Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Gondolom erősebb lesz a műszerfal világítás fénye!Én semmi hasonlót nem vettem észre sem indításnál,sem indexelésnél!Egyedül a hátsó ablakfűtés bekapcsolásakor esik vissza a fordulat egy kicsit,viszont ki nem kapcsol valamiért mostanában! :D

Egy öntartó kapcsolású vezérlése van. Lehet, hogy a reléd nem jó. Vagy a kapcsoló.

Elküldve
Egy öntartó kapcsolású vezérlése van. Lehet, hogy a reléd nem jó. Vagy a kapcsoló.

Az öntartó kapcsolást a multitimer végzi és 15 perc elteltével kapcsol ki automatikusan....

A hátsó ablakfűtés igencsak nagy terhelő áramot vesz fel... max 30A akárcsak az ülésfűtés...

Elküldve

Helló!

Kérdésem lenne, hogy az első lámpák nagyon a földre világítanak!

Ezt csak szervízben lehet beállítani, vagy betudom házilag is és ha be akkor hogyan?

Előre is kösziiiiii

Elküldve
Helló!

Kérdésem lenne, hogy az első lámpák nagyon a földre világítanak!

Ezt csak szervízben lehet beállítani, vagy betudom házilag is és ha be akkor hogyan?

Előre is kösziiiiii

A lámpák tetején a motortérben keress egy imbusznyílást, azokkal lehet állítani fel-le, és jobbra-balra. Általában fehér színűek.

Valami ilyet keress l_mpa2.jpg

Sárga karikában

Elküldve
A lámpák tetején a motortérben keress egy imbusznyílást, azokkal lehet állítani fel-le, és jobbra-balra. Általában fehér színűek.

Valami ilyet keress l_mpa2.jpg

Sárga karikában

Köszikkkke

Megpróbálom :D

Elküldve

Sziasztok!

Egy egészen egzotikus problémával fordulnék hozzátok, hátha van valami jó ötletetek. :D

Az egyik rokonom B Vectrájánál olyan hiba fordul elő, hogy amikor megáll vele, leállítja a motort, felkapcsolódik a helyzetjelző elől-hátul. Tehát világít az autó, mint a karácsonyfa.

Szerelőnél most volt: biztosítékok jók, lekapták a műszerfalat, állítólag ott sem találtak semmit. Van esetleg valami szuper ötletetek, hogy merre keressük a hibaforrást, esetleges megoldás?

Jelenleg a dolgot a saruk eltávolításával orvosolják. :P

Előre is köszönöm, a segítségeteket!

Elküldve
Köszikkkke

Megpróbálom :D

Ha túltekered,kiakadhat és akkor szedheted szét az egészet(ha csak már nem akadt ki és azért világítja a földet)Az egyik csavar oldal irányban állítja,így ha otthon állsz neki,próbáld meg falnál és csak kicsiket csavarni rajta!Persze "nullás" állásban,hogy ha a szembejövők villognak,lejjebb tudd majd venni!

Műhelyben egy ezresért belövik géppel és nem fogsz csuklani este vezetés közben! :P

Elküldve
Sziasztok!

Egy egészen egzotikus problémával fordulnék hozzátok, hátha van valami jó ötletetek. :D

Az egyik rokonom B Vectrájánál olyan hiba fordul elő, hogy amikor megáll vele, leállítja a motort, felkapcsolódik a helyzetjelző elől-hátul. Tehát világít az autó, mint a karácsonyfa.

Szerelőnél most volt: biztosítékok jók, lekapták a műszerfalat, állítólag ott sem találtak semmit. Van esetleg valami szuper ötletetek, hogy merre keressük a hibaforrást, esetleges megoldás?

Jelenleg a dolgot a saruk eltávolításával orvosolják. :P

Előre is köszönöm, a segítségeteket!

Mindkét oldalon?

Elküldve
Sziasztok!

Egy egészen egzotikus problémával fordulnék hozzátok, hátha van valami jó ötletetek. :D

Az egyik rokonom B Vectrájánál olyan hiba fordul elő, hogy amikor megáll vele, leállítja a motort, felkapcsolódik a helyzetjelző elől-hátul. Tehát világít az autó, mint a karácsonyfa.

Szerelőnél most volt: biztosítékok jók, lekapták a műszerfalat, állítólag ott sem találtak semmit. Van esetleg valami szuper ötletetek, hogy merre keressük a hibaforrást, esetleges megoldás?

Jelenleg a dolgot a saruk eltávolításával orvosolják. :P

Előre is köszönöm, a segítségeteket!

Én az index kapcsoló, vagy annak kábelezése körül keresném a problémát.

Mert leállított motornál az index kapcsolóval kapcsolod a parkoló lámpát. Lehet hogy az index kapcsolóban van valami hiba, ezért nyomja fel a helyzetjelzőt.

Elküldve
Sziasztok!

Egy egészen egzotikus problémával fordulnék hozzátok, hátha van valami jó ötletetek. :D

Az egyik rokonom B Vectrájánál olyan hiba fordul elő, hogy amikor megáll vele, leállítja a motort, felkapcsolódik a helyzetjelző elől-hátul. Tehát világít az autó, mint a karácsonyfa...

Én az index kapcsoló, vagy annak kábelezése körül keresném a problémát.

Mert leállított motornál az index kapcsolóval kapcsolod a parkoló lámpát. Lehet hogy az index kapcsolóban van valami hiba, ezért nyomja fel a helyzetjelzőt.

Bent a cégnél a műszaki mentőn (Navara) csinálja, ha fénykürtözöl vele, egyből felkapcsolja a lámpákat és csak úgy tudod megszüntetni, ha bekapcsolod a tompítottat és lekapcsolod. Ezt nemrég találta ki. Mivel azon az indexkapcsolón van a lámpakapcsoló, így nem lehet más a hiba, mint a kapcsoló vagy érintkezési hiba.

