Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv mindenkinek !

SOS segítségre lenne szükségem ! Van egy Vectra B-m 1998-as évjárat és holnap műszakizik, viszont a légzsák visszajelző világit a műszerfalon. Diagnosztika azt írta, hogy túl nagy ellenállás érték. Ideiglenes vagy valamilyen megoldás ??

Elküldve
9 órája, sotkojozsef írta:

Üdv mindenkinek !

SOS segítségre lenne szükségem ! Van egy Vectra B-m 1998-as évjárat és holnap műszakizik, viszont a légzsák visszajelző világit a műszerfalon. Diagnosztika azt írta, hogy túl nagy ellenállás érték. Ideiglenes vagy valamilyen megoldás ??

Szia,

Gondolom az övfeszítőnél jelez szakadást az ülés alatt, ez a tipikud hiba. Nálam is gyakran előfordul, hogy megmozdul az ülés, és egy pillanatra kontakt hiba van, amit a vezérlő észlel. Ha a diag azt irja státuszba, hogy mát nincs jelen, akkor egyszerűen törölni kell. Ha nincs időd rá, akkor egyszerüen vedd ki a légzsák visszajelző izzóját a müszeregységböl. Kb 10 perc, ha már csináltál ilyet.

De az ülés alatti csatiknál szokott gond lenni, ha ilyen hibakodot dob.

Nagy ellenállás = szakadással.

Üdv,

Péter

Elküldve
3 perce, kadett17dforever írta:

Szia,

Gondolom az övfeszítőnél jelez szakadást az ülés alatt, ez a tipikud hiba. Nálam is gyakran előfordul, hogy megmozdul az ülés, és egy pillanatra kontakt hiba van, amit a vezérlő észlel. Ha a diag azt irja státuszba, hogy mát nincs jelen, akkor egyszerűen törölni kell. Ha nincs időd rá, akkor egyszerüen vedd ki a légzsák visszajelző izzóját a müszeregységböl. Kb 10 perc, ha már csináltál ilyet.

De az ülés alatti csatiknál szokott gond lenni, ha ilyen hibakodot dob.

Nagy ellenállás = szakadással.

Üdv,

Péter

Ha jól tudom gyujtásra égnie kell a légzsák visszajelzőnek, motorindításra meg elaludnia. Ha egyáltalán nem világít az is bukta.

Elküldve (edited)
40 perce, zotya975 írta:

Ha jól tudom gyujtásra égnie kell a légzsák visszajelzőnek, motorindításra meg elaludnia. Ha egyáltalán nem világít az is bukta.

Igen jól tudod, de szerintem ennyire részletesen nem nézik, attól függ hova viszed. Nézd át amit írtam, mozgasd meg a vezetékeket az ülés alatti csatiknál.

 

Nekem most úgy néz ki az övcsat alatt lévő vezetéknél lesz a gond, ma reggel öv becsatolásakor dobta a hibát. Majd kiveszem az ülést és megnézem.

Módosítva : kadett17dforever
  • 2 weeks later...
Elküldve

Van egy ncdr 1100 magnóhoz való cdtár a kesztyűtartóban. Az tudjátok hogy lehet onnan kiszedni? nem láttam csavarokat stb.

Maga kesztyűtartó az könnyen kiszedhető?

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok! 

 

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltem ki a gyári rádiómat mert kazis volt car 400-ast egy szintén gyàri cds-re cdr500-ra. Eddig ment mind a 6 hangszóró de amikor kicseréltem csak a bal oldali 3 szól! Mi lehet a probléma? Elörre is köszönöm!

Elküldve
1 órával ezelőtt, krisztian880212 írta:

Sziasztok! 

 

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltem ki a gyári rádiómat mert kazis volt car 400-ast egy szintén gyàri cds-re cdr500-ra. Eddig ment mind a 6 hangszóró de amikor kicseréltem csak a bal oldali 3 szól! Mi lehet a probléma? Elörre is köszönöm!

Csatlakozót jól dugtad össze, azt meg sem említem, hogy balansz.

Elküldve

Foglalkozott már valaki azzal, hogy a gyári középkonzol helyére 2 din -es magnót építsen be?

Lehet egyáltalán kapni hozzá gyárilag /utángyártott 2 din-es keretet?

Elküldve
15 órája, kocka írta:

Csatlakozót jól dugtad össze, azt meg sem említem, hogy balansz.

Köszi megoldódott!!! Van egy gomb rajta amivel a hangfalakat lehet állítgatni. Na arra csak a baloldali 3 reagált. Viszont a hangerő gombot kellett magamfelé húzni. Úgy lehetett beállítani mind a 6-ot! Azért köszönöm!

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok valakit tudna segíteni. 

Mégpedig sikeresen bekötöttem a hátsó elektromos ablakokat. Be kelet húzni a szálakat hozzá mert nem voltak benne. a kézifék alatt is összekötöttem a vezetékeket (itt jegyezném meg nincs valakinek a kézifék alatt lévő elektromos ablak csatlakozóból olyan amiben mind a négy elektromos ablak be van húzva kb 20cm-es vezetékkel) és minden működik tökéletesen a komfort elektronika is hátul a gyerekzár is. Viszont ha bezárom kulccsal a kocsit és tartom csak az első ablakok húzódnak fel. Mi lehet a baj?

Elküldve
4 órája, Dragon1004 írta:

Sziasztok valakit tudna segíteni. 

Mégpedig sikeresen bekötöttem a hátsó elektromos ablakokat. Be kelet húzni a szálakat hozzá mert nem voltak benne. a kézifék alatt is összekötöttem a vezetékeket (itt jegyezném meg nincs valakinek a kézifék alatt lévő elektromos ablak csatlakozóból olyan amiben mind a négy elektromos ablak be van húzva kb 20cm-es vezetékkel) és minden működik tökéletesen a komfort elektronika is hátul a gyerekzár is. Viszont ha bezárom kulccsal a kocsit és tartom csak az első ablakok húzódnak fel. Mi lehet a baj?

Ha jól tudom van egy barna/fekete vezeték amit rámegy a motorokra, ez a központi zár vezérlőtől kap jelet, és mind a négy motorra rámegy, elég ha az elsőkből leágazol.

Elküldve
53 perce, kocka írta:

Ha jól tudom van egy barna/fekete vezeték amit rámegy a motorokra, ez a központi zár vezérlőtől kap jelet, és mind a négy motorra rámegy, elég ha az elsőkből leágazol.

Köszönöm a válaszod. Akkor még egy napos munka bár a központitól fogom kihúzni a kábelt attól az elektronkitától ami felhúzza az ablakokat.

Elküldve

Sziasztok, egy kis segítség kellene!

AGR lefalazás érdekelne. Vectra b2, 1999 X16XEL.

-AGR le,

-rozsdamentes lemezre mintavétel, kivágás, megmunkálás,

Eddig oké, itt jön amit nem értek. A szelepet az egyik csavarral vissza kell fogatni, hogy "üresben" dolgozzon a levegőbe? Egyéb esetben gondolom a szelep beleverne a takarásba, ezáltal mozgásában korlátozva újabb hiba... Vagy kiveszem az egészet, de akkor a rendszer keresi, hiba... Vagy amit nem tudok megoldani, a leprogramozás.

Várom a tanácsokat, köszönöm!

 

Elküldve
3 órája, Foghorn írta:

Sziasztok, egy kis segítség kellene!

AGR lefalazás érdekelne. Vectra b2, 1999 X16XEL.

-AGR le,

-rozsdamentes lemezre mintavétel, kivágás, megmunkálás,

Eddig oké, itt jön amit nem értek. A szelepet az egyik csavarral vissza kell fogatni, hogy "üresben" dolgozzon a levegőbe? Egyéb esetben gondolom a szelep beleverne a takarásba, ezáltal mozgásában korlátozva újabb hiba... Vagy kiveszem az egészet, de akkor a rendszer keresi, hiba... Vagy amit nem tudok megoldani, a leprogramozás.

Várom a tanácsokat, köszönöm!

 

Pontosan így van...menet közben tesztelni szokott ha a helyére rakod vissza a lezáró lemezzel amin nincs lyuk akkor abban akad. Ha kifordítva egy csavarral ( csak azért hogy rögzítve legyen) akkor szabadon tud mozogni ki-be. Ugye az egyik csavarral rögzíted az EGR-t és a lezáró lemezt a másikkal csak a lezáró lemezt a másik lyuknál. Ettől függetlenül még dob-hat hibalámát. Olyan lemezt érdemes választani ami kell vastag ahhoz hogy ne égjen át hamar.

Elküldve
On ‎25‎/‎07‎/‎2016 at 2:36 PM, zotya975 said:

Ha kifordítva egy csavarral ( csak azért hogy rögzítve legyen) akkor szabadon tud mozogni ki-be. Ugye az egyik csavarral rögzíted az EGR-t és a lezáró lemezt a másikkal csak a lezáró lemezt a másik lyuknál. Ettől függetlenül még dob-hat hibalámát. Olyan lemezt érdemes választani ami kell vastag ahhoz hogy ne égjen át hamar.

Ezt a megoldást én nem javaslom. A megbontott ponton keresztül megy a kipuffogógáz vissza a motorba, amit az EGR szabályoz.

A nyitott résen keresztül vagy kipuffogógázt fog eregetni, vagy falsot fog szívni a motor. Egyik sem jó, de utóbbi esetben szűrés nélküli levegőt szívhat be a motor.

Elküldve (edited)

Sziasztok! 

A benzin szintjelzőnek milyen hibái lehetnek? Merre induljak el? A tartályban lévő jeladó jó elvileg (multiméterrel mérve az ellenállást, ahogyan mozgatom az úszót úgy változik az érték). De vettem egy bontottat is, azzal sem jó a szintjelző. Azt csinálja, hogy mindig nullán van a műszerfalon a mutató. Aztán van mikor észhez tér és mutat rendesen, majd pár másodperc múlva leesik megint nullára. Van, hogy ezt 5km-en belül eljátssza 4-5 alkalommal is, de van, hogy úgy megyek 100-200 km-t, hogy egyszer sem mutat semmit. Ez lehet valami kábelhiba is, nem? Vagy szerintetek micsoda? És merre keressem a hiba okát? Mindenképp műszerfalat kell bontani hozzá? Az nagy meló, nem?

Módosítva : zsiz88
Elküldve

Úgy tűnik, hogy csak kontakt hiba volt. Lebontottam a műszerfalat, (nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű..) egy kis kapirgálás az érintkezőkön, egy kis kontakt spray, és -ugyan nem akarom elkiabálni, de - most működik a benzin szintjelző. Összeraktam, gyújtásra már jó is volt. Aztán elmentem egy próbakörre, mert mint írtam, menet közben szinte mindig nullán állt a mutató, néha működött pár másodpercig, aztán megint nem. Na most a próbaúton folyamatosan működött. Remélem csak ennyi baja volt és most már jó lesz.

Elküldve
6 órája, Zoltán56 írta:

Sziasztok.

Mi a véleményetek az OBD2 EOBD Scanner magyar menüvel rendelkező diagnosztikai műszerről ? Érdemes megvenni ? Még azt sem derítettem ki, hogy jó-e az én 1999-es X18XE motorkódú Vectrámhoz. Link:http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?route=product/product&product_id=112

Üdv; Zoli

Szia, 

Ha biztosra akarsz menni akkor javaslom a cdp+ interfésszel rendelkező diag eszközöket,  ezek minden autóval tudnak kommunikálni. 

Jó fogásos keress rá.  Van autocom,  delphi,  más egyéb változatban elfogadható áron. 

 

Udv, 

Péter 

Elküldve

Ha biztosra akarsz menni, akkor javaslom a kínai OP COM interfész, és a hozzá tarozó szoftver beszerzését. Ez biztosan működik minden Vectra B-vel.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.