Pgeorge80 Elküldve November29, 2019 Elküldve November29, 2019 On 2019. 11. 02. at 12:09, tgabika76 írta: Ezen a linken lefelé görgetve találsz hármat is évjárat szerint. Köszi, de vettem egy Haynes könyvet!
kendre Elküldve December29, 2019 Elküldve December29, 2019 Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért.
tgabika76 Elküldve December29, 2019 Elküldve December29, 2019 29 perce, kendre írta: Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért. Elvileg nem tudod a távolsági fényt külön állítani, csak az egész lámpatestet együtt (a tompított fényt is):
kendre Elküldve December29, 2019 Elküldve December29, 2019 3 perce, tgabika76 írta: Elvileg nem tudod a távolsági fényt külön állítani, csak az egész lámpatestet együtt (a tompított fényt is): Az megvan, nincs is baj ezen kívül semmivel. Akkor próbáljam az izzócserét...?
zotya975 Elküldve December29, 2019 Elküldve December29, 2019 34 perce, kendre írta: Sziasztok! B Vectra távolsági fény magasság hogyan állítható külön? A jobbos nagyon magasra világít, nem tudom miért. 3 perce, tgabika76 írta: Elvileg nem tudod a távolsági fényt külön állítani, csak az egész lámpatestet együtt (a tompított fényt is): Meg kell nézni hogy az izzó jól van-e a helyén. 1
kendre Elküldve December30, 2019 Elküldve December30, 2019 12 órája, zotya975 írta: Meg kell nézni hogy az izzó jól van-e a helyén. Már megtörtént, valószínűleg valami nincs a helyén az izzóban. Köszönöm mindenkinek!
zotya975 Elküldve December30, 2019 Elküldve December30, 2019 Nekem viszont megszűnt a beázás , így elvileg jó lett a tömítés a lámpánál. Viszont nem tudom beállítani a vetítési képet, ha elmegyek a faltól olyan 15-20 méterre a két sugár egybeér. ( a multkor ködben láttam hogy a bal oldali megy egyenesen amit kivettem az csámpázik befelé).A magasság jó, de oldalra nem tudom állítani hiába tekerem semerre sem mozdul. Volt nálam egy G- lámpa úgy emlékszem kis műanyag gömb pattant be egy ellendarabba az tologatta a foncsort amikor tekerted az állító műanyag imbusz csavart. Talán túltekerték és kiakadt, de mindegyik oldal?! Egyenlőre nem tudtam mit csinálni az egész lámpatestet billentettem kifelé, jó csúnya lett a sárvédőnél az illesztés, de ez van. Nagyon ritkán járok éjszaka akkor is lakott területen belül kivilágított környéken, de akkor sem maradhat így. Van egy telós endoszkóp kamerám, talán a magasság állító motor helyén be tudok nézni hogy mi a gond az állítóval. Csak éppen -6 fok van. Amig meg nem oldom a műszeres beállításnak sincs értelme, hiszen ők sem tudják tekerni.
Dogma Elküldve Január15, 2020 Elküldve Január15, 2020 Sziasztok. Olyan problémával fordulnék hozzátok hogy, adott egy 1.8 X18XE motoros vectra aminél random ugrál a kilométer illetve a fordulatszám mutató. Komplett műszer egység cseréje megvolt de azóta is ezt produkálja + a km számláló is nullázódik. Check engine nem világít eközben. Ha esetleg lenne valakinek valami tippje azt megköszönném. Ja és hibakódot nem ír.
tgabika76 Elküldve Január16, 2020 Elküldve Január16, 2020 Hat tenyleg csak tipp, de a muszeregyseg csatlakozoja nincs esetleg kilazulva az oracsoport mogott? Az tud ilyeneket csinalni...
Dogma Elküldve Január16, 2020 Elküldve Január16, 2020 De az előidézheti azt is hogy az össz megtett kilóméter számlálóját is nullázza ?
gyuros Elküldve Február5, 2020 Elküldve Február5, 2020 Üdv mindenkinek. Bizonyos kábel csatlakozók felől érdeklődnék hátha tudja valaki minek mi lenne a feladata. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=42020200205_133930.jpg Itt a zöld csatlakozóval kapcsolatban az is kérdés számomra, hogy miért megy ebbe a csatiba bele egy vezeték a tempomat csatlakozójából? A tempomat csatiján a "J" jelű barna vezeték kék csíkkal. Ez lenne a tempomat visszajelzője? De akkor miért nem csatlakozik bele sehovasem a zöld csatlakozó? Hogyan lehetne a visszajelzőt bekötni, hogy jelezze a műszerfalon? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=46620200205_135028.jpg <--- tempomat csatlakozója http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=25320200205_134021.jpg <--- bal oldalon felfogatva is van egy fekete csatlakozó az is mi lehet? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=68920200205_134143.jpg <---- számomra ez is rejtély. két relé hiányzik onnan, a köztes sok lábas rész szerintem csak tartóként szolgált a riasztóhoz való doboz csatijának (alul látszik az a doboz is) http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=23020200205_134400.jpg <---- ez pedig a centrálzárvezérlő mellett/ fölött van. Ezek összességében a kesztyűtartó mögött hejeszkednek el.. Esetleg valaki tudná ezeknek a funkciójit?? Válaszokat előre is köszönöm.. :)
tgabika76 Elküldve Február5, 2020 Elküldve Február5, 2020 Sajnos a B Vectrát nem ismerem, de az Astrában az ugyanilyen zöld csatlakozó az automata váltó kapcsolójának csatlakozója. Ha itt is az lenne, akkor az megmagyarázza hogy miért megy bele vezeték a tempomat csatiról (azért hogy csak D állásban lehessen a tempomatot bekapcsolni). http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=23020200205_134400.jpg <-- ezen a képen a nagyobbik (8 pólusú) csatlakozó a nappali fény reléjének csatija, a másikat sajnos nem tudom. A többire sajnos nincs ötletem.
gyuros Elküldve Február5, 2020 Elküldve Február5, 2020 45 perce, tgabika76 írta: Sajnos a B Vectrát nem ismerem, de az Astrában az ugyanilyen zöld csatlakozó az automata váltó kapcsolójának csatlakozója. Ha itt is az lenne, akkor az megmagyarázza hogy miért megy bele vezeték a tempomat csatiról (azért hogy csak D állásban lehessen a tempomatot bekapcsolni). http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=23020200205_134400.jpg <-- ezen a képen a nagyobbik (8 pólusú) csatlakozó a nappali fény reléjének csatija, a másikat sajnos nem tudom. A többire sajnos nincs ötletem. Köszönöm a válaszod ennyivel is okosabb lettem :D Milyen nappali fényre gondolsz? Az a csatlakozó akkor h-h használaton kívül van?
tgabika76 Elküldve Február6, 2020 Elküldve Február6, 2020 21 órája, gyuros írta: Köszönöm a válaszod ennyivel is okosabb lettem :D Milyen nappali fényre gondolsz? Az a csatlakozó akkor h-h használaton kívül van? A skandináv piacon lehetett rendelni ezekbe az autókba nappali fényt, de ne úgy képzeld ezt el mint a mai DRL-ek. A lényege annyi volt hogy ha benne van ebben a foglallatban a reléje, akkor gyújtás ráadására automatikusan felkapcsolja az összes helyzetjelzőt körben (elöl és hátul is), kivéve a műszerfalvilágítást és a rendszámvilágítást (ezek nem kellenek nappal) a világításkapcsoló "0" állásában is, és motorindítás után ha megjön az olajnyomás, akkor felkapcsolja a tompított fényszórókat is elöl.
gyuros Elküldve Február7, 2020 Elküldve Február7, 2020 On 2020. 02. 06. at 18:11, tgabika76 írta: A skandináv piacon lehetett rendelni ezekbe az autókba nappali fényt, de ne úgy képzeld ezt el mint a mai DRL-ek. A lényege annyi volt hogy ha benne van ebben a foglallatban a reléje, akkor gyújtás ráadására automatikusan felkapcsolja az összes helyzetjelzőt körben (elöl és hátul is), kivéve a műszerfalvilágítást és a rendszámvilágítást (ezek nem kellenek nappal) a világításkapcsoló "0" állásában is, és motorindítás után ha megjön az olajnyomás, akkor felkapcsolja a tompított fényszórókat is elöl. Köszönöm a választ Ez egyébként akár még jópofa is lehetne főleg ha rálehetne kötni a nyitási rendszerre mint bizonyos újabb autóknál amikor kinyitják távirányítóval akkor felkapcsolnak ezek a lámpák
gyuros Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 Üdv mindenkinek. Érdeklődnék, hogy valaki szedett e már szét Vectrából való gyári olajszint érzékelőt?? Elég egyszerű működésűnek látszik. A piros nyíllal jelölt rész gondolom csak a rengeteg kosz ami az évek alatt összegyűlt benne mert az szétesett a hozzáérés közben darabokra.. De az miatt nem is tudott rendesen mérni. Gondolom olyan elven működik mint egy úszó és az olaj szint hatására felemeli a zöld nyillal jelölt alkatrészt..? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65720200211_131551.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=16320200211_131559.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=27620200211_132904.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=17020200211_132910.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=29820200211_131610.jpg <----- A ház belseje A vezetékem is el van szakadva. Az mindegy, hogy melyik szál hova megy? Van valakinek e téren tapasztalata?
zotya975 Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 15 perce, gyuros írta: Üdv mindenkinek. Érdeklődnék, hogy valaki szedett e már szét Vectrából való gyári olajszint érzékelőt?? Elég egyszerű működésűnek látszik. A piros nyíllal jelölt rész gondolom csak a rengeteg kosz ami az évek alatt összegyűlt benne mert az szétesett a hozzáérés közben darabokra.. De az miatt nem is tudott rendesen mérni. Gondolom olyan elven működik mint egy úszó és az olaj szint hatására felemeli a zöld nyillal jelölt alkatrészt..? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65720200211_131551.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=16320200211_131559.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=27620200211_132904.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=17020200211_132910.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=29820200211_131610.jpg <----- A ház belseje A vezetékem is el van szakadva. Az mindegy, hogy melyik szál hova megy? Van valakinek e téren tapasztalata? Hát szerintem ha egyik szál sem érintkezik testtel ( nem fém alkatrészre van kötve) akkor nyit-zár elven működik és mindegy melyik szál melyik.
gyuros Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 3 órája, zotya975 írta: Hát szerintem ha egyik szál sem érintkezik testtel ( nem fém alkatrészre van kötve) akkor nyit-zár elven működik és mindegy melyik szál melyik. üdv. Köszi a választ Közben már megcsináltam. De egyik szál sem érintkezik testtel. Eltakarítottam kapott új vezetéket is. Ahogy épp kézre esett úgy forrasztottam rá a vezetéket. Teszteltem is és működik. Hol úgy fordítottam, hogy alacsony olajszintet mutasson hol pedig, telit. És mindig a megfelelőképp jelzett a fedélzeti kijelző Szóval elméletileg működik Azt viszont nem értem, hogy miképp nem zavarja be a motorolaj a vezetéket mert az viszont úgymond összezárja a vezetékeket azaz a két forrasztási pontot is ellepi az olaj. De ezek szerint így van kitalálva És azért nem semmi, hogy milyen sok kosz összegyűlt benne.... A későbbiekben még valakinek segítségül szolgálhat ez a tapasztalat
zotya975 Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 1 órával ezelőtt, gyuros írta: üdv. Köszi a választ Közben már megcsináltam. De egyik szál sem érintkezik testtel. Eltakarítottam kapott új vezetéket is. Ahogy épp kézre esett úgy forrasztottam rá a vezetéket. Teszteltem is és működik. Hol úgy fordítottam, hogy alacsony olajszintet mutasson hol pedig, telit. És mindig a megfelelőképp jelzett a fedélzeti kijelző Szóval elméletileg működik Azt viszont nem értem, hogy miképp nem zavarja be a motorolaj a vezetéket mert az viszont úgymond összezárja a vezetékeket azaz a két forrasztási pontot is ellepi az olaj. De ezek szerint így van kitalálva És azért nem semmi, hogy milyen sok kosz összegyűlt benne.... A későbbiekben még valakinek segítségül szolgálhat ez a tapasztalat Elviekben az olaj szigetelő, hiszen a trafókban is ez van.
Tomi81 Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 2 órája, gyuros írta: üdv. Köszi a választ Közben már megcsináltam. De egyik szál sem érintkezik testtel. Eltakarítottam kapott új vezetéket is. Ahogy épp kézre esett úgy forrasztottam rá a vezetéket. Teszteltem is és működik. Hol úgy fordítottam, hogy alacsony olajszintet mutasson hol pedig, telit. És mindig a megfelelőképp jelzett a fedélzeti kijelző Szóval elméletileg működik Azt viszont nem értem, hogy miképp nem zavarja be a motorolaj a vezetéket mert az viszont úgymond összezárja a vezetékeket azaz a két forrasztási pontot is ellepi az olaj. De ezek szerint így van kitalálva És azért nem semmi, hogy milyen sok kosz összegyűlt benne.... A későbbiekben még valakinek segítségül szolgálhat ez a tapasztalat Szia! Neked milyen típusú motor van az autóban? Mert szerintem nekem is hasonló lesz a problémám, nekem a központi kijelző jelzi gyakran hogy alacsony az olajszint, miközben szinte tele van a motor olajjal, jelen esetben nálam 1.6, 16 szelepes Z motorról lenne szó. A motoron hol található az olajszint érzékelő????
