Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Persze, ha nem tudja az Mp3-at olvasni akkor be sem olvassa a cd-t. Ha elindul az mp3-as szám akkor 100%, hogy tud mp3-at olvasni.

Azért mondom. Újat nem akarok venni, akkor már adja magát a hangszórócsere is, mivel puffognak (szerintem még gyáriak), de mivel nekem csak arra kell, hogy ne aludjak el vezetés közben, nem a szomszédokat hergelni vele, elég lenne ha csak motyogna valamit. Lehet hogy megetetek vele egy tisztítót...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Főtengely (holtpont) jeladóm meghalt, vagyis gyér állapotban van, emiatt fulladt le sokszor a motor és ingadozott az alapjárat. Meg is van az új kábel, de jól láttam, hogy az egész vezérlést le kell bontani, hogy az alsó csatihoz hozzáférjek? Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

A tapasztalatotokra és véleményetekre lenne szükségem.

Abban kérném a segítségeteket, hogy milyen gyujtáskábelt és gyertyát vegyek a kocsihoz?

Közepes ár kategóriára gondolok kis külömbséggel persze a jobb érdekel..

Gyertyából gyári GM kétpólusú vagy más legyen?

Gyertyakábellel nemakarok úgy járni, hogy veszek valami újat aztán többet fogyaszt majd a kocsi vagy rosszabbúl üzemel mert nem megfelelő. (ezt korábban

valamikor itt a fórumon olvastam)

Válaszotokat előre is köszönöm :)

Link to comment
Megosztás:

Én gyertyakábelből csak gyárit vennék. Ha az új gyári drága, akkor bontott gyárit.

Egyébként mi baja? Szakadt, áthúz, megégett? Most többektől olvasom, hogy cserélni akarják. Én soha nem cseréltem egyet sem.

Gyertya szintén gyári. ;)

Köszi a választ :)

Végülis nemtudom mikoriak a gyertyakábelek..

Van ojan amikor megyek a kocsival és menet közben vagy gyorsításnál megtorpan a kocsi...

Korábbanmár írtam ezt akkor mondtak alapjárati motor tisztítást vagy gyertyakábel cserét.

Egyébként nemakarnám cserélni multiméterrel nézve szakadás nincs rajtuk, és más külső sérülés sem..

Ahogy néztem eredeti Opel 40 ezer... :( Bosch 8000ft

Arrais gondoltammár, hogy valami más oka van a torpanásnak mivel két kábelszettel és alapjárati motorralis néztemmár...

Link to comment
Megosztás:

Arrais gondoltammár, hogy valami más oka van a torpanásnak mivel két kábelszettel és alapjárati motorralis néztemmár...

Akkor végképp nem értem miért is akarod cserélni. Hátha a 3dikkal mégis jó lesz? :unsure:

Én első körben egy teljes szívórész takarítást csinálnék, meg egy alapos ellenőrzést hogy a minden cső a helyén van-e, nem repedezett-e, vagy szadakt-e el. De a gyertyacsere is jó ötlet, ha nem volt mostanában vagy nem gyári lett betéve.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok. Vectra B 98-as kapcsolásirajz kellene.Van egy szerelési könyvem nagyon jó csak ez a lap hiányzik belőle. Most kellene. A hátsó ajtók zárainak a vezetékeit szeretném lekövetni Az elsők mőködnek a hátsók nem .Ha valaki tud megköszönném.

Ha a vezetékkel van gond, akkor nagy valószínűséggel az ajtóátvezetőben lesz a hiba. Esetleg a motoroknál. Mérj rá a motornál van-e feszültség.

Link to comment
Megosztás:

Ha a vezetékkel van gond, akkor nagy valószínűséggel az ajtóátvezetőben lesz a hiba. Esetleg a motoroknál. Mérj rá a motornál van-e feszültség.

Az ajtóátvezetőtöl az ajtózárig az utóbirol lehuztam a csatit néztem szakadást de nincs . az ajtónál ráteszem az egyik vezetékre ajtóátvezetőnél a három közül mindegyiknél fojtonosságot jelez mintha a három összelenne kötve ez zavar .nem úgy van hogy egy a közös amásik kettő pedig vagy nyit vagy zár ? egyiknél szakadást kellene jeleznie vagy nem így van? Köszi aválaszt lehet hogy feszkót kellet volna mérnem?

Link to comment
Megosztás:

Akkor végképp nem értem miért is akarod cserélni. Hátha a 3dikkal mégis jó lesz? :unsure:

Én első körben egy teljes szívórész takarítást csinálnék, meg egy alapos ellenőrzést hogy a minden cső a helyén van-e, nem repedezett-e, vagy szadakt-e el. De a gyertyacsere is jó ötlet, ha nem volt mostanában vagy nem gyári lett betéve.

Láttam már karón varjút :S vagyis Annak ellenére hogy jónak tűntek a gyertyakábelek kiderült mégsem voltak jó. Ezért gondoltam cserére

De ez még csak gondolat volt!.

Jól mondod egy rugóra jár az eszünk (de nem mindent írok le vagy közlök annak ellenére hogy gondolokrá) :)

Ezalatt azt értem, hogy énis azt tervezem már tavaj év vége óta, hogy kap egy nagy takarítást és felülvizsgálatot!

Csak amég hidegek vannak addig nem bontom meg a motort! (könyvbenis írva van hogy 20-25 fok alatt nem ajánlott)

Gyertyátmég az előző tulaj cserélt valamikor ez több mint 2 éve volt... És nem is gyári van benne :S

Köszi a segítséget :)

Link to comment
Megosztás:

Az ajtóátvezetőtöl az ajtózárig az utóbirol lehuztam a csatit néztem szakadást de nincs . az ajtónál ráteszem az egyik vezetékre ajtóátvezetőnél a három közül mindegyiknél fojtonosságot jelez mintha a három összelenne kötve ez zavar .nem úgy van hogy egy a közös amásik kettő pedig vagy nyit vagy zár ? egyiknél szakadást kellene jeleznie vagy nem így van? Köszi aválaszt lehet hogy feszkót kellet volna mérnem?

Lehet, hogy letestel? De nem tejesen értem. A motornál mérted? Le volt szedve a kárpit? Mert, ha igen akkor látnod kellene. Feszültség szerintem többet mondana.

De azt is jó lenne tudni, hogy már így vetted, vagy nálad romlott el? Csak az egyik vagy mindkettő, egyszerre vagy külön?

Link to comment
Megosztás:

Láttam már karón varjút :S vagyis Annak ellenére hogy jónak tűntek a gyertyakábelek kiderült mégsem voltak jó. Ezért gondoltam cserére

De ez még csak gondolat volt!.

Jól mondod egy rugóra jár az eszünk (de nem mindent írok le vagy közlök annak ellenére hogy gondolokrá) :)

Ezalatt azt értem, hogy énis azt tervezem már tavaj év vége óta, hogy kap egy nagy takarítást és felülvizsgálatot!

Csak amég hidegek vannak addig nem bontom meg a motort! (könyvbenis írva van hogy 20-25 fok alatt nem ajánlott)

Gyertyátmég az előző tulaj cserélt valamikor ez több mint 2 éve volt... És nem is gyári van benne :S

Köszi a segítséget :)

Ok. Én előbb kizárnám az igyenesen vagy költséghatékonyabban ellenőrizhető dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Vegre sikerult belepnem a szakik segitseget kerem van egy b veki 2.0 benzines 98 as a problemam az hogy kikapcsolt allapotban egy nap alatt leszivja az aksit a radio volna vagy a kompi vagy a centralzar? AZ AKSI TUTI JO segitsegetek elore i koszonom:)

Mérés nélkül túl sokat erre nem igazán lehet mondani. Látatlanban az utólagosan beszerelt (riasztó, rádió), vagy a hibásan működő dolgok gyanúsak.

De mindenképp jó lenne tudni mennyi az annyi. Hány ampert fogyaszt? Mekkora feszültsége van az akksinak röviddel leállítás után? Mennyire megy le 1 óra után? És 1 nap után? Töltésed rendben van? Mekkora a feszültség járó motornál? Mekkora az akksi? Mitől tuti az a tuti? Azzal tisztában vagy, hogy ha egy lemerült (akár teljesen új) akksira ráindítasz (vagy akármilyen más nagy terhelést kap), akkor akár tönkre is mehet?

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy letestel? De nem tejesen értem. A motornál mérted? Le volt szedve a kárpit? Mert, ha igen akkor látnod kellene. Feszültség szerintem többet mondana.

De azt is jó lenne tudni, hogy már így vetted, vagy nálad romlott el? Csak az egyik vagy mindkettő, egyszerre vagy külön?

Nálam romlott el a két hátsó ajtó-é rossz.Leszedtem a kárpitot még a zárat iskivettem a kiszerelt zárat akumlátorrol két vezetékkel tudom működtetni így nyit is zár is .Ezért keresnék kapcsolási rajzot, hogytudjak továbblépni nem akarom az összes belső burkolatot lerobbantani hogy megtudjam hova megy a vezeték tovább

Link to comment
Megosztás:

Mérés nélkül túl sokat erre nem igazán lehet mondani. Látatlanban az utólagosan beszerelt (riasztó, rádió), vagy a hibásan működő dolgok gyanúsak.

De mindenképp jó lenne tudni mennyi az annyi. Hány ampert fogyaszt? Mekkora feszültsége van az akksinak röviddel leállítás után? Mennyire megy le 1 óra után? És 1 nap után? Töltésed rendben van? Mekkora a feszültség járó motornál? Mekkora az akksi? Mitől tuti az a tuti? Azzal tisztában vagy, hogy ha egy lemerült (akár teljesen új) akksira ráindítasz (vagy akármilyen más nagy terhelést kap), akkor akár tönkre is mehet

Az igaz. esetleg segitenel hogy merjem le az aramot. gyari philips radio van benne esetleg probaljam meg kikotni riaszto nincs csak kozponrizar. a toltes szerintem jo jaro motornal 14, 3 volt. az aksit igy

idonkozonkent lemerem. at aksija 55Ah nemreg bemertek muheljben azmontak ok.

Link to comment
Megosztás:

Mérés nélkül túl sokat erre nem igazán lehet mondani. Látatlanban az utólagosan beszerelt (riasztó, rádió), vagy a hibásan működő dolgok gyanúsak.

De mindenképp jó lenne tudni mennyi az annyi. Hány ampert fogyaszt? Mekkora feszültsége van az akksinak röviddel leállítás után? Mennyire megy le 1 óra után? És 1 nap után? Töltésed rendben van? Mekkora a feszültség járó motornál? Mekkora az akksi? Mitől tuti az a tuti? Azzal tisztában vagy, hogy ha egy lemerült (akár teljesen új) akksira ráindítasz (vagy akármilyen más nagy terhelést kap), akkor akár tönkre is mehet?

az elozo gazdaja is panastkodott utolag az autora. en aszt praktizalom leveszem a kabeleket az aksirol ezzel remelem nem artok semminek. csak allandoan kikel kodolnom a radiot.
Link to comment
Megosztás:

Az igaz. esetleg segitenel hogy merjem le az aramot. gyari philips radio van benne esetleg probaljam meg kikotni riaszto nincs csak kozponrizar. a toltes szerintem jo jaro motornal 14, 3 volt. az aksit igy

idonkozonkent lemerem. at aksija 55Ah nemreg bemertek muheljben azmontak ok.

Újabb ötlet: Nem kikapcsolódó kesztyűtartó vagy csomagtérvilágítás. Bár furcsa lenne, ha ez hosszú időn keresztül nem tűnne fel.

Mérés: https://www.youtube.com/watch?v=8YNlUYuhyyQ

Akksinál mérj. 100-200mA-nél nem kellene hogy több legyen, de ha egy feltöltött 55-ös akksit 1 nap alatt lehúz, akkor annak 1A körül kell lennie legalább. Ha mégis sok, akkor sorra húzd ki a biztosítékokat, majd nézd meg melyiken van nagyobb csökkenés.

De ha leállítás után nincs a feszültség 12V felett (nagyon minimum), akkor nem töltődik fel az akksi rendesen és majdnem felesleges fogyasztást mérni. Ideális esetben 12.5-12.6V.

Link to comment
Megosztás:

Nálam romlott el a két hátsó ajtó-é rossz.Leszedtem a kárpitot még a zárat iskivettem a kiszerelt zárat akumlátorrol két vezetékkel tudom működtetni így nyit is zár is .Ezért keresnék kapcsolási rajzot, hogytudjak továbblépni nem akarom az összes belső burkolatot lerobbantani hogy megtudjam hova megy a vezeték tovább

A központizár vezérlőbe megy. Én még soha nem láttam, de talán a vezető oldalon az A oszlop tövében lesz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még friss tag vagyok és szeretném a segítségét kérni egy rutinos hozzáértő valakinek. :)

A távolsági fényszórómmal van egy kis gond. A fénykürt működik, viszont hogyha rákapcsolom, hogy folyamatosan világítson, akkor nem történik semmi. Bal oldali bajuszkapcsolót cseréltem. Esetleg okozhatja a problémát a relé (nem tudom, hogy a fénykürt és a folyamatos távolsági fényszóró külön relén van e) vagy máshol kell körülnézni?

Hopp, ez lemaradt. Opel Vectra B 1996, 1.6 16v XEL motor

Előre is köszönöm, hogyha valakinek van megfejtése. :)

Üdv,

Szabolcs

Módosítva : Kiscsempe
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.