Adam1 Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Sziasztok. Elektromos ablakemelőnél van végállás kapcsoló? Mert kb egy hete csinálja hogy mikor felhúzom a vezető oldali ablakot, és koppig felér akkor elkezd valami tompán kattogni az ajtóban. Nincs végállás kapcsoló. A kattogás az régen is megvolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
96bvectra Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Hát egy halk kattanás mindig is volt azt tudom. De most hangosan pattan. Szerintem a motor fogaskereke át tud ugrani a nagy fogaskerék fogazatán. Köszönöm a választ, hétvégén mindenképpen szét akartam szedni,csak előtte érdeklődtem hogy milyen hibái lehetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi56 Elküldve Február20, 2015 Megoszt Elküldve Február20, 2015 Sziasztok! Még friss tag vagyok és szeretném a segítségét kérni egy rutinos hozzáértő valakinek. :) A távolsági fényszórómmal van egy kis gond. A fénykürt működik, viszont hogyha rákapcsolom, hogy folyamatosan világítson, akkor nem történik semmi. Bal oldali bajuszkapcsolót cseréltem. Esetleg okozhatja a problémát a relé (nem tudom, hogy a fénykürt és a folyamatos távolsági fényszóró külön relén van e) vagy máshol kell körülnézni? Hopp, ez lemaradt. Opel Vectra B 1996, 1.6 16v XEL motor Előre is köszönöm, hogyha valakinek van megfejtése. :) Üdv, Szabolcs A fényszóró reléje a K73 as ha kihajtod a bizti táblát a felsősoron a második Link to comment Megosztás: More sharing options...
kikinda Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 (edited) Újabb ötlet: Nem kikapcsolódó kesztyűtartó vagy csomagtérvilágítás. Bár furcsa lenne, ha ez hosszú időn keresztül nem tűnne fel. Mérés: Akksinál mérj. 100-200mA-nél nem kellene hogy több legyen, de ha egy feltöltött 55-ös akksit 1 nap alatt lehúz, akkor annak 1A körül kell lennie legalább. Ha mégis sok, akkor sorra húzd ki a biztosítékokat, majd nézd meg melyiken van nagyobb csökkenés. De ha leállítás után nincs a feszültség 12V felett (nagyon minimum), akkor nem töltődik fel az akksi rendesen és majdnem felesleges fogyasztást mérni. Ideális esetben 12.5-12.6V. koszi a linkrket szuperak, amint lessz egy kis idom lemerem. aszem a toltes rendben van. de lemerem az aksit. Módosítva Február22, 2015 : hening Videóval idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi56 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 köszi a segitséget ha felmelegszik a szabadtéri műhelyem bele merülök. Ajtozármotorok mikrokapcsolója volt kaka szétfurtam a zárat régi ki uj be ősszecsavaroztam be ügyeskedtem a zárat a helyire és kész kb 4h Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi56 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Egyébként sikerült kapcsolási rajzot szerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Egyébként sikerült kapcsolási rajzot szerezni. Ha esetleg digitálisan van akkor megoszthatnád a nagyközönséggel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Ha esetleg digitálisan van akkor megoszthatnád a nagyközönséggel :) Csak nem itt, mert egyből törlöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Ha esetleg digitálisan van akkor megoszthatnád a nagyközönséggel :) A fórumon tiszteletben tartjuk a szerzői jogokat. ;) Egyébként, ha szükséged van rá olcsón tudsz venni teljes szerelési útmutatót, amiben van kapcsolási rajz is. De biztosan van másfelé is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kikinda Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 koszi a linkrket szuperak, amint lessz egy kis idom lemerem. aszem a toltes rendben van. de lemerem az aksit. lemertem kutyafuttaban az aksinal a fogyasztas 10A merorartomanyban 0, 7 A. kivettem egymas utan a biztositekokat es a 22 v 23 - as sarga 20 A kivetele utan csokkent 0, 05 A ra tudja calaki mi van ezeken vagy az autodataban jol irja a cuccokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 lemertem kutyafuttaban az aksinal a fogyasztas 10A merorartomanyban 0, 7 A. kivettem egymas utan a biztositekokat es a 22 v 23 - as sarga 20 A kivetele utan csokkent 0, 05 A ra tudja calaki mi van ezeken vagy az autodataban jol irja a cuccokat. http://workshop-manuals.com/vauxhall/vectra-b/n__electrical_equipment_and_instruments/fuse_box/description_and_operation/fuse_assignment_in_fuse_box/ Belső lámpák, rádió... Szedj ki sorban mindent. De az is lehet, hogy utólagosan tettek még rá valamit arra körre. Próbáld végigtapogatni a kárpitot. Ekkora tartós fogyasztás már melegít is rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március4, 2015 Megoszt Elküldve Március4, 2015 Az előző link nem biztos hogy jó infót tartalmaz, legalábbis nekem pár dolog máshol van. Lehet a facelift után változott. Most viszont nekem is van egy gondom. Nem alszik el a középkijelző háttérvilágítása. Már 1,5 hete :) nem mókoltam semmit az autón, és azóta elég sokszor használtam, de csak ma vettem észre. Elvileg csak gyújtáson kellene világítania, de akármit csinálok nem alszik el. Egyébként teljesen jól működik. Jobb híján kivettem a 34-es biztit. Mitől lehet, hogy állandó 12V-ot kap? Találkozott már valaki ilyennel? Update1: Nem egyedi probléma: http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/info-display-stereo.402338/ http://www.migweb.co.uk/forums/other-mechanical-electrical/393936-vectra-b-display-wont-turn-off.html http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=75794 Nálam a rádiót például lekapcsolja, tehát nem gyanakodnék a gyújtás részre. Multitimer a gyanús. Most akksisaru levéve, hátha ettől észhez tér. Update2: Egy 1 órás akku off nem oldotta meg. :( Update3: Egy napig ki volt véve a 34-es bizti, most visszaraktam, és már nem világított. Kíváncsi vagyok előjön-e ismét. Update4: Most már 3 napja ismét tünetmentes. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krieg Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Üdv! 1997-es Vectra B-m van és olyan gondom támadt, hogy a benzinszivattyú egyszer kap áramot egyszer nem. Ez a hiba azóta lépett fel, hogy kicseréltük azt a vezetékköteget ami kijön a motorvezérlőből. A kábelek jók, relék biztosítékok jók. Valakinek valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Ez a hiba azóta lépett fel, hogy kicseréltük azt a vezetékköteget ami kijön a motorvezérlőből. Valamit elkötöttetek. Azt most ne várd, hogy bárki fórumon keresztül megmondja, hogy mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krieg Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 Valamit elkötöttetek. Azt most ne várd, hogy bárki fórumon keresztül megmondja, hogy mit. Egy másik gyári vezetékköteg lett berakva, szóval kötözgetve semmi nem lett, csak kicserélve... Ez is csak azért mert a régi kábelekről már lejött a szigetelés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pistigym Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 Üdv! Kérdésem az lenne hogy elgyengült a műszerfal világításom az állító maxon van, de ha kb 2500 fordulat felett járatom a motort akkor visszajön a fénye.. lehetséges hogy gyenge az akksi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március24, 2015 Megoszt Elküldve Március24, 2015 Üdv! Kérdésem az lenne hogy elgyengült a műszerfal világításom az állító maxon van, de ha kb 2500 fordulat felett járatom a motort akkor visszajön a fénye.. lehetséges hogy gyenge az akksi? Álló motorral is? Vagy csak járó motornál 2500 alatt? Én valószínűsítem, hogy nem az akksid a rossz, mert ha olyan gyenge lenne, akkor az autót már biztosan nem tudná beindítani. De végülis nem számít, mérj rá az akksira. Álló motornál ~12.0-12,6V között kell lennie, járó motornál ~13.8-14.5V között. Ha ezen értékek alatt/fölött van, akkor valam nem jó. Ha jó, akkor én első körben a világításkapcsolóból szereznék be egy másik tesztdarabot. Ha esetleg bármi szerelés volt a jelenséget megelőzően, akkor arra is érdemes körülnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Foghorn Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok! Ma reggel nekiálltam TID-et javítani egy leírás alapján. http://members.home.nl/opeltje/mid%20reparatie.htm A végeredmény katasztrófális. :icon4: Az LCD munka közben átfordult és a szalagkábel egyik végét a sújával teljesen letépte. Természetesen ez a vacak szénszálas elvileg, forrasztani tehát csak úgy nem lehet. Van valakinek ötlete a javításhoz? :angry2: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dragon1004 Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Egy kis segítséget kérnék. Van egy 1997-es b vectram és a kijelzőt szeretném kicserélni a kérdésem, hogy nekem a kis kijelzőm van óra hőmérséklet és dátum v rádió kijelzése. A kérdés hogy van egy b vectra kijelzőm ami teljesen jó de ez egy nagy kijelző ahol az óra is máshol van. Ha berakom a kis kijelző helyére működni fog v meg se próbáljam? Gondolom az enyémbe nincs kiépítve a rendszer hogy mást is kijelezzen, de ettől független működne v nem. Még nem próbáltam ki, de gondoltam megkérdem mert feleslegesen nem szedem szét a műszerfalat. Ahonnan szereztem a kijelzőt ott kipróbáltuk és teljesen jó.(Ha működne így akkor ingyen volt az egész és ennél jobb áron nem lenne szerintem kijavítva :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Egy kis segítséget kérnék. Van egy 1997-es b vectram és a kijelzőt szeretném kicserélni a kérdésem, hogy nekem a kis kijelzőm van óra hőmérséklet és dátum v rádió kijelzése. A kérdés hogy van egy b vectra kijelzőm ami teljesen jó de ez egy nagy kijelző ahol az óra is máshol van. Ha berakom a kis kijelző helyére működni fog v meg se próbáljam? Gondolom az enyémbe nincs kiépítve a rendszer hogy mást is kijelezzen, de ettől független működne v nem. Még nem próbáltam ki, de gondoltam megkérdem mert feleslegesen nem szedem szét a műszerfalat. Ahonnan szereztem a kijelzőt ott kipróbáltuk és teljesen jó.(Ha működne így akkor ingyen volt az egész és ennél jobb áron nem lenne szerintem kijavítva :D) Nézd meg hogy milyen a csati színe. A kijelző hátulján gondolom szürke, ha a tiédben a sárga van, akkor ne dugd össze csak úgy, mert hallottam már olyat, hogy tönkre vágja a kijelzőt Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Március27, 2015 Megoszt Elküldve Március27, 2015 Üdv! 1997-es Vectra B-m van és olyan gondom támadt, hogy a benzinszivattyú egyszer kap áramot egyszer nem. Ez a hiba azóta lépett fel, hogy kicseréltük azt a vezetékköteget ami kijön a motorvezérlőből. A kábelek jók, relék biztosítékok jók. Valakinek valami ötlet? Szia. Volt hogy én is cseréltem kábelköteget a vezető oldali A oszlóptól a teljes utastérben és ajtókban.. Enyém is 1997-es de 1995-ét raktam bele.. Mondanise kell de az A oszloptövében lévő csatlakozóknál nem stimmeltek a vezetékek nekem 2 db. Nem ugyan abban a rublikában volt ugyan az a szín kombináció... Azis lehet, hogy ez a ludas. Lehet egy másik kábelről kap áramot nem megfelelően... Szöszmötölős kikeresgélni de lehet megoldást hoz.. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március29, 2015 Megoszt Elküldve Március29, 2015 Sziasztok. Melyik az Opel legkomolyabb gyári cd-s rádiója, amit a multikormány tud vezérelni? A Vekibe kéne. Lehetőleg tudja az mp3 cd-t is. Gondolom Sd-USB nem játszik ezeknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 (edited) 2001-es B Vectra-n 4 elektromos ablak + tető is. A bal hátsó ablakemelő már megvételkor nem működött, nem is nagyon foglalkoztam vele. Most érdekes dologra lettem figyelmet. Eddig a Záró kapcsoló amivel le tudom tiltani hogy csak elölről lehessen irányítani ki volt kapcsolva (Zöld állásban). Most jött a jobb idő, és a kölkök miatt kb 1 hete bekapcsoltam pirosba, hogy ne kapcsolgassák. A mai napon ha visszakapcsoltam zöld állásba akkor kialszanak a sárga kis fények és nem működik egyik ablak sem. Ha bezárom a kocsit akkor felhúzza automatiksuan, mint eddig. Ha tiltásra (pirosra) rakom akkor tudom vezérelni az egységeket. Ez valami beállítási para? Biztosítékokat végignéztem ott mindegyik jó. Találkoztatok már hasonlóval? Annyi változás történt azóta, hogy a bal hátsó kábelköteget kicsit megrángattam (csak úgy szakszerűen) és kigyulladtak a fények és most működik. Lehet ennek köze hozzá? Vagy csak a jó öreg orosz módszer segített? Módosítva Április14, 2015 : Bugge Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Sziasztok, mivel mar jo sok hasznos tanacsot es tippet kaptam itt toletek (ezer koszonet), igy most is hozzatok fordulok tanacsert. Szeretett autom (Opel Vectra B 2000 2.0 DTI 16V S), tegnap jol ramijesztett. Egyik baratommal repkedtunk egy kis RC Quaddal (amit tolteni kellett) igy a gyujtast rajta hagytam jo fel orara (ez benzines autonal nem volt gond, hozza nem ertesem miatt lehet h nem tudtam, ezt Dieselnel nem szabad?). Mikor inditani akartam az autot, a sarga hibavisszajelzo villogott, es az auto inditani akarta a motort, de nem tudta. Erre vartunk egy jo 20 percet, es ugy inditottam be, hogy egybol csutkaig tekertem a kulcsot. Szepen be is indult, de a legtomeg mero sipolva berregett egy jo 2-3 percig. Van tippetek, hogy mi lehetett a gond? Elegge megijedtem... :) koszi szepen Link to comment Megosztás: More sharing options...
pilinyi Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Sziasztok! Sok oldalt átolvastam,de nem találom elég részletesen! Egy 97 decemberi, 1.6 vectram van : -szeretném a kijelzőt a multisra cserélni, ha lehet -tempomatot rakni bele,ha lehet Aki már csinálta valamelyiket kérm írjon,hogy miket kellene hozzá összeszednem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts