Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

nálam világít is 15 percet mert kb annyi mire hazaérek és vagy épp kikapcsol vagy még mindig szokott menni. Ha meg lekapcsol idő elött akkor kell neki a gázfröccs és megjönnek a fények utána vissza is tudom kapcsolni.

:( :excl: Nekem lekapcsol és annyi!Ha benyomom újra világít az izzó,ha nem,akkor nem,bármennyire is pörgetném!

Lehet hogy én értelek félre de ezt nem értem...

Link to comment
Megosztás:

:( :excl: Nekem lekapcsol és annyi!Ha benyomom újra világít az izzó,ha nem,akkor nem,bármennyire is pörgetném!

Lehet hogy én értelek félre de ezt nem értem...

Szerintem ott megint csak valami egyedi probléma lehet, nem kell gázfröccs ahhoz hogy töltsön a generátor.

Link to comment
Megosztás:

Igen bennem is ezért merült fel a kérdés mert tegnap hazafelé az elöttem jövőnek mindkét oldalon volt.

Egy ideje már nekem is van mindkét oldalon. Bekötöttem a jobb oldalit is.

Egyébként, nemtudom tudjátok-e, de észak amerikában az autók nagy részénél nincs külön hátsó index, hanem a féklámpa villog. Sőt, hogyha a féklámpa mégahátsó helyzetjelzővel is közös - mertilyen is van - csak az olyankor gyengébben világit, akkor az indexelésnél úgy villog, hogy fényesebb-gyengébb.

Link to comment
Megosztás:

Bekapcsoláskor talán összetévesztheted, de ha folyamatosan világít tuti nem :(

Mondjuk én is jártam már úgy, hogy ködös helyre érve bakapcsotam a ködzárót, és a mögöttem jövő beleált a fékbe. Pedig nekem is csak egy van. :excl:

Egy ideje már nekem is van mindkét oldalon. Bekötöttem a jobb oldalit is.

Egyébként, nemtudom tudjátok-e, de észak amerikában az autók nagy részénél nincs külön hátsó index, hanem a féklámpa villog. Sőt, hogyha a féklámpa mégahátsó helyzetjelzővel is közös - mertilyen is van - csak az olyankor gyengébben világit, akkor az indexelésnél úgy villog, hogy fényesebb-gyengébb.

Én meg olyant láttam, hogy vészfékezéskor nemcsak az elakadásjelző, hanem a 3.-féklámpa is villog.

Link to comment
Megosztás:

Én meg olyant láttam, hogy vészfékezéskor nemcsak az elakadásjelző, hanem a 3.-féklámpa is villog.

Tetszik az az "új" megoldás amit mostanában használnak!Ledes pótféklámpának a két sora váltakozva villan fel fékezéskor,így olyan

mint ha vibrálna az egész!Vagy a múltkor láttam hogy stroboszkóppal (remélem jól írtam) volt kiegészítve a féklámpa és az is gyorsan villogott fékezéskor!

Találtam is a neten 990 és 1990Ft között.

Link to comment
Megosztás:

Ha valaki végig a seggembe jön éjjel és nem hajlandó megelőzni, akkor szoktam kapcsolgatni a hátsó ködlámpát. A többség nem jön tovább annyira a seggemben :excl:

Oh, ezt én is szoktam, de ez anno 2107-es Ladával volt igazán hatásos, abban is dupla ködlámpa van. Meg az első gen. Swiftekben.

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam szervízben. Gépre dugtuk a vasat. Tulajdonképp minden rendben vele, viszont a lambda szonda feszültség elég érdekes adatokat produkált.140-4400mv között ugrál a feszültség. Sanszos hogy haldoklik a szondám. Univerzális szondát érdemes venni?7000ft-ért már találtam.

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam szervízben. Gépre dugtuk a vasat. Tulajdonképp minden rendben vele, viszont a lambda szonda feszültség elég érdekes adatokat produkált.140-4400mv között ugrál a feszültség. Sanszos hogy haldoklik a szondám. Univerzális szondát érdemes venni?7000ft-ért már találtam.

Attól függ, hogy milyen moci van a gépedben. Ha van rá lehetőség, érdemes belepróbálni. Amúgy Hellát, Siemens-t dícsérik, nevesincs utángyártottra és Bosch-ra köpködnek és viszik vissza, mert valótlan értékeket küldenek az ecu-nak.

Link to comment
Megosztás:

x18xe. Belepróbálni biztos nem tudom. Már nem egy szerelő azt mondta,hogy nem kell a legdrágább szondát megvenni. Bőven jó az univerzális. Bárókernél láttam eredetit 19000ft-ért.

Attól függ, hogy milyen moci van a gépedben. Ha van rá lehetőség, érdemes belepróbálni. Amúgy Hellát, Siemens-t dícsérik, nevesincs utángyártottra és Bosch-ra köpködnek és viszik vissza, mert valótlan értékeket küldenek az ecu-nak.
Link to comment
Megosztás:

x18xe. Belepróbálni biztos nem tudom. Már nem egy szerelő azt mondta,hogy nem kell a legdrágább szondát megvenni. Bőven jó az univerzális. Bárókernél láttam eredetit 19000ft-ért.

én is azt használom x20xev-hez (ugyan az a motor struktúra) és nekem bevált, szerintem érdemes megvenni :excl:

Link to comment
Megosztás:

Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész!

Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki

kiszedni a lámpát? :excl: :(

Link to comment
Megosztás:

Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész!

Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki

kiszedni a lámpát? :excl: :(

Megpróbálhatod, hogy kiveszed az izzót, és a helyén benyúlsz valamivel hogy visszahúzd a foncsort, közben meg tekered az állítót, hátha "elkapja."

Link to comment
Megosztás:

Ez szívás! :lol:

Nekem már vagy tízszer csinálta. Ne kinlódj az izzó helyén, úgysem tudod megcsinálni. Vedd ki a lámpát, vedd le róla a fém patentokat, és finoman csavarhúzóval szedd le az üveget. Utána már könnyen visszapattinthatod.

Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész!

Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki

kiszedni a lámpát? :excl: :(

Link to comment
Megosztás:

Mértél élő adatot a régi szondával?Vagy miből láttad hogy rossz? Esetleg utána mértél adatokat?

mértek előtte nekem élő adatot mert nagy volt a fogyasztás és rossz jelet küldött. az újjal nem lett mérve, de gondolom egy gyári új szonda már nem lehet rossz :excl: meg a fogyasztás is lejjebb ment az eddigieket látva.

Link to comment
Megosztás:

Ez szívás! :excl:

Nekem már vagy tízszer csinálta. Ne kinlódj az izzó helyén, úgysem tudod megcsinálni. Vedd ki a lámpát, vedd le róla a fém patentokat, és finoman csavarhúzóval szedd le az üveget. Utána már könnyen visszapattinthatod.

Ettől féltem!Azért egy kétségbeesett próbálkozást megpróbálok az izzók kivételével,hátha,mert semmi kedvem lökhárítót bontani...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.