gyuros Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 56 perce, Tomi81 írta: Szia! Neked milyen típusú motor van az autóban? Mert szerintem nekem is hasonló lesz a problémám, nekem a központi kijelző jelzi gyakran hogy alacsony az olajszint, miközben szinte tele van a motor olajjal, jelen esetben nálam 1.6, 16 szelepes Z motorról lenne szó. A motoron hol található az olajszint érzékelő???? Hello. Azt nem tudom, hogy a te motortípusodnál is ugyan ott van-e és, hogy ugyan olyan fajta érzékelő van- e benne. Nekem X20XEV 2.0i 16v Az olajszint ellenörző az alsó olajdekniben van. ---------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=83220200211_211243.jpg Ezt csak akkor tudod kiszedni ha leengeded a motorolajat és leveszed az alsó fekete olajdeknit amit 16 db csavar fog torx fej kell hozzá. A csatlakozóját ha szemből nézel a motortérbe akkor a motor és a hűtő közt lenézve látható a csatlakozója a motor alsó részén. -------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=95620200211_211206.jpg Én ahogy nézegettem a neten 30 ezres ára van de asszem találtam már 18 ezer környékén is...
gyuros Elküldve Február11, 2020 Elküldve Február11, 2020 2 órája, zotya975 írta: Elviekben az olaj szigetelő, hiszen a trafókban is ez van. Jó tudni köszi
Tomi81 Elküldve Február12, 2020 Elküldve Február12, 2020 15 órája, gyuros írta: Hello. Azt nem tudom, hogy a te motortípusodnál is ugyan ott van-e és, hogy ugyan olyan fajta érzékelő van- e benne. Nekem X20XEV 2.0i 16v Az olajszint ellenörző az alsó olajdekniben van. ---------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=83220200211_211243.jpg Ezt csak akkor tudod kiszedni ha leengeded a motorolajat és leveszed az alsó fekete olajdeknit amit 16 db csavar fog torx fej kell hozzá. A csatlakozóját ha szemből nézel a motortérbe akkor a motor és a hűtő közt lenézve látható a csatlakozója a motor alsó részén. -------> http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=95620200211_211206.jpg Én ahogy nézegettem a neten 30 ezres ára van de asszem találtam már 18 ezer környékén is... Okés, köszönöm
gyuros Elküldve Március4, 2020 Elküldve Március4, 2020 Üdv. Centrálzár vezérlővel kapcsolatban lenne kérdésem. A problémám azzal van, hogy elég kis távolságból nyit illetve zárja az autót (kb 5 méter de van, hogy csak az autó mellett kell nyitnom) Lehet állítani a hatótávolságán? Megamos típusú (2000-es évi) és gyári riasztós változat. Van egy másik is ami nem riasztós az Kiekert típusú (2001-es) és azzal (szó szerint) 30 méterről is nyitja zárja az autót. Olyan új autós érzéssel, épp, hogy meg kell nyomnom a gombot. Vagy mint haveromnak a 2005-ös H Astrája. Persze értem, hogy ezek már nem mai darabok de 1 év a különbség. Hallottam olyat is, hogy direkt kicsi a hatótáv de akkor a Kiekert típusnál miért olyan nagy?
tgabika76 Elküldve Március4, 2020 Elküldve Március4, 2020 Ez érdekes kérdés.... nekem szintén Kiekert vezérlőm van a Calibrában (pont egy faceliftes B Vectrából, mert a Calié nem távirányítható gyárilag), de nekem is csak 3-4 méterről nyitható. Az évjáratában (mármint a bontott autóéban, amiből kiszedtük a vezérlőt) nem vagyok biztos, talán 2000-es lehetett... Amúgy én úgy tudtam hogy a rövid hatótáv szándékos, azért van mert abban az időben gyakori volt a riasztók kódjának "ellopása" egy erre szolgáló vevővel, és ezzel a rövid hatótávval azt próbálták elérni hogy ezt ne lehessen észrevétlenül megtenni (aki el akarta lopni a jelet, annak is ott kellett állnia 3m-en belül). Mondanám hogy ez talán 2000-ben volt divat, rá egy évre már nem, ezért nagyobb a 2001-es autó távirányítójának hatótávja, csakhogy nekem meg ott van a G Astra, ami szintén csak 3-4 méterről nyitható, pedig az 2001-es (fogalmam sincs milyen vezérlő van benne, de mintha Kiekert lenne az is)
Recommended Posts