kocka Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Na, ez a leírás nagyon rendben van! :-) Síma, melegragasztót (Patex) használtál? Igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Nem feltétlen egyszerűbb a bontott. Nekem akkor égett ki, amikor próbaképp kiszedtem a kapcsolót. Utána vettem egy bontottat, ami állítólag jó volt, de mikor beraktam a fele már annak sem égett. Úgyhogy csak ideig óráig megoldás ez. A "hivatalos" bontókból való bármilyen beszerzésről én kezdek végérvényesen leszokni. Horror árakon adnak bizonyos dolgokat. Volt már, aki gyári új ár fölé lőtte a saját eladási árát aztán amikor elmondtam, hogy újan olcsóbb, akkor picit alámondott, de nem vettem meg úgy sem. Nálam a bontott az félár vagy alacsonyabb az újhoz képest. Így ha kell valami, akkor magánembertől veszek, aki elbont egy komplett autót. @Bugge: Milyen a belevaló LED amit rendeltél? A LED-del egyébként az a baj, hogy mindent ki kell cserélni, ha azt akarod hogy szép legyen. Ez a kapcsolónál még egyszerű, de máshol kicsit bonyolultabb. És vannak buktatók a dologban. Egyszer majd én is csinálok egy leírást, de kíváncsi vagyok más mit és hogyan old meg. Én szerencsére itt egy közeli hivatalos bontóban találtam egy jó állapotban szétbontott jobb kormányos B2 Vekit. Nem drágák. A komplett ABS kockát elektronikával megkaptam 20 ezerért. Hibátlanul működik. A B1 kapcsolókat 500 ért adják. B2 egy ezres. Szerintem nem drága. Rend van, és fedett helyen tárolják a kaszni elemeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve December18, 2014 Megoszt Elküldve December18, 2014 Hello mindenki! Ismét egy problémám van. Km óra és fordulatszám mérő nem működik. Km óra mutató remeg gyújtáson és levétel után is kicsit. Távmérés működik. Fűtéscsap csere volt meg a hátsó lámpánál volt egy kis matekozás az elektronikával (tolatószenzort kötöttem vissza, tolató lámpa szállara van kapcsolva a kapcsoló áram) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uppsz Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Szép estét! Riasztó már a probléma is mert riasztó a probléma-hogy én milyen vicces vagyok,gondolom mert kaptam karácsonyra 4 hibakódot most meg ráadásként a riasztó is is macerál...levettem az akkumulátor sarut majd vissza a riasztó meg nem akart kikapcsolódni egyre csak villogott az index.Hiába fordítottam el a kulcsot az első állásba és próbáltam szinkronizálni nem ment,leszedtem a panelt is befujkáltam az érintkezőket,semmi.....majd egyszer csak fogta magát és befejezte a villogást és indult is az autó egyből. Az elemet kivettem a távirányítóból de még a kulcs mellől is levettem :) ne engem szivasson már a kicsike. Szeretném gyári riasztóval megoldani ezt a hibát és olyan kulcsot is amiben benne van a távirányító.Megoldható egy így vagy vegyek egy bicskakulcsos komplett riasztót és azt szereltessem be? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgeza Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Sziasztok! B2 Vectrám gyári Xenonos bal első lámpájának a "rögzítőfüle" eltört egy szerencsétlen koccanás következtében. A lámpa gyári új, kb. fél éves. Lehet vele valamit kezdeni? Ha bontott - nem xenonos - lámpát veszek, akkor annak a hátsó részét külön lehet vajon szedni a búrától sérülés nélkül, és tudnám használni az én xenonos lámpámmal? Vagy esetleg műanyagos meg tudná azt a rögzítőfület ragasztani? Nem szeretnék még egy új gyári lámpát venni 100.000-ekért. Még egy kérdés. Ez a törött fülű a bal lámpám, ez fél éves. A búrája gyönyörű átlátszó, fényes. Azonban a jobb nem lett még cserélve, az bizony 13 éves, és sokkal mattabb. Fel lehetne azt políroztatni valahol? Ki foglalkozhat ilyesmivel? Válaszokat ide vagy magánba várok a teglasigeza@hotmail.com címre. Előre is köszönöm mindenkinek, aki segíteni tud.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Sziasztok! B2 Vectrám gyári Xenonos bal első lámpájának a "rögzítőfüle" eltört egy szerencsétlen koccanás következtében. A lámpa gyári új, kb. fél éves. Lehet vele valamit kezdeni? Ha bontott - nem xenonos - lámpát veszek, akkor annak a hátsó részét külön lehet vajon szedni a búrától sérülés nélkül, és tudnám használni az én xenonos lámpámmal? Vagy esetleg műanyagos meg tudná azt a rögzítőfület ragasztani? Nem szeretnék még egy új gyári lámpát venni 100.000-ekért. Még egy kérdés. Ez a törött fülű a bal lámpám, ez fél éves. A búrája gyönyörű átlátszó, fényes. Azonban a jobb nem lett még cserélve, az bizony 13 éves, és sokkal mattabb. Fel lehetne azt políroztatni valahol? Ki foglalkozhat ilyesmivel? Válaszokat ide vagy magánba várok a teglasigeza@hotmail.com címre. Előre is köszönöm mindenkinek, aki segíteni tud.. Ha megvan a rögzítőfül minden része, akkor könnyű megjavítani. Műanyaghegesztik, nem ragasztják. Ha szilánkosra tört és nincs meg minden darabja, akkor kicsit nehezebb, de szerintem egy rögzítőfül pótlás úgy sem nagy gond. A ragasztás általában rideg lesz ezért könnyen elpattan újra. Lehet políroztatni, de csak olyan helyen csináltasd ahol újra is lakkozzák, különben gyorsan újra bemattul. Célszerű garanciával csináltatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Sziasztok! B2 Vectrám gyári Xenonos bal első lámpájának a "rögzítőfüle" eltört egy szerencsétlen koccanás következtében. A lámpa gyári új, kb. fél éves. Lehet vele valamit kezdeni? Ha bontott - nem xenonos - lámpát veszek, akkor annak a hátsó részét külön lehet vajon szedni a búrától sérülés nélkül, és tudnám használni az én xenonos lámpámmal? Vagy esetleg műanyagos meg tudná azt a rögzítőfület ragasztani? Nem szeretnék még egy új gyári lámpát venni 100.000-ekért. Még egy kérdés. Ez a törött fülű a bal lámpám, ez fél éves. A búrája gyönyörű átlátszó, fényes. Azonban a jobb nem lett még cserélve, az bizony 13 éves, és sokkal mattabb. Fel lehetne azt políroztatni valahol? Ki foglalkozhat ilyesmivel? Válaszokat ide vagy magánba várok a teglasigeza@hotmail.com címre. Előre is köszönöm mindenkinek, aki segíteni tud..A rögzítőfület ragasztani, vagy hegeszteni nem érdemes, mert annak tartania, erőt átvinni kell. Nem lesz jó. Ragasztással, hegesztéssel (az átviendő erőhöz képest) nagy felületeket lehet eredményesen rögzíteni, ha műanyagról beszélünk.Átszerelés másik lámpával: Járható út, ha a lámpa hátulja azonos. Egy kollegám Fordnál csináltatott ilyet, de neki a Xenonos lámpájának a plexi része tört el. A hátsó része, ami a Xenon alkatrészeit tartalmazta, sértetlen maradt. Egy pesti céggel csináltatta. Nem tudok vagy akarok állást foglalni, hogy nálad ez járható út-e vagy sem, csak egy ötlet, javaslat, nézd meg, járj utánna. Hogy te csináld vagy rá szakosodott céggel csináltasd-e? Ha még nem csináltál lámpa szétszedést sütőben, akkor lehet nem ezzel kellene kezdened a kísérletezést, jobb erre szakosodott cégre bízni. Kollegám küldte postán a törött lámpát, és kapta a az átszereltet szintén postán.Még egy javaslat: Nézd meg, hogy alternatív módon nem helyettesíthető-e az a rögzítő fül. Lemez, vagy egyéb tartó felcsavarozásával. Tudom, hogy nem túl szakszerű ez a módszer, nézd meg, hogy nálad megoldható-e, és ha igen, milyen eredménnyel. Látszani nem fog, ha ellátja a feladatát, akkor miért ne lehetne használni ezt a módszert?Fel lehet polírozni, vannak erre szakosodott cégek. A tartós eredményhez UV álló lakkal is le kell fújni, mert rövid időn belül újra matt lesz.A helyedben azért nézelődnék egy pár bontott xenonos lámpa után is, hátha találsz elfogadható áron. Így nem kell kókányolni, meg polírozni sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 A rögzítőfület ragasztani, vagy hegeszteni nem érdemes, mert annak tartania, erőt átvinni kell. Nem lesz jó. Ragasztással, hegesztéssel (az átviendő erőhöz képest) nagy felületeket lehet eredményesen rögzíteni, ha műanyagról beszélünk. A szakszerű hegesztés ugyanolyan erőátvitelt biztosít, mint az eredeti állapot. Ha pontosan a helyén van (nincs megfeszítve) és jól csinálják, akkor nincs vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fajo Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Hali! Bekapcsolva marad a hűtőventilátor, sarut levettem fél napot is állt visszatettem ugyanúgy megy. Mit javasoltok? Szerviz év-végi leálláson. Köszi! 2001-es B 2000-es DTI Link to comment Megosztás: More sharing options...
srobiz Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Üdv! Vettem a Vectrába egy Sony rádiót, és hozzá egy Sony-Opel adaptert, hogy lehessen kormányról vezérelni. Van lehetőség az adapter programozására, vagy beállítására? A bal oldali gombokkal nem csatornát vált rádió módban, hanem nekiáll frekit keresni. Ezt vettem hozzá: http://www.tme.eu/hu/details/opel-son/kormany-taviranyito-adapterek/4carmedia/# Előre is köszi a választ és BUÉK minden fórumozónak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Üdv! Vettem a Vectrába egy Sony rádiót, és hozzá egy Sony-Opel adaptert, hogy lehessen kormányról vezérelni. Van lehetőség az adapter programozására, vagy beállítására? A bal oldali gombokkal nem csatornát vált rádió módban, hanem nekiáll frekit keresni. Ezt vettem hozzá: http://www.tme.eu/hu/details/opel-son/kormany-taviranyito-adapterek/4carmedia/# Előre is köszi a választ és BUÉK minden fórumozónak :) Az oldalra mutató nyilak gyárilag is csak keresnek. A felfelé mutató nyíl vált csatornát. Neked arra is keres? Link to comment Megosztás: More sharing options...
srobiz Elküldve December31, 2014 Megoszt Elküldve December31, 2014 Az oldalra mutató nyilak gyárilag is csak keresnek. A felfelé mutató nyíl vált csatornát. Neked arra is keres? A felfelé nyillal a forrást választja (Rádió, CD, Aux...), amit elméletileg a jobb alsó gombnak kellene. A jobb alsó pedig a hangerőt állítja minimumra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December31, 2014 Megoszt Elküldve December31, 2014 A felfelé nyillal a forrást választja (Rádió, CD, Aux...), amit elméletileg a jobb alsó gombnak kellene. A jobb alsó pedig a hangerőt állítja minimumra. Kérdezz rá a forgalmazónál, de nekem erős a gyanúm, hogy ezek nem programozhatók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frenky36 Elküldve Január12, 2015 Megoszt Elküldve Január12, 2015 (edited) Sziasztok! B vectram van meg zavarodott a riasztom nem indul a kocsi tudna valaki segíteni mert jelenleg kűlfőldön vagyok le robanva egy benzin kúton talán ha ki kötnèm a riasztót meg javulna de nem tudom hol kezdjek neki . A segítséget előre is köszönöm Módosítva Január12, 2015 : Frenky36 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január12, 2015 Megoszt Elküldve Január12, 2015 Sziasztok! B vectram van meg zavarodott a riasztom nem indul a kocsi tudna valaki segíteni mert jelenleg kűlfőldön vagyok le robanva egy benzin kúton talán ha ki kötnèm a riasztót meg javulna de nem tudom hol kezdjek neki . A segítséget előre is köszönöm Mi a jelenség? Biztos, hogy riasztó? Gyári riasztó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Január12, 2015 Megoszt Elküldve Január12, 2015 Sziasztok, nemrég költöztem Budapestre és abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy melyik autóvillamossági/autóhifiszerelőhöz lenne érdemes elvinnem az autót, ha szeretnék beszereltetni egy fejegységet? Persze nem csak simán "beszerleni" kell, hanem van egy kis kontakthibám is valahol a csatlakozóban, és szeretném azt is megjavíttatni. Előre is köszi a válaszokat, ő lenne az: Ádám Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január18, 2015 Megoszt Elküldve Január18, 2015 Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy hány amperes a generátorom? Nincs rajta semmi cimke ami ezt mutatná. A kocsimban 70a generátor van de van egy másik ami a fekete műanyag burkolat alatt másabb több cuccvan alatta de külsőre megeggyeznek és jólenne ha az 100a lenne. Jobblenne a 100a a sok elektromos fogyasztó miatti akkumulátor visszatöltésben.. Válaszotokat előreis köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Üdv. Valaki tudja esetleg, hogy a klímás X20XEV-es Vectrákat hány amperes generátorral szerelték gyárilag? 70 vagy 100?? Autóvillamosságis szerint a klímás autókat 100a generátorral szerelik. De ezt ő mondja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Valaki tudja esetleg, hogy a klímás X20XEV-es Vectrákat hány amperes generátorral szerelték gyárilag? 70 vagy 100?? Ahogy látom van 70, 100, és 120 is. http://www.partsbase.org/opel/vectra-b-1996-2002-16-1-engine-and-cooling/ Nézd meg hátha látsz valami jellegzetes különbséget a rajzon a különböző generátorok közt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Ahogy látom van 70, 100, és 120 is. http://www.partsbase.org/opel/vectra-b-1996-2002-16-1-engine-and-cooling/ Nézd meg hátha látsz valami jellegzetes különbséget a rajzon a különböző generátorok közt. Halli. Nekem Delko Remy van a kocsiban. Abból a típusból csak 70 és 100 amperes van. A Boschból van 70, 100 és 120 amperes. Ahogy kiderült eredetileg legalábbis ami fentvolt generátor a kocsin nálam lévő csere előtt az 100 amperes. Ami tartalék generátorom van azis 100 amperes.. (ezt később szereztem) Márcsak aztkell kiderítenem, hogy mijen van a kocsiba szerelve... Egyébként nagyon hasznos kis oldal az amit küldtél!!! :D Köszi szépen a segítséget!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Egyébként voltam ma autóvillamosági szerelőnélis 2 nél. Eggyik sem tudta megmondani hány amperes.. Énis nehezen vettem észre, hogy belevan ütve csakhát elég halványan.. (pedig átnéztem előtte csakhát ugye oxidált már és nemlátszott) Mondták hogy ha nincs ráírva akkor nemtudják megmondani hány amperes.. :S De végülis szerencsém volt.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Klímás kocsikat 100A-es generátorral szerelték. Ez biztos.Ha valamelyik tulajdonos kicseréltette, akkor lehet, hogy más van a kocsin. Ki tudja.Isuzu motoron a 70 A-es generátor 3 fázisú, 3 pár diódával, a 100A-es pedig 4 fázisú 4 pár diódával. Innen lehet megállapítani. De hogy ez a benzinesek generétorára igaz-e, nemtudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január21, 2015 Megoszt Elküldve Január21, 2015 A benzinesnél a 100a is 3fázisú 3diódával. Nekemis 100a volt bene de cseréltem és nemtudomár mijet vetdm. Mentségemre akormég nemtudtam ezeket. Nameg a 100a nagyob átmérőjű a tekercs és a forgórész. Majd megnézem mijet raktamfel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január21, 2015 Megoszt Elküldve Január21, 2015 Ha cserélted a generátort, akkor meg végépp nem értem, hogy miért tőlünk kérdezed, hogy milyent raktál fel.Még csak az az információ sem ér semmit ha alvázszám alapján megnézzük neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 Ha cserélted a generátort, akkor meg végépp nem értem, hogy miért tőlünk kérdezed, hogy milyent raktál fel. Még csak az az információ sem ér semmit ha alvázszám alapján megnézzük neked. Már bocs de nem az az eredeti kérdés, hogy én mijet raktam fel!!!! Hanem az hogy eredetileg mijennel szerelték X20XEV klímás típust!!! És ez azért lényeg mert én egyszer cseréltem és lehet, hogy nem 100a vettem vagy kaptam!! A másikmeg az ha visszaolvasol láthatod, hogy NEM tettem fel ojan kérdést, hogy én mijen generátort raktam a kocsimba!!! Előbb olvasd el rendesen azután támaddle a másikat!! Köszi. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts