Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

3 órája, Bugge írta:

Sziasztok!

A tempomatomon elromlott a resume gomb, így nem állt vissza a korábbi sebességre. Most vettem egy másikat, viszont arról hiányzott 3 plusz láb ami az enyémen rajta volt.

 

A képen bekarikáztam melyek hiányoznak ami az enyémen rajta vannak:

 

Tudja valaki, hogy miért felelős ez a 3 láb? Vagy az enyémen miért volt rajta a most vetten miért nem? :) Minden funkció működik a kapcsolónak azért nem is értem :)

Amit vettél az is GM  gyártmány? Nekem is ilyen 24885 GM számú kapcsolóm van, szintén ugyanennyi lábbal. Amit vettél azon milyen szám van? 

Link to comment
Megosztás:

47 perce, Bugge írta:

NEm az NEm GM gyártmány. Nem láttam rajta, hogy milyen amikor beszereltem. 

 

Gyanítom az eredeti GM-nél még volt valami plusz funkció ami alapból nem volt kihasználva. Például hogy ha bekapcsolva hagyod az indexet valamelyik irányban akkor azon az oldalon a gyujtás levétele után égnek a helyzetjelzők. Volt-van ilyen funkciód? Sajna nincs hozzá kapcsolási rajzom hogy meg lehessen nézni melyik láb-mihez kapcsolódik. Azt nem nézted hogy az aljzatban is ott vannak a lábaknak megfelelő foglalatok? 

Link to comment
Megosztás:

15 hours ago, zotya975 said:

Gyanítom az eredeti GM-nél még volt valami plusz funkció ami alapból nem volt kihasználva. Például hogy ha bekapcsolva hagyod az indexet valamelyik irányban akkor azon az oldalon a gyujtás levétele után égnek a helyzetjelzők. Volt-van ilyen funkciód? Sajna nincs hozzá kapcsolási rajzom hogy meg lehessen nézni melyik láb-mihez kapcsolódik. Azt nem nézted hogy az aljzatban is ott vannak a lábaknak megfelelő foglalatok? 

Valóban, ha lenyomom az indexet akkor korábban azon az oldalt votl helyzetjelzőm parkolásnál. Most semelyik lámpa nem világít, bár csipogni csipog a hangszoró, hogy rajta maradt a világítás.

Szóval akkor ez lesz az a 3 láb feladata. Köszi a tippet. 

Link to comment
Megosztás:

On 2006. 01. 20. at 22:46, hemi írta:

......

Sziasztok. Éredeklödnék hogy hátha kapok valami infot van egy opel vectram b 1999 1.6 i valmi elégé össze lett benne rakva mivel ha beinditom az autot akkor se müszerfalam semim nem mutatkozik csak kis gázadás utan akkor indul el a benzin mutatom és minden más amit az autonak mutatni kell viszont ha behuzom a kéziféket akkor ujra elmegy minden rolla vagyis a muszerfalrol és ugyanez van ha tolatni akkarok R fokozatban csak akkor tolato lámpám sincs és gyanakszom hogy ezek miatt nincs az se viszont mivel elektromos a kulso visszapilantom igy azt se tudom állitani mivel ugyanez a folyamat mintha zárlat lenne benne esetleg valami ötletetek van vagy valami?

Módosítva : Szecsialex
Link to comment
Megosztás:

Hát én csak tippelni tudok. Nekem is voltak hasonló jelenségeim, de mondjuk nem ennyire durvák. 

A végén meglett a hiba. Nekem kombim van, és a hátsaó ajtónál a kábelköteg nyíródott el, de nagyon és azok érintekztek össze vissza, így az okozta a galibát. 

A másik amit észrevettem, bár eddig még gondot nem okoztt, hogy amikor bekötöttem a tolató kamerát akkor a csomagtartó ajtóból jövő kábelek szintén szét vannak nyíródva. A burkolat nagyon lejött már róluk.

Még nem volt lelkierőm nekifeszülni és átkábelezni, de ha valami gond lesz hátul, tudom hogy ott kell keresnem és akkor ha már szétszedem akkor be is kábelezem. 

Peresze, lehet, hogy neked másmerre kell kereskélni, de szerintem valami hasonló lehet ott is. Ha mondjuk a kézifékbovden környékén megy valami kábel, lehet azzal is összefüggésben van....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

x18xe1

Egyik napról a másikra elkezdte kidobálni az autó a VEZ. TENGELY JELADÓ hibát (p0340)

Először csak hidegen amint bemelegedett eltűnt a hiba... (vagyis az utána indításoknál nem jött elő)

Egyszer csak menet közben leállt az autó és nem tudtam beindítani.......

másnap indult...... illetve azóta 1x tesztelgetés közben előfordult, hogy nem tudtam indítani....

 

Cseréltem benne:

---Vez Tengely jeladót (Delphire)

---Főtengely jeladó (bontott,   de jó ismerősöm autójából kaptam kölcsön 1 hétre)

---Méregettem kábelköteget.. .de mivel nem találtam semmit így cseréltem komplett köteget

 

Ecu-n kívül már mindent cseréltem és még mindig nem jó

 

Beindul az autó illetve menet közben nem áll le HA:

Ha járó motornál lehúzom a vez tengely jeladót

Illetve akkor is beindul ha le van húzva a vez tengely jeladó.

De amikor előjött az, hogy nem indul be csak teker... akkor 

se jeladóval se nélküle nem indult be az autó

így necces, hogy nem jeladó hiba.... mert ha egyszer jeladó nélkül beindul utána meg nem ... akkor ecu szerintem... 

valakinek hasonló tapasztalata?  vagy tesztelésre kölcsön gyári jeladója?

Szabó Zoltán

06705786621

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Szép napot! 

Vectra b1 Isuzu 1.7 td -vel kapcsolatban kérnék segítséget! bedöglött a generátorom, full fel kellett újítani. a töltésjelző most már nem világít tölt szépen 14.1 alapjáraton. amikor megadta magát a generátor, a töltésjelzővel együtt a légzsák lámpa is világított vele együtt. A töltés lámpa már jó, de a légzsák visszajelző továbbra is világít. Mi lehet a baj? Választ előre is köszönöm! :) 

 

Link to comment
Megosztás:

Nem feltétlenül jelenti hogy baj van. Illetve igen, de nem úgy ahogy gondolod. A légzsák visszajelződ feltehetően azért gyulladt ki mert leesett a feszültség a rendszerben. Azóta megjavult a generátor, viszont a légzsákhiba nem törlődik magától, azt törölni kell szervizben,  különben nem alszik el. Baj azért van, mert amíg világít a visszajelző, nem működik a légzsák, se az automata övfeszítő, de ha kitörlöd a hibakódját (és nem jön vissza), akkor minden rendben lesz.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Van nèkem egy B vectra kombim. Olyan problemám van, hogy elment a belső világítás. Kicserèltem az izzòkat ledre, de nem canbuszos, csak sima. Működött is jòpár hònapig, szèp is volt, aztán megszűnt. Ajtònyitásra sem, illetve a hátsò ajtòk felettiek sem mèg kapcsolásra sem. Amit belső világítas bizti lenne papíron, oda semmi nincs belötve. Szal nemtudom hogy van valami bizti valahol vagy a leddel b__tam oda neki??

Előre is köszi

 

Link to comment
Megosztás:

11 minutes ago, mrpocok said:

Üdv!

Van nèkem egy B vectra kombim. Olyan problemám van, hogy elment a belső világítás. Kicserèltem az izzòkat ledre, de nem canbuszos, csak sima. Működött is jòpár hònapig, szèp is volt, aztán megszűnt. Ajtònyitásra sem, illetve a hátsò ajtòk felettiek sem mèg kapcsolásra sem. Amit belső világítas bizti lenne papíron, oda semmi nincs belötve. Szal nemtudom hogy van valami bizti valahol vagy a leddel b__tam oda neki??

Előre is köszi

 

Szia!

Nézd meg, hogy a szivargyújtónak a biztosítéka nincs-e kimenve, nekem legalábbis ezzel volt egyben, amikor kiment a szivargyújtó biztosítéka akkor nem volt belső világításom sem. 

 

Szerintem hogy CANBUS-os vagy sem, az lényegtelen, ha eddig ment akkor ezentúl is mennie kéne. (Én legalábbis így gondolom)

Link to comment
Megosztás:

On 2019. 02. 01. at 6:16, mrpocok írta:

Hmmm...vègignèztem minden biztit....igaz cdak szemmel. Mivel nem bagòzok nemigzán tűnik fel a szivargyujtò hiánya. Meglesem mindenkèp. Köszi!

"Sajna" a szivargyujtò üzemel. Mivel lehalványul nem simán lekapcsol, gondolom van vmi elektronikája valahol. Annak szooik ilyesmi baja lenni? Merre keressem? Más ötlet, javaslat?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
18 perce, bandi56 írta:

Az öv feszítő /légzsák kontrolja indításkor elalszik majd ujra kigyullad és égve marad  Járt-e már így valaki.merre keressem a hibát? Ha valaki tud okosat szívesen venném a jó tanácsot. Előre is köszi.

Két első üles alatti övfeszitő kábelek kontakthibásak, tipushiba ezeknél sajna. Én direktbe összeforrasztottam a csatlakozo helyett, azóta stabilabb. Viszont diag eszkoz kell a hibakód kiütésehez utana mivel az airbag biztonsagi berendezes!

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
On 2015. 08. 16. at 19:02, NorbertStrong írta:

Sziasztok.

 

Van egy 1998-as Vectra B-m. A problémám a következő:

 

Reggelente hideg indításkor az autó beindulása után világít a generátor lámpa és a fordulatszám mérő mutató fekszik. 2-3 km megtétele után a jelenség teljesen elmúlik, vagy erősebb gázadás után is.

Elvittem egy autóvillamossági szerelőhöz, generátorra gyanakodott és fel is újította teljesen a generátort. Elhoztam és szépen is ment, húzott ahogyan az kell.

Következő reggel munkába indultam. A kocsi indításakor megint ugyanaz a jelenség. Generátor lámpa világít, fordulatmérő fekszik. Adtam kis gázt, a jelenség elmúlt. Meló után kivittem egy motordiagnosztikára, de semmi tárolt hibát nem talált.

A fura az a dologban hogy ha reggel megyek vele valahova akkor elkezdi ezt a jelenséget, és amikor elmúlik, ahogy azt fentebb írtam és aztán a nap folyamán amikor használom a kocsit már nincs a jelenség. Tehát elmúlik és nem mindig van.

Ha valaki találkozott már ilyennel és esetleg van valami tapasztalata, nagyon örülnék ha megosztaná velem. Köszönöm.

Nekem is csinàlta !en aksit cseréltem és meg szünet ez a hiba!

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok!

Van egy OP-COM szoftverem ( a kínai klon), és persze a hozzá való OP-COM USB V2 interface. Működött is, de újra kellett telepítenem a laptopot, és azóta nem megy. Konkrétabban a driver telepítése után win7-nél USB csatlakozás után kék halál. win10-nél nem lehet telepíteni a drivert, mert hibaüzenettel megáll a telepítés. a win10 is, meg a gugli is azt monja, hogy valami gond van a driver-rel. Természetesen kerestem, de valós drivert nem találtam.

Szóval szeretnélek megkérni benneteket, hogy akinek van működő OP-COM-ja azok közül valaki a driverét lenne szíves elküldeni nekem?

Szerk.: Találtam egy ismert fájlmegosztó portálon szoftvert hozzá, aminek a driverével win7-en használható az OP-COM a DELL Latitude E6230-as laptopomon.

Módosítva : újraVectra
Link to comment
Megosztás:

  • 4 months later...

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a következő link-en látható képeken szereplő riasztó és központi zár táviránytóval találkozott-e már valaki, vagy van valami pontosabb infója a gyártóról. https://www.dropbox.com/sh/4kwg4x8sx4x5x8o/AABuiLXzs2a_1zEGtj6ha9V4a?dl=0
A problémám a következő lenne: Adott egy Vectra B 1.7 TD, legjobb tudomásom szerint utólagosan beépített riasztóval. A fenti linken látható a távírónyítója. Eddig ha lemerült benne az elem, akkor kicseréltem és mindenféle összetanítás vagy bűvészkedés nélkül működött tovább, úgy ahogy kell. Ekkor mindig nyitva volt az autó biztos ami biztos alapon. Most viszont úgy adta meg magát teljesen a távirányító eleme, hogy zárva volt az autó és aktív volt a riasztó is. Hamar elemet cseréltem a távirányítóban, viszon azóta sem történik semmi, bármelyik gombot nyomom.
Az lehet, hogy össze kell most újra valahogy tanítanom a távírányítót a vezérlő elektronikával?
Sajnos 2 napnyi google keresés után sem találtam semmit, még csak körvonalakban sem, hogy miféle riasztó lehet a kocsiban és így fogalmam sincs, hogy hogyan álljak neki az összetanításnak (ha egyáltalán az a baja).
Szóval valaki tudja esetleg a távírányítót megnézve, hogy miről is lehet szó, amin el tudnék indulni? (Volt a távírányítónak egy fekete előlapja is, de azt már elhagytam valahol...)

Előre is köszönöm az esetleges segítséget!

Szerk: Közben kinyitottam az autót, mert kulccsal ugye nyílik, csak beriaszt. Ami plusz infót tudok, hogy Thunder gyártmányú az eszköz, de semmi más nem volt ráírva. Lefotóztam azt is és beraktam a fenti linkre. (Talán Thunder CA103 a google alapján, de nem vagyok benne biztos)

Szerk2: Sikerült gatyába rázni :-) Valóban Thunder CA103 típusú autóriasztó van a kocsimban. A hobbielektronikán volt egy leírás hozzá, az alapján betanítottam mindkét távirányítót. Itt hagyom az utókornak a leírást, hátha valakinek még jól jön: https://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=221148

Módosítva : mcwizard
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Nekem van olyan problémám a műszerfallal, hogy ha a gyulytást rákapcsolom akkor a sebesség mérő mutatója remeg és motor start után pedig nem jelzi a motor fordulatot és a meneti sebességet, viszont a hiba nem mindig jelentkezik de az esetek többségében igen. A másik problémám, hogy a hűtő folyadék hőmérője sem jelez semmit. A kérdésem az lenne, hogy hol keresem a hibát, talán a műszerfal cseréjére megoldódna ez a hiba?

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.