Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
értem köszi:) és ezt valahogy nem lehet belekalibrálni vagy veszett fejsze nyele?:/

Bele lehet tenni,de ha nem értesz hozzá és nem tudsz beszerezni külön féle érzékelőket,átkötéseket végezni akkor neki se állj,mert nagyobb

baj okozol vele!A MID kijelzőnél a csatlakozó színére figyelj vásárláskor!Sárga kell,nem szürke!

Elküldve
Gratula, mehet a helyére :huh:

4 vezetéket kell átvezetni a két ajtó között, ebből egyik a tükörfűtés, aminek tápot kell adni valahonnan.

Ezen kívül a bal oldali ajtóba kell egy vezeték, amiről a tükör motorok kapják a tápot.

Hideg van most ehhez :rolleyes:

Elküldve
Tükörfűtést érdemes a hátsó szélvédő fűtésére kötni, gyárilag is oda van kötve.

Tudom, de én külön középkonzoli kapcsolóval fogom majd megoldani, illetve Illetve relé is szükségeltetik hozzá, mert 1A az áramfelvétel oldalanként. A kapcsoló egy db belső levegő keringető kapcsoló lesz, beépítve balról a második helyre, a nyomó része kicserélve hátsó ablakfűtés ikonosra :rolleyes:.

Nem akarom feleslegesen terhelni a generátort majd a hátsó ablakfűtéssel, ha a tükörfűtést bekapcsolom.

Elküldve

Általánosat én is találtam, kifejezetten opelesre gondoltam

Arra vagyok kíváncsi, hogy a tempomat diagnosztikai szálja hova van bekötve. Az elektromos rajz a 8-as pint hozza. Amit itt belinkeltem az meg a MID-TID kijelzők diagnosztikai szálját írja a 8asra. Akkor most mi az igazság szerintetek? Lehet olyan, hogy egy pinre több elektromos alkatrész diagnosztikai szálja megy rá?

Elküldve
Általánosat én is találtam, kifejezetten opelesre gondoltam

Arra vagyok kíváncsi, hogy a tempomat diagnosztikai szálja hova van bekötve. Az elektromos rajz a 8-as pint hozza. Amit itt belinkeltem az meg a MID-TID kijelzők diagnosztikai szálját írja a 8asra. Akkor most mi az igazság szerintetek? Lehet olyan, hogy egy pinre több elektromos alkatrész diagnosztikai szálja megy rá?

Igen valószinű hogy több cucc van 1 pinre kötve Ha megnézed a progi is 4 pin között váltogat

Elküldve
Igen valószinű hogy több cucc van 1 pinre kötve Ha megnézed a progi is 4 pin között váltogat

Igen, most kattintgattam végig: a 3, 7, 8 és a 12-es pineket használja a program, a következők szerint:

3: Immo, Centrálzár, riasztó, automata sebességváltó

7: Rádió, Műszeregység, Motor

8: Sebességtartó, 97 felett TID, MID

12: ABS, Légzsák, Digitklíma

Kerestem a rádiókat, meg az info kijelzőt is, ez nincs benne a 96-os évjáratú B Vekiben, mármint a programban. 97-től kezdve viszont benne van már, Infotainment rendszer címszó alatt.

Mindkét kocsiban a 3,4,5,7,8,12,16 pin van meg az OBD csatiban.

Elküldve
Igen, most kattintgattam végig: a 3, 7, 8 és a 12-es pineket használja a program, a következők szerint:

3: Immo, Centrálzár, riasztó, automata sebességváltó

7: Rádió, Műszeregység, Motor

8: Sebességtartó, 97 felett TID, MID

12: ABS, Légzsák, Digitklíma

Kerestem a rádiókat, meg az info kijelzőt is, ez nincs benne a 96-os évjáratú B Vekiben, mármint a programban. 97-től kezdve viszont benne van már, Infotainment rendszer címszó alatt.

Mindkét kocsiban a 3,4,5,7,8,12,16 pin van meg az OBD csatiban.

igen

De ha neked infó van akkor kiválasztod a 97es évjáratot és akkor onnan kezeli a kijelzőt meg a többit a mi a 96 os ba nincs benne

Elküldve
igen

De ha neked infó van akkor kiválasztod a 97es évjáratot és akkor onnan kezeli a kijelzőt meg a többit a mi a 96 os ba nincs benne

Igen, ezt gondoltam én is :rolleyes:

Elküldve
Tudom, de én külön középkonzoli kapcsolóval fogom majd megoldani, illetve Illetve relé is szükségeltetik hozzá, mert 1A az áramfelvétel oldalanként. A kapcsoló egy db belső levegő keringető kapcsoló lesz, beépítve balról a második helyre, a nyomó része kicserélve hátsó ablakfűtés ikonosra :rolleyes:.

Nem akarom feleslegesen terhelni a generátort majd a hátsó ablakfűtéssel, ha a tükörfűtést bekapcsolom.

30A-es biztije van a hátsóablak fűtésnek emlékeim szerint, elfogja bírtni ezt még.

Az időzítő relé kb 15percig fűti a tükörlapot, én átalakítottamm így 5 percig fűt csak.

A gyári relé belső kapcsolási rajza megvan még valahol, ha kell és a táblázat is az RC tag változtatásához.

Elküldve
30A-es biztije van a hátsóablak fűtésnek emlékeim szerint, elfogja bírtni ezt még.

Az időzítő relé kb 15percig fűti a tükörlapot, én átalakítottamm így 5 percig fűt csak.

A gyári relé belső kapcsolási rajza megvan még valahol, ha kell és a táblázat is az RC tag változtatásához.

Tudom, hogy elbírná, csak már 2 generátort evett meg a kocsi, úgyhogy külön fogom kötni.

A hátsó ablakfűtést nem használom, a tükörfűtést pedig szinte minden nap kellene, mert egy völgyben mindig fullra beködösödik/bepárásodik. Szóval emiatt ne menjen a hátsó ablakfűtés.

Elküldve

Tesztelted már a műszert?

Tudom, hogy elbírná, csak már 2 generátort evett meg a kocsi, úgyhogy külön fogom kötni.

A hátsó ablakfűtést nem használom, a tükörfűtést pedig szinte minden nap kellene, mert egy völgyben mindig fullra beködösödik/bepárásodik. Szóval emiatt ne menjen a hátsó ablakfűtés.

Elküldve

Tudom, hogy elbírná, csak már 2 generátort evett meg a kocsi, úgyhogy külön fogom kötni.

A hátsó ablakfűtést nem használom, a tükörfűtést pedig szinte minden nap kellene, mert egy völgyben mindig fullra beködösödik/bepárásodik. Szóval emiatt ne menjen a hátsó ablakfűtés.

Félreértesz: a biztitáblán kötöd oda, nem a kapcsolt ágra.

Elküldve

Tesztelted már a műszert?

Igen, teszteltem, tökéletesen működik.

Minden elektromos részegységre rá tudtam csatlakozni. Km órát írni olvasni lehet vele. Az egyik kocsiban a légzsák hibát ki tudtam vele ütni. Tankban lévő üzemanyag mennyiségét kiírja literre :)

Ha valaki tervezi ilyesminek a beszerzését, nyugodtan tegye meg. Ha esetleg olcsóbban találtok régebbi verziósat, vagy idegen nyelvűt, az 1,44-es magyar szoftvert elküldöm hozzá szívesen.

Elküldve

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Hogyan tudom kicserélni a gyujtáskapcsolóbetétet?

Próbáltam leszedni de nem ment! Felül találtam egy pici rögzítő csavart azt kiszedtem így már féli kimozdult a helyéről! Az ellentétes oldalán is van egy lyuk de abban vagy nem csavar van vagynekem nem sikerült kiszednem! :) Valami infot esetleg valaki?

Előre is köszi!

Sanyi

Elküldve

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Hogyan tudom kicserélni a gyujtáskapcsolóbetétet?

Próbáltam leszedni de nem ment! Felül találtam egy pici rögzítő csavart azt kiszedtem így már féli kimozdult a helyéről! Az ellentétes oldalán is van egy lyuk de abban vagy nem csavar van vagynekem nem sikerült kiszednem! :) Valami infot esetleg valaki?

Előre is köszi!

Sanyi

Az nem egy sima stift véletlenül, amit csak simán ki kell ütni?

Elküldve

Az nem egy sima stift véletlenül, amit csak simán ki kell ütni?

A felső lyukba egy abba pont belemenő vékony kemény drótót vagy olyan vékony csavarhúzót bele kell dugni a kulcsot pedig a bevágással egyirányba kell beállítani és ki tudod huzni a betétet azt hiszem a 2 .állásba kell a kulcsot forditani

Elküldve

Valahol már le volt írva sajnos nem emlékszem, hogy hol.

Lehet, hogy rosszul mondom, de azt hiszem azon a lyukon benyúlva kell valami pöcköt megnyomni de csak úgy, hogy a kulcs benne van és kijön az egész betét. Majd javítanak ha nem jót írtam.

Látom beelőztek

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.