Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Párásodik a bal első indexem. Mit lehet tenni?

Volt már ilyen?

Nekem is párásodott az Astrán, kivettem, és vékonyan bekentem 2 komponensű ragasztóval a búra és a ház illesztésénél. :D

Azóta semmi gond vele. :)

  • 4 weeks later...
Elküldve
Párásodik a bal első indexem. Mit lehet tenni?

Volt már ilyen?

Nem az én találmányom, nekem a B2 lámpa nem csinálja, de:

vedd ki az egész lámpát/lököst és az alján található párátlanító/szellőzőcsöcsre tegyél egy kb.5cm-es szilikon, vagy gumicsövet, aztán hadd lógjon lefele !

  • 3 weeks later...
Elküldve

Kérdésem a következő...

Elvileg egy 97-es B vekiben a fedélzetit berakni csak annyi, hogy a megfelelő csatlakozókat rádugni, bajuszkapcsolót kicserélni? Vagyis elvileg teljesen be van kábelezve?

Elküldve
Kérdésem a következő...

Elvileg egy 97-es B vekiben a fedélzetit berakni csak annyi, hogy a megfelelő csatlakozókat rádugni, bajuszkapcsolót kicserélni? Vagyis elvileg teljesen be van kábelezve?

Ha nem alapfelszereltségű(vagy az közeli) az autó akkor nagy a valószínűsége,hogy igen. :)

  • 5 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy a központi kijelző csatlakozójánál melyik az a kábel, amelyik rádiótól jön, és azt vezérli, hogy kikapcsolt rádiónál a dátumot írja ki? Nem gyári rádióm van és szeretném, ha a dátumot mindig kiírná. Ha a rádiónál kötöm ki a megfelelő vezetéket, az nem jó mert a rádió antennájának az erősítőjének is az kábele.

A síma kis kijelzőm van egyébként, sárga csatlakozóval.

Köszi!

Bazsó

Elküldve
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a központi kijelző csatlakozójánál melyik az a kábel, amelyik rádiótól jön, és azt vezérli, hogy kikapcsolt rádiónál a dátumot írja ki?

a 8-as lábat iktasd ki. :blink:

Elküldve

Még egy kis segítség:

Szerintem jobban jársz ha a rádió mögött kötöd ki, egyszerűbb talán.

De vigyázz mert az Opel csati számozása nem egyezik az ISO szabvánnyal!

Az opel csati szerint a 7-es lábin van a kijelző, de ott van az antennaerősítő is.

radiocsati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Az antennáé a piros/fehér a kijelző a szürke. A színekben lehet eltérés. Javaslom először csak húzd ki a tüskét a csatiból. Ehez kell egy pici csavarhúzó vagy hegyes drót a tüske két oldalán van rögzítőfül amit vissza kell hajtani.

Elküldve
Még egy kis segítség:

Szerintem jobban jársz ha a rádió mögött kötöd ki, egyszerűbb talán.

De vigyázz mert az Opel csati számozása nem egyezik az ISO szabvánnyal!

Az opel csati szerint a 7-es lábin van a kijelző, de ott van az antennaerősítő is.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/060418/rad...ltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Az antennáé a piros/fehér a kijelző a szürke. A színekben lehet eltérés. Javaslom először csak húzd ki a tüskét a csatiból. Ehez kell egy pici csavarhúzó vagy hegyes drót a tüske két oldalán van rögzítőfül amit vissza kell hajtani.

Köszi, majd megpróbálom. A rádiónál már próbáltam, csak én a rádióból jövő szálat kötöttem ki, és így az erősítőm is meghalt. De akkor megpróbállom majd az opel csatiból kikötni

picit átalakítottam, mackosajt

  • 3 months later...
Elküldve

Történt, hogy Szegeden 1x csak arra lettem figyelmes, hogy a mögöttem jövő srác 2x is visító gumikkal állt meg mögöttem... mikor megálltunk a központban, kicseréltem a féklámpák biztijét( ilyen marhaságot, hogy olyan körön vannak, amit nem veszek észre ha kimegy), és egészen máig bírta...

Ma nekiestem, szétkaptam a kocsi seggét... hosszas vizsgálódás után a kasztni és a csomiajtó közötti átvezető gumiharangra terelődött a gyanú...

Nyert.. nem tudom, hogy ez típus-konstrukciós vagy mi a fene hiba, de benne a vezetékek szigetelése szét volt 1-2 cm-enként töredezve, meg 4 vezeték teljesen elszakadt(ezért nem ment a pótféklámpám pl.)

most hirtelen szigszalagtuningot kaptak, később kerítek helyettük új zsineget.

Elküldve
most hirtelen szigszalagtuningot kaptak, később kerítek helyettük új zsineget.

Az is jó ha szépen összeforrasztod,előtte húz rá zsugorcsövet,aztán melegítsd rá.Tökéletes lesz!

Elküldve
Az is jó ha szépen összeforrasztod,előtte húz rá zsugorcsövet,aztán melegítsd rá.Tökéletes lesz!

az átvezetőben szerintem újakra cserélem majd őket, és a toldási pontokat zsugorcsövezem... zsugorral már merev lenne nagyon, és pont az átvezetőben ez nem bizti, hogy jó lenne. :unsure:

Elküldve

Én B omi limoval jártam így, de nekem csak a csomitérvilágítás szakadt el, de a bizti kedvéért mindet cseréltem. Így 10 évig ismét nem lesz rá gond.

  • 2 months later...
Elküldve

a keresek topicba má beírtam de semmi reakció, KELL ülésfűtéskapcsoló 2db ha valakinek akad vagy van a környéken bontó, légyszi szerezzen nekem

THX

  • 1 month later...
Elküldve

Nem szertnék csúnyát írni de rosszlány mérges lettem!

Már megint kiégett a csoda Hella izzóm. Többet Hella be nem teszi a lábát az autóba az biztos!

  • 2 months later...
Elküldve

A hétvégén beszereltük a gyári BC-t (90569346) meg az izzó tesztert (09135155). Van vele pár gond. Ha valakinek van ötlete írja le nekem :unsure:

Minden bekötés OK kivéve a MID 28-as lába ami a Telematik áramkörön keresztük csatlakozik a féklámpakapcsoló 2-es lábára.

Mi van ha nincs Telematik?

Miért írkálja mindíg, hogy féklámpabiztosíték hiba?

És néha hogy hátsólámpa hiba :huh:

Az autómata váltó hiányában arra is panaszkodik, de nem tudom onnan milyen jelet vár?

THX!

Elküldve

Találtunk eg ymásik kapcsolási rajzot,az már jobban illik az én autómhoz.

Abban nincs is bekötve a MID 28-as láb :unsure: Meg van pár meglepő változtatás másik bizti meg ilyenek.

Most az baj, hogy a féklámpa vizsgálat nem fut le rendesen. Ha a MID helyesen van bekötve, akkor felengedett fékpedál estén (féklámpa nem világít) egyből betárolja a fékbiztosíték hibát. Ha benyomom a féket (féklámpa világít) akkor nem tárol hibát csak kéri a fékpedál lenyomását. Ha megcserélem a MID 15 és 16-os lábát majdnem megjavul. akkor csak kéri az ellenőrzést de nem tárol hbát.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Kész a MID!

Mindene OK!

A trukk az, hogy az én autómban még gyárilag a sárga 26 lábú csati van a TIDen. tehát ezt a csatit kell amiden is használni. Csak ki kell egészíteni pár + kábellel meg kell hozzá a Check Control ami az izzókat vizsgálja. Ennyi az egész :blush:

Kell hozzá az autó pontos kapcsolási rajza. Fontos, hogy az évjárat stimmeljen.

Köszi Udi!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.