Fort Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 sgery írta: biztos az övfeszítő a hibás? az ülés alatti oldallégzsák is gyakran lesz kontakthibás és ott kell forrasztani. Biztosan nem az oldallékzsák,mert nincs benne :excl: Övfeszítő csatlakozó,ezt mondták!
Fort Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 enemypett írta: nálam világít is 15 percet mert kb annyi mire hazaérek és vagy épp kikapcsol vagy még mindig szokott menni. Ha meg lekapcsol idő elött akkor kell neki a gázfröccs és megjönnek a fények utána vissza is tudom kapcsolni. :( :excl: Nekem lekapcsol és annyi!Ha benyomom újra világít az izzó,ha nem,akkor nem,bármennyire is pörgetném! Lehet hogy én értelek félre de ezt nem értem...
Bocsek Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Fort írta: :( :excl: Nekem lekapcsol és annyi!Ha benyomom újra világít az izzó,ha nem,akkor nem,bármennyire is pörgetném! Lehet hogy én értelek félre de ezt nem értem... Szerintem ott megint csak valami egyedi probléma lehet, nem kell gázfröccs ahhoz hogy töltsön a generátor.
enemypett Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Feltöltöttem az aksit desztvízzel :excl: Remélem ezért merült le, belement több mint fél liter. ezzel együtt megszűnt a most tárgyalt probléma. Indítás után világít minden rendesen, megy a levegő maxon és a hátsóablakfűtés sem kapcsol ki.
enemypett Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Hátsó ködlámpa mindkét oldalon van vagy csak a balon?
sgery Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 enemypett írta: Hátsó ködlámpa mindkét oldalon van vagy csak a balon? csak balon. ha mindkét oldalt világítana azt hinnék a mögötted jövők hogy fékezel
zotya975 Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 sgery írta: csak balon. ha mindkét oldalt világítana azt hinnék a mögötted jövők hogy fékezel Azért ez így nem állja meg a helyét szerintem, sok autón van mindkét oldalon ködlámpa, mégsem keverik össze a fékkel.
enemypett Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 zotya975 írta: Azért ez így nem állja meg a helyét szerintem, sok autón van mindkét oldalon ködlámpa, mégsem keverik össze a fékkel. Igen bennem is ezért merült fel a kérdés mert tegnap hazafelé az elöttem jövőnek mindkét oldalon volt.
Bocsek Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 zotya975 írta: Azért ez így nem állja meg a helyét szerintem, sok autón van mindkét oldalon ködlámpa, mégsem keverik össze a fékkel. Osztom a véleményed én is.
Big Boss Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Bekapcsoláskor talán összetévesztheted, de ha folyamatosan világít tuti nem :excl:
Adam1 Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 enemypett írta: Igen bennem is ezért merült fel a kérdés mert tegnap hazafelé az elöttem jövőnek mindkét oldalon volt. Egy ideje már nekem is van mindkét oldalon. Bekötöttem a jobb oldalit is. Egyébként, nemtudom tudjátok-e, de észak amerikában az autók nagy részénél nincs külön hátsó index, hanem a féklámpa villog. Sőt, hogyha a féklámpa mégahátsó helyzetjelzővel is közös - mertilyen is van - csak az olyankor gyengébben világit, akkor az indexelésnél úgy villog, hogy fényesebb-gyengébb.
zotya975 Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Big Boss írta: Bekapcsoláskor talán összetévesztheted, de ha folyamatosan világít tuti nem :( Mondjuk én is jártam már úgy, hogy ködös helyre érve bakapcsotam a ködzárót, és a mögöttem jövő beleált a fékbe. Pedig nekem is csak egy van. :excl: Adam1 írta: Egy ideje már nekem is van mindkét oldalon. Bekötöttem a jobb oldalit is. Egyébként, nemtudom tudjátok-e, de észak amerikában az autók nagy részénél nincs külön hátsó index, hanem a féklámpa villog. Sőt, hogyha a féklámpa mégahátsó helyzetjelzővel is közös - mertilyen is van - csak az olyankor gyengébben világit, akkor az indexelésnél úgy villog, hogy fényesebb-gyengébb. Én meg olyant láttam, hogy vészfékezéskor nemcsak az elakadásjelző, hanem a 3.-féklámpa is villog.
Fort Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 zotya975 írta: Én meg olyant láttam, hogy vészfékezéskor nemcsak az elakadásjelző, hanem a 3.-féklámpa is villog. Tetszik az az "új" megoldás amit mostanában használnak!Ledes pótféklámpának a két sora váltakozva villan fel fékezéskor,így olyan mint ha vibrálna az egész!Vagy a múltkor láttam hogy stroboszkóppal (remélem jól írtam) volt kiegészítve a féklámpa és az is gyorsan villogott fékezéskor! Találtam is a neten 990 és 1990Ft között.
Bocsek Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Ha valaki végig a seggembe jön éjjel és nem hajlandó megelőzni, akkor szoktam kapcsolgatni a hátsó ködlámpát. A többség nem jön tovább annyira a seggemben :excl:
Zsomat Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Bocsek írta: Ha valaki végig a seggembe jön éjjel és nem hajlandó megelőzni, akkor szoktam kapcsolgatni a hátsó ködlámpát. A többség nem jön tovább annyira a seggemben :excl: Oh, ezt én is szoktam, de ez anno 2107-es Ladával volt igazán hatásos, abban is dupla ködlámpa van. Meg az első gen. Swiftekben.
kelly Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Ma voltam szervízben. Gépre dugtuk a vasat. Tulajdonképp minden rendben vele, viszont a lambda szonda feszültség elég érdekes adatokat produkált.140-4400mv között ugrál a feszültség. Sanszos hogy haldoklik a szondám. Univerzális szondát érdemes venni?7000ft-ért már találtam.
zaza73 Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 kelly írta: Ma voltam szervízben. Gépre dugtuk a vasat. Tulajdonképp minden rendben vele, viszont a lambda szonda feszültség elég érdekes adatokat produkált.140-4400mv között ugrál a feszültség. Sanszos hogy haldoklik a szondám. Univerzális szondát érdemes venni?7000ft-ért már találtam. Attól függ, hogy milyen moci van a gépedben. Ha van rá lehetőség, érdemes belepróbálni. Amúgy Hellát, Siemens-t dícsérik, nevesincs utángyártottra és Bosch-ra köpködnek és viszik vissza, mert valótlan értékeket küldenek az ecu-nak.
kelly Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 x18xe. Belepróbálni biztos nem tudom. Már nem egy szerelő azt mondta,hogy nem kell a legdrágább szondát megvenni. Bőven jó az univerzális. Bárókernél láttam eredetit 19000ft-ért. zaza73 írta: Attól függ, hogy milyen moci van a gépedben. Ha van rá lehetőség, érdemes belepróbálni. Amúgy Hellát, Siemens-t dícsérik, nevesincs utángyártottra és Bosch-ra köpködnek és viszik vissza, mert valótlan értékeket küldenek az ecu-nak.
sgery Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 kelly írta: x18xe. Belepróbálni biztos nem tudom. Már nem egy szerelő azt mondta,hogy nem kell a legdrágább szondát megvenni. Bőven jó az univerzális. Bárókernél láttam eredetit 19000ft-ért. én is azt használom x20xev-hez (ugyan az a motor struktúra) és nekem bevált, szerintem érdemes megvenni :excl:
kelly Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 Mértél élő adatot a régi szondával?Vagy miből láttad hogy rossz? Esetleg utána mértél adatokat? sgery írta: én is azt használom x20xev-hez (ugyan az a motor struktúra) és nekem bevált, szerintem érdemes megvenni :excl:
Fort Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész! Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki kiszedni a lámpát? :excl: :(
zotya975 Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 Fort írta: Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész! Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki kiszedni a lámpát? :excl: :( Megpróbálhatod, hogy kiveszed az izzót, és a helyén benyúlsz valamivel hogy visszahúzd a foncsort, közben meg tekered az állítót, hátha "elkapja."
kelly Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 Ez szívás! :lol: Nekem már vagy tízszer csinálta. Ne kinlódj az izzó helyén, úgysem tudod megcsinálni. Vedd ki a lámpát, vedd le róla a fém patentokat, és finoman csavarhúzóval szedd le az üveget. Utána már könnyen visszapattinthatod. Fort írta: Nagyon lefelé világított a lámpám,gondoltam állítok rajta egy kicsit a lámpán lévő csavaroknál!Kettőt csavartam rajta majd teljesen leesett az egész! Gondolom kiakadt a manuális állítója!Az istenért sem akart visszaállni!Valahogy vissza lehetne tenni a helyére vagy állhatok neki kiszedni a lámpát? :excl: :(
sgery Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 kelly írta: Mértél élő adatot a régi szondával?Vagy miből láttad hogy rossz? Esetleg utána mértél adatokat? mértek előtte nekem élő adatot mert nagy volt a fogyasztás és rossz jelet küldött. az újjal nem lett mérve, de gondolom egy gyári új szonda már nem lehet rossz :excl: meg a fogyasztás is lejjebb ment az eddigieket látva.
Fort Elküldve November20, 2010 Elküldve November20, 2010 kelly írta: Ez szívás! :excl: Nekem már vagy tízszer csinálta. Ne kinlódj az izzó helyén, úgysem tudod megcsinálni. Vedd ki a lámpát, vedd le róla a fém patentokat, és finoman csavarhúzóval szedd le az üveget. Utána már könnyen visszapattinthatod. Ettől féltem!Azért egy kétségbeesett próbálkozást megpróbálok az izzók kivételével,hátha,mert semmi kedvem lökhárítót bontani...
Recommended Posts