SunyiKing Elküldve November19, 2015 Megoszt Elküldve November19, 2015 Sziasztok! A segítségetek kérném, nem is annyira problémáról lenne szó, csak kíváncsi vagyok. Végre szereztem jó áron egy TID kijelzőt, mivel mióta nálam van a kocsi soha nem volt jó ( még karaktereket sem mutatott ). Ma délután be is raktam, szép, pixel hiba mentes, belőttem mindent rajta. Namármost miután bekapcsoltam a rádiót, hogy szóljon valami míg vissza csavarok mindent, eltűnt a dátum rész, gondolom itt kéne megjelenni a hallgatott adónak, de nem jelenik meg :). A rádióm nem gyári hanem egy JVC KD-R 401, mikor cseréltem nem kontárkodtam a vezetékekkel, egyszerűen vettem egy Opel ISO átalakítót és kész. Kérdésem az lenne végülis, hogy a rádióm miatt van, vagy egyáltalán nem megy ez csak gyári cuccal. Megjegyzem a rádiót érzékeli, mert ha kikapcsolom akkor kikapcsol a TID is, szóval van kommunikáció a két egység között. Vélemény, szerintetek, bekötés, rádió hiba ( nem tudja ) vagy csak nem gyári és ennyi. Az még hozzá tartozik, hogy maga a rádió jó, de iszonyat gyengén veszi az állomásokat, valahol olvastam, hogy a külső antennát is meg kell tápolni árammal, de nem vagyok benne biztos. Lehet kevés neki a jel, viszont a rádió kiírja, hogy pl Class Fm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November19, 2015 Megoszt Elküldve November19, 2015 Nem gyári rádióval nem fog menni a kijelző, az esetek 99%-ban. Azért 99, mert egyes felső kategóriás Kenwood és VDO típusok tudják kezelni a gyári TID-et, de csakis azok. Alternatív megoldás annyi van hogy vagy leprogramoztatod a kijelzőről a rádiót, vagy elvágod a piros-fehér (ha jól emlékszem) vezetéket a kijelző és a rádió között, és akkor mindig a dátumot fogja mutatni, mint amikor ki van kapcsolva a gyári rádió. Ha utóbbi megoldást választod (tehát a vezeték elvágását), akkor mindenképp a kijelzőnél tedd azt meg és ne a rádiónál, mert ugyanez a vezeték táplálja az antennaerősítőt is, és akkor gyenge lesz a vételed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SunyiKing Elküldve November19, 2015 Megoszt Elküldve November19, 2015 2 hours ago, tgabika76 írta: Nem gyári rádióval nem fog menni a kijelző, az esetek 99%-ban. Azért 99, mert egyes felső kategóriás Kenwood és VDO típusok tudják kezelni a gyári TID-et, de csakis azok. Alternatív megoldás annyi van hogy vagy leprogramoztatod a kijelzőről a rádiót, vagy elvágod a piros-fehér (ha jól emlékszem) vezetéket a kijelző és a rádió között, és akkor mindig a dátumot fogja mutatni, mint amikor ki van kapcsolva a gyári rádió. Ha utóbbi megoldást választod (tehát a vezeték elvágását), akkor mindenképp a kijelzőnél tedd azt meg és ne a rádiónál, mert ugyanez a vezeték táplálja az antennaerősítőt is, és akkor gyenge lesz a vételed. Köszi, vágni semmiképpen nem vágok, annyit nem ér, hogy rongáljam a kicsikét, viszont holnap megnézem, mivel nem emlékszem már ( kb. 6 éve lehetett ) mikor beraktam a rádiót, és az igazat megvallva sose volt tiszta vételem, mint más kocsiba, szerintem hiányzik a plusz áram az erősítőről, valahol olvastam már ha AM-en se jön be semmi akkor nincs delej az antenna erősítőn. Reménykedem benne h az a gond és isteni csodával lesz kijelzése a csatornának is, ha nem marad a hőfok, meg az óra, ez is jobb mint 6 évig az üres semmit bámulni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bertast Elküldve November22, 2015 Megoszt Elküldve November22, 2015 Sziasztok Lenne egy nagy problémám,van egy Opel B Vectrám b1es 1997 évj,X20DTL problémám az hogy a motorér vezetékkötegem az izzitó dobonzban az összes vezetékről lejött a szigetelés,ideglenesen meglett oldva hogy ne érjenek össze a vezetékek,zsugor csövezve lett.De ez nem megoldás,szeretném cserélni az egész köteget,de nem találok bele valót sehol,és még cikkszámom sincs róla. Ismertető jele hogy a relédobozban 5 relé és 2 db 30 amperos biztositék található,az izzitó relém lila szinű.Már mindent megpróbáltam de nem jutok vele sehova,nem találok hozzá köteget,Kérném a segitségeteket hogy honnan tudnék szerezni hozzá egy köteget,vagy ha nincs mi volna a megoldás erre a problémára. Válaszaitokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November22, 2015 Megoszt Elküldve November22, 2015 Ez nem néz ki túl jól, ha a te autódat ábrázolja a kép. Bontóban kellene keresgélni, azonos motorkódú, lehetőleg azonos évjáratú autóból származó kábelköteget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve November23, 2015 Megoszt Elküldve November23, 2015 Ebay-en keress rá angliából elég sok vectra alkatrész megrendelhető, én is onnan szereztem anno z18xe köteget ami itthon sehol nem volt :) Új kábelre ne is gondolj ha esetleg felmerült, aranyárban vannak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidvida Elküldve November28, 2015 Megoszt Elküldve November28, 2015 (edited) Üdv mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy... Találkozott már valaki olyan problémával 1.7td vectránál hogy kevés a töltés? Generátort kicseréltem, és ugyan az a hiba. Fordulaton fogyasztók nélkül sem megy 13,6 fölé. A generátorra csatlakozó 2 vezeték közül az egyik elvileg a gerjesztő szál, ha jól tudom. Azon a szálon 10.8 Voltot mértem, úgy hogy ráadtam a gyújtást. Lehet, hogy az a kevés és azért elégtelen a töltés? Valakinek esetleg ötlete? Köszi előre is. Módosítva November28, 2015 : davidvida Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attix70 Elküldve December4, 2015 Megoszt Elküldve December4, 2015 On 2015. 11. 28., davidvida írta: Üdv mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy... Találkozott már valaki olyan problémával 1.7td vectránál hogy kevés a töltés? Generátort kicseréltem, és ugyan az a hiba. Fordulaton fogyasztók nélkül sem megy 13,6 fölé. A generátorra csatlakozó 2 vezeték közül az egyik elvileg a gerjesztő szál, ha jól tudom. Azon a szálon 10.8 Voltot mértem, úgy hogy ráadtam a gyújtást. Lehet, hogy az a kevés és azért elégtelen a töltés? Valakinek esetleg ötlete? Köszi előre is. Szia, A gerjesztő szálon egy égőn (töltés kontroll jelző) keresztül megy a 12V ha rá adod a gyújtást tehát jót mérhettél elvileg, de nekem soknak tűnik az a feszültség amit mértél (gondolom nem járt a motor). Próbáld úgy mérni a feszültséget, hogy a generátor házára rakod a műszer negatív végét és a pozitívat a vastagabb (az megy az akku irányába) kimenő kábelre. Ha úgy meg van a megfelelő feszültség akkor a vezetékeléssel lesz hiba (akár a testeléssel). Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
STD525 Elküldve December12, 2015 Megoszt Elküldve December12, 2015 Sziasztok! Nekem olyan problemam van, hogy egyszerre elment a km/h kijelzo, uzemanyag jelzo, forulatszammero vilagitasa, sot a kodlampa gomboke is es a kodlampa sem vilagit. Tudnatok segiteni hogy mi adhatta meg magat? Koszi elore is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December12, 2015 Megoszt Elküldve December12, 2015 On 04/12/2015 at 5:32 PM, Attix70 said: Szia, A gerjesztő szálon egy égőn (töltés kontroll jelző) keresztül megy a 12V ha rá adod a gyújtást tehát jót mérhettél elvileg, Ez azt jelenti, hogyha kiég a töltés kontroll jelző izzó, akkor nem kap gerjesztést a generátor, azaz nem lesz töltés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dragon1004 Elküldve December13, 2015 Megoszt Elküldve December13, 2015 Sziasztok Lenne egy hatalmas problémám mégpedig, hogy nem áll le az autó ha elfordítom a kulcsot. Azaz leáll, ha a bizti táblából egy 40a biztit kihúzok (itt jegyezném meg másik biztivel nem kísérleteztem) ez ha szemben van a bizti legalsó sor legelső helyén van és a hátsó ablak fütés se tudom kikapcsolni legalábbis a gomb szerint amúgy a relét halom kattanni. Mi lehet a baj hogyan lehet ezt nagyon gyorsan orvosolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bertast Elküldve December17, 2015 Megoszt Elküldve December17, 2015 On 2015. 11. 22. at 21:43, Adam1 írta: Ez nem néz ki túl jól, ha a te autódat ábrázolja a kép. Bontóban kellene keresgélni, azonos motorkódú, lehetőleg azonos évjáratú autóból származó kábelköteget. Sajnos nincs,és nem is találok sehól.már vagy ezer embert kérdeztem,és nem tudja senki a választ hogy ez pontosan melyik tipus,amit ezzel a biztositékkal gyártották. :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január4, 2016 Megoszt Elküldve Január4, 2016 On 2015. 12. 17. at 20:31, bertast írta: Sajnos nincs,és nem is találok sehól.már vagy ezer embert kérdeztem,és nem tudja senki a választ hogy ez pontosan melyik tipus,amit ezzel a biztositékkal gyártották. :-( Ha nincs más megoldás, akkor a sérült darabokat ki kell vágni, és ép vezetéket kell beforrasztani a helyére. Ha szépen van megcsinálva, akkor tartós lesz az is. Sérült csatlakozót pedig bármilyen más kötegből is tudsz szerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zotya636 Elküldve Január24, 2016 Megoszt Elküldve Január24, 2016 Sziasztok Van egy X18xe motorkodú B1- s 1998- s Vekim. A problémám a következő lenne. Gyújtás ráadás után a benzin visszajelző ill.a töltés visszajelző nem vilagít pedig az izzók jók az 100%, mert tegnap megnéztem. Mi lehet a baj szerintetek? Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
annonymus90 Elküldve Január25, 2016 Megoszt Elküldve Január25, 2016 Sziasztok! Rég jártam erre, most kaptam vissza az autót 4 hónap után... Van egy két hibakódom, nem tudom lenne e rá valami ötlete valakinek ha jól számoltam a villogtatásnál akkor a három kód a következő P0325, P0120, P0505 keresgettem már a neten, meg itt a fórumon is, de nem tudtam meg sok mindent A kódok jelentése megvan, csak az a kérdés, hogy mihez is lehetne kezdeni velük? Ha valaki tudna valami frappánsat, hogy merre induljak, azért hálás lennék Előre is köszi Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január27, 2016 Megoszt Elküldve Január27, 2016 On 2016. 01. 25. at 13:57, annonymus90 írta: Rég jártam erre, most kaptam vissza az autót 4 hónap után... Van egy két hibakódom, nem tudom lenne e rá valami ötlete valakinek ha jól számoltam a villogtatásnál akkor a három kód a következő P0325, P0120, P0505 keresgettem már a neten, meg itt a fórumon is, de nem tudtam meg sok mindent A kódok jelentése megvan, csak az a kérdés, hogy mihez is lehetne kezdeni velük? Ha valaki tudna valami frappánsat, hogy merre induljak, azért hálás lennék Ha be is írnád a kód jelentését, akkor nem kellene másnak utánanéznie. ;) Szerintem pont arra kellene indulni amerre a kódok mondják. Kopogásszenzor, TPS, alapjárati. De jó lenne azt is tudni, hogy hogyan viselkedik az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
annonymus90 Elküldve Január28, 2016 Megoszt Elküldve Január28, 2016 (edited) Bocsánat, hogy nem írtam be Amiket produkál: - hidegen nagyon nehezen indul, vagy egyáltalán nem - nagyobb gázadásra berángat, elég nehezen gyorsul - az alapjárat sokszor 2000 környékén mozog, plusz néha olyan mintha beragadna a gáz, mert volt olyan hogy váltottam 2-be és nem értem a gázhoz, az autó mégis gyorsult... Elég sok minden szét volt szedve, mert volt egy motorgenerál. Utánna fel lett újítva az önindító, új gyertyák, gyertyakábelek, főtengely jeladó, a folytószelepnél is lett cserélve egy szenzor?potméter?(valami ilyet mondott a szerelő), az alapjárati motor is ki lett pucolva. A kopogásszenzorral nem foglalkozott mert azt a hibakódot ő nem látta, én meg azt sem tudom hol keressem A gázpedál pozíciós szenzorra is gondoltam, mert a pedálnak volt egy kis holtjátéka mielőtt el kezdte húzni a bovdent, mostmár nincs holtjáték. Nem tudom nem-e elállítódott Remélem nem írtam nagy marhaságokat és nagyjából érthető a dolog Ja x20xev-ről van szó Módosítva Január28, 2016 : annonymus90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 16 órája, annonymus90 írta: Bocsánat, hogy nem írtam be Amiket produkál: - hidegen nagyon nehezen indul, vagy egyáltalán nem - nagyobb gázadásra berángat, elég nehezen gyorsul - az alapjárat sokszor 2000 környékén mozog, plusz néha olyan mintha beragadna a gáz, mert volt olyan hogy váltottam 2-be és nem értem a gázhoz, az autó mégis gyorsult... Elég sok minden szét volt szedve, mert volt egy motorgenerál. Utánna fel lett újítva az önindító, új gyertyák, gyertyakábelek, főtengely jeladó, a folytószelepnél is lett cserélve egy szenzor?potméter?(valami ilyet mondott a szerelő), az alapjárati motor is ki lett pucolva. A kopogásszenzorral nem foglalkozott mert azt a hibakódot ő nem látta, én meg azt sem tudom hol keressem A gázpedál pozíciós szenzorra is gondoltam, mert a pedálnak volt egy kis holtjátéka mielőtt el kezdte húzni a bovdent, mostmár nincs holtjáték. Nem tudom nem-e elállítódott Remélem nem írtam nagy marhaságokat és nagyjából érthető a dolog Ja x20xev-ről van szó Generál előtt is voltak ezek a problémák, vagy csak utána jött? Egyszerre az összes biztos nem romlik el, főleg, ha volt közölük cserélve is. Én először a következőket próbálnám: - másik alapjárati kölcsönbe tesztelés céljából akár bontóból - üzemanyagnyomás ellenőrzés - kábelköteg ellenőrzés A holtjáték megszüntetésnek nincs köze hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
annonymus90 Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 Generál előtt is meg-meg torpant, de nem ennyire Az üzemanyaggal lehet valami, mert tankolni csak nagyon lassan tudok. Gyorsan lekattan a cső, mintha már tele is lenne a tank. Nyáron volt cserélve az ac pumpa egyik csöve mert meg volt törve, de ez a tankolós dolog már akkor is volt. Most délután azt vettem észre amikor kézzel húztam a gázt a motoron akkor hallottam egy olyan "szívó" hangot amikor megtorpan A fojtószelep poti csatlajozóját leszedtem, a kábelének a szigetelése fel van vágva de benne a drótok szigetelése ép, szigszalagot kapott.Ennek a kábelnek hova mehet a másik vége? Akkor ki tudnám mérni hogy nem e szakadt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 1 óra, annonymus90 írta: Generál előtt is meg-meg torpant, de nem ennyire Az üzemanyaggal lehet valami, mert tankolni csak nagyon lassan tudok. Gyorsan lekattan a cső, mintha már tele is lenne a tank. Nyáron volt cserélve az ac pumpa egyik csöve mert meg volt törve, de ez a tankolós dolog már akkor is volt. Most délután azt vettem észre amikor kézzel húztam a gázt a motoron akkor hallottam egy olyan "szívó" hangot amikor megtorpan A fojtószelep poti csatlajozóját leszedtem, a kábelének a szigetelése fel van vágva de benne a drótok szigetelése ép, szigszalagot kapott.Ennek a kábelnek hova mehet a másik vége? Akkor ki tudnám mérni hogy nem e szakadt Lehet, hogy a tankszellőztető van eldugulva. Méress nyomást, akkor kiderül, hogy a többi is kötődik-e ehhez. ECU-ba megy. A védőcső mindig el van vágva. Ha a vezetékek épnek tűnnek a szenzornál, akkor nem valószínű, hogy a vezetékekkel lesz a gond. Üzemanyag témára feküdj rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
annonymus90 Elküldve Január29, 2016 Megoszt Elküldve Január29, 2016 Köszönöm utánnajárok a dolognak A tankszellőztetőt hol találom? És az ECU? Anyósülés alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 ECU a kesztyűtartó mögött szokott lenni, a műszerfal alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
annonymus90 Elküldve Január31, 2016 Megoszt Elküldve Január31, 2016 Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február4, 2016 Megoszt Elküldve Február4, 2016 Üdv mindenkinek. Kis segítség kellene. Mért lehet az hogy akkumulátor feszültség alacson? (időszakos) ezt a hibát időnként tárolja. Egy 45AH 400A akksi volt benne ezzel nemigazán indult az autó sokszor Lecseréltem egy Exide 77AH 760A akksira mindig szépen indul azóta a gép legalábbis az akksi részéről. Így gondolom az akksi kizárva. Töltésem jó nincs gond a generátorral. Plusz fogyasztásom nincs. 1997-es X20XEV Veci Valakinek esetleg ötlete ezzel kapcsolatban? Volna még egy említésem mégpedig az, hogy van olyan hibakódom is ami azt írja, hogy (Hűtőfolyadék-hőmérséklet, feszültség magas - Nincs jelen) Ehez hozzá tartozik az is, hogy volt amikor alig indult be és gázadásra erő sem volt benne. Rossz lehet a jeladó vagy vezeték esetleg érintkezés? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február4, 2016 Megoszt Elküldve Február4, 2016 3 órája, gyuros írta: Üdv mindenkinek. Kis segítség kellene. Mért lehet az hogy akkumulátor feszültség alacson? (időszakos) ezt a hibát időnként tárolja. Egy 45AH 400A akksi volt benne ezzel nemigazán indult az autó sokszor Lecseréltem egy Exide 77AH 760A akksira mindig szépen indul azóta a gép legalábbis az akksi részéről. Így gondolom az akksi kizárva. Töltésem jó nincs gond a generátorral. Plusz fogyasztásom nincs. 1997-es X20XEV Veci Valakinek esetleg ötlete ezzel kapcsolatban? Volna még egy említésem mégpedig az, hogy van olyan hibakódom is ami azt írja, hogy (Hűtőfolyadék-hőmérséklet, feszültség magas - Nincs jelen) Ehez hozzá tartozik az is, hogy volt amikor alig indult be és gázadásra erő sem volt benne. Rossz lehet a jeladó vagy vezeték esetleg érintkezés? Előre is köszi. Mennyi amikor azt írja alacsony? Mennyi az üresjárati fogyasztás? Hogyan ellenőrizted a töltést? "Rossz lehet a jeladó vagy vezeték esetleg érintkezés?" - Minden bizonnyal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts