sotkojozsef Elküldve Június7, 2016 Elküldve Június7, 2016 Üdv mindenkinek ! SOS segítségre lenne szükségem ! Van egy Vectra B-m 1998-as évjárat és holnap műszakizik, viszont a légzsák visszajelző világit a műszerfalon. Diagnosztika azt írta, hogy túl nagy ellenállás érték. Ideiglenes vagy valamilyen megoldás ??
kadett17dforever Elküldve Június8, 2016 Elküldve Június8, 2016 9 órája, sotkojozsef írta: Üdv mindenkinek ! SOS segítségre lenne szükségem ! Van egy Vectra B-m 1998-as évjárat és holnap műszakizik, viszont a légzsák visszajelző világit a műszerfalon. Diagnosztika azt írta, hogy túl nagy ellenállás érték. Ideiglenes vagy valamilyen megoldás ?? Szia, Gondolom az övfeszítőnél jelez szakadást az ülés alatt, ez a tipikud hiba. Nálam is gyakran előfordul, hogy megmozdul az ülés, és egy pillanatra kontakt hiba van, amit a vezérlő észlel. Ha a diag azt irja státuszba, hogy mát nincs jelen, akkor egyszerűen törölni kell. Ha nincs időd rá, akkor egyszerüen vedd ki a légzsák visszajelző izzóját a müszeregységböl. Kb 10 perc, ha már csináltál ilyet. De az ülés alatti csatiknál szokott gond lenni, ha ilyen hibakodot dob. Nagy ellenállás = szakadással. Üdv, Péter
zotya975 Elküldve Június8, 2016 Elküldve Június8, 2016 3 perce, kadett17dforever írta: Szia, Gondolom az övfeszítőnél jelez szakadást az ülés alatt, ez a tipikud hiba. Nálam is gyakran előfordul, hogy megmozdul az ülés, és egy pillanatra kontakt hiba van, amit a vezérlő észlel. Ha a diag azt irja státuszba, hogy mát nincs jelen, akkor egyszerűen törölni kell. Ha nincs időd rá, akkor egyszerüen vedd ki a légzsák visszajelző izzóját a müszeregységböl. Kb 10 perc, ha már csináltál ilyet. De az ülés alatti csatiknál szokott gond lenni, ha ilyen hibakodot dob. Nagy ellenállás = szakadással. Üdv, Péter Ha jól tudom gyujtásra égnie kell a légzsák visszajelzőnek, motorindításra meg elaludnia. Ha egyáltalán nem világít az is bukta.
kadett17dforever Elküldve Június8, 2016 Elküldve Június8, 2016 (edited) 40 perce, zotya975 írta: Ha jól tudom gyujtásra égnie kell a légzsák visszajelzőnek, motorindításra meg elaludnia. Ha egyáltalán nem világít az is bukta. Igen jól tudod, de szerintem ennyire részletesen nem nézik, attól függ hova viszed. Nézd át amit írtam, mozgasd meg a vezetékeket az ülés alatti csatiknál. Nekem most úgy néz ki az övcsat alatt lévő vezetéknél lesz a gond, ma reggel öv becsatolásakor dobta a hibát. Majd kiveszem az ülést és megnézem. Módosítva Június8, 2016 : kadett17dforever
Bugge Elküldve Június16, 2016 Elküldve Június16, 2016 Van egy ncdr 1100 magnóhoz való cdtár a kesztyűtartóban. Az tudjátok hogy lehet onnan kiszedni? nem láttam csavarokat stb. Maga kesztyűtartó az könnyen kiszedhető?
Tápiószecső Elküldve Június16, 2016 Elküldve Június16, 2016 5 órája, Bugge írta: Maga kesztyűtartó az könnyen kiszedhető? Igen. 4 csavar. Valószínűleg hátulról tudod kiszedni a cdtárat.
krisztian880212 Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltem ki a gyári rádiómat mert kazis volt car 400-ast egy szintén gyàri cds-re cdr500-ra. Eddig ment mind a 6 hangszóró de amikor kicseréltem csak a bal oldali 3 szól! Mi lehet a probléma? Elörre is köszönöm!
kocka Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 1 órával ezelőtt, krisztian880212 írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltem ki a gyári rádiómat mert kazis volt car 400-ast egy szintén gyàri cds-re cdr500-ra. Eddig ment mind a 6 hangszóró de amikor kicseréltem csak a bal oldali 3 szól! Mi lehet a probléma? Elörre is köszönöm! Csatlakozót jól dugtad össze, azt meg sem említem, hogy balansz.
Bugge Elküldve Június27, 2016 Elküldve Június27, 2016 Foglalkozott már valaki azzal, hogy a gyári középkonzol helyére 2 din -es magnót építsen be? Lehet egyáltalán kapni hozzá gyárilag /utángyártott 2 din-es keretet?
krisztian880212 Elküldve Június27, 2016 Elküldve Június27, 2016 15 órája, kocka írta: Csatlakozót jól dugtad össze, azt meg sem említem, hogy balansz. Köszi megoldódott!!! Van egy gomb rajta amivel a hangfalakat lehet állítgatni. Na arra csak a baloldali 3 reagált. Viszont a hangerő gombot kellett magamfelé húzni. Úgy lehetett beállítani mind a 6-ot! Azért köszönöm!
Dragon1004 Elküldve Július19, 2016 Elküldve Július19, 2016 Sziasztok valakit tudna segíteni. Mégpedig sikeresen bekötöttem a hátsó elektromos ablakokat. Be kelet húzni a szálakat hozzá mert nem voltak benne. a kézifék alatt is összekötöttem a vezetékeket (itt jegyezném meg nincs valakinek a kézifék alatt lévő elektromos ablak csatlakozóból olyan amiben mind a négy elektromos ablak be van húzva kb 20cm-es vezetékkel) és minden működik tökéletesen a komfort elektronika is hátul a gyerekzár is. Viszont ha bezárom kulccsal a kocsit és tartom csak az első ablakok húzódnak fel. Mi lehet a baj?
kocka Elküldve Július19, 2016 Elküldve Július19, 2016 4 órája, Dragon1004 írta: Sziasztok valakit tudna segíteni. Mégpedig sikeresen bekötöttem a hátsó elektromos ablakokat. Be kelet húzni a szálakat hozzá mert nem voltak benne. a kézifék alatt is összekötöttem a vezetékeket (itt jegyezném meg nincs valakinek a kézifék alatt lévő elektromos ablak csatlakozóból olyan amiben mind a négy elektromos ablak be van húzva kb 20cm-es vezetékkel) és minden működik tökéletesen a komfort elektronika is hátul a gyerekzár is. Viszont ha bezárom kulccsal a kocsit és tartom csak az első ablakok húzódnak fel. Mi lehet a baj? Ha jól tudom van egy barna/fekete vezeték amit rámegy a motorokra, ez a központi zár vezérlőtől kap jelet, és mind a négy motorra rámegy, elég ha az elsőkből leágazol.
Dragon1004 Elküldve Július19, 2016 Elküldve Július19, 2016 53 perce, kocka írta: Ha jól tudom van egy barna/fekete vezeték amit rámegy a motorokra, ez a központi zár vezérlőtől kap jelet, és mind a négy motorra rámegy, elég ha az elsőkből leágazol. Köszönöm a válaszod. Akkor még egy napos munka bár a központitól fogom kihúzni a kábelt attól az elektronkitától ami felhúzza az ablakokat.
Foghorn Elküldve Július25, 2016 Elküldve Július25, 2016 Sziasztok, egy kis segítség kellene! AGR lefalazás érdekelne. Vectra b2, 1999 X16XEL. -AGR le, -rozsdamentes lemezre mintavétel, kivágás, megmunkálás, Eddig oké, itt jön amit nem értek. A szelepet az egyik csavarral vissza kell fogatni, hogy "üresben" dolgozzon a levegőbe? Egyéb esetben gondolom a szelep beleverne a takarásba, ezáltal mozgásában korlátozva újabb hiba... Vagy kiveszem az egészet, de akkor a rendszer keresi, hiba... Vagy amit nem tudok megoldani, a leprogramozás. Várom a tanácsokat, köszönöm!
zotya975 Elküldve Július25, 2016 Elküldve Július25, 2016 3 órája, Foghorn írta: Sziasztok, egy kis segítség kellene! AGR lefalazás érdekelne. Vectra b2, 1999 X16XEL. -AGR le, -rozsdamentes lemezre mintavétel, kivágás, megmunkálás, Eddig oké, itt jön amit nem értek. A szelepet az egyik csavarral vissza kell fogatni, hogy "üresben" dolgozzon a levegőbe? Egyéb esetben gondolom a szelep beleverne a takarásba, ezáltal mozgásában korlátozva újabb hiba... Vagy kiveszem az egészet, de akkor a rendszer keresi, hiba... Vagy amit nem tudok megoldani, a leprogramozás. Várom a tanácsokat, köszönöm! Pontosan így van...menet közben tesztelni szokott ha a helyére rakod vissza a lezáró lemezzel amin nincs lyuk akkor abban akad. Ha kifordítva egy csavarral ( csak azért hogy rögzítve legyen) akkor szabadon tud mozogni ki-be. Ugye az egyik csavarral rögzíted az EGR-t és a lezáró lemezt a másikkal csak a lezáró lemezt a másik lyuknál. Ettől függetlenül még dob-hat hibalámát. Olyan lemezt érdemes választani ami kell vastag ahhoz hogy ne égjen át hamar.
Foghorn Elküldve Július26, 2016 Elküldve Július26, 2016 (edited) Köszönöm a választ! Akkor ezek szerint nem kell programozni..? Módosítva Július26, 2016 : Foghorn
Adam1 Elküldve Július26, 2016 Elküldve Július26, 2016 On 25/07/2016 at 2:36 PM, zotya975 said: Ha kifordítva egy csavarral ( csak azért hogy rögzítve legyen) akkor szabadon tud mozogni ki-be. Ugye az egyik csavarral rögzíted az EGR-t és a lezáró lemezt a másikkal csak a lezáró lemezt a másik lyuknál. Ettől függetlenül még dob-hat hibalámát. Olyan lemezt érdemes választani ami kell vastag ahhoz hogy ne égjen át hamar. Ezt a megoldást én nem javaslom. A megbontott ponton keresztül megy a kipuffogógáz vissza a motorba, amit az EGR szabályoz. A nyitott résen keresztül vagy kipuffogógázt fog eregetni, vagy falsot fog szívni a motor. Egyik sem jó, de utóbbi esetben szűrés nélküli levegőt szívhat be a motor.
zsiz88 Elküldve Augusztus1, 2016 Elküldve Augusztus1, 2016 (edited) Sziasztok! A benzin szintjelzőnek milyen hibái lehetnek? Merre induljak el? A tartályban lévő jeladó jó elvileg (multiméterrel mérve az ellenállást, ahogyan mozgatom az úszót úgy változik az érték). De vettem egy bontottat is, azzal sem jó a szintjelző. Azt csinálja, hogy mindig nullán van a műszerfalon a mutató. Aztán van mikor észhez tér és mutat rendesen, majd pár másodperc múlva leesik megint nullára. Van, hogy ezt 5km-en belül eljátssza 4-5 alkalommal is, de van, hogy úgy megyek 100-200 km-t, hogy egyszer sem mutat semmit. Ez lehet valami kábelhiba is, nem? Vagy szerintetek micsoda? És merre keressem a hiba okát? Mindenképp műszerfalat kell bontani hozzá? Az nagy meló, nem? Módosítva Augusztus1, 2016 : zsiz88
Adam1 Elküldve Augusztus2, 2016 Elküldve Augusztus2, 2016 A kicserélt alkatrésztől kezdve a műszerfalig bármi lehet hibás.
zsiz88 Elküldve Augusztus7, 2016 Elküldve Augusztus7, 2016 Úgy tűnik, hogy csak kontakt hiba volt. Lebontottam a műszerfalat, (nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű..) egy kis kapirgálás az érintkezőkön, egy kis kontakt spray, és -ugyan nem akarom elkiabálni, de - most működik a benzin szintjelző. Összeraktam, gyújtásra már jó is volt. Aztán elmentem egy próbakörre, mert mint írtam, menet közben szinte mindig nullán állt a mutató, néha működött pár másodpercig, aztán megint nem. Na most a próbaúton folyamatosan működött. Remélem csak ennyi baja volt és most már jó lesz.
Zoltán56 Elküldve Augusztus7, 2016 Elküldve Augusztus7, 2016 Sziasztok. Mi a véleményetek az OBD2 EOBD Scanner magyar menüvel rendelkező diagnosztikai műszerről ? Érdemes megvenni ? Még azt sem derítettem ki, hogy jó-e az én 1999-es X18XE motorkódú Vectrámhoz. Link:http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?route=product/product&product_id=112 Üdv; Zoli
kadett17dforever Elküldve Augusztus8, 2016 Elküldve Augusztus8, 2016 6 órája, Zoltán56 írta: Sziasztok. Mi a véleményetek az OBD2 EOBD Scanner magyar menüvel rendelkező diagnosztikai műszerről ? Érdemes megvenni ? Még azt sem derítettem ki, hogy jó-e az én 1999-es X18XE motorkódú Vectrámhoz. Link:http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?route=product/product&product_id=112 Üdv; Zoli Szia, Ha biztosra akarsz menni akkor javaslom a cdp+ interfésszel rendelkező diag eszközöket, ezek minden autóval tudnak kommunikálni. Jó fogásos keress rá. Van autocom, delphi, más egyéb változatban elfogadható áron. Udv, Péter
Zoltán56 Elküldve Augusztus8, 2016 Elküldve Augusztus8, 2016 Köszi a gyors választ majd utána nézek Üdv; Zoli.
Adam1 Elküldve Augusztus8, 2016 Elküldve Augusztus8, 2016 Ha biztosra akarsz menni, akkor javaslom a kínai OP COM interfész, és a hozzá tarozó szoftver beszerzését. Ez biztosan működik minden Vectra B-vel.
Zoltán56 Elküldve Augusztus8, 2016 Elküldve Augusztus8, 2016 Köszi az infót utána nézek. Ehhez laptop is kell gondolom. Üdv; Zoli
Recommended Posts