Fort Elküldve Június28, 2011 Elküldve Június28, 2011 Srácok, nagyon köszönöm!!! Ha megvan a probléma,leírhatnád mi volt és hogyan sikerült orvosolni,hogy másnak is segítsen esetleg! :D
Nightmare Elküldve Július1, 2011 Elküldve Július1, 2011 Sziasztok! Kérnék egy kis segitséget epp ledezem a muszerfalat de amikor raktam volna vissza a mutatok ossze vissza jarnak.Az a kerdesem hogy lehet a muszerfal mutatoit ujra állítani?
kocka Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Sziasztok! Kérnék egy kis segitséget epp ledezem a muszerfalat de amikor raktam volna vissza a mutatok ossze vissza jarnak.Az a kerdesem hogy lehet a muszerfal mutatoit ujra állítani? A fordulat és a km mutatót csak úgy tudod nullára állítani, ha visszateszed a műszert és adsz egy gyújtást. Akkor a mutatótengelyek beállnak nullára, így tedd fel a mutatókat, hogy nullán legyen. A vízhőfok és benzinszintet pedig asztalon, kiveszed a határoló pöcköket, majd alapállapotban úgy rakod fel, hogy a pöcök helye alatt legyen két miliméterrel a mutató, elvileg jónak kell lennie.
Nightmare Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 A fordulat és a km mutatót csak úgy tudod nullára állítani, ha visszateszed a műszert és adsz egy gyújtást. Akkor a mutatótengelyek beállnak nullára, így tedd fel a mutatókat, hogy nullán legyen. A vízhőfok és benzinszintet pedig asztalon, kiveszed a határoló pöcköket, majd alapállapotban úgy rakod fel, hogy a pöcök helye alatt legyen két miliméterrel a mutató, elvileg jónak kell lennie. Köszi szépen nagyon sokat segitettél!Megyek is megprobálom!
Nightmare Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Sziasztok!Még annyi kérdésem volna hogy a kocsit kereskedésben vettem már akkor sem müködött a tavirányitója a központizárnak szerintem nincs ráhangolva nem tudja valaki véletlen hogy kell ráhangolni a távirányitot a központizárra?
Fort Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Sziasztok!Még annyi kérdésem volna hogy a kocsit kereskedésben vettem már akkor sem müködött a tavirányitója a központizárnak szerintem nincs ráhangolva nem tudja valaki véletlen hogy kell ráhangolni a távirányitot a központizárra? Beülsz,kulcsot bedugod a helyére,gyújtásra kapcsolod,megnyomod a bezár gombot és kész is!Az ajtó lezár,majd magától kinyílik! Ha nem csinál semmit,akkor nézd meg az elemet benne! :D
_Seth_ Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Beülsz,kulcsot bedugod a helyére,gyújtásra kapcsolod,megnyomod a bezár gombot és kész is!Az ajtó lezár,majd magától kinyílik! Ha nem csinál semmit,akkor nézd meg az elemet benne! :icon4: És ha elem ellenőrzése után sem nyit akkor a távirányító nem az autóhoz való :D
Fort Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 És ha elem ellenőrzése után sem nyit akkor a távirányító nem az autóhoz való :D Most hogy mondod,holnap kipróbálom a pótkulcsot és a pót távirányítót!Köszi az ötletet! :icon4:
Timer Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Néhány évvel ezelőtt ki kellett cserélnem a távirányítót, akkor az újat nem lehetett a szokásos módszerrel hozzátanítani az autóhoz. Tec2-vel engedélyezték az új egység fogadását, ezután már simán ment a művelet.
Szabi boy Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Szevasztok! NCDR-es rádiót kerestetik .... :-) (1100/1500, telematik se lenne rossz, kijelzőt elméletileg meg tudom szerezni..., amíg no NCDR, No CID, feleslegesen nem vásárolok....) Válaszokat előre is kösziiiii :-)
Fort Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Szevasztok!NCDR-es rádiót kerestetik .... :-) (1100/1500, telematik se lenne rossz, kijelzőt elméletileg meg tudom szerezni..., amíg no NCDR, No CID, feleslegesen nem vásárolok....) Válaszokat előre is kösziiiii :-) Mindenki olvassa az összes topicot a B Vectrában,Bocsek pedig már válaszolt is neked hogy a jövő héten megnézi neki milyen van!
Nightmare Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 A fordulat és a km mutatót csak úgy tudod nullára állítani, ha visszateszed a műszert és adsz egy gyújtást. Akkor a mutatótengelyek beállnak nullára, így tedd fel a mutatókat, hogy nullán legyen. A vízhőfok és benzinszintet pedig asztalon, kiveszed a határoló pöcköket, majd alapállapotban úgy rakod fel, hogy a pöcök helye alatt legyen két miliméterrel a mutató, elvileg jónak kell lennie. Sziasztok! Sikerült a kilóméterórát és a fordulatszám mérőt beállítani de a vizhőfok és a benzinmutató nem müködik még mindig. Probálgattam de gyujtásnál csak fekszenek nem csinálnak semmit. Ha van még ötlet azt megköszönném!
kocka Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Sziasztok! Sikerült a kilóméterórát és a fordulatszám mérőt beállítani de a vizhőfok és a benzinmutató nem müködik még mindig. Probálgattam de gyujtásnál csak fekszenek nem csinálnak semmit. Ha van még ötlet azt megköszönném! Mennyire szedted szét az órát, nem lehet, hogy azt a vékony vezetéket elszakítottad ami a műszer lábára van forrasztva? Arra a lábra ami csatlakozik a panelba. Itt egy kép a lábakról: azok a vékony tüskék Kiszedett állapotban mozgasd meg a mutatót óvatosan, ha elengeded lassan kell neki visszamenni alaphelyzetbe. Az is lehet, hogy csak szorul.
Bocsek Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 A hátsó hangszóró cseréjéhez le kell szedni az ajtókárpitot? Vagy elég csak a hangszórórácsot leszedni?
Big Boss Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Le kell szedni a kárpitot, összesen 1.5 órát szenvedtem vele én+wessz összesen mert vmi idióta fordítva rakta be az ablaktekerőn az omegagyűrűt és nem lehetett kihúzni -.- Ha valakinek van egy fölös hátsó hangszórója szóljon egyébként :D
Bocsek Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Le kell szedni a kárpitot, összesen 1.5 órát szenvedtem vele én+wessz összesen mert vmi idióta fordítva rakta be az ablaktekerőn az omegagyűrűt és nem lehetett kihúzni -.- Ha valakinek van egy fölös hátsó hangszórója szóljon egyébként :D Ha válaszol a srác vaterán, és sikerül nyélbe ütni a bizniszt még holnap, akkor - remélhetőleg - hétvégén bekerülnek az újak, és onnantól lesznek fölös gyári hátsó hangszóróim :icon4:
Nightmare Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Mennyire szedted szét az órát, nem lehet, hogy azt a vékony vezetéket elszakítottad ami a műszer lábára van forrasztva? Arra a lábra ami csatlakozik a panelba. Itt egy kép a lábakról: azok a vékony tüskék Kiszedett állapotban mozgasd meg a mutatót óvatosan, ha elengeded lassan kell neki visszamenni alaphelyzetbe. Az is lehet, hogy csak szorul. Szia!Én ez alapján szedtem szét a műszerfalat: http://www.opel-magazin.hu/technika/szerel...atalakitas.html Igazából a mutatók műszereihez és a panelhoz nem nagyon kellet nyúlni csak a fényvezető műanyagot szedtem le róla nem nagyon hiszem hogy ez alatt megsérülhetett viszont lehet hogy egyszer rosszul értem hozza a 12 voltos tápommal amikor próbálgattam hogy sikerült a bekötés és lehet valami zárlatot kapott vagy nem tudom minden esetre most ha elengedem a mutatót fenn akkor szép lassan ereszkedik nulla alá ha gyújtást adok akkor viszont nem áll be nem csinál semmit.
kocka Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szia!Én ez alapján szedtem szét a műszerfalat: http://www.opel-magazin.hu/technika/szerel...atalakitas.html Igazából a mutatók műszereihez és a panelhoz nem nagyon kellet nyúlni csak a fényvezető műanyagot szedtem le róla nem nagyon hiszem hogy ez alatt megsérülhetett viszont lehet hogy egyszer rosszul értem hozza a 12 voltos tápommal amikor próbálgattam hogy sikerült a bekötés és lehet valami zárlatot kapott vagy nem tudom minden esetre most ha elengedem a mutatót fenn akkor szép lassan ereszkedik nulla alá ha gyújtást adok akkor viszont nem áll be nem csinál semmit. Nekem is ez volt az egyik kiindulás mikor ledeztem, esetleg még műszerrel mérj rá a két említett lábra, van e valamilyen ellenállás köztük, vagy szakadás. Több ötletem sajna nincs.
Adam1 Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Valakinek nincsen véletlenül leírása, útmutatója, vagy linkje arról, hogy lehet kiszerelni a teljes műszerfalat az autóból? Nemcsak a műszeregységre gondoltam, hanem az egész műszerfalra.
straega Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Valakinek nincsen véletlenül leírása, útmutatója, vagy linkje arról, hogy lehet kiszerelni a teljes műszerfalat az autóból? Nemcsak a műszeregységre gondoltam, hanem az egész műszerfalra. pü-be küldj emil címet aztán megy
Bocsek Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Le kell szedni a kárpitot, összesen 1.5 órát szenvedtem vele én+wessz összesen mert vmi idióta fordítva rakta be az ablaktekerőn az omegagyűrűt és nem lehetett kihúzni -.- Ha valakinek van egy fölös hátsó hangszórója szóljon egyébként :D Na, bentvan az új hangszórópáros. JBL GTO-528 került bele. Elég jól szól a gyárihoz képest, pedig csak fejegységről hajtom. Főleg a mélyet adja szebben. Úgyhogy van egy pár fölös hátsó hangszóróm, ha érdekel, keress meg pü-ben.
straega Elküldve Július11, 2011 Elküldve Július11, 2011 Na, bentvan az új hangszórópáros. JBL GTO-528 került bele. Elég jól szól a gyárihoz képest, pedig csak fejegységről hajtom. Főleg a mélyet adja szebben. Úgyhogy van egy pár fölös hátsó hangszóróm, ha érdekel, keress meg pü-ben. hátsó ajtó hsz-hoz nem kell semmi beépítő gyűrű? csak simán régi ki új be?
Bocsek Elküldve Július11, 2011 Elküldve Július11, 2011 hátsó ajtó hsz-hoz nem kell semmi beépítő gyűrű? csak simán régi ki új be? nem kell beépítőkeret, csak a gyári 3 csavaros, míg amit nekem sikerült vennem az 4, tehát furkálnom kellett
Sankaka Elküldve Július14, 2011 Elküldve Július14, 2011 Sziasztok, A rendszámtábla világításom nem akar működni. :D Kiszedtem, kitakarítottam, multival rámértem, semmi áram nem jön. Megnéztem a biztit, semmi baja... Valakinek ötlet? Vagy autóvillamosságis inkább?
Recommended Posts