Ez lesz a hiba ott is.

Elküldve
Bent a cégnél a műszaki mentőn (Navara) csinálja, ha fénykürtözöl vele, egyből felkapcsolja a lámpákat és csak úgy tudod megszüntetni, ha bekapcsolod a tompítottat és lekapcsolod. Ezt nemrég találta ki. Mivel azon az indexkapcsolón van a lámpakapcsoló, így nem lehet más a hiba, mint a kapcsoló vagy érintkezési hiba.

Ez lesz a hiba ott is.

A Nissant nem hasonlítanám ehhez, mert ott az indexkapcsolóval kapcsolod a tömpítottat is.

Elküldve
Mindkét oldalon?

Igen, mindkét oldalon ég a parkoló lámpa, tehát: elöl, hátul, oldalsó index.

Még ami most még jelentkezett:

- a központi zár bezárásakor eddig autómatikusan felhúzta az ablakokat, most már ez sem működik,

- az elakadásjelző nem működik leállított motornál, gyújtással (ergó az index sem).

Valószínűnek tartom ezt az indexes megoldást, bár még holnapra kerítenek egy állítólagos elektromos "szakit".

Köszönöm mégegyszer, hogy foglalkoztok a problémával. Ha többet tudok, akkor írok. Akkor is, ha esetleg holnap megoldják a dolgot, hogy ha valakinek előfordul ilyesmi, akkor tanulságként meglegyen. :D

Elküldve
Utólagos riasztó van benne?

Utólagosan lett beszerelve szerintem ez az ablakemelős dolog, elvileg nincs riasztó.

Milyen vicces az élet, mire le lett víve az autó a villamosságishoz persze eltűnt minden problémája, így a villamosságis csak széttárta a kezét. Ő is az index környékére, nah meg erre az elvileg utólagosan belehekkelt ablakemelő modulra gyanakodott, de állítása szerint így, hogy nincs hiba, így nem tud hova nyúlni. Tiszta Murphi...

Elküldve

Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Hol találom meg az ablakmosó motorját? Szerintem meghalt, mert a tartály csurig töltve, beindítom az ablaktörlőt, de még a motor hangját sem lehet hallani. Nagy meló azt kicserélni? Előre is köszi. Laci

Elküldve
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Hol találom meg az ablakmosó motorját? Szerintem meghalt, mert a tartály csurig töltve, beindítom az ablaktörlőt, de még a motor hangját sem lehet hallani. Nagy meló azt kicserélni? Előre is köszi. Laci

Elég egy helyre beírni,mindenki olvassa az összeset :D

Elküldve
És mikor kapcsol ki ?

A fejlemény az, hogy most már meleg motornál kikapcsol egyből, nincs utánizzítás sem akkor. Eddig OK! :D

Ami viszont még nem egyértelmű, hogy hidegen az utánizzítás kb 5-6 perc és hiába indulok el a kocsival és megyek 50-60km/h-val, akkor sem kapcsol ki, csak ha lejárt az ideje.

Ez noooormális???? :P

Elküldve
A fejlemény az, hogy most már meleg motornál kikapcsol egyből, nincs utánizzítás sem akkor. Eddig OK! :D

Ami viszont még nem egyértelmű, hogy hidegen az utánizzítás kb 5-6 perc és hiába indulok el a kocsival és megyek 50-60km/h-val, akkor sem kapcsol ki, csak ha lejárt az ideje.

Ez noooormális???? :P

Az nem gond...

Elküldve
A fejlemény az, hogy most már meleg motornál kikapcsol egyből, nincs utánizzítás sem akkor. Eddig OK! :D

Ami viszont még nem egyértelmű, hogy hidegen az utánizzítás kb 5-6 perc és hiába indulok el a kocsival és megyek 50-60km/h-val, akkor sem kapcsol ki, csak ha lejárt az ideje.

Ez noooormális???? :P

Hát az nem. 5-6 perc után ki kell kapcsolnia. Ha ennyi idő alatt megteszel 50-60 km-t, akkor persze normális :P

Elküldve
Hát az nem. 5-6 perc után ki kell kapcsolnia. Ha ennyi idő alatt megteszel 50-60 km-t, akkor persze normális :D

:P

Nem megteszek, hanem annyival megyek! :P Azt olvastam, hogy 18Km/h-nál ki kellene kapcsolnia!

Elküldve
:P

Nem megteszek, hanem annyival megyek! :D Azt olvastam, hogy 18Km/h-nál ki kellene kapcsolnia!

Szerintem nincs összekötve az izzítás a sebesség jellel. Legalábbis én nem vettem észre, hogy kikapcsolna az izzítás, ha elindulok.

Elküldve

Sziasztok!

Ki kellene cserélni a vekiben a műszeregységet mert eléggé beteges sajna.

Van valakinek esetleg egy működőképes? Árban mennyi lenne?

A számláló állását az óra menti el vagy kivűről kapja az infót? Nem szeretnék több kilométeres órát rakni bele.

Elküldve
Sziasztok!

Ki kellene cserélni a vekiben a műszeregységet mert eléggé beteges sajna.

Van valakinek esetleg egy működőképes? Árban mennyi lenne?

A számláló állását az óra menti el vagy kivűről kapja az infót? Nem szeretnék több kilométeres órát rakni bele.

A km szerintem amit kiír az a műszeregységben van elmentve.

Elküldve
A számláló állását az óra menti el vagy kivűről kapja az infót? Nem szeretnék több kilométeres órát rakni bele.

Szerintem nem sok esély van rá, hogy ugyanolyan km állásút tudjál szerezni, mint a tiéd. Át kell állíttatni, aztán kész :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.