Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Látom te pénzt időt és energiát nem spórolsz az autódon.Szép grat érte,látszik rendben van,és jó gazdája vagy.Jó lenne ha mindenki így állna az autójához mindegy hogy most az Opel vagy más.Független persze a feláras extráktól.Azért egy digit klíma jól mutatna még benne,meg azért a computert kékíthetnéd! :D

Neked nem anyáznak azért a sok xenonért?Nekem is az van benne be is van állítva de mindig villognak!

Mentségemre legyen mondva, hogy még novemberben megvettem mindent akkor még nem volt válság :lol:

Egyébként egészen jól szól a cucc :D

bővebben, új képek mindig alulra kerülnek :lol:

Link to comment
Megosztás:

Látom te pénzt időt és energiát nem spórolsz az autódon.Szép grat érte,látszik rendben van,és jó gazdája vagy.Jó lenne ha mindenki így állna az autójához mindegy hogy most az Opel vagy más.Független persze a feláras extráktól.Azért egy digit klíma jól mutatna még benne,meg azért a computert kékíthetnéd! ;)

Neked nem anyáznak azért a sok xenonért?Nekem is az van benne be is van állítva de mindig villognak!

Ez már a második opelem és az előzővel sem bántam rosszabbul :lol: Az egy gyárilag 1.3S kadett volt majd C20NE GSi lett belőle + abban is volt elektromos ablak, erősítő, mélyláda, parkolóradar, full plüs kárpit, szervó is került bele végül, kasznis munka több mint 200e értékben + festés + volt ott minden...

Nyomtatni1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kadett_GSi_wallpaper_1280x800_widescreen_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20081014177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSCF2074_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kapott új kipuff rendszert, új gumikat, alufelnit, olajat, szűrőket, toronymerevítőt....

És a műszaki vizsga előtti napon ez lett a vége:

crash_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Xenon, alufelni csak azért nem tört össze mert a felnik hátul még kilógtak ezért vissza lett rakva a gsi lemezfelni a xenon pedig nem mutatott volna jól a műszakin... egyébként abban is volt ledes műszerfal, alupedálok, új hűtött fékek is csak pár ezer kilométert futottak...

Xenon: nem villognak :D Be van állítva jól és senki sem villog :lol:

Digitklíma: azt olvasom, hogy valami előtét ellenállás folyton meghal benne na az enyémnek ilyen baja nincs :D Egyébként nehéz átépíteni digit klímásra? Mi kell hozzá egészen pontosan? Kék computer: jó ez így is ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy többé - kevésbé "ampervadászati" kérdésem lenne. Az autóban egy Pioneer DEH-P9400MP fejegység van. Ennek valami lengőkábeles antennacsatlakozója van. Ehhez forrasztgattak, szigszalagoztak egy másféle csatlakozót. Mikor ezt láttam, világossá vált, hogy miért nem tudok egy adót sem találni az éterben.

Tudtok ezzel kapcsolatban vmi kultúrált +oldást, vagy blankolás után csokizzam össze oszt ide falura jó lesz? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy többé - kevésbé "ampervadászati" kérdésem lenne. Az autóban egy Pioneer DEH-P9400MP fejegység van. Ennek valami lengőkábeles antennacsatlakozója van. Ehhez forrasztgattak, szigszalagoztak egy másféle csatlakozót. Mikor ezt láttam, világossá vált, hogy miért nem tudok egy adót sem találni az éterben.

Tudtok ezzel kapcsolatban vmi kultúrált +oldást, vagy blankolás után csokizzam össze oszt ide falura jó lesz? :lol:

Igazából, ha normálisan meg van forrasztva, akkor ez nem lehet probléma. Annyira nem lehet elb***ni, hogy semmit se találjon. Na jó, el lehet, de aki képes annyira elbaszni az ne vegyen forrasztópákát a kezébe! :D

Sejtem egyébként mi lehet a probléma: a gyári rádiók antennacsatija ISO, a Pioneer-é viszont DIN. Ezen akartak segíteni úgy, hogy a gyári kábelről levágták a csatlakozót, és ráraktak egy másikat. Bevett szokás, sok helyen láttam már. Bontsd le a szigszallagot, esetleg azt a másféle csatlakozót is, majd kösd újra. Ez tulajdonképpen egy koax kábel, a közepén egy vastagabb réz dróttal (esetleg sodronnyal), aztán szigetelés, majd az árnyékolás, és megint szigetelés (felületesen felsorolva). Ha kötöd vissza arra figyelj, hogy hogy ne legyen "rövidzár", mert akkor tényleg nem fog találni semmit a rádió. Próbálgathatod bekapcsolt állapotban is, a rádiónak nem fog ártani, és abból rá is jössz, hogy működik-e, mert ha csak a középső szál már érintkezik, akkor találnia kell adót...

Sok sikert!

Ja és egy kérés valakihez:

Tennétek fel egy képet nekem a 10 hangszórós rendszerről? Pontosabban az első ajtó érdekel, és csak a lenti rész hangszórórács nélkül. Körbejártam vagy 4 bontót itt Írországban, ez volt az első dolog mindegyikben, amit kerestem, de egyikben sem volt benne... Azért nem adom fel, de látni szeretném. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Helló!!

Mint a kolléga írta,forraszd össze a belső réz szálat és szigeteld le,utána a külső árnyékolást is ugyanígy.Én még annyit csinálnák,h.a külsű részre tekernék alufoliát a zavarvédelem végett.És utána még szigetelés pl.zsugorcsővel.Így tuti jónak kell lenni.

Link to comment
Megosztás:

Mit kell cserélni ha nem nyitja a vezetőoldali ajtó zárja ki az ajtókat? Elfordítom de nem csinál semmit, valami eltörhetett benne vagy a mikrokapcsoló/relé ment tönkre benne de mit cseréljek, hogy ismét jó legyen?

+ A csomagtartó ajtaja sem nyílik ki ha kulccsal próbálom nyitni, arra mi az orvosság?

Mindig távirányítóval van nyitva...

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Még ma meg is nézem mert finoman fogalmazva is 3 napja az autóm felgyújtásának gondolata nem csak, hogy megfogalmazódott bennem de már kezdtem is neki örülni :lol:

Egy kis vacak kapcsoló miatt na meg egy atombiztos riasztórendszer miatt még a saját autómba is nehéz néha bejutni...

Link to comment
Megosztás:

hmm... lehet, nem is bele való a kulcs. Vagy nagyon be van állva. De inkább előbbi.

Akkor meg necces, hogy max ha szétszeded, és elviszed a betétet egy okos szakihoz, max az tudja megcsinálni neked a kulcshoz.

De vajon hogyan jön szét? A végéről leszedtem a műanyag kupakot, kiesett egy kis fém karika de jobban nem jött szét :lol:

Ha szét tudnám szedni utána már én is be tudnám állítani, a kadettben is csináltam ilyet párszor :lol: Gyújtás kulcsa ha változott akkor hozzá állítottam a többi kulcsot :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem nyílik kulcsal.A multkor szétszedetem,le lehet pattintani róla azt a fém karikát,utána ki lehet húzni belőle a komplett zárat,de jobban nem tudtam én sem szét szedni erőltetni meg nem akartam.Agyonfújtam kontaktsprével de meg sem mozdul.Gondolom mert nem nagyon van kulccsal nyitogatva.Én ráhagytam!

De vajon hogyan jön szét? A végéről leszedtem a műanyag kupakot, kiesett egy kis fém karika de jobban nem jött szét :lol:

Ha szét tudnám szedni utána már én is be tudnám állítani, a kadettben is csináltam ilyet párszor :lol: Gyújtás kulcsa ha változott akkor hozzá állítottam a többi kulcsot :D

Link to comment
Megosztás:

De vajon hogyan jön szét? A végéről leszedtem a műanyag kupakot, kiesett egy kis fém karika de jobban nem jött szét :lol:

Ha szét tudnám szedni utána már én is be tudnám állítani, a kadettben is csináltam ilyet párszor :lol: Gyújtás kulcsa ha változott akkor hozzá állítottam a többi kulcsot :D

Mi is ez a kulcsállítósdi?? Nekem astra kulcs megy a gyújtáshoz, a másik az ajtókhoz. (a csomit nem próbáltam még kulccsal, de jó hogy mondjátok)

Nem tudom, hogy miért lett 2 kulcsos, de idegesít és érdekelne vmi megoldás.

Link to comment
Megosztás:

A "kulcsállítás" (inkább zárállítás, nem? :lol: ) nem csak a régi típusú záraknál működik? Csak kérdezem, mert pl. B Corsán láttam már olyat aki átállította a zárakat a kulcshoz, pont ilyen megfontolásból mint Zozi... meegoldotta h 1 kulccsal tudjon mindent csinálni. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.