Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

A ledesítés következő fázisát a mai napon az alábbi dolgok tették ki:

- oldalindexbúra cserélve fehérre, és kapott egy-egy sárga sokledes T10-es izzót

- beltérvilágítás 2x1W-os ledes szofita-ra cserélve

- középkonzol gombjai szinte kész (a klíma gombjában a működésvisszajelző led nem olyan erős mint a többi, később cserélem), beleértve, hogy nekem a dupla vakdugóba volt beleapplikálva a riasztó ledje, valamint a kikötött immobiliser (kisebbfajta vizuális környezetszennyezést okozott ez a gányolt megoldás - így vettem, nem én voltam :P ), most kapott egy gyári riasztó gombot, melyet szép móka volt megoldani hogy az ikonja világítson ha a többi gombé is, valamint a visszajelző ledjét pedig rákötöttem a - vélhetően nem gyári - riasztó ledjének a kábelére

- a már korábban említett 9 smd ledes helyzetjelzőm kivettem, mert már csak 2-3 led világított - továbbítottam egyik autóvillamossági szaki cimborámhoz, azt mondta hogy kiégtek :D és hogy legközelebb ha rakok be akkor majd kimér nekem egy előtétellenállást ;)

- aztán a szofita csomagtérvilágítás helyett került be két db 60cm-es led szalag ;) most fényárban úszik a csomagtér ^_^

ledstripvectra.jpg

bocsi a minőségért, csak teló volt kéznél

(persze voltam olyan hülye hogy nem csináltam korábban képeket, így nem tudok előtte-utána képeket közölni, csak végeredményt)

Link to comment
Megosztás:

Jó lett ez. Csomiban már én is gondolkodtam más világításon, csak már így is annyi led van a gépben, hogy lassan nem indul el a + sújtól a kocsi. ;)

Lehet neked tartozom még a bordó műszerfal világítással. Ma megpróbálok fényképezni, és ha sikerül felteszem.

A ledesítés következő fázisát a mai napon az alábbi dolgok tették ki:

- oldalindexbúra cserélve fehérre, és kapott egy-egy sárga sokledes T10-es izzót

- beltérvilágítás 2x1W-os ledes szofita-ra cserélve

- középkonzol gombjai szinte kész (a klíma gombjában a működésvisszajelző led nem olyan erős mint a többi, később cserélem), beleértve, hogy nekem a dupla vakdugóba volt beleapplikálva a riasztó ledje, valamint a kikötött immobiliser (kisebbfajta vizuális környezetszennyezést okozott ez a gányolt megoldás - így vettem, nem én voltam :P ), most kapott egy gyári riasztó gombot, melyet szép móka volt megoldani hogy az ikonja világítson ha a többi gombé is, valamint a visszajelző ledjét pedig rákötöttem a - vélhetően nem gyári - riasztó ledjének a kábelére

- a már korábban említett 9 smd ledes helyzetjelzőm kivettem, mert már csak 2-3 led világított - továbbítottam egyik autóvillamossági szaki cimborámhoz, azt mondta hogy kiégtek :D és hogy legközelebb ha rakok be akkor majd kimér nekem egy előtétellenállást :D

- aztán a szofita csomagtérvilágítás helyett került be két db 60cm-es led szalag ;) most fényárban úszik a csomagtér ^_^

bocsi a minőségért, csak teló volt kéznél

(persze voltam olyan hülye hogy nem csináltam korábban képeket, így nem tudok előtte-utána képeket közölni, csak végeredményt)

Link to comment
Megosztás:

Bordó B vectra műszerfal: %7Boption%7D

Nem tudom kinek a vectrája de bordó ^_^

Köszi! Hasonlót akarok, csak én fordított színekkel. A számokat fehérrel, a mutatót és a km-számlálót pedig pirossal akarom megoldani.

Az mitől lehet, hogy ami szofita izzót beraktam beltérvilágításnak, nem alszik el teljesen? Éjjel furikáztam, és nagyon halványan még világított miután elaludt. Nem zavaró vezetés közben, de azért mégse kéne világítania. :D

A csomagtartóvilágítás fénye pedig jóval nagyobb, mint ami a képen látszik :P Először két 30cm-es piros led szalagot akartam belerakni, aztán rájöttem hogy ezt a két 60cm-est máshova nem is nagyon tudnám használni. A pirosak majd mennek lábtérvilágításnak, vagy nem tudom.

Ja, mielőtt valaki megrökönyödne, hogy mennyit költök ilyen ledes cuccokra, csak jelzem hogy a hazai kínálat töredékéért sikerül mindezeket beszerezni ebayről. ;)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

2001-es Vectra B (1.6i)

probléma a következő:

nem indul a motor :D olyan mint amikor az (állítólag utólag beszerült) immobiliserkorongot nem érintem megfelelően a helyére.

tehát nem az a helyzet, mint amikor lemerül az aksi, és kepeszt a motor, hanem semmi reakció az indítózásra...

próbáltam lehúzni az aksi saruját, pótkulccsal is próbálkoztam, de semmi...

szemmel láthatólag semmi leszakadt kábel...

ötletek?

köszi!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

2001-es Vectra B (1.6i)

probléma a következő:

nem indul a motor :D olyan mint amikor az (állítólag utólag beszerült) immobiliserkorongot nem érintem megfelelően a helyére.

tehát nem az a helyzet, mint amikor lemerül az aksi, és kepeszt a motor, hanem semmi reakció az indítózásra...

próbáltam lehúzni az aksi saruját, pótkulccsal is próbálkoztam, de semmi...

szemmel láthatólag semmi leszakadt kábel...

ötletek?

köszi!

Nekem még a Suzukival volt anno ilyen. Gyújtást ráadtam, de semmi hang a motortérből. Minden kapott áramot kivéve a motor. Tüzetes átvizsgálás után találtam meg az elrágott fő gyújtáskábelt, melyet valószínű egy nyest csócsált meg...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

2001-es Vectra B (1.6i)

probléma a következő:

nem indul a motor :D olyan mint amikor az (állítólag utólag beszerült) immobiliserkorongot nem érintem megfelelően a helyére.

tehát nem az a helyzet, mint amikor lemerül az aksi, és kepeszt a motor, hanem semmi reakció az indítózásra...

próbáltam lehúzni az aksi saruját, pótkulccsal is próbálkoztam, de semmi...

szemmel láthatólag semmi leszakadt kábel...

ötletek?

köszi!

Első körből biztosítékok ellenőrzése a motortérben is.Ott vannak emlékeim szerint a rendszerbiztik.Ilyen nagy dög biztik.Utána AC relé ellenőrzése.Tehát mikor először ráadod a gyújtást, az AC felnyomja-e a rendszert benyával.

Indítózáskor motorkontrol lámpa világít-e?Ilyenek.....

Link to comment
Megosztás:

Küldjük el a varázslóhoz! :D

Olyan BPTV-sre gondolsz?

550 forint+ áfa + kapcsolás minden hívás...

Láttam egy jót talán a neten amikor gerincet gyógyított... úgy csinált a tvben mint aki tésztát gyúr... és megél belőle... hihetetlen... ennél csak az hihetetlenebb, hogy van aki fizet érte és azt mondja, hogy "igen, érezem! már sokkal jobb! már fel tudok állni! ^_^

Link to comment
Megosztás:

a kijelzőn szürke az autón nemtudom milyen

Nekem is szürke csatis van angol autóból és átalakító kell hozzá. Ez nélkül meg sem nyekkenik. Utána pedig gallonban fogja mutatni a fogyasztást, ezért kell programozni. Előszőr járj utána ,hogy tudsz-e átalakítót csináltatni és van-e valaki, aki majd átprogramozza. Ha nem , akkor inkább keress sárga csatisat.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szürke csatis van angol autóból és átalakító kell hozzá. Ez nélkül meg sem nyekkenik. Utána pedig gallonban fogja mutatni a fogyasztást, ezért kell programozni. Előszőr járj utána ,hogy tudsz-e átalakítót csináltatni és van-e valaki, aki majd átprogramozza. Ha nem , akkor inkább keress sárga csatisat.

Igen írja is az eladó hogy angliából :S Mekkora szemétség hogy más a csatija...

Link to comment
Megosztás:

Van angol sárga csatis is. Olyan az enyém is. Viszont ezzel a programozással még én sem jutottam előrébb. Valaki azt mondja,hogy át lehet programozni km/lityibe valaki meg azt hogy nem (köztük az opelos ismerősöm is).

Igen írja is az eladó hogy angliából :S Mekkora szemétség hogy más a csatija...
Link to comment
Megosztás:

Kép1

Kép2

Kép3

Kép4

Link

Ezt hogyan csinálta? Mármint, hogy a fejegység felirata megjelenik a gyári kijelzőn? + M az a kis cucc a fejegység mellett?

+ Miért van az, hogy nálunk még egy olyan egyszerű melót sem képesek a computeres srácok megcsinálni opel szervízben, hogy lekapcsolják a rádió jelére kapcsoló kijelzőt amikor nem gyári van benne? (Dátum eltűnik és üres sor... már megoldottam de ez még jobb lenne :D ).

Nah, megoldás is az oldalon:

"# Car-Hifi&Navigation: Radio Blaupunkt Bremen CD72 mit Displayinterface

# 10fach Wechsler

# Magnat Xtrema162 vorne

# Magnat Xtrema132 hinten

# Sony XM444 Endstufe

# VDO Dayton MS3100 "

Szóval blaupunkt és van hozzá interfész... fej linkje

Corsa C szemüvegtartó... ilyen kellene nekem is vagy 4 ^_^ Látott már ilyet valaki bontóban? Mennyi lehet az ára?

Link to comment
Megosztás:

Kép1

Kép2

Kép3

Kép4

Link

Ezt hogyan csinálta? Mármint, hogy a fejegység felirata megjelenik a gyári kijelzőn? + M az a kis cucc a fejegység mellett?

+ Miért van az, hogy nálunk még egy olyan egyszerű melót sem képesek a computeres srácok megcsinálni opel szervízben, hogy lekapcsolják a rádió jelére kapcsoló kijelzőt amikor nem gyári van benne? (Dátum eltűnik és üres sor... már megoldottam de ez még jobb lenne :D ).

Nah, megoldás is az oldalon:

"# Car-Hifi&Navigation: Radio Blaupunkt Bremen CD72 mit Displayinterface

# 10fach Wechsler

# Magnat Xtrema162 vorne

# Magnat Xtrema132 hinten

# Sony XM444 Endstufe

# VDO Dayton MS3100 "

Szóval blaupunkt és van hozzá interfész... fej linkje

Corsa C szemüvegtartó... ilyen kellene nekem is vagy 4 ^_^ Látott már ilyet valaki bontóban? Mennyi lehet az ára?

A megoldás, hogy hogyan csinálja: "Car-Hifi&Navigation: Radio Blaupunkt Bremen CD72 mit Displayinterface"

Link to comment
Megosztás:

Engem inkább a másik dolog érdekelne, amit írtál, hogy hogyan lehet megoldani, hogy a dátum ne tűnjön el a kijelzőről. :P

Egyszerű: kikeresed az ATT vezetket és elvágod/kikötöd és probléma volt nincs :D Nekem rá is volt írva, hogy melyik az de egy ISO csati lábkiosztásban is meg lehet találni könnyen ^_^

32224d1154078408-induced-noise-ground-loop-trouble-shooting-guide-blaupunkt3.jpg

Automata antenna kábele a bűnös.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.