Big Boss Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Le kell szedni és olyanhoz vinni aki VALÓBAN TUD öntvényt hegeszteni, és nem csak azt mondja h tud. Egyébként szétreped max 1hónapon belül. Ha jól is hegeszti meg 1-2 évnél tovább nem hinném, hogy bírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomigame Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Azt tudom csak mondani hogy tegnap reggel inditottam utánna egyből meg is állt. És kiirta hogy program. és utánna már nem indult el, csak forog az önindító. Megprobálom ezt a villogtatást hátha eredményes lesz. Sosem csinált még ilyet azelőtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomigame Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Amit irtatok a csatlakozo nálam érdekes modon fekete..)) azon kivül még kettő van egy zöld csati meg egy nem tom milyen szinű de ezek nem vég csatik hanem toldatok. A fekete csatlakozon a felső sorban az első kettő ponton nincs is tüske Összekötöttem az 5 öst és a 6ost gyujtás fel de semmi.... Tanácstalan vagyok. Lehet opel szerviz huzatással..??? És még mindig csak a Program felirat van a kijelzőn és nem indul a gép. Ötletek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Ha jót kötöttél össze, és ugy tünik jót, akkor a műszerfalon a motor kontroll lámpának villognia kéne azt kell számolnod. A másik 2 vezeték az ablakemelőé ha jól emléxem. Szólj ha sikerül és írd mit villogott, anélkül csak annyit tudok kérdezni, hogy tuti van benn benzin? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Van már vagy öt éve hogy megcsináltuk a leömlőt, és semmi baja. Ingyen csináltuk meg, és levettük, mert vagy két tőcsavar el volt törve, ebből az egyik a hengerfej síkja alá vagy 2mm-re. Jó volt kiszedni. Mennyinél cserélsz te vezérlést? Vezérlés cseréig nekem még van 10e kilométer... akkor az is idén lesz :) Kutyacsontok nekem tavaly cserélve lettek a prágai utak után (prága belvárosa katasztrófa még magyar szemmel is de nagyon durván) de most mintha megint az csörögne, majd megnézem ha lesz kedvem :D Leömlő: kérdeztem szerelőt de elmondta, hogy nem tuti megoldás mert elrepedhet újra. Neked még bírja most is? Mennyiért csináltattad? Levették hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomigame Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 hát most már nem állok neki de holnap megnézem. Köszi Tele a tank,,)))d Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 De azt nézd már meg pontosan,hogy ha ráadod a gyújtást, akkor elalszik a motorelektronika lámpád? hát most már nem állok neki de holnap megnézem. Köszi Tele a tank,,)))d Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomigame Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Hello Gyujtás után nem világít a check engine lámpa.. Asszem eddig szokott. Motor indult aztán aludt el. Nem értem ezt az egészet. Most is gyujtás program jelzés a képernyőn indito forog de semmi.. Ötlet? Opel szerviz 100 ezer??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Pedig ha rá adod a gyújtást annak kéne világítania. Csak beindulás után alszik el, hisz akkor tudja leellenőrizni hogy nincs hiba. Hello Gyujtás után nem világít a check engine lámpa.. Asszem eddig szokott. Motor indult aztán aludt el. Nem értem ezt az egészet. Most is gyujtás program jelzés a képernyőn indito forog de semmi.. Ötlet? Opel szerviz 100 ezer??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Van már vagy öt éve hogy megcsináltuk a leömlőt, és semmi baja. Ingyen csináltuk meg, és levettük, mert vagy két tőcsavar el volt törve, ebből az egyik a hengerfej síkja alá vagy 2mm-re. Jó volt kiszedni. Mennyinél cserélsz te vezérlést? 60e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Hello Gyujtás után nem világít a check engine lámpa.. Asszem eddig szokott. Motor indult aztán aludt el. Nem értem ezt az egészet. Most is gyujtás program jelzés a képernyőn indito forog de semmi.. Ötlet? Opel szerviz 100 ezer??? Ezek alapján akkor az immora is lehet gondolni, nem? Ha az immo tilt, akkor is a check engine lámpa villog(na, ha működne a te esetedben). Először is cserélj ott egy izzót, hogy az ECU tudjon veled kommunikálni. Ha az nem segít, akkor ECU-t, mert ha az nem működik, akkor értelemszerűen nem is tud neked hibát jelezni (nekem a kadettom csinálta ezt, hogy nem indult, és ECU hibás volt, de nem emlékszem világított-e a checkengine lámpa). Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Multkor faterral voltam, megállította a rendőr, szolt hogy nem világít a bal első majd cserélje. Megköszöntük és elengedett. Baján nem szokásuk büntetni, inkább csak szólnak. Fél éve lejárt jogsival is elengedtek. Igaz 2 héttel később megláttak és jöttek utánam, de addigra már rendben volt. Nálam is generátor probléma van, mint már írtam. Kelly az a generátor lehet érdekelni fog. Költeni nekem is lesz mit: Műszaki februárban, generátor cser, centrálvezérlő csere vagy riasztó, magnó ami kezeli a telóm és kormányról is megy, az oldalán a díszcsíkok és végül téligumi ősszel mert nem érzem ezeket biztonságosnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Üdv mindenkinek! Mi lehet a probléma ha a következők történnek: 1) Világítás felkapcsolva motor akár jár akár nem és az ajtót (mindegy melyiket) kinyitom néha csak hang jelzés de néha még villog is a műszerfal fel-le. 2) Irányjelző megy (mindegy merre) ajtó kinyit index folyamatosan világít és nem lehet kikapcsolni ajtó becsuk kikapcsol 3) Motor jár, belső világítás felkapcsol index nem megy csak folyamatosan világít, belső világítás lekapcsol, kikapcsolható az index Oda jutottam, hogy a belső világítás kavar be az elektronikába mert mind a három esetben világít ugye? A kérdés hogy mihez nyúljak, hol keressek hibát? Segítséget kérnék ha már tapasztalt ilyet vagy tudja mi a baj Előre is Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Üdv mindenkinek! Mi lehet a probléma ha a következők történnek: 1) Világítás felkapcsolva motor akár jár akár nem és az ajtót (mindegy melyiket) kinyitom néha csak hang jelzés de néha még villog is a műszerfal fel-le. 2) Irányjelző megy (mindegy merre) ajtó kinyit index folyamatosan világít és nem lehet kikapcsolni ajtó becsuk kikapcsol 3) Motor jár, belső világítás felkapcsol index nem megy csak folyamatosan világít, belső világítás lekapcsol, kikapcsolható az index Oda jutottam, hogy a belső világítás kavar be az elektronikába mert mind a három esetben világít ugye? A kérdés hogy mihez nyúljak, hol keressek hibát? Segítséget kérnék ha már tapasztalt ilyet vagy tudja mi a baj Előre is Köszi Nekem is volt hasonló furcsaság: Menet közbe belsővilágítás fel-felvillan, ha irányjelző megy akkor vele ellentétesen villog, majd kb 20km után már folyamatosan világít.,illetve irányjelzőre villog.Csak a középső lámpa, ajtóknál nem. Lehúztam, majd 2-3 hónap mulva mikor villszerelőhöz vittem az autót előtte visszadugtam hogy majd megcsinálja, de jó volt és azóta sincs semmi baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 nekem most olyan furcsaság van a kocsiban, hogy minden hideg indításnál (lehet melegnél is) picit halványabb a belső és külső világítás, az ablakfűtés pedig be se kapcsol. Aztán ha adok neki egy gázt akkor 2500 fordulat felett minden kivilágosodik és az ablakfűtés is működik. Utána semmi gond, csak 1x kell adni neki kakaót. Mitől lehet ez? Addig nem zavar, amíg ennyitől megoldódik a gond.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 sgery: Emléxem, hogy ősszel volt szó erről, vagy itt, vagy a vectra a-ban, keresd meg, de ha jól emléxem nincs belőle gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomigame Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Na fejlemény. Az immobilisert mondták hogy az lehet a gondd. Azt mondta a srác hogy a potkulccsal kéne inditani. Nem sikerült. A kulcsokkal minden rendben. HOgy lehet kiütni az immot? Vmi ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 nekem most olyan furcsaság van a kocsiban, hogy minden hideg indításnál (lehet melegnél is) picit halványabb a belső és külső világítás, az ablakfűtés pedig be se kapcsol. Aztán ha adok neki egy gázt akkor 2500 fordulat felett minden kivilágosodik és az ablakfűtés is működik. Utána semmi gond, csak 1x kell adni neki kakaót. Mitől lehet ez? Addig nem zavar, amíg ennyitől megoldódik a gond.. Én kérdeztem ugyanezt ősszel. A villamosságszerelőm szerint addig nincs töltés, de nem lett kimérve meg semmi. Szerinte a generátor hibája. A probléma még mindig fennáll, nem volt vele semmi gond. Ill mikor pár napig csak a faluban jártam vele és sokat is állt lemerült az aksi. feltöltöttem és azóta jó. Azért fura hogy pont 2500nál neked is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 nekem most olyan furcsaság van a kocsiban, hogy minden hideg indításnál (lehet melegnél is) picit halványabb a belső és külső világítás, az ablakfűtés pedig be se kapcsol. Aztán ha adok neki egy gázt akkor 2500 fordulat felett minden kivilágosodik és az ablakfűtés is működik. Utána semmi gond, csak 1x kell adni neki kakaót. Mitől lehet ez? Addig nem zavar, amíg ennyitől megoldódik a gond.. Esetleg a generátor feszültségszabályzója? Lehet hogy amíg nem éri el a 2500-as fordulatot a motor, addig nem termel elég áramot, vagyis egyáltalán nem tölt, és gázfröccs után kezd el, mert akkor generál elég áramot. És a fogyasztók addig nem mennek mind, illetve teljes funkcionalitással míg csak az akksiról megy az autó. Hétvégén nekem ugyanez volt. Vagyis mivel egyáltalán nem töltött a generátor, ezért az elektronika sorba elkezdte lekapcsolni az elektromos dolgokat míg az akksi bírta. Kezdte a hátsóablakfűtéssel, majd jött az ablaktörlő sebessége, levegőbefújó venti sebessége, ABS sem ment, majd műszerfal-világítás, sőt, a műszeregység sem ment a végén. Mindenesetre ki kellene mérned/mérnetek hogy a gázfröccs előtt van-e töltés. Én a szombati esetemen után ezt gyanítom az esetetekben. Sőt amit már korábban írtam én is a fogyasztók teljesítménycsökkenésével kapcsolatban, az már lehet hogy a generátor haldoklásának előjele volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 99,9% hogy a generátorodban szállt el a dióda híd, vagy valamelyik dióda láb engedte el magát. Nálam ez utóbbi volt és pont ugyanezt csinálta. nekem most olyan furcsaság van a kocsiban, hogy minden hideg indításnál (lehet melegnél is) picit halványabb a belső és külső világítás, az ablakfűtés pedig be se kapcsol. Aztán ha adok neki egy gázt akkor 2500 fordulat felett minden kivilágosodik és az ablakfűtés is működik. Utána semmi gond, csak 1x kell adni neki kakaót. Mitől lehet ez? Addig nem zavar, amíg ennyitől megoldódik a gond.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 nekem most olyan furcsaság van a kocsiban, hogy minden hideg indításnál (lehet melegnél is) picit halványabb a belső és külső világítás, az ablakfűtés pedig be se kapcsol. Aztán ha adok neki egy gázt akkor 2500 fordulat felett minden kivilágosodik és az ablakfűtés is működik. Utána semmi gond, csak 1x kell adni neki kakaót. Mitől lehet ez? Addig nem zavar, amíg ennyitől megoldódik a gond.. Szia! szén kefe lesz a ludas ,majd a fesz .szab. Általában igy szokott .én ezt végig csináltam ,és be gurultam ,vettem egy zsír ujjat 27.000-ért ,azóta semmi gond. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Na fejlemény. Az immobilisert mondták hogy az lehet a gondd. Azt mondta a srác hogy a potkulccsal kéne inditani. Nem sikerült. A kulcsokkal minden rendben. HOgy lehet kiütni az immot? Vmi ötlet? Egy Opelek lopására szakosodott ismi biztosan tudna segíteni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Na fejlemény. Az immobilisert mondták hogy az lehet a gondd. Azt mondta a srác hogy a potkulccsal kéne inditani. Nem sikerült. A kulcsokkal minden rendben. HOgy lehet kiütni az immot? Vmi ötlet? OP-COM és kilehet programozni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 tölteni biztos tölt a generátor, mert az akku mindig zöld és nem merül le még hidegben sem 1hét állás után se. és az is biztos, hogy csak első indulásnál kell neki a nagyobb fordulat, utána alapjáraton is minden tökéletesen működik tovább. pont fél éve lett felújítva, persze kérdés mit végeztek el, mert sajnos az egy szar bagázs aki csinálta... de csak ők voltak a közelben.. :/ (3.kerület, csillaghegyi autószerviz a hét megálló mellett - kerülje el aki tudja) azt mondták cserélve lett rajta egy két dolog, már nem tudom mi... 99,9% hogy a generátorodban szállt el a dióda híd, vagy valamelyik dióda láb engedte el magát. Nálam ez utóbbi volt és pont ugyanezt csinálta. és ezt lehet cserélni, ha igen milyen összegű a tétel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomigame Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Aki nem tudná... Reggel motor indit.. beindul és le is állt. Kijelzőn a program felirat olvasható. Akksi benzin ok önindítio forgat semmmi. Potkulcs proba semmmi. Ma beszéltem egy kulcsmásolos emberkével aki ellenorizte a kulcsokban a chip-eket minden ok. Azt mondta az immo tiltott Holnap jön remélem beprogramozza. Remélem nem kerül sokba. Ha ez a baja egyáltalán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts