at 19:13, Adam1 írta:

Kérdés, hogy ugyanazt a témájú hozzászólást miért kell két különböző nickel is elküldeni...

A hibára visszatérve, az immobiliser biztosan nem okozza ezt. Az csak az adagolón lévő mágnes szelepet blokkolja. Tőle még simán teker az önindító, sőt egy pillanatra el is indul a motor, csak rögtön leáll.

Érintkezési hoba bárhol lehet a gyújtáskapcsolótól az önindítóig. Mindent át kell nézni.

Bocsi, tesóm volt a második, szerintem épp egyszerre gépeltük:D Azóta oldódik a probléma.
Elküldve

Hali!

Valaki tudna valami okosat arra, hogy a központi miért nem működik távirányítóval, kulcsal viszont jó? Elemet most vettem bele villog is szépen de semmi nem történik, a vezérlője ugyanott van mint az A vekibe, jobb "A" oszlop alul? Csak később tudok foglalkozni vele, ezért is kérdezek most, rámérek majd valahogy a vezérlőre, hogy kap-e áramot, esetleg van valami külön biztije, mert a táblában amik vannak biztosítékok, azok mind jók.

Elküldve
  On 2012. 07. 13. at 5:40, isi írta:

Hali!

Valaki tudna valami okosat arra, hogy a központi miért nem működik távirányítóval, kulcsal viszont jó? Elemet most vettem bele villog is szépen de semmi nem történik, a vezérlője ugyanott van mint az A vekibe, jobb "A" oszlop alul? Csak később tudok foglalkozni vele, ezért is kérdezek most, rámérek majd valahogy a vezérlőre, hogy kap-e áramot, esetleg van valami külön biztije, mert a táblában amik vannak biztosítékok, azok mind jók.

Gyújtásra kapcsolva ha nyomod a záró gombot,akkor sem csinál semmit?Nekem is néha újra kell csak tanítani!

Elküldve
  On 2012. 07. 13. at 5:40, isi írta:

Hali!

Valaki tudna valami okosat arra, hogy a központi miért nem működik távirányítóval, kulcsal viszont jó? Elemet most vettem bele villog is szépen de semmi nem történik, a vezérlője ugyanott van mint az A vekibe, jobb "A" oszlop alul? Csak később tudok foglalkozni vele, ezért is kérdezek most, rámérek majd valahogy a vezérlőre, hogy kap-e áramot, esetleg van valami külön biztije, mert a táblában amik vannak biztosítékok, azok mind jók.

Hozzá kell tanítani. Vagy hozzá kell programozni OP commal. Nem kell egyből nekiesni a vezérlőnek, meg a biztosítékoknak. Ha nem kap áramot a vezérlő, akkor kulccsal sem működik.

Elküldve

Köszönöm, délután megpróbálom, mondjuk én is gondoltam erre csak nem hittem, hogy ezt is tanítani kell mint az ablakot:)

Elküldve

Sajnos nem jött össze, gyújtás ráadtam, zárgombot nyomtam 25-ször villant a piros, utána elaludt, de semmi nem történt.

Elküldve

Sziasztok!

Mi lehet az oka, hogy nem áll le a ventilátor, ami az utastérbe fújja a levegőt, ha leveszem a gyújtást? Néhány napja ezt csinálja. Semmi más nem működik ilyenkor, amihez gyújtás kéne (tükör állító, szivargyújtó pl), ezért gondolom nem a gyújtáskapcsolónál lehet a baj. De akkor hol?

Elküldve
  On 2012. 07. 13. at 19:16, isi írta:

Sajnos nem jött össze, gyújtás ráadtam, zárgombot nyomtam 25-ször villant a piros, utána elaludt, de semmi nem történt.

Elemcsere előtt működött rendesen?Lehet hogy hülyeség,de be voltak csukva az ajtók a próba alkalmával?Lehet hogy nem kell úgy lennie,de én eddig csak úgy csináltam!

Elküldve
  On 2012. 07. 15. at 12:02, Fort írta:

Elemcsere előtt működött rendesen?Lehet hogy hülyeség,de be voltak csukva az ajtók a próba alkalmával?Lehet hogy nem kell úgy lennie,de én eddig csak úgy csináltam!

Nem rég lett az autó vásárolva, nem is volt elem a távirányítóban, de végül aztán sikerült működik (be kell hozzá csukni), de olyan mintha elfelejtené. Működik aztán pár alkalom vagy óra után nem működik, rendszerességet nem látok benne, de olyankor az ablakemelő is felejt.
Elküldve
  On 2012. 07. 15. at 12:00, primo írta:

Sziasztok!

Mi lehet az oka, hogy nem áll le a ventilátor, ami az utastérbe fújja a levegőt, ha leveszem a gyújtást? Néhány napja ezt csinálja. Semmi más nem működik ilyenkor, amihez gyújtás kéne (tükör állító, szivargyújtó pl), ezért gondolom nem a gyújtáskapcsolónál lehet a baj. De akkor hol?

Klímás vagy klíma nélküli változat? Mert különbözik a vezérlés. Mindig így működött, mióta megvetted az autót, vagy időközben romlott el?

Mindkét verziónál a 2-es számú biztosítékről megy a tápja.

- Klímás változatnál ezen a biztosítékon gyújtás nélkül is van áram, egy relé van - amely gyújtás ráadásra húz be, ez adja a ventilátornak a tápot. Én azt valószínűsítem, hogy ez a relé romlott el nálad, behúzva maradt. 1,7 TD gyári klímás változatnál ez a relé a biztosíték táblában van.

- Klíma nélküli változatnál a 2-es biztosíték helyen csak gyújtásnál van áram.

  On 2012. 07. 16. at 6:15, isi írta:

Nem rég lett az autó vásárolva, nem is volt elem a távirányítóban, de végül aztán sikerült működik (be kell hozzá csukni), de olyan mintha elfelejtené. Működik aztán pár alkalom vagy óra után nem működik, rendszerességet nem látok benne, de olyankor az ablakemelő is felejt.

Akkor az autóban lesz a hiba, valószínű kontaktos a tápellátása a zár vezérlőnek (és vele együtt az el ablaknak is) Mondjuk ez azért fura, mert teljesen más biztosítékról mennek.

Elküldve
  On 2012. 07. 16. at 6:15, isi írta:

Nem rég lett az autó vásárolva, nem is volt elem a távirányítóban, de végül aztán sikerült működik (be kell hozzá csukni), de olyan mintha elfelejtené. Működik aztán pár alkalom vagy óra után nem működik, rendszerességet nem látok benne, de olyankor az ablakemelő is felejt.

Meg ne használd 10 méterről,mert akkor hajlamosabb felejteni! :icon1: Kivéve ha a halántékodhoz teszed a kapcsolót!Igen,úgy messzebbről is nyit-zár! :goofy: :D :D :D

Elküldve
  On 2012. 07. 16. at 19:32, Fort írta:

Meg ne használd 10 méterről,mert akkor hajlamosabb felejteni!

Ha jó, akkor nem felejti az el a dolgát. Kivéve, ha érintkezési hibás az elemnél, mint nálam volt. De kib@sztam vele, mert ráforrasztottam az elemre az érintkezőt. Azóta nem szarakodik.

Elküldve
  On 2012. 07. 16. at 19:53, Adam1 írta:

Ha jó, akkor nem felejti az el a dolgát. Kivéve, ha érintkezési hibás az elemnél, mint nálam volt. De kib@sztam vele, mert ráforrasztottam az elemre az érintkezőt. Azóta nem szarakodik.

Már régen kellett nekem is újra tanítani,de jellemzően akkor csinálta,amikor messzebbről nyitogattam vagy zártam!

Olvastam anno valamit,hogy be tudja zavarni ez-az!Lehet nincs ebben semmi,de a legtöbbször az is segített ha keményebben csuktam be az ajtót! :icon1:

Elküldve
  On 2012. 07. 16. at 21:02, Fort írta:

Már régen kellett nekem is újra tanítani,de jellemzően akkor csinálta,amikor messzebbről nyitogattam vagy zártam!

Olvastam anno valamit,hogy be tudja zavarni ez-az!Lehet nincs ebben semmi,de a legtöbbször az is segített ha keményebben csuktam be az ajtót! :icon1:

Akkor király egy rendszer, nekem "A" vekibe ilyen gondom sosem volt, meg nem is lesz:D:D:D A kert végéből nyitom-zárom, akkor is tudja, sosem felejt, majd én is elfelejtem és bele állítok egy csákányt:D
Elküldve
  On 2012. 07. 16. at 6:27, Adam1 írta:

Klímás vagy klíma nélküli változat? Mert különbözik a vezérlés. Mindig így működött, mióta megvetted az autót, vagy időközben romlott el?

Mindkét verziónál a 2-es számú biztosítékről megy a tápja.

- Klímás változatnál ezen a biztosítékon gyújtás nélkül is van áram, egy relé van - amely gyújtás ráadásra húz be, ez adja a ventilátornak a tápot. Én azt valószínűsítem, hogy ez a relé romlott el nálad, behúzva maradt. 1,7 TD gyári klímás változatnál ez a relé a biztosíték táblában van.

- Klíma nélküli változatnál a 2-es biztosíték helyen csak gyújtásnál van áram.

X16XEL, klímás autó, ötödik éve van meg és most kezdte el csinálni ezt pár napja. Köszönöm a tippet, utánanézek, hogy nálam melyik az a relé és kicserélem.

Elküldve

Heló!

Ma kivettem az lekötöttem az aksit mert a műszerfalat vettem ki izzócsere miatt és mióta visszakötöttem az ablakok nem mennek automatán, ez mitől lehet? valaki írta itt hogy tanítani kell. az mit jelent és hogyan kell hogy újra minden a régi legyen. jártam már így F Astrával és G-vel is, egy idő után megjavult mind kettő, csak érdekel hogy ez miért van. Ha valaki tudja kérem írja meg.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.