kelly Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Tudja valaki, hogy az akksi saruról a negatív szál az hova megy? Az egyik az a lengéscsillapító feletti kis fekete dobozba, de a másik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Tudja valaki, hogy az akksi saruról a negatív szál az hova megy? Az egyik az a lengéscsillapító feletti kis fekete dobozba, de a másik? Nem a kasznira? Csak mert hátul is az erősítő kapja a pozitívot a vastag kábelén de a negatívot egy kb 40 centis kábelről kapja ami a karosszériához van rögzítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rattila Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Sziasztok! Van egy Vectra B-m 1998as. A múltkoriban észrevettem, hgoykiégett a bal távolságim. Na mondom kicserélem, ugyebár külön van a távolsági és a tompítottam. Az a gondom, hogy van egy csati az izzónak és van plusz még kicsi a lámpatest oldalán. Véletlenül nem csak az izzóról, hanem a lápatestről is lehúzódott a csati. Visszadugtam rendesen, de azóta nincs helyzetjelzőm és távolságim azon az oldalon. A kis csatinak sztem nem szabadott volna lejönnie. Hiába dugtam vissza rendesen, sztem nem kap áramot. Eléggé zavaró. Mi lehet a gond és hogyan lehet orvosolni? Előre is köszönöm a segítségeteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Elszakadt volna a kábel? Ha rendesen visszadugtad nem tudok másra gondolni :\ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Mi lehet a gond és hogyan lehet orvosolni? Szerintem nézd meg a biztosítékot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 25-Bal távolsági 26-Bal helyzetjelző (elülső, hátsó) kézikönyv alapján :) Azt nem mondta, hogy hátsó se megy, de akkor sem hiszem h mind2 biztosíték kiment volna :D Azért nézd meg ^^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
rattila Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 25-Bal távolsági 26-Bal helyzetjelző (elülső, hátsó) kézikönyv alapján :) Azt nem mondta, hogy hátsó se megy, de akkor sem hiszem h mind2 biztosíték kiment volna :D Azért nézd meg ^^ Köszi szépen! Néztem én is a könyvet, de este már nincs kedvem babrálni vele :D Egyébként érdekes, hogy a bal hátsó helyzetjelzőm okés, az működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Köszi szépen! Néztem én is a könyvet, de este már nincs kedvem babrálni vele :) Egyébként érdekes, hogy a bal hátsó helyzetjelzőm okés, az működik. Ha hátul megy akkor tudtommal nem lehet biztositék mer az se menne >.< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pherry Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy a B veki kilóméteróra és fordulatszámmérő honnan kapja a jelet? Az a hiba, hogy mikor beindítom, vagy mennek az órák, vagy nem. Ha mennek, akkor a következő leállításig jók, utána megint vagy-vagy. És mindig együtt, a kilométeróra és a fordulatszámmérő. Eléggé mókás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy a B veki kilóméteróra és fordulatszámmérő honnan kapja a jelet? Az a hiba, hogy mikor beindítom, vagy mennek az órák, vagy nem. Ha mennek, akkor a következő leállításig jók, utána megint vagy-vagy. És mindig együtt, a kilométeróra és a fordulatszámmérő. Eléggé mókás... A km óra az ABS-ről. A fordulatszámérő Isuzu dieselnél a generátorról. Benzines, illetve elektronikus adagolós dieselnél pedig gondolom az ECU-ről. Ha minden óra egyszerre nem működik, akkor nem ezekkel lesz a hiba, hanem a táp ellátásával. Én testelési hibára gyanakszom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Tudja valaki, hogy az akksi saruról a negatív szál az hova megy? Az egyik az a lengéscsillapító feletti kis fekete dobozba, de a másik? A fekete dobozban a kasztnira+ott osztódik széjjel, a másik a motorblokkra hátul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Valaki tud nekem segíteni abban, hogy tudok a CDR 500-as gyári cd-s magnóra aux-ot szerkeszteni! Egyszer megtaláltam az oldalt ahol leírták, de sajna a gép bedöglött és elveszett a mentésem is! :) Valaki tud segíteni? képekkel, leírással, hogy hogyan is kell megoldani! Big Thanks előre is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Ma beszereltem egy új Pioneer rádiót az autóba. A hozzá kapott ISO csatlakozót rádugtam a kocsiban lévő vezetékre, működik, öröm és boldogság. Kihúzom a kulcsot, kikapcsol, pár másodperc múlva visszarakom a kulcsot, működik. Remek, mondom. Mint aki jól végezte dolgát, bejártam a garázsbam akarom bezárni az ajtókat, és nem működött a központi zár. Na mondom, mi a fene. Bezárom kulccsal, működik. kinyitom távirányítóval, működik. Bezárom távirányítóval, most már működik. Beülök, bekapcsolom a rádiót, elfelejtett mindent. Jó, beprogramozom még egyszer. Kihúzom a kulcsot, rádió kikapcsol, akarom bezárni az ajtókat, megint nem működik a központi zár. Egy 10-15 mp múlva már bezár. A rádió meg ez alatt az idő alatt elfelejtett megint mindent. Na itt gyanussá vált, hogy a piros és a sárga vezeték fel van cserélve a rádióhoz adott ISO csatlakozón: fordítva van az állandó 12 V (piros) és a kulcs által szolgáltatott 12V (sárga vezeték). Megcseréltem, és happy End, most minden remekül működik :) Gondolom a fordítva bekötött táp miatt a rádió szolgáltatott valami kis kóbor áramot 10-15 mp-ig, amitől a központi zár megbolondult... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nekem az egybe van kötve, hogy mindig kapcsoljon :) Holnap én is befejezem a hifit ha minden igaz :D Csak még kell kb 25 méter vezeték és pikk pakk kész is :D Felállás: 4 csatornás erősítő fogja hajtani az ajtóban lévő hangszórókat, és egy 2 csatornás pedig hídban a mélyet, minden rca kábelen kapja a fejtől a hangot. A két erősítő a kondiról az áramot és külön külön a földet és a kondinak is külön föld szóval van meló bőven :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Na itt gyanussá vált, hogy a piros és a sárga vezeték fel van cserélve a rádióhoz adott ISO csatlakozón: fordítva van az állandó 12 V (piros) és a kulcs által szolgáltatott 12V (sárga vezeték). Megcseréltem, és happy End, most minden remekül működik :D Az ISO csatlakozóról annyit hogy amit én vettem,sem a színek sem a feliratok nem stimmeltek rajta!Ezzel cseszekedtem egy héten át hogy mi micsoda,mire sikerült! Már csak vissza kell olvasnom hogy melyik szálakat kell elvágni,összekötni hogy a memória ne törlődjön és a kijelző se tűnjön el a magnó bekapcsolásakor! Érdekes,mert az első 1-2 hétben megtartotta a rádió adásokat és a beállításokat...Ólcsó húsnak.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Az ISO csatlakozóról annyit hogy amit én vettem,sem a színek sem a feliratok nem stimmeltek rajta!Ezzel cseszekedtem egy héten át hogy mi micsoda,mire sikerült! Már csak vissza kell olvasnom hogy melyik szálakat kell elvágni,összekötni hogy a memória ne törlődjön és a kijelző se tűnjön el a magnó bekapcsolásakor! Érdekes,mert az első 1-2 hétben megtartotta a rádió adásokat és a beállításokat...Ólcsó húsnak.... :) Ennél a rádiónál már lekötöttem az automata antenna vezetékét, úgyhogy nem tűnik el a dátum a kijelzőről, amikor bekapcsolom a rádiót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Ennél a rádiónál már lekötöttem az automata antenna vezetékét, úgyhogy nem tűnik el a dátum a kijelzőről, amikor bekapcsolom a rádiót. Ezt már nem kell akkor megkeresnem,köszi... :) Remélem ki tudom annyira húzni a csatlakozót hogy megnézzem melyik szál lesz az,ami a ISO-n annak felel meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Ezt már nem kell akkor megkeresnem,köszi... :) Remélem ki tudom annyira húzni a csatlakozót hogy megnézzem melyik szál lesz az,ami a ISO-n annak felel meg! Nálam nem kellett elvágni a vezetéket, mert azt ISO átalakító, amit a rádóhoz adtak olyan, hogy a test kivételével a másik 3 vezeték gyorscsatlakozós. csak szét kellett húzni a kéke vezetéket, plusz ugye megcserélni a sárgát meg a pirosat, és működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Nálam nem kellett elvágni a vezetéket, mert azt ISO átalakító, amit a rádóhoz adtak olyan, hogy a test kivételével a másik 3 vezeték gyorscsatlakozós. csak szét kellett húzni a kéke vezetéket, plusz ugye megcserélni a sárgát meg a pirosat, és működik. Igen,azt tudom hogy csak ki kell húzni,így forrasztottam rá a remote szálat is,de írta valaki hogy két vezetéket összekötött és úgy tartotta meg a memóriát! Lehet hogy keverem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Igen,azt tudom hogy csak ki kell húzni,így forrasztottam rá a remote szálat is,de írta valaki hogy két vezetéket összekötött és úgy tartotta meg a memóriát! Lehet hogy keverem.... Minden rádiónak kell egy állandó 12V illetve egy kapcsoló 12 V. Előbbiről a memória kapja a tápot, utóbbiról pedig maga a készülék üzemel. Hogyha kihúzod az indítókulcsot a helyéről, akkor az utóbbi tápellátás megszakad, előbbi pedig folyamatosan megmarad. A rádió elhallgat, de a memóriáját nem veszti el. Ilyen egyszerű az egész. Ha ez a két vezeték fel van cserélve, akkor lehetnek olyan problémák, hogy a rádió elveszti a memóriáját, ha kihúzod a kulcsot. Illetve egyéb rendellenességek, mint például nálam tegnap. A központi zár vezérlője úgy van megoldva, hogyha bent a kulcs a helyén (rádió megy) akkor kap egy +12 V jelet, ami blokkolja a központi zárat távirányítóról (ka bent a kulcs a helyén, akkor nem tudod bezárni távirányítóval). A rádiónak a memória áramkörében a feltöltött kondenzátorok miatt még folyik áram, ami a fordított bekötés miatt visszatáplált a kocsi rendszerébe, ezt a jelet a központi zár megkapta, éppen ezért a kocsi úgy érezte, hogy a kulcs bent van a helyén, és blokkoolta a zárakat. 10-15 mp múlva, mikor a rádió kondenzátorai kisültek, már működött a központi zár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Minden rádiónak kell egy állandó 12V illetve egy kapcsoló 12 V. Előbbiről a memória kapja a tápot, utóbbiról pedig maga a készülék üzemel. Hogyha kihúzod az indítókulcsot a helyéről, akkor az utóbbi tápellátás megszakad, előbbi pedig folyamatosan megmarad. A rádió elhallgat, de a memóriáját nem veszti el. Ilyen egyszerű az egész. 1350-es,1358-as hsz-re gondoltam!Bár azt még mindíg nem értem hogy 1-2 hétig miért tartott meg minden beállítást,most meg nem! Majd átolvasom a könyvét,hátha elnyomtam valamit rajta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefi00 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Hali mindenkinek! Elég sokat gondolkodok azon hogy tolatóradart rakok az autóba. Van valakinek bármilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban? Ha van valakinek akkor érdekelne az is hogy mennyire egyszerű a beszerelése, mert én magam szeretném berakni. Nemszeretek felesleges pénzt kifizetni értelmetlenül olyan dolgokért amit én is megtudok csinálni :) Igazából olyanok érdekelnek amik csak hanggal jeleznek mert a kijelzős az valahogy nem tetszik plusz rengeteg munka szerintem a kábelezést megoldani a műszerfalig. A másik az is hogy gondoltam, hogy esztétika miatt le kéne fényezni mert hát egy világos színű autón nem igen mutatnak jól a fekete színű érzékelők :D Véleményeket tapasztalatokat várom :D üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Hali mindenkinek! Elég sokat gondolkodok azon hogy tolatóradart rakok az autóba. Van valakinek bármilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban? Ha van valakinek akkor érdekelne az is hogy mennyire egyszerű a beszerelése, mert én magam szeretném berakni. Nemszeretek felesleges pénzt kifizetni értelmetlenül olyan dolgokért amit én is megtudok csinálni :) Igazából olyanok érdekelnek amik csak hanggal jeleznek mert a kijelzős az valahogy nem tetszik plusz rengeteg munka szerintem a kábelezést megoldani a műszerfalig. A másik az is hogy gondoltam, hogy esztétika miatt le kéne fényezni mert hát egy világos színű autón nem igen mutatnak jól a fekete színű érzékelők :D Véleményeket tapasztalatokat várom :D üdv Seth cartárs lesz az, aki erről tud majd infót adni. Jobban mondva ő minden utólagos elektronikai kütyü beszerelésével kapcsolatban rendelkezik tapasztalattal. Kíváncsi vagyok, hogy fluxuskondenzátort mikor rak az autójába. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Köszönöm a bizalmat :) Fluxuskondenzátort még nem találtam a bontóban a de lorean dmc alubódék pedig még nem lopták be magukat a szívembe a filmek közül pedig még egyet sem láttam végig csak pár perceket :D Tolatóradar: berakni tolatóradart nem nehéz, sőt, kifejezetten a könnyű feladatok közé tartozik de komolyan az meg, hogy kijelzős-e vagy sem nem sokat nehezít rajta mert a hangszórót is csak el kell vezetni a műszerfalig ha hallani is akarod :D Akkor amit én leírnék amolyan GYIK :D Ár: kb mind1, kijelző minősége határozza meg átlagban, hogy mennyire drága egy szett de ami már mutatni tudja, hogy melyik oldalon van akadály az már bőven elég + ugye a távolság de csak tájékoztató jelleggel mivel a 99%-uk 40 centi után már 0 centit mutat mert nem tudja az ilyen kis távolságot mérni. Nekem az első (2 szenzoros, csak hangszórós) és a hátsó (4 szenzoros és kijelzős is) volt kb 16e együtt szóval nem egy vagyon. Előző autómba saját magam építettem be de a vectrámba szakival rakattam be de csak mert volt nem volt időm foglalkozni vele + télen került be nekem meg se garázs se semmi... hóban meg vicces a dolog de egyébként leírásban minden benne van, olyan helyre kell rakni ami függőleges része a lökösnek a távolságok pedig le vannak írva de én úgy rakattam be, hogy a két szélső kicsit beljebb esik és valóban a vectra feneke + 10-10 centit jelez nem úgy hogy a fenekétől 40 centire lévő oszlopra is riaszt. Lökösöket le kell venni és minden szetthez adnak fúrófejet szóval csak egy fúró kell + csavarhúzó + torx csavarhúzó a lökös levételéhez és egy kis türelem :D Elsőben nekem két szenzoros van és az egy ledes kapcsolóval van bekötve ami a kormány alatt van rejtve, nem használom de ha esetleg páromnak odaadnám neki nem ártana szerintem, annak csak hangja van és a vezérlő doboza a fékerő elosztó feletti dobozba van elrejtve, a hátsó szenzoroknak pedig ott van a kárpit alatt az elektronikája ahol a csomagtérajtóba tartó kábelköteg csatlakozója van és ott a kárpit alatt így csak a kijelző kábelét kellett elvinni az elejére ja és totál mind1, hogy kijelzős-e vagy sem mert amelyiknek hangszórója van annak is 1 kábel megy a műszerfalhoz mert ugye ott hallod és a kijelzősnek is 1 kábel megy tehát a meló ugyanaz. Fényezés megoldható, nekem is le vannak festve így olyan mintha gyári lenne az egész :D Ui.: A héten bekötöttem még egy 2 csatornás JBL erősítőt ugyanabból a sorozatból mint amilyen volt már benne eddig is így az eddigi 4 csatornás a 4 ajtót hajtja meg az új 2 csatornás pedig hídban a ládát ez kb 40 méter kábelt jelent bekötésnél csak ez a kis módosítás és vastag kábelekre kell gondolni + új iso csatlakozó kellett + a kondinál átkábelezni + a testet átkötni mert nem jól érintkezett a régi ponton a kasznival és protectelt de meg van oldva, jó lett nagyon :D Így 9-ből 9 hangszóró van erősítve de még elektromos meló lesz a hónapban az új oldallégzsákos ülések bekötése és az pl új gyújtót is igényel szóval lesz meló + akkor már kerül az üléskbe fűtés is akkor pedig már kb full extra lesz :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 akkor pedig már kb full extra lesz :) Gondolom ezt a kocsit soha nem akarod eladni. Az eszmei értéket, és a beleölt időt már senki nem tudná neked megfizetni. Azért grat hozzá! (Azért ha találsz több ülésfűtéslapot, nekem is küldhetnél ki, mert itt hírből sem ismerik... :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts