Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Üdv urak,egy olyan problémával állok szemben,hogy a fordulatszám-mérő nem mozdul ki,a km-óra pedig 0-10 között ugrál,de inkább erősebben rezeg...

Az autó egy x20dth,2000 .Találkozott e már valaki ilyennel?

Hát megpróbálok utánaérdeklődni, majd meglátom sikerül-e. Nekem is ilyen gépem van, eddig szerencsére ilyennel nem találkoztam. :)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ennek ellenére se ismerte fel a program. Az obd2-es csatlakozót rádugtuk, az ment rendesen, de a telefon sajnos már nem látta az ecu-ját a kocsinak :( Pedig jó lett volna, faja progi. kiír mindent amit ki tud olvasni a kocsiból (pill. fogyasztás, üzemanyagszint, sebesség, fordulatszám, hőmérsékletek stb stb...)

A telefonnak az olvasót kellene látnia,nem az autót,pontosabban azzal kommunikálni!Lehet hogy csak félreírtad de elsőnek az olvasóval próbáld szikronizálni a kettőt!Ez is lehet hogy alap dolog számodra,de a gyújtást ráadtad?Egyes méréseknél a motornak is járnia kell!Sajnos több tapasztalatom egyenlőre nincs vele,mert tegnap kaptam csak kölcsön kelly-ét pár napra!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Sok állás után nehezen indul az X20DTL-em! :S Ha járatom egy ideig utána újra indítom akkor jó. Megvettem a beáramló levegő hőmérséklet mérőt, mert azt mondták az lehet az egyik ok. Gondoltam egyet befeküdtem az autó alá és látom, hogy ki van szakadva az olaj dekniben lévő érzékelőből a csati egy szála. A kérdésem az lenne, hogy közrejátszhat ez a hibában és ha igen ezt lehet forrasztani vagy komplett csere? Köszönöm a lehetséges válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Sok állás után nehezen indul az X20DTL-em! :S Ha járatom egy ideig utána újra indítom akkor jó. Megvettem a beáramló levegő hőmérséklet mérőt, mert azt mondták az lehet az egyik ok. Gondoltam egyet befeküdtem az autó alá és látom, hogy ki van szakadva az olaj dekniben lévő érzékelőből a csati egy szála. A kérdésem az lenne, hogy közrejátszhat ez a hibában és ha igen ezt lehet forrasztani vagy komplett csere? Köszönöm a lehetséges válaszokat!

Hello,nem az miatt indul nehezebben,volt nekem is x20dtl motorom,szerintem lelevegősödik,talán.Az talán az oljszint érzékelő vezetéke.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 98-as Vectrám van és érdekelne, és új rádiót szeretnék venni a kocsiba (a gyárit picit már unom..) és érdekelne hogy az új rádióval tudom-e használni majd a kormányról való vezérlést és hogy a kis komputeren megjelennek-e majd a rádiócsatornák nevei ilyesmi? vagy ezt hogy lehet esetleg megoldani hogy jól működjön? válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 98-as Vectrám van és érdekelne, és új rádiót szeretnék venni a kocsiba (a gyárit picit már unom..) és érdekelne hogy az új rádióval tudom-e használni majd a kormányról való vezérlést és hogy a kis komputeren megjelennek-e majd a rádiócsatornák nevei ilyesmi? vagy ezt hogy lehet esetleg megoldani hogy jól működjön? válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!!

Ha nem olyan rádiót veszel ami tudja ezt a funkciót,akkor nem fogod tudni kezelni de a kijelzőn sem jelennek meg az infók!Kábellel viszont megoldható!

Link to comment
Megosztás:

Hy.

Na mit vettem észre a vason: Ahogy kinyitottam a csomagtartót, a bal oldali átvezető gumi kicsit ki van repedve (ezt tudtam), de jobban megvizsgálva észrevettem, hogy a benne futó összes vezeték szigetelése elrepedt, elvált egymástól. :o

Ezt hogy érdemes javítani, megfelelő, ha egyesével elvágom őket és ilyen csúszósarusra megcsinálom? Mert akkor bármikor is le kell venni az ajtót, csak széthúznám és kész...meg egyáltalán ki sem tudnám szedni,vagyis inkább a visszajátszás lenne türelemjáték (bár kiszedéskor egy madzagot behúzva megoldanám).

Itt van 2 kép, a minőség nem a legjobb...:

http://kephost.hu/share-C86A_4F4A6F0E.html

http://kephost.hu/share-6E56_4F4A6F0E.html

Link to comment
Megosztás:

Szigetelő szalag,de el is vághatod,húzol rá zsugorcsövet,összeforrasztod, ráhúzod a forrasztásra,rámelegíted,és kész. nekem is ilyesmi a kinézete,lehet,testvérek?? :omg:

Jah,lehet :) Én is erre gondoltam, csak beugrott a csúszósarus megoldás.

Köszi! ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha nem olyan rádiót veszel ami tudja ezt a funkciót,akkor nem fogod tudni kezelni de a kijelzőn sem jelennek meg az infók!Kábellel viszont megoldható!

Esetleg valami átalakító kábelre gondolsz? és akkor minden rádióval lehet ezt csinálni, vagy te most kifejezettten arról beszélsz, ami erre alkalmas? és ha esetleg tudnál segíteni hogy pontosan milyen kábel ez és hol juthatok hozzá, nagyon megköszönném!!

Link to comment
Megosztás:

Jah,lehet :) Én is erre gondoltam, csak beugrott a csúszósarus megoldás.

Köszi! ;)

El vannak ridegedve a vezetékek, ezért a sok hajlítgatástól megtört rajtuk a szigetelés. Szerintem szigszalagozd őket egyenként körbe.

Másik megoldás, hogy az átvezetéstől kezdve cseréled mind az akárhány vezetéket az ajtóban. Elvágod, megtoldod zsugorcsővel szigeteled, a toldást pedig bele tolod a kasztniba, hogy ezentúl az új vezetékeket érje az állandó hajlítgatás.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg valami átalakító kábelre gondolsz? és akkor minden rádióval lehet ezt csinálni, vagy te most kifejezettten arról beszélsz, ami erre alkalmas? és ha esetleg tudnál segíteni hogy pontosan milyen kábel ez és hol juthatok hozzá, nagyon megköszönném!!

Bizonyos típusokhoz lehet kapni olyan kábelt,ami utána alkalmas arra hogy a kormányról tudd vezérelni a fejegységet és vannak kimondottan olyan fejegységek,amik gyárilag tudják ezt!Az utóbbi a ritkább és persze drágább!Ez példáúl Clarion fejegységekhez való: http://autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=35_38_147&product_id=1721

Link to comment
Megosztás:

El vannak ridegedve a vezetékek, ezért a sok hajlítgatástól megtört rajtuk a szigetelés. Szerintem szigszalagozd őket egyenként körbe.

Másik megoldás, hogy az átvezetéstől kezdve cseréled mind az akárhány vezetéket az ajtóban. Elvágod, megtoldod zsugorcsővel szigeteled, a toldást pedig bele tolod a kasztniba, hogy ezentúl az új vezetékeket érje az állandó hajlítgatás.

Na ez is jó ötlet, köszönöm! ;)

Szépen apránként gyűlnek a munkák, jöhetne már a jó tavaszi idő. :)

Link to comment
Megosztás:

Bizonyos típusokhoz lehet kapni olyan kábelt,ami utána alkalmas arra hogy a kormányról tudd vezérelni a fejegységet és vannak kimondottan olyan fejegységek,amik gyárilag tudják ezt!Az utóbbi a ritkább és persze drágább!Ez példáúl Clarion fejegységekhez való: http://autohifibolt....product_id=1721

Köszönöm szépen a segítséget!! Sok hasznát vettem! Még annyi, hogy a kijelzőre való rákötésnek, ilyen "kábeles-átalakítós" szerű módja nincsen estetleg?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a segítséget!! Sok hasznát vettem! Még annyi, hogy a kijelzőre való rákötésnek, ilyen "kábeles-átalakítós" szerű módja nincsen estetleg?

Arra gondolsz hogy ott is kiírja a rádió csatornák nevét stb?Szerintem ez a fajta kábel a megoldás arra is,de erről kérdezd meg inkább az eladót a vásárlás előtt!

Link to comment
Megosztás:

hali tegnap voltam autóvilamoságinál elfelejtette a központim hogy melyik autó az övé( nem nyitott ki ) újra kellet tanítani ...

ez még eddig okés de kiderült a diagnosztika közben hogy nem jelez vissza az AIRbagom és nem is világit a jelző lámpa mi lehet a gond vagy mit keresek ?

Link to comment
Megosztás:

hali tegnap voltam autóvilamoságinál elfelejtette a központim hogy melyik autó az övé( nem nyitott ki ) újra kellet tanítani ...

ez még eddig okés de kiderült a diagnosztika közben hogy nem jelez vissza az AIRbagom és nem is világit a jelző lámpa mi lehet a gond vagy mit keresek ?

Először izzó csere,majd hibakód kiolvasás!A szerelő nem mondta hogy milyen hibakódot írt ki a gép ha már rá volt kötve a diagnosztika miatt?

Az nagyban leszűkíti a keresési helyet!ABS vezérlő,jeladó stb!

Ha újra kell tanítani,beülsz az autóba,(ajtók csukva)kulcs a helyére,gyújtásra rakod,majd megnyomod a záró gombot!Központi lezár,majd kinyit automatikusan és már jó is!

Link to comment
Megosztás:

Először izzó csere,majd hibakód kiolvasás!A szerelő nem mondta hogy milyen hibakódot írt ki a gép ha már rá volt kötve a diagnosztika miatt?

Az nagyban leszűkíti a keresési helyet!ABS vezérlő,jeladó stb!

Ha újra kell tanítani,beülsz az autóba,(ajtók csukva)kulcs a helyére,gyújtásra rakod,majd megnyomod a záró gombot!Központi lezár,majd kinyit automatikusan és már jó is!

nem mondott semmit sem hogy mi a hiba kod csak hogy nem jo ,,, köszi az infot a tanitásrol

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok 98as vectra b caravanra szeretnek a vonohorgot bekotni,az auto nem alap de nem is fullos,elvileg be van kabelezve erre a celra?hol kell rakotni az elektromos rendszerre?varom a segitsegeteket,es elore is koszonom!!!

Elvileg a csomitartóban a szőnyeg alatt keresd a csatlakozót, vagy a bal lámpa körül, de van olyan akinél a lökhárító alatt volt a gyári csatlakozó - nem mindegyikben van kiépítve gyárilag, az enyém CDX felszereltség mégsem volt benne csati.

Ha nincs csati akkor a bal hátsó lámpára lehet csatlakozni - én is ezt tettem.

Visszajelzéshez ha a gyárit szeretnéd használni a műszerfalon - ez a legkézenfekvőbb - ki kell venni a műszerfalat, hogy izzót tegyél a helyére, nekem működött alapból, úgy tudom, hogy az index relé mindben tudja az utánfutó funkciót is.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg a csomitartóban a szőnyeg alatt keresd a csatlakozót, vagy a bal lámpa körül, de van olyan akinél a lökhárító alatt volt a gyári csatlakozó - nem mindegyikben van kiépítve gyárilag, az enyém CDX felszereltség mégsem volt benne csati. Ha nincs csati akkor a bal hátsó lámpára lehet csatlakozni - én is ezt tettem. Visszajelzéshez ha a gyárit szeretnéd használni a műszerfalon - ez a legkézenfekvőbb - ki kell venni a műszerfalat, hogy izzót tegyél a helyére, nekem működött alapból, úgy tudom, hogy az index relé mindben tudja az utánfutó funkciót is.

Úgy érted, alapból tudja az utánfutó funkciót? Tehát rácsatlakozol hátul a jobb és a bal indexre, és működteti a visszajelző lámpát?

Link to comment
Megosztás:

Úgy érted, alapból tudja az utánfutó funkciót? Tehát rácsatlakozol hátul a jobb és a bal indexre, és működteti a visszajelző lámpát?

Igen Úgy, ha beteszed az izzót a visszajelzőbe nem kell külön kábelezni, az alap műszerfali visszajelző fogja jelezni az utánfutót.

ha nincs rákötve semmi akkor nem villog, ha ráteszed az utánfutót akkor villog az indexel egyszerre. Ezt műszakin is elfogadják.

tehát ez clip_00.jpg fog villogni

Izzó mindenképpen kell bele, gyárilag nincs!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.