kocka Elküldve Október2, 2014 Megoszt Elküldve Október2, 2014 Sziasztok! Segítség kellene távirányítóhoz. Megvan mindkettő gyári de sajna már egyik sem működik megfelelően, elemcsere nem segít, próbáltam a gombokat cserélni mert már nem kattogtak, azt hittem kontakthibás. Ebay-ról szereztem belevaló gombokat, átforrasztottam, de semmi változás. Az elemérintkező nincs letörve, feszültség van benne, ha beleteszem az elemet akkor a zöld led néha felvillan, de aztán semmi. Az a gyanúm, az elektronika szállhatott el. Úgy tudom két fajta van belőle, ha jól néztem utána az enyém megamos lenne. Kérdésem, lehet-e ezeket javíttatni ha igen hol (ez még a külön távirányító-kulcs páros) vagy használhatót hol lehet beszerezni nem horror áron? Ezt http://bolthely.hu/obddiag/id/25248_OPEL_2_gombos_felujitott_taviranyito_Megamos_M-AM nézegettem, megfelelhet? Igaz ehhez kulcsot is kell csináltatni meg a transzpondert is át kell tenni. Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október2, 2014 Megoszt Elküldve Október2, 2014 Ki kellene próbálni, addig neház bármit is mondani. Tegyél fel képet a távkapcsoló paneljéről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október2, 2014 Megoszt Elküldve Október2, 2014 (edited) Ki kellene próbálni, addig neház bármit is mondani. Tegyél fel képet a távkapcsoló paneljéről... Így néz ki a panel: AZ IC tetején a következő felirat van: OP10SU XLAB9606 Ilyen mélységben már nem értek az elektronikához, ssak azt tudom kideríteni, hogy áramot kap, elem új, viszont bármelyik gombot nyomom semmit nem csinál. autó nem reagál, ledek nem világítanak. Néha ha kiveszem az elemet, majd visszateszem, egy pillanatra vagy csak a zöld vagy mindkettő led kivillan. Tanítást próbáltam, de nem reagál. Az gyári rendszert mindenképpen meg szeretném tartani, de eddig amit találtam olyan 22 ezer körül adják a távkapcsot. OP-COM-om van, a felprogramozással talán megbirkóznék, feltéve ha nem kéri a Car Passt, mert az nincs. Módosítva Október2, 2014 : kocka Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Szerintem bontókban, illetve topiktársaknál akik behozott autót bontanak szét, tudsz ilyet szerezni nem horror áron.Car pass kód nem kell, OP COM-mal fel lehet programozni, de csak akkor, ha típussazonos a távkapcsoló. Nekem pl a bal oldali verzió van, neked meg a jobb oldali. Egyik a másikhoz nem passzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Köszönöm a válaszod, épp ez az amiben megerősítést szerettem volna, így egymás mellett a két kapcsoló. Így legalább biztos vagyok, hogy mit kell keresnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Október6, 2014 Megoszt Elküldve Október6, 2014 hali, esetleg valaki tuna segíteni abban hogy van a mid?!? kijelzőm ami írja fogyasztást stb de pixel hibás sárga 26pines csatis vettem egy másik kijelzőt ami 32pines szürke csatis meg kaptam a csatit is egy jó darab kábelel. ezt össze tudom hozni hogy működjön? :\ esetleg csak simán szint szinre forrasztok? vagy mi a maradék 6 kábel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabi90 Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 (edited) Sziasztok. Véleményt kérnék. ELM 327 (hibakód olvasó OBD2 es csatlakozóval.) Link Link2 Igazából légzsák kiolvasásra és hibatörlésre kellene. (De nem mondom hogy nem fordultak meg videón látható dolgok a fejemben.) Tudom e használni a fentebb említett célomra? Vagy helyette valami mást keressek? Utóbbi időben többször is pár ezreket kértek hogy ki "üssék" belőle. Kicsit off. De egész mutatós lehetne mondjuk nem egy 1.7td ben gyári kijelző helyett. (Ebben nincs amit ki jelezzen.. se turbó nyomás se motor teljesítmény...) Módosítva Október7, 2014 : gabi90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zxlacee Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 Sziasztok. Véleményt kérnék. ELM 327 (hibakód olvasó OBD2 es csatlakozóval.) Link Link2 Igazából légzsák kiolvasásra és hibatörlésre kellene. (De nem mondom hogy nem fordultak meg videón látható dolgok a fejemben.) Tudom e használni a fentebb említett célomra? Vagy helyette valami mást keressek? Utóbbi időben többször is pár ezreket kértek hogy ki "üssék" belőle. Kicsit off. De egész mutatós lehetne mondjuk nem egy 1.7td ben gyári kijelző helyett. (Ebben nincs amit ki jelezzen.. se turbó nyomás se motor teljesítmény...) Ha légzsákhoz kell ne ilyet vegyél! "This tool does not match abs and airbag system!" Benne van a leírásban. :) OpComot tudnám ajánlani helyette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zxlacee Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 hali, esetleg valaki tuna segíteni abban hogy van a mid?!? kijelzőm ami írja fogyasztást stb de pixel hibás sárga 26pines csatis vettem egy másik kijelzőt ami 32pines szürke csatis meg kaptam a csatit is egy jó darab kábelel. ezt össze tudom hozni hogy működjön? :\ esetleg csak simán szint szinre forrasztok? vagy mi a maradék 6 kábel? Ha sikerül is bekötni lehet nem fog pontos értékeket kijelezni. Az autó amiből származik abban ugyan olyan motor és váltó volt, mint a tiédben? Ha nem akkor majd programozni is kell. Sárga csatist kellett volna szerezni, aztán csak kicserélni. Az a legegyszerűbb. Vagy a pixelhibásat javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 Ha légzsákhoz kell ne ilyet vegyél! "This tool does not match abs and airbag system!" Benne van a leírásban. :) OpComot tudnám ajánlani helyette. Mondjuk ha erre a két dologra nem való, akkor kérdés, hogy mire való :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zxlacee Elküldve Október7, 2014 Megoszt Elküldve Október7, 2014 Mondjuk ha erre a két dologra nem való, akkor kérdés, hogy mire való :) Csak a motorra vonatkozó hibák és adatok olvasására jó. Egyszer majdnem én is vettem egy ilyet de meggondoltam magam miután megtudtam, hogy kb semmire sem jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 De ha 1,7 TD-je van, akkor tényleg semmire nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Ha sikerül is bekötni lehet nem fog pontos értékeket kijelezni. Az autó amiből származik abban ugyan olyan motor és váltó volt, mint a tiédben? Ha nem akkor majd programozni is kell. Sárga csatist kellett volna szerezni, aztán csak kicserélni. Az a legegyszerűbb. Vagy a pixelhibásat javítani. igen ugyan olyan motor x20xev válto más de áttétel ugyan az enyém f18 amiben volt f23 de az áttételezésük ugyan az. a programozás nem gond, azért ilyet vettem mert egyszerűen nem találtam mást hetek óta keresek, de sárga csatisból mindenkinek csak a kis kijelzője van sajna ritka a 96-97es évjűratban a nagy kijelző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabi90 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Köszönöm válaszokat véleményeket. Be ruházok egy OP COM műszerbe. Milyen árfekvésben keresgéljek? (Légzsák hibajel törlés más nem fog kelleni. 6 ezreket 1 törlésért nem gazdaságos.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 8-10 ezer Ft körül adják. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Mindenképpen olyan OP-COM-ot keress ahol az eladó leinformálható. Én kb két éve 13-ért vettem, akkor sokalltam, de ismerős vett 6 ezerért és nem tudott vele semmit kezdeni. Eladó ígérgetett mindent de nem cserélte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október8, 2014 Megoszt Elküldve Október8, 2014 Sziasztok. Most már tényleg eldöntöttem, hogy bekötök egy gombot az izzítógyertyákhoz. Mostanában, a hűvös reggeleken egy másodpercre kivillan az izzítást jelzó lámpa, és pöccre indul az autó. De ha pá perc után leállítom, utána megint csak 4-5 mp köszörülés után indul. Ugyanez van ha pár óra állás után indítok. Üzem melegen simán indul. Ugyanez volt a nyári melegekben is. Reggelente 4-5 mp után indult. Tudom nem hosszú idő ez, de akkor is zavar. Tehát bekötnék egy nyomógombot az izzító gyertyákhoz,. és bármikor tudnék izzítani amikor úgy érzem hogy szükséges. Ezzel nem kínoznám sem az akksit, sem az önindítót. A kérdésem, hogy hova vigyek áramot a gombtól? Úgy látom, két két gyertya külön száltól kapja az áramot. ezekre a kábelekre adjak, vagy van valami korrektebb hely ahova köthetném? Más. Üzem melegen a mutató 85 fokon áll mint a szög. Jó ez, vagy kevés? Érdemes termosztátot cserélnem? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Az izzító gyertyák áramfelvétele nagy Nálam azt hiszem 60A-es biztosítékról mennek.Ezért direktben egy kapcsolóról megvezérelni nem ajánlott.Keresd meg az izzítógyertyák reléjét, kövesd vissza, hogy a rá menő vezetékek honnan jönnek. Ezt a relét vezéreld meg egy kapcsolóról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
th3pilotF Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Sziasztok, A tanacsotokat szeretném kérni a következőhoz: Ki szeretném cserélni a vectramban a fejegységet (2000 B Vectra sport, 16V DTI 2.0) viszont a gyári fejegység csatlakozója meroben más mint a Sony fejegységé: Fülöp Ádám megosztotta a következőt: "Opel Vectra B fejegység csatik": https://onedrive.live.com/redir?resid=62DDA7E563DDCCF!3436&authkey=!AA8DIIZD2J_yne4&ithint=folder%2cJPG Tudnatok esetleg tanácsot adni, h milyen atalakitoval lehetne osszekotni a cucccot? Gondolom a három gyári csatlakozó részbol az egyik a kormány vezérlés csatija, a másik pedig a kijelző infoe. Elore is köszi a segítséget!!!! Szép napot, Ádám Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 A tanacsotokat szeretném kérni a következőhoz: Ki szeretném cserélni a vectramban a fejegységet (2000 B Vectra sport, 16V DTI 2.0) viszont a gyári fejegység csatlakozója meroben más mint a Sony fejegységé: Fülöp Ádám megosztotta a következőt: "Opel Vectra B fejegység csatik": https://onedrive.live.com/redir?resid=62DDA7E563DDCCF!3436&authkey=!AA8DIIZD2J_yne4&ithint=folder%2cJPG Tudnatok esetleg tanácsot adni, h milyen atalakitoval lehetne osszekotni a cucccot? Gondolom a három gyári csatlakozó részbol az egyik a kormány vezérlés csatija, a másik pedig a kijelző infoe. Amit rádugsz a gyári rádióra az a szabvány ISO csatlakozó. A fejegység mellé általában szoktak adni egy átalakító kábelt. Valami ilyet: http://www.tme.eu/u/produkt-tygodnia/zrs-58.jpg Ha ez nincs, akkor venned kell. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Sziasztok, A tanacsotokat szeretném kérni a következőhoz: Ki szeretném cserélni a vectramban a fejegységet (2000 B Vectra sport, 16V DTI 2.0) viszont a gyári fejegység csatlakozója meroben más mint a Sony fejegységé: Fülöp Ádám megosztotta a következőt: "Opel Vectra B fejegység csatik": https://onedrive.live.com/redir?resid=62DDA7E563DDCCF!3436&authkey=!AA8DIIZD2J_yne4&ithint=folder%2cJPG Tudnatok esetleg tanácsot adni, h milyen atalakitoval lehetne osszekotni a cucccot? Gondolom a három gyári csatlakozó részbol az egyik a kormány vezérlés csatija, a másik pedig a kijelző infoe. Elore is köszi a segítséget!!!! Szép napot, Ádám ahogy Tápiószecső cartárs is írta + az irányítást ha jól látom a fejegységen az a kék jack dugó szolgál csatlakoztatatni na oda viszont lehet venni átalakítót gogliba: opel sony adapter első találat OPEL-SON 4car... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október16, 2014 Megoszt Elküldve Október16, 2014 Az izzító gyertyák áramfelvétele nagy Nálam azt hiszem 60A-es biztosítékról mennek. Ezért direktben egy kapcsolóról megvezérelni nem ajánlott. Keresd meg az izzítógyertyák reléjét, kövesd vissza, hogy a rá menő vezetékek honnan jönnek. Ezt a relét vezéreld meg egy kapcsolóról. Szia. Köszi a választ. Nekem ilyen izzítás vezérlőm van. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Az 1-2 3-4 izzítógyertya külön szálon, külön biztosítékon keresztül kapja az áramot. Úgy tudom igy figyeli az elektronika a gyertyákat is. Az index fórumon egy ilyen leírást találtam.: 1 Lila izzítás 1. 2. henger 2 Lila izzítás 3. 4. henger 3 Piros FV6 főbiztosíték állandó feszültség 6 Barna/Szürke vezérlőkészülék 7 Barna/Fehér 0volt (test) 8 Fekete vezérlőkészülék (de ezen is 12V -nak kellene lenni de közbe van iktatva egy relé amit a motorvezérlő húz be /szerintem gyújtáson/) 9 Kék vezérlőkészülék Ez alapján, melyik vezetéknek kéne 12v ot adnom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
supermario Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Sziasztok! Egy olyan problémával állok szemben,hogy a fordulatszám-mérő nem mozdul ki,a km-óra pedig 0-10 között ugrál,de inkább erősebben rezeg...Olvasgattam visszafelé, volt pár erről szóló poszt, de hogy mi a hiba vagy esetleg a megoldás arról nem irt senki. Aki tud írni valami érdemlegeset, pár sörre a vendégem. :) B)(1996, 1.6 16v vectra b ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabi90 Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Nekem 1.7td van abban hasonló problémám csere orvosolta. De várj picit (tudom idegesitő probléma) hátha van tőlem tapasztaltabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Üdv. Van egy régebb óta fennálló problémám ami a fedélzeti kijelzővel kapcsolatos. Egy másik autóbol lett átrakva a motorvezérlővel eggyütt... Működött rendesen mért mutatott mindent szerintem megfelelően. Egyszercsak történt ojan, hogy indításnál lenullázódott (idő, dátum) és átváltott másik nyelvre... Azótais van hogy gondoleggyett és lenullázódik... Észrevettem aztis, hogy ojan mintha a műszeregységis világítana halványan bár nincs kapcsolva rá világítás... Indexelésnél észrevehető a fedélzeti kijelző villogása a relé ütemére... Ha a műszerfal világítás fényerejét állítom akkor vagy teljesen elhalványodik a világítás vagy teljesen kivilágítódik... Műszeregységmár volt közben cserélve és teljes világításkapcsolóis próbaképp... Ugyanaz a szitu.. Esetleg ötlet milehet az oka vagy mik azok az alkatrészek amik ezeket vezérlik... Előreis köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts