Pgeorge80 Elküldve November29, 2019 Megoszt Elküldve November29, 2019 On 2019. 11. 02. at 12:09, tgabika76 írta: Ezen a linken lefelé görgetve találsz hármat is évjárat szerint. Köszi, de vettem egy Haynes könyvet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kendre Elküldve December29, 2019 Megoszt Elküldve December29, 2019 Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December29, 2019 Megoszt Elküldve December29, 2019 29 perce, kendre írta: Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért. Elvileg nem tudod a távolsági fényt külön állítani, csak az egész lámpatestet együtt (a tompított fényt is): Link to comment Megosztás: More sharing options...
kendre Elküldve December29, 2019 Megoszt Elküldve December29, 2019 3 perce, tgabika76 írta: Elvileg nem tudod a távolsági fényt külön állítani, csak az egész lámpatestet együtt (a tompított fényt is): Az megvan, nincs is baj ezen kívül semmivel. Akkor próbáljam az izzócserét...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2019 Megoszt Elküldve December29, 2019 34 perce, kendre írta: Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért. 3 perce, tgabika76 írta: Elvileg nem tudod a távolsági fényt külön állítani, csak az egész lámpatestet együtt (a tompított fényt is): Meg kell nézni hogy az izzó jól van-e a helyén. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kendre Elküldve December30, 2019 Megoszt Elküldve December30, 2019 12 órája, zotya975 írta: Meg kell nézni hogy az izzó jól van-e a helyén. Már megtörtént, valószínűleg valami nincs a helyén az izzóban. Köszönöm mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2019 Megoszt Elküldve December30, 2019 Nekem viszont megszűnt a beázás , így elvileg jó lett a tömítés a lámpánál. Viszont nem tudom beállítani a vetítési képet, ha elmegyek a faltól olyan 15-20 méterre a két sugár egybeér. ( a multkor ködben láttam hogy a bal oldali megy egyenesen amit kivettem az csámpázik befelé).A magasság jó, de oldalra nem tudom állítani hiába tekerem semerre sem mozdul. Volt nálam egy G- lámpa úgy emlékszem kis műanyag gömb pattant be egy ellendarabba az tologatta a foncsort amikor tekerted az állító műanyag imbusz csavart. Talán túltekerték és kiakadt, de mindegyik oldal?! Egyenlőre nem tudtam mit csinálni az egész lámpatestet billentettem kifelé, jó csúnya lett a sárvédőnél az illesztés, de ez van. Nagyon ritkán járok éjszaka akkor is lakott területen belül kivilágított környéken, de akkor sem maradhat így. Van egy telós endoszkóp kamerám, talán a magasság állító motor helyén be tudok nézni hogy mi a gond az állítóval. Csak éppen -6 fok van. Amig meg nem oldom a műszeres beállításnak sincs értelme, hiszen ők sem tudják tekerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dogma Elküldve Január15, 2020 Megoszt Elküldve Január15, 2020 Sziasztok. Olyan problémával fordulnék hozzátok hogy, adott egy 1.8 X18XE motoros vectra aminél random ugrál a kilométer illetve a fordulatszám mutató. Komplett műszer egység cseréje megvolt de azóta is ezt produkálja + a km számláló is nullázódik. Check engine nem világít eközben. Ha esetleg lenne valakinek valami tippje azt megköszönném. Ja és hibakódot nem ír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január16, 2020 Megoszt Elküldve Január16, 2020 Hat tenyleg csak tipp, de a muszeregyseg csatlakozoja nincs esetleg kilazulva az oracsoport mogott? Az tud ilyeneket csinalni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dogma Elküldve Január16, 2020 Megoszt Elküldve Január16, 2020 De az előidézheti azt is hogy az össz megtett kilóméter számlálóját is nullázza ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február5, 2020 Megoszt Elküldve Február5, 2020 Üdv mindenkinek. Bizonyos kábel csatlakozók felől érdeklődnék hátha tudja valaki minek mi lenne a feladata. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=42020200205_133930.jpg Itt a zöld csatlakozóval kapcsolatban az is kérdés számomra, hogy miért megy ebbe a csatiba bele egy vezeték a tempomat csatlakozójából? A tempomat csatiján a "J" jelű barna vezeték kék csíkkal. Ez lenne a tempomat visszajelzője? De akkor miért nem csatlakozik bele sehovasem a zöld csatlakozó? Hogyan lehetne a visszajelzőt bekötni, hogy jelezze a műszerfalon? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=46620200205_135028.jpg <--- tempomat csatlakozója http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=25320200205_134021.jpg <--- bal oldalon felfogatva is van egy fekete csatlakozó az is mi lehet? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=68920200205_134143.jpg <---- számomra ez is rejtély. két relé hiányzik onnan, a köztes sok lábas rész szerintem csak tartóként szolgált a riasztóhoz való doboz csatijának (alul látszik az a doboz is) http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=23020200205_134400.jpg <---- ez pedig a centrálzárvezérlő mellett/ fölött van. Ezek összességében a kesztyűtartó mögött hejeszkednek el.. Esetleg valaki tudná ezeknek a funkciójit?? Válaszokat előre is köszönöm.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február5, 2020 Megoszt Elküldve Február5, 2020 Sajnos a B Vectrát nem ismerem, de az Astrában az ugyanilyen zöld csatlakozó az automata váltó kapcsolójának csatlakozója. Ha itt is az lenne, akkor az megmagyarázza hogy miért megy bele vezeték a tempomat csatiról (azért hogy csak D állásban lehessen a tempomatot bekapcsolni). http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=23020200205_134400.jpg <-- ezen a képen a nagyobbik (8 pólusú) csatlakozó a nappali fény reléjének csatija, a másikat sajnos nem tudom. A többire sajnos nincs ötletem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február5, 2020 Megoszt Elküldve Február5, 2020 45 perce, tgabika76 írta: Sajnos a B Vectrát nem ismerem, de az Astrában az ugyanilyen zöld csatlakozó az automata váltó kapcsolójának csatlakozója. Ha itt is az lenne, akkor az megmagyarázza hogy miért megy bele vezeték a tempomat csatiról (azért hogy csak D állásban lehessen a tempomatot bekapcsolni). http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=23020200205_134400.jpg <-- ezen a képen a nagyobbik (8 pólusú) csatlakozó a nappali fény reléjének csatija, a másikat sajnos nem tudom. A többire sajnos nincs ötletem. Köszönöm a válaszod ennyivel is okosabb lettem :D Milyen nappali fényre gondolsz? Az a csatlakozó akkor h-h használaton kívül van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február6, 2020 Megoszt Elküldve Február6, 2020 21 órája, gyuros írta: Köszönöm a válaszod ennyivel is okosabb lettem :D Milyen nappali fényre gondolsz? Az a csatlakozó akkor h-h használaton kívül van? A skandináv piacon lehetett rendelni ezekbe az autókba nappali fényt, de ne úgy képzeld ezt el mint a mai DRL-ek. A lényege annyi volt hogy ha benne van ebben a foglallatban a reléje, akkor gyújtás ráadására automatikusan felkapcsolja az összes helyzetjelzőt körben (elöl és hátul is), kivéve a műszerfalvilágítást és a rendszámvilágítást (ezek nem kellenek nappal) a világításkapcsoló "0" állásában is, és motorindítás után ha megjön az olajnyomás, akkor felkapcsolja a tompított fényszórókat is elöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február7, 2020 Megoszt Elküldve Február7, 2020 On 2020. 02. 06. at 18:11, tgabika76 írta: A skandináv piacon lehetett rendelni ezekbe az autókba nappali fényt, de ne úgy képzeld ezt el mint a mai DRL-ek. A lényege annyi volt hogy ha benne van ebben a foglallatban a reléje, akkor gyújtás ráadására automatikusan felkapcsolja az összes helyzetjelzőt körben (elöl és hátul is), kivéve a műszerfalvilágítást és a rendszámvilágítást (ezek nem kellenek nappal) a világításkapcsoló "0" állásában is, és motorindítás után ha megjön az olajnyomás, akkor felkapcsolja a tompított fényszórókat is elöl. Köszönöm a választ Ez egyébként akár még jópofa is lehetne főleg ha rálehetne kötni a nyitási rendszerre mint bizonyos újabb autóknál amikor kinyitják távirányítóval akkor felkapcsolnak ezek a lámpák Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 Üdv mindenkinek. Érdeklődnék, hogy valaki szedett e már szét Vectrából való gyári olajszint érzékelőt?? Elég egyszerű működésűnek látszik. A piros nyíllal jelölt rész gondolom csak a rengeteg kosz ami az évek alatt összegyűlt benne mert az szétesett a hozzáérés közben darabokra.. De az miatt nem is tudott rendesen mérni. Gondolom olyan elven működik mint egy úszó és az olaj szint hatására felemeli a zöld nyillal jelölt alkatrészt..? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65720200211_131551.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=16320200211_131559.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=27620200211_132904.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=17020200211_132910.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=29820200211_131610.jpg <----- A ház belseje A vezetékem is el van szakadva. Az mindegy, hogy melyik szál hova megy? Van valakinek e téren tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 15 perce, gyuros írta: Üdv mindenkinek. Érdeklődnék, hogy valaki szedett e már szét Vectrából való gyári olajszint érzékelőt?? Elég egyszerű működésűnek látszik. A piros nyíllal jelölt rész gondolom csak a rengeteg kosz ami az évek alatt összegyűlt benne mert az szétesett a hozzáérés közben darabokra.. De az miatt nem is tudott rendesen mérni. Gondolom olyan elven működik mint egy úszó és az olaj szint hatására felemeli a zöld nyillal jelölt alkatrészt..? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65720200211_131551.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=16320200211_131559.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=27620200211_132904.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=17020200211_132910.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=29820200211_131610.jpg <----- A ház belseje A vezetékem is el van szakadva. Az mindegy, hogy melyik szál hova megy? Van valakinek e téren tapasztalata? Hát szerintem ha egyik szál sem érintkezik testtel ( nem fém alkatrészre van kötve) akkor nyit-zár elven működik és mindegy melyik szál melyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 3 órája, zotya975 írta: Hát szerintem ha egyik szál sem érintkezik testtel ( nem fém alkatrészre van kötve) akkor nyit-zár elven működik és mindegy melyik szál melyik. üdv. Köszi a választ Közben már megcsináltam. De egyik szál sem érintkezik testtel. Eltakarítottam kapott új vezetéket is. Ahogy épp kézre esett úgy forrasztottam rá a vezetéket. Teszteltem is és működik. Hol úgy fordítottam, hogy alacsony olajszintet mutasson hol pedig, telit. És mindig a megfelelőképp jelzett a fedélzeti kijelző Szóval elméletileg működik Azt viszont nem értem, hogy miképp nem zavarja be a motorolaj a vezetéket mert az viszont úgymond összezárja a vezetékeket azaz a két forrasztási pontot is ellepi az olaj. De ezek szerint így van kitalálva És azért nem semmi, hogy milyen sok kosz összegyűlt benne.... A későbbiekben még valakinek segítségül szolgálhat ez a tapasztalat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 1 órával ezelőtt, gyuros írta: üdv. Köszi a választ Közben már megcsináltam. De egyik szál sem érintkezik testtel. Eltakarítottam kapott új vezetéket is. Ahogy épp kézre esett úgy forrasztottam rá a vezetéket. Teszteltem is és működik. Hol úgy fordítottam, hogy alacsony olajszintet mutasson hol pedig, telit. És mindig a megfelelőképp jelzett a fedélzeti kijelző Szóval elméletileg működik Azt viszont nem értem, hogy miképp nem zavarja be a motorolaj a vezetéket mert az viszont úgymond összezárja a vezetékeket azaz a két forrasztási pontot is ellepi az olaj. De ezek szerint így van kitalálva És azért nem semmi, hogy milyen sok kosz összegyűlt benne.... A későbbiekben még valakinek segítségül szolgálhat ez a tapasztalat Elviekben az olaj szigetelő, hiszen a trafókban is ez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi81 Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 2 órája, gyuros írta: üdv. Köszi a választ Közben már megcsináltam. De egyik szál sem érintkezik testtel. Eltakarítottam kapott új vezetéket is. Ahogy épp kézre esett úgy forrasztottam rá a vezetéket. Teszteltem is és működik. Hol úgy fordítottam, hogy alacsony olajszintet mutasson hol pedig, telit. És mindig a megfelelőképp jelzett a fedélzeti kijelző Szóval elméletileg működik Azt viszont nem értem, hogy miképp nem zavarja be a motorolaj a vezetéket mert az viszont úgymond összezárja a vezetékeket azaz a két forrasztási pontot is ellepi az olaj. De ezek szerint így van kitalálva És azért nem semmi, hogy milyen sok kosz összegyűlt benne.... A későbbiekben még valakinek segítségül szolgálhat ez a tapasztalat Szia! Neked milyen típusú motor van az autóban? Mert szerintem nekem is hasonló lesz a problémám, nekem a központi kijelző jelzi gyakran hogy alacsony az olajszint, miközben szinte tele van a motor olajjal, jelen esetben nálam 1.6, 16 szelepes Z motorról lenne szó. A motoron hol található az olajszint érzékelő???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 56 perce, Tomi81 írta: Szia! Neked milyen típusú motor van az autóban? Mert szerintem nekem is hasonló lesz a problémám, nekem a központi kijelző jelzi gyakran hogy alacsony az olajszint, miközben szinte tele van a motor olajjal, jelen esetben nálam 1.6, 16 szelepes Z motorról lenne szó. A motoron hol található az olajszint érzékelő???? Hello. Azt nem tudom, hogy a te motortípusodnál is ugyan ott van-e és, hogy ugyan olyan fajta érzékelő van- e benne. Nekem X20XEV 2.0i 16v Az olajszint ellenörző az alsó olajdekniben van. ---------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=83220200211_211243.jpg Ezt csak akkor tudod kiszedni ha leengeded a motorolajat és leveszed az alsó fekete olajdeknit amit 16 db csavar fog torx fej kell hozzá. A csatlakozóját ha szemből nézel a motortérbe akkor a motor és a hűtő közt lenézve látható a csatlakozója a motor alsó részén. -------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=95620200211_211206.jpg Én ahogy nézegettem a neten 30 ezres ára van de asszem találtam már 18 ezer környékén is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február11, 2020 Megoszt Elküldve Február11, 2020 2 órája, zotya975 írta: Elviekben az olaj szigetelő, hiszen a trafókban is ez van. Jó tudni köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi81 Elküldve Február12, 2020 Megoszt Elküldve Február12, 2020 15 órája, gyuros írta: Hello. Azt nem tudom, hogy a te motortípusodnál is ugyan ott van-e és, hogy ugyan olyan fajta érzékelő van- e benne. Nekem X20XEV 2.0i 16v Az olajszint ellenörző az alsó olajdekniben van. ---------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=83220200211_211243.jpg Ezt csak akkor tudod kiszedni ha leengeded a motorolajat és leveszed az alsó fekete olajdeknit amit 16 db csavar fog torx fej kell hozzá. A csatlakozóját ha szemből nézel a motortérbe akkor a motor és a hűtő közt lenézve látható a csatlakozója a motor alsó részén. -------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=95620200211_211206.jpg Én ahogy nézegettem a neten 30 ezres ára van de asszem találtam már 18 ezer környékén is... Okés, köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Március4, 2020 Megoszt Elküldve Március4, 2020 Üdv. Centrálzár vezérlővel kapcsolatban lenne kérdésem. A problémám azzal van, hogy elég kis távolságból nyit illetve zárja az autót (kb 5 méter de van, hogy csak az autó mellett kell nyitnom) Lehet állítani a hatótávolságán? Megamos típusú (2000-es évi) és gyári riasztós változat. Van egy másik is ami nem riasztós az Kiekert típusú (2001-es) és azzal (szó szerint) 30 méterről is nyitja zárja az autót. Olyan új autós érzéssel, épp, hogy meg kell nyomnom a gombot. Vagy mint haveromnak a 2005-ös H Astrája. Persze értem, hogy ezek már nem mai darabok de 1 év a különbség. Hallottam olyat is, hogy direkt kicsi a hatótáv de akkor a Kiekert típusnál miért olyan nagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március4, 2020 Megoszt Elküldve Március4, 2020 Ez érdekes kérdés.... nekem szintén Kiekert vezérlőm van a Calibrában (pont egy faceliftes B Vectrából, mert a Calié nem távirányítható gyárilag), de nekem is csak 3-4 méterről nyitható. Az évjáratában (mármint a bontott autóéban, amiből kiszedtük a vezérlőt) nem vagyok biztos, talán 2000-es lehetett... Amúgy én úgy tudtam hogy a rövid hatótáv szándékos, azért van mert abban az időben gyakori volt a riasztók kódjának "ellopása" egy erre szolgáló vevővel, és ezzel a rövid hatótávval azt próbálták elérni hogy ezt ne lehessen észrevétlenül megtenni (aki el akarta lopni a jelet, annak is ott kellett állnia 3m-en belül). Mondanám hogy ez talán 2000-ben volt divat, rá egy évre már nem, ezért nagyobb a 2001-es autó távirányítójának hatótávja, csakhogy nekem meg ott van a G Astra, ami szintén csak 3-4 méterről nyitható, pedig az 2001-es (fogalmam sincs milyen vezérlő van benne, de mintha Kiekert lenne az is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts