Fort Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 biztos az övfeszítő a hibás? az ülés alatti oldallégzsák is gyakran lesz kontakthibás és ott kell forrasztani. Biztosan nem az oldallékzsák,mert nincs benne :excl: Övfeszítő csatlakozó,ezt mondták! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 nálam világít is 15 percet mert kb annyi mire hazaérek és vagy épp kikapcsol vagy még mindig szokott menni. Ha meg lekapcsol idő elött akkor kell neki a gázfröccs és megjönnek a fények utána vissza is tudom kapcsolni. :( :excl: Nekem lekapcsol és annyi!Ha benyomom újra világít az izzó,ha nem,akkor nem,bármennyire is pörgetném! Lehet hogy én értelek félre de ezt nem értem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 :( :excl: Nekem lekapcsol és annyi!Ha benyomom újra világít az izzó,ha nem,akkor nem,bármennyire is pörgetném! Lehet hogy én értelek félre de ezt nem értem... Szerintem ott megint csak valami egyedi probléma lehet, nem kell gázfröccs ahhoz hogy töltsön a generátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 Feltöltöttem az aksit desztvízzel :excl: Remélem ezért merült le, belement több mint fél liter. ezzel együtt megszűnt a most tárgyalt probléma. Indítás után világít minden rendesen, megy a levegő maxon és a hátsóablakfűtés sem kapcsol ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Hátsó ködlámpa mindkét oldalon van vagy csak a balon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Hátsó ködlámpa mindkét oldalon van vagy csak a balon? csak balon. ha mindkét oldalt világítana azt hinnék a mögötted jövők hogy fékezel Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 csak balon. ha mindkét oldalt világítana azt hinnék a mögötted jövők hogy fékezel Azért ez így nem állja meg a helyét szerintem, sok autón van mindkét oldalon ködlámpa, mégsem keverik össze a fékkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Azért ez így nem állja meg a helyét szerintem, sok autón van mindkét oldalon ködlámpa, mégsem keverik össze a fékkel. Igen bennem is ezért merült fel a kérdés mert tegnap hazafelé az elöttem jövőnek mindkét oldalon volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Azért ez így nem állja meg a helyét szerintem, sok autón van mindkét oldalon ködlámpa, mégsem keverik össze a fékkel. Osztom a véleményed én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Bekapcsoláskor talán összetévesztheted, de ha folyamatosan világít tuti nem :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Igen bennem is ezért merült fel a kérdés mert tegnap hazafelé az elöttem jövőnek mindkét oldalon volt. Egy ideje már nekem is van mindkét oldalon. Bekötöttem a jobb oldalit is. Egyébként, nemtudom tudjátok-e, de észak amerikában az autók nagy részénél nincs külön hátsó index, hanem a féklámpa villog. Sőt, hogyha a féklámpa mégahátsó helyzetjelzővel is közös - mertilyen is van - csak az olyankor gyengébben világit, akkor az indexelésnél úgy villog, hogy fényesebb-gyengébb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Bekapcsoláskor talán összetévesztheted, de ha folyamatosan világít tuti nem :( Mondjuk én is jártam már úgy, hogy ködös helyre érve bakapcsotam a ködzárót, és a mögöttem jövő beleált a fékbe. Pedig nekem is csak egy van. :excl: Egy ideje már nekem is van mindkét oldalon. Bekötöttem a jobb oldalit is. Egyébként, nemtudom tudjátok-e, de észak amerikában az autók nagy részénél nincs külön hátsó index, hanem a féklámpa villog. Sőt, hogyha a féklámpa mégahátsó helyzetjelzővel is közös - mertilyen is van - csak az olyankor gyengébben világit, akkor az indexelésnél úgy villog, hogy fényesebb-gyengébb. Én meg olyant láttam, hogy vészfékezéskor nemcsak az elakadásjelző, hanem a 3.-féklámpa is villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Én meg olyant láttam, hogy vészfékezéskor nemcsak az elakadásjelző, hanem a 3.-féklámpa is villog. Tetszik az az "új" megoldás amit mostanában használnak!Ledes pótféklámpának a két sora váltakozva villan fel fékezéskor,így olyan mint ha vibrálna az egész!Vagy a múltkor láttam hogy stroboszkóppal (remélem jól írtam) volt kiegészítve a féklámpa és az is gyorsan villogott fékezéskor! Találtam is a neten 990 és 1990Ft között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Ha valaki végig a seggembe jön éjjel és nem hajlandó megelőzni, akkor szoktam kapcsolgatni a hátsó ködlámpát. A többség nem jön tovább annyira a seggemben :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Ha valaki végig a seggembe jön éjjel és nem hajlandó megelőzni, akkor szoktam kapcsolgatni a hátsó ködlámpát. A többség nem jön tovább annyira a seggemben :excl: Oh, ezt én is szoktam, de ez anno 2107-es Ladával volt igazán hatásos, abban is dupla ködlámpa van. Meg az első gen. Swiftekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Ma voltam szervízben. Gépre dugtuk a vasat. Tulajdonképp minden rendben vele, viszont a lambda szonda feszültség elég érdekes adatokat produkált.140-4400mv között ugrál a feszültség. Sanszos hogy haldoklik a szondám. Univerzális szondát érdemes venni?7000ft-ért már találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Ma voltam szervízben. Gépre dugtuk a vasat. Tulajdonképp minden rendben vele, viszont a lambda szonda feszültség elég érdekes adatokat produkált.140-4400mv között ugrál a feszültség. Sanszos hogy haldoklik a szondám. Univerzális szondát érdemes venni?7000ft-ért már találtam. Attól függ, hogy milyen moci van a gépedben. Ha van rá lehetőség, érdemes belepróbálni. Amúgy Hellát, Siemens-t dícsérik, nevesincs utángyártottra és Bosch-ra köpködnek és viszik vissza, mert valótlan értékeket küldenek az ecu-nak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 x18xe. Belepróbálni biztos nem tudom. Már nem egy szerelő azt mondta,hogy nem kell a legdrágább szondát megvenni. Bőven jó az univerzális. Bárókernél láttam eredetit 19000ft-ért. Attól függ, hogy milyen moci van a gépedben. Ha van rá lehetőség, érdemes belepróbálni. Amúgy Hellát, Siemens-t dícsérik, nevesincs utángyártottra és Bosch-ra köpködnek és viszik vissza, mert valótlan értékeket küldenek az ecu-nak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 x18xe. Belepróbálni biztos nem tudom. Már nem egy szerelő azt mondta,hogy nem kell a legdrágább szondát megvenni. Bőven jó az univerzális. Bárókernél láttam eredetit 19000ft-ért. én is azt használom x20xev-hez (ugyan az a motor struktúra) és nekem bevált, szerintem érdemes megvenni :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Mértél élő adatot a régi szondával?Vagy miből láttad hogy rossz? Esetleg utána mértél adatokat? én is azt használom x20xev-hez (ugyan az a motor struktúra) és nekem bevált, szerintem érdemes megvenni :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész! Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki kiszedni a lámpát? :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész! Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki kiszedni a lámpát? :excl: :( Megpróbálhatod, hogy kiveszed az izzót, és a helyén benyúlsz valamivel hogy visszahúzd a foncsort, közben meg tekered az állítót, hátha "elkapja." Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Ez szívás! :lol: Nekem már vagy tízszer csinálta. Ne kinlódj az izzó helyén, úgysem tudod megcsinálni. Vedd ki a lámpát, vedd le róla a fém patentokat, és finoman csavarhúzóval szedd le az üveget. Utána már könnyen visszapattinthatod. Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész! Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki kiszedni a lámpát? :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Mértél élő adatot a régi szondával?Vagy miből láttad hogy rossz? Esetleg utána mértél adatokat? mértek előtte nekem élő adatot mert nagy volt a fogyasztás és rossz jelet küldött. az újjal nem lett mérve, de gondolom egy gyári új szonda már nem lehet rossz :excl: meg a fogyasztás is lejjebb ment az eddigieket látva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Ez szívás! :excl: Nekem már vagy tízszer csinálta. Ne kinlódj az izzó helyén, úgysem tudod megcsinálni. Vedd ki a lámpát, vedd le róla a fém patentokat, és finoman csavarhúzóval szedd le az üveget. Utána már könnyen visszapattinthatod. Ettől féltem!Azért egy kétségbeesett próbálkozást megpróbálok az izzók kivételével,hátha,mert semmi kedvem lökhárítót bontani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts