Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Sziasztok. Elektromos ablakemelőnél van végállás kapcsoló? Mert kb egy hete csinálja hogy mikor felhúzom a vezető oldali ablakot, és koppig felér akkor elkezd valami tompán kattogni az ajtóban.

Nincs végállás kapcsoló. A kattogás az régen is megvolt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még friss tag vagyok és szeretném a segítségét kérni egy rutinos hozzáértő valakinek. :)

A távolsági fényszórómmal van egy kis gond. A fénykürt működik, viszont hogyha rákapcsolom, hogy folyamatosan világítson, akkor nem történik semmi. Bal oldali bajuszkapcsolót cseréltem. Esetleg okozhatja a problémát a relé (nem tudom, hogy a fénykürt és a folyamatos távolsági fényszóró külön relén van e) vagy máshol kell körülnézni?

Hopp, ez lemaradt. Opel Vectra B 1996, 1.6 16v XEL motor

Előre is köszönöm, hogyha valakinek van megfejtése. :)

Üdv,

Szabolcs

A fényszóró reléje a K73 as ha kihajtod a bizti táblát a felsősoron a második

Link to comment
Megosztás:

Újabb ötlet: Nem kikapcsolódó kesztyűtartó vagy csomagtérvilágítás. Bár furcsa lenne, ha ez hosszú időn keresztül nem tűnne fel.

Mérés:

Akksinál mérj. 100-200mA-nél nem kellene hogy több legyen, de ha egy feltöltött 55-ös akksit 1 nap alatt lehúz, akkor annak 1A körül kell lennie legalább. Ha mégis sok, akkor sorra húzd ki a biztosítékokat, majd nézd meg melyiken van nagyobb csökkenés.

De ha leállítás után nincs a feszültség 12V felett (nagyon minimum), akkor nem töltődik fel az akksi rendesen és majdnem felesleges fogyasztást

mérni. Ideális esetben 12.5-12.6V.

koszi a linkrket szuperak, amint lessz egy kis idom lemerem. aszem a toltes rendben van. de lemerem az aksit.

Módosítva : hening
Videóval idézés.
Link to comment
Megosztás:

koszi a linkrket szuperak, amint lessz egy kis idom lemerem. aszem a toltes rendben van. de lemerem az aksit.

lemertem kutyafuttaban az aksinal a fogyasztas 10A merorartomanyban 0, 7 A. kivettem egymas utan a biztositekokat es a 22 v 23 - as sarga 20 A kivetele utan csokkent 0, 05 A ra tudja calaki mi van ezeken vagy az autodataban jol irja a cuccokat.
Link to comment
Megosztás:

lemertem kutyafuttaban az aksinal a fogyasztas 10A merorartomanyban 0, 7 A. kivettem egymas utan a biztositekokat es a 22 v 23 - as sarga 20 A kivetele utan csokkent 0, 05 A ra tudja calaki mi van ezeken vagy az autodataban jol irja a cuccokat.

http://workshop-manuals.com/vauxhall/vectra-b/n__electrical_equipment_and_instruments/fuse_box/description_and_operation/fuse_assignment_in_fuse_box/

Belső lámpák, rádió... Szedj ki sorban mindent. De az is lehet, hogy utólagosan tettek még rá valamit arra körre. Próbáld végigtapogatni a kárpitot. Ekkora tartós fogyasztás már melegít is rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Az előző link nem biztos hogy jó infót tartalmaz, legalábbis nekem pár dolog máshol van. Lehet a facelift után változott.

Most viszont nekem is van egy gondom. Nem alszik el a középkijelző háttérvilágítása. Már 1,5 hete :) nem mókoltam semmit az autón, és azóta elég sokszor használtam, de csak ma vettem észre. Elvileg csak gyújtáson kellene világítania, de akármit csinálok nem alszik el. Egyébként teljesen jól működik. Jobb híján kivettem a 34-es biztit. Mitől lehet, hogy állandó 12V-ot kap? Találkozott már valaki ilyennel?

Update1: Nem egyedi probléma:

http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/info-display-stereo.402338/

http://www.migweb.co.uk/forums/other-mechanical-electrical/393936-vectra-b-display-wont-turn-off.html

http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=75794

Nálam a rádiót például lekapcsolja, tehát nem gyanakodnék a gyújtás részre. Multitimer a gyanús. Most akksisaru levéve, hátha ettől észhez tér.

Update2: Egy 1 órás akku off nem oldotta meg. :(

Update3: Egy napig ki volt véve a 34-es bizti, most visszaraktam, és már nem világított. Kíváncsi vagyok előjön-e ismét.

Update4: Most már 3 napja ismét tünetmentes. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Üdv! 1997-es Vectra B-m van és olyan gondom támadt, hogy a benzinszivattyú egyszer kap áramot egyszer nem. Ez a hiba azóta lépett fel, hogy kicseréltük azt a vezetékköteget ami kijön a motorvezérlőből. A kábelek jók, relék biztosítékok jók. Valakinek valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Valamit elkötöttetek.

Azt most ne várd, hogy bárki fórumon keresztül megmondja, hogy mit.

Egy másik gyári vezetékköteg lett berakva, szóval kötözgetve semmi nem lett, csak kicserélve... Ez is csak azért mert a régi kábelekről már lejött a szigetelés.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Kérdésem az lenne hogy elgyengült a műszerfal világításom az állító maxon van, de ha kb 2500 fordulat felett járatom a motort akkor visszajön a fénye.. lehetséges hogy gyenge az akksi?

Álló motorral is? Vagy csak járó motornál 2500 alatt?

Én valószínűsítem, hogy nem az akksid a rossz, mert ha olyan gyenge lenne, akkor az autót már biztosan nem tudná beindítani.

De végülis nem számít, mérj rá az akksira. Álló motornál ~12.0-12,6V között kell lennie, járó motornál ~13.8-14.5V között. Ha ezen értékek alatt/fölött van, akkor valam nem jó. Ha jó, akkor én első körben a világításkapcsolóból szereznék be egy másik tesztdarabot.

Ha esetleg bármi szerelés volt a jelenséget megelőzően, akkor arra is érdemes körülnézni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma reggel nekiálltam TID-et javítani egy leírás alapján.

http://members.home.nl/opeltje/mid%20reparatie.htm

A végeredmény katasztrófális. :icon4: Az LCD munka közben átfordult és a szalagkábel egyik végét a sújával teljesen letépte. Természetesen ez a vacak szénszálas elvileg, forrasztani tehát csak úgy nem lehet. Van valakinek ötlete a javításhoz? :angry2:

Link to comment
Megosztás:

Egy kis segítséget kérnék.

Van egy 1997-es b vectram és a kijelzőt szeretném kicserélni a kérdésem, hogy nekem a kis kijelzőm van óra hőmérséklet és dátum v rádió kijelzése. A kérdés hogy van egy b vectra kijelzőm ami teljesen jó de ez egy nagy kijelző ahol az óra is máshol van. Ha berakom a kis kijelző helyére működni fog v meg se próbáljam? Gondolom az enyémbe nincs kiépítve a rendszer hogy mást is kijelezzen, de ettől független működne v nem. Még nem próbáltam ki, de gondoltam megkérdem mert feleslegesen nem szedem szét a műszerfalat. Ahonnan szereztem a kijelzőt ott kipróbáltuk és teljesen jó.(Ha működne így akkor ingyen volt az egész és ennél jobb áron nem lenne szerintem kijavítva :D)

Link to comment
Megosztás:

Egy kis segítséget kérnék.

Van egy 1997-es b vectram és a kijelzőt szeretném kicserélni a kérdésem, hogy nekem a kis kijelzőm van óra hőmérséklet és dátum v rádió kijelzése. A kérdés hogy van egy b vectra kijelzőm ami teljesen jó de ez egy nagy kijelző ahol az óra is máshol van. Ha berakom a kis kijelző helyére működni fog v meg se próbáljam? Gondolom az enyémbe nincs kiépítve a rendszer hogy mást is kijelezzen, de ettől független működne v nem. Még nem próbáltam ki, de gondoltam megkérdem mert feleslegesen nem szedem szét a műszerfalat. Ahonnan szereztem a kijelzőt ott kipróbáltuk és teljesen jó.(Ha működne így akkor ingyen volt az egész és ennél jobb áron nem lenne szerintem kijavítva :D)

Nézd meg hogy milyen a csati színe. A kijelző hátulján gondolom szürke, ha a tiédben a sárga van, akkor ne dugd össze csak úgy, mert hallottam már olyat, hogy tönkre vágja a kijelzőt

Link to comment
Megosztás:

Üdv! 1997-es Vectra B-m van és olyan gondom támadt, hogy a benzinszivattyú egyszer kap áramot egyszer nem. Ez a hiba azóta lépett fel, hogy kicseréltük azt a vezetékköteget ami kijön a motorvezérlőből. A kábelek jók, relék biztosítékok jók. Valakinek valami ötlet?

Szia.

Volt hogy én is cseréltem kábelköteget a vezető oldali A oszlóptól a teljes utastérben és ajtókban..

Enyém is 1997-es de 1995-ét raktam bele..

Mondanise kell de az A oszloptövében lévő csatlakozóknál nem stimmeltek a vezetékek nekem 2 db.

Nem ugyan abban a rublikában volt ugyan az a szín kombináció...

Azis lehet, hogy ez a ludas. Lehet egy másik kábelről kap áramot nem megfelelően...

Szöszmötölős kikeresgélni de lehet megoldást hoz.. ;)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

2001-es B Vectra-n 4 elektromos ablak + tető is. A bal hátsó ablakemelő már megvételkor nem működött, nem is nagyon foglalkoztam vele.

Most érdekes dologra lettem figyelmet. Eddig a Záró kapcsoló amivel le tudom tiltani hogy csak elölről lehessen irányítani ki volt kapcsolva (Zöld állásban). Most jött a jobb idő, és a kölkök miatt kb 1 hete bekapcsoltam pirosba, hogy ne kapcsolgassák.

A mai napon ha visszakapcsoltam zöld állásba akkor kialszanak a sárga kis fények és nem működik egyik ablak sem. Ha bezárom a kocsit akkor felhúzza automatiksuan, mint eddig.

Ha tiltásra (pirosra) rakom akkor tudom vezérelni az egységeket.

Ez valami beállítási para? Biztosítékokat végignéztem ott mindegyik jó.

Találkoztatok már hasonlóval?

Annyi változás történt azóta, hogy a bal hátsó kábelköteget kicsit megrángattam (csak úgy szakszerűen) és kigyulladtak a fények és most működik.

Lehet ennek köze hozzá? Vagy csak a jó öreg orosz módszer segített?

Módosítva : Bugge
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

mivel mar jo sok hasznos tanacsot es tippet kaptam itt toletek (ezer koszonet), igy most is hozzatok fordulok tanacsert.

Szeretett autom (Opel Vectra B 2000 2.0 DTI 16V S), tegnap jol ramijesztett.

Egyik baratommal repkedtunk egy kis RC Quaddal (amit tolteni kellett) igy a gyujtast rajta hagytam jo fel orara (ez benzines autonal nem volt gond, hozza nem ertesem miatt lehet h nem tudtam, ezt Dieselnel nem szabad?). Mikor inditani akartam az autot, a sarga hibavisszajelzo villogott, es az auto inditani akarta a motort, de nem tudta. Erre vartunk egy jo 20 percet, es ugy inditottam be, hogy egybol csutkaig tekertem a kulcsot. Szepen be is indult, de a legtomeg mero sipolva berregett egy jo 2-3 percig.

Van tippetek, hogy mi lehetett a gond? Elegge megijedtem... :)

koszi szepen

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sok oldalt átolvastam,de nem találom elég részletesen!

Egy 97 decemberi, 1.6 vectram van :

-szeretném a kijelzőt a multisra cserélni, ha lehet

-tempomatot rakni bele,ha lehet

Aki már csinálta valamelyiket kérm írjon,hogy miket kellene hozzá összeszednem